Відгук про Comfy за адресою Луцьк, вул. Сухомлинського, 1 Як що розглядати як телефон від Comfi, то пріємно завжди тут купляти. Але як що розглядати СЦ до прикладу у Луцьку та тех.підтримку на рівні головного інженера в Украінї, то краще не кулляти телефони Samsung а Украінї. Ситуація; Купуємо тут телефон, але з годом бачимо що в повній темряві, світіння світлодіода камери, ледь помітне. Настількі ледь помітнє, що побачити можна... Читати відгук Як що розглядати як телефон від Comfi, то пріємно завжди тут купляти. Але як що розглядати СЦ до прикладу у Луцьку та тех.підтримку на рівні головного інженера в Украінї, то краще не кулляти телефони Samsung а Украінї. Ситуація; Купуємо тут телефон, але з годом бачимо що в повній темряві, світіння світлодіода камери, ледь помітне. Настількі ледь помітнє, що побачити можна у повній темноті і коли заряджаеться, тоді яскравіще. Світиться навіть коли телефон повністю вимкнено. На жаль, помітили вже після терміну 14 днів, тому напряму вже звернулись до офіційного чату тех.підтримки Samsung де отримали дивовижну відповІдь, увага,"це - норма але як що Ви ввжаете що це не є нормою рекомендуємо звернутись у СЦ". Звернулись у СЦ у місті Луцьк, до речі, цей СЦ класса Плаза, тоб-то найвищого рівня серед усіх решта СЦ. Чекали запчастини біля тижня. Зробили і відразу запропонували купити ще рік гарантії, бо це бюджетна модель і хай вам буде. Добре. Купуємо додатковий рік гарантії, дивимось на світлодіод, нібито не світиться, "заміна цільної плати" як повідомив майстер. Ввечері син підходить і показує що світлодіод світиться так як і світився. Дзвоню у СЦ, відповідають що зробили все можливе, замінили цілу плату і користуйтесь далі, все "норм". Уявляєте, так? Цілих 10 людей бачать що світлодіод світиться навіть на повністью вимкненом телефоні, а СЦ каже що зробили все і що все норм, користуйтесь . При цьому, тех.підтримка і головний інженер Самсунг в Украінї не визнав це браком, а розповіидав що це норма і запропонували ще один рік гарантії купити. І ось коли, Самсунг в Украінї на рівні тех. пітримки повністю проігнорував безпеку користувача, як світлодіод світився на постійній основі навіть коли повністю вимкнено телефон, могло запросто статись колись в решті решт возгарання, розповідаючи що це норма, а СЦ Samsung у Луцьку, нібито зробив все можливе але при цьому проблему не було усунуто і відмовився надати акт для обміну на небракований телефон, одже пройшли строки повернення 14 днів, - на допомогу прийшов Comfy. Зателефонував менеджер Comfy і запропонував вирішення цієі складної сітуації шляхом обміну на новий із продовженням гарантійного терміну. Купляю вже багато років в Comfy і тількі приємні спогади. Не дивлячісь на те що мені попався бракований телефон Samsung A05S і те що Самсунг в Украінї фактично залишив мене с бракованим телефоном, я все ж таки буду як і завжди купляти тількі у Comfy. Телефон рекомендую! Магазин Comfy - респект! СЦ та тех.підтримці Samsung в Украінї і у Луцьку - вирішувати Вам, шановні покупці.
Володимире, дякуємо вам за такий розгорнутий відгук! Ми щиро раді, що, попри складну ситуацію з технікою, ви залишились задоволені підтримкою від COMFY.
Шкода, що вам довелося стикнутися з такою неоднозначною відповіддю від техпідтримки виробника й сервісного центру, адже користувачі мають відчувати впевненість і безпеку, купуючи техніку. Дякуємо, що звернулися до нас — і ми змогли допомогти з обміном!
Нехай новий телефон служить бездоганно, а майбутні покупки приносять лише радість 📲💚🛍️
Відгук про Comfy за адресою Луцьк, вул. Сухомлинського, 1 Купувала телефон в кінці вересня, додатково купила гарантію на рік за величезні кошти бо обіцяли що можна буде телефон або замінити повністю на новий або отримати 80% вартості купленого смартфону. Коли я повернулася через 4 місяці повернути телефон в ідеальному стані я отримала відповідь що гроші ніхто не поверне , якщо і щось повернеться то лише можливо сертифікатами для покупок... Читати відгук Купувала телефон в кінці вересня, додатково купила гарантію на рік за величезні кошти бо обіцяли що можна буде телефон або замінити повністю на новий або отримати 80% вартості купленого смартфону. Коли я повернулася через 4 місяці повернути телефон в ідеальному стані я отримала відповідь що гроші ніхто не поверне , якщо і щось повернеться то лише можливо сертифікатами для покупок які мені нікуди не вперлися. Питання для чого обдурювати людей? Коли купувала питала чи віддадуть коштами - звичайно (мене запевнили). Рекомендую не брати гарантійні додаткові чеки - бо, коли ви звернетеся вам скажуть зателефонуйте на гарячу лінію, вам скажуть куди відправити телефон для перевірки якоїсь, а далі після перевірки вам можливо повернуть сертифікатами 80%вартості а можливо і ні.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Ця послуга дійсно передбачає вибір: ви можете або відремонтувати пристрій, якщо він пошкоджений, або обміняти його на сертифікат COMFY номіналом 80% від вартості гаджета протягом дії послуги.
Нам дуже прикро, якщо умови були недостатньо детально пояснені під час покупки. Якщо у вас залишилися питання або потрібна допомога, обов’язково звертайтеся — ми завжди на зв’язку й готові допомогти 🧡💚
Відгук про Comfy за адресою Луцьк, вул. Сухомлинського, 1 99% моєї техніки в домі і всі мобільні телефони лише з Comfy. Завжди чудово проконсультують, не впарюють аби дороге. Вислухають побажання і дадуть пораду. Улюблений магазин техніки.
Дякуємо за такий теплий відгук і за довіру! Ми щасливі, що COMFY є вашим улюбленим магазином 🥹😊 Завжди раді допомогти підібрати саме те, що потрібно! Чекаємо на вас знову! 💚🧡
Відгук про Comfy за адресою Луцьк, вул. Сухомлинського, 1 Купував у магазинi м. Луцьк 14.04.23 Придбав. Через пару місяців виникла проблема з таймером - гуде начебто десь коротять дроти. Плита газова і треба розуміти, що газ вибухає. Дзвоню в магазин, вони в сервіс, доки майстер приїхав, поломка себе не показала. Зараз поломка повторилася 26.09.23. Для доказів я зняв цю поломку на відео і звернувся знову до СЦ. Вони красиво... Читати відгук Купував у магазинi м. Луцьк 14.04.23 Придбав. Через пару місяців виникла проблема з таймером - гуде начебто десь коротять дроти. Плита газова і треба розуміти, що газ вибухає. Дзвоню в магазин, вони в сервіс, доки майстер приїхав, поломка себе не показала. Зараз поломка повторилася 26.09.23. Для доказів я зняв цю поломку на відео і звернувся знову до СЦ. Вони красиво послали мене до крамниці де я купував, щоб вони створили заявку направили її до СЦ і вони тоді візьмуть до уваги та думатимуть.Звертаюся до магазину, магазин адресує мене на платну лінію виробника "ханса" 0444565507. Дзвонив – не відповідають, тільки автовідповідач списує гроші з мого мобільного рахунку. Дзвоню знову в магазини та на гарячу лінію Комфі. Оператор каже, що заявку прийняв і будуть розбиратися. Минає два дні, відповіді не було. Дзвоню знову в магазин, вони мене шлють знову на ПЛАТНУ гарячу лінію "ханса".Мій терпець добігає кінця і я нагадую закон україни прав споживачів і пояснюю, що договірні відносини у мене з магазином і що магазин зобов'язаний вирішувати це питання, так як договір-оферта при покупці у мене укладено саме з магазином, про що свідчить фіскальний чек. Магазин обіцяє передзвонити мені. Чекаю ще один день, дзвоню знову на гарячу лінію, пишу в чат бот - оператору, дзвоню в магазин. І тут мені кажуть що деталь на газову плиту замовили - чекайте, але оскільки зараз війна деталь може їхати дуже невідомо.Я питаю, а яким чином замовили деталь, якщо СЦ і майстри не проводили діагностику, відповідь мене просто вбив - а ви відео показали і майстер зрозумів. Ви уявляєте, газова плита в якій щось іскри та коротить, СЦ діагностує по фото і відео користувача який взагалі не розуміє в газовому обладнанні.Оператор магазину та гарячої лінії Комфі відповідає, що не знають як вони це діагностували але сказали чекати, оскільки деталь вже замовили.Зверніть увагу, що СЦ хансу, як і раніше, так і не зв'язується зі мною, а тільки я наявую по всіх номерах, так як це газове обладнання і користуватися ним небезпечно, якщо є несправність я не можу її користуватися. Думайте самі звертатися до цього магазину чи ні
Відгук про Comfy за адресою Луцьк, вул. Сухомлинського, 1 14.04.23 Придбав. Через пару місяців виникла проблема з таймером - гуде начебто десь коротять дроти. Плита газова і треба розуміти, що газ вибухає. Дзвоню в магазин, вони в сервіс, доки майстер приїхав, поломка себе не показала. Зараз поломка повторилася 26.09.23. Для доказів я зняв цю поломку на відео і звернувся знову до СЦ. Вони красиво послали мене до крамниці де... Читати відгук 14.04.23 Придбав. Через пару місяців виникла проблема з таймером - гуде начебто десь коротять дроти. Плита газова і треба розуміти, що газ вибухає. Дзвоню в магазин, вони в сервіс, доки майстер приїхав, поломка себе не показала. Зараз поломка повторилася 26.09.23. Для доказів я зняв цю поломку на відео і звернувся знову до СЦ. Вони красиво послали мене до крамниці де я купував, щоб вони створили заявку направили її до СЦ і вони тоді візьмуть до уваги та думатимуть.Звертаюся до магазину, магазин адресує мене на платну лінію виробника "ханса" 0444565507. Дзвонив – не відповідають, тільки автовідповідач списує гроші з мого мобільного рахунку. Дзвоню знову в магазини та на гарячу лінію Комфі. Оператор каже, що заявку прийняв і будуть розбиратися. Минає два дні, відповіді не було. Дзвоню знову в магазин, вони мене шлють знову на ПЛАТНУ гарячу лінію "ханса".Мій терпець добігає кінця і я нагадую закон україни прав споживачів і пояснюю, що договірні відносини у мене з магазином і що магазин зобов'язаний вирішувати це питання, так як договір-оферта при покупці у мене укладено саме з магазином, про що свідчить фіскальний чек. Магазин обіцяє передзвонити мені. Чекаю ще один день, дзвоню знову на гарячу лінію, пишу в чат бот - оператору, дзвоню в магазин. І тут мені кажуть що деталь на газову плиту замовили - чекайте, але оскільки зараз війна деталь може їхати дуже невідомо.Я питаю, а яким чином замовили деталь, якщо СЦ і майстри не проводили діагностику, відповідь мене просто вбив - а ви відео показали і майстер зрозумів. Ви уявляєте, газова плита в якій щось іскри та коротить, СЦ діагностує по фото і відео користувача який взагалі не розуміє в газовому обладнанні.Оператор магазину та гарячої лінії Комфі відповідає, що не знають як вони це діагностували але сказали чекати, оскільки деталь вже замовили.Зверніть увагу, що СЦ хансу, як і раніше, так і не зв'язується зі мною, а тільки я наявую по всіх номерах, так як це газове обладнання і користуватися ним небезпечно, якщо є несправність.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Дійсно, діагностика та ремонт проводиться виробником в рамках гарантії. Якщо для правильної роботи та усунення поломки потрібно замінити деталь - в сервісному центрі її замовлять оригінальну, на офіційному заводі Hansa. Терміни поставки деталей дійсно можуть бути довше через логістику та війну. Але ми обіцяємо зробити все можливе, щоб прискорити рішення цієї ситуації та візьмемо історію на контроль. На цьому етапі бракує деталей. Будь ласка, надішліть нам деталі вашої покупки та номер телефону на електронну пошту [email protected], з відміткою відгук otzyv_ua №1912108 Додатково вкажіть ваш номер чи фото акту про передачу техніки до ремонту або номер звернення, якщо ви його отримали. Перевіримо деталі та не залишимо вас без відповіді. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні
Відповідально ставляться до покупців та репутації
Але як що розглядати СЦ до прикладу у Луцьку та тех.підтримку на рівні головного інженера в Украінї, то краще не кулляти телефони Samsung а Украінї.
Ситуація;
Купуємо тут телефон, але з годом бачимо що в повній темряві, світіння світлодіода камери, ледь помітне. Настількі ледь помітнє, що побачити можна... Читати відгук Як що розглядати як телефон від Comfi, то пріємно завжди тут купляти.
Але як що розглядати СЦ до прикладу у Луцьку та тех.підтримку на рівні головного інженера в Украінї, то краще не кулляти телефони Samsung а Украінї.
Ситуація;
Купуємо тут телефон, але з годом бачимо що в повній темряві, світіння світлодіода камери, ледь помітне. Настількі ледь помітнє, що побачити можна у повній темноті і коли заряджаеться, тоді яскравіще. Світиться навіть коли телефон повністю вимкнено.
На жаль, помітили вже після терміну 14 днів, тому напряму вже звернулись до офіційного чату тех.підтримки Samsung де отримали дивовижну відповІдь, увага,"це - норма але як що Ви ввжаете що це не є нормою рекомендуємо звернутись у СЦ". Звернулись у СЦ у місті Луцьк, до речі, цей СЦ класса Плаза, тоб-то найвищого рівня серед усіх решта СЦ. Чекали запчастини біля тижня. Зробили і відразу запропонували купити ще рік гарантії, бо це бюджетна модель і хай вам буде. Добре. Купуємо додатковий рік гарантії, дивимось на світлодіод, нібито не світиться, "заміна цільної плати" як повідомив майстер. Ввечері син підходить і показує що світлодіод світиться так як і світився. Дзвоню у СЦ, відповідають що зробили все можливе, замінили цілу плату і користуйтесь далі, все "норм". Уявляєте, так? Цілих 10 людей бачать що світлодіод світиться навіть на повністью вимкненом телефоні, а СЦ каже що зробили все і що все норм, користуйтесь . При цьому, тех.підтримка і головний інженер Самсунг в Украінї не визнав це браком, а розповіидав що це норма і запропонували ще один рік гарантії купити. І ось коли, Самсунг в Украінї на рівні тех. пітримки повністю проігнорував безпеку користувача, як світлодіод світився на постійній основі навіть коли повністю вимкнено телефон, могло запросто статись колись в решті решт возгарання, розповідаючи що це норма, а СЦ Samsung у Луцьку, нібито зробив все можливе але при цьому проблему не було усунуто і відмовився надати акт для обміну на небракований телефон, одже пройшли строки повернення 14 днів, - на допомогу прийшов Comfy. Зателефонував менеджер Comfy і запропонував вирішення цієі складної сітуації шляхом обміну на новий із продовженням гарантійного терміну. Купляю вже багато років в Comfy і тількі приємні спогади. Не дивлячісь на те що мені попався бракований телефон Samsung A05S і те що Самсунг в Украінї фактично залишив мене с бракованим телефоном, я все ж таки буду як і завжди купляти тількі у Comfy. Телефон рекомендую! Магазин Comfy - респект! СЦ та тех.підтримці Samsung в Украінї і у Луцьку - вирішувати Вам, шановні покупці.
Володимире, дякуємо вам за такий розгорнутий відгук! Ми щиро раді, що, попри складну ситуацію з технікою, ви залишились задоволені підтримкою від COMFY.
Шкода, що вам довелося стикнутися з такою неоднозначною відповіддю від техпідтримки виробника й сервісного центру, адже користувачі мають відчувати впевненість і безпеку, купуючи техніку. Дякуємо, що звернулися до нас — і ми змогли допомогти з обміном!
Нехай новий телефон служить бездоганно, а майбутні покупки приносять лише радість 📲💚🛍️
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Гарантійний додатковий чек
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Ця послуга дійсно передбачає вибір: ви можете або відремонтувати пристрій, якщо він пошкоджений, або обміняти його на сертифікат COMFY номіналом 80% від вартості гаджета протягом дії послуги.
Нам дуже прикро, якщо умови були недостатньо детально пояснені під час покупки. Якщо у вас залишилися питання або потрібна допомога, обов’язково звертайтеся — ми завжди на зв’язку й готові допомогти 🧡💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Мій чесний відгук про цей магазин
Дякуємо за такий теплий відгук і за довіру! Ми щасливі, що COMFY є вашим улюбленим магазином 🥹😊 Завжди раді допомогти підібрати саме те, що потрібно! Чекаємо на вас знову! 💚🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
номер чека №000178921
УЖАСНЫЙ СЕРВИС Плита газова Hansa FCMS582258
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно, діагностика та ремонт проводиться виробником в рамках гарантії.
Якщо для правильної роботи та усунення поломки потрібно замінити деталь - в сервісному центрі її замовлять оригінальну, на офіційному заводі Hansa.
Терміни поставки деталей дійсно можуть бути довше через логістику та війну.
Але ми обіцяємо зробити все можливе, щоб прискорити рішення цієї ситуації та візьмемо історію на контроль.
На цьому етапі бракує деталей.
Будь ласка, надішліть нам деталі вашої покупки та номер телефону на електронну пошту [email protected], з відміткою відгук otzyv_ua №1912108
Додатково вкажіть ваш номер чи фото акту про передачу техніки до ремонту або номер звернення, якщо ви його отримали.
Перевіримо деталі та не залишимо вас без відповіді.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY