Аптека низьких цін (Аптека АНЦ)
Мережа аптек "Аптека низьких цін" була створена у 2000 році. Усі 14 років існування мережа розвивалася і на сьогоднішній день Аптеку низьких цін можна зустріти у Києві, Запоріжжі, Харкові, Дніпропетровську та інших містах України.
Аптека регулярно проводить різноманітні акції та знижки на ліки. Купити ліки онлайн та замовити їх додому...
детальніше Рейтинг 3.8 з 5 на підставі 76 відгуків
Аптеки
Нет ценников в аптеках - нарушение правил торговли
Кассиры гордо говорят, что цены они видят на своем компьютере, не показывая вам никаких доказательств, просто называя.
Ми цінуємо вашу довіру та зробимо все, аби виправити ситуацію.
Штрафы, штрафы и еще раз штрафы
У виняткових випадках, коли працівник допускає серйозне порушення стандартів чи завдає компанії збитків, після проведення внутрішнього розслідування та за наявності підтвердження вини може бути прийнято рішення про компенсацію. Але такі випадки є поодинокими та чітко задокументовані.
Що стосується камер відеоспостереження — вони встановлені виключно з метою безпеки та для обробки спірних ситуацій із клієнтами, щоб захищати як співробітників, так і репутацію компанії. Ми не маємо окремого відділу, який “свердлить” записи в пошуках помилок — мова йде про стандартний контроль якості обслуговування.
Меняют цену на забронированный товар
Или я не понимаю смысл брони?
Невдоволені,та непривітні фармацевти!
З фармацевтами буде проведена роз'яснювальна бесіда щодо стандартів та правил обслуговування клієнтів. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі.
Дякуємо за цей відгук та очікуємо на зворотній зв'язок від вас. Показати 1 відповідь
Онлайн аптеки АНЦ та 9-1-1 обдурюють клієнтів.
Ви можете заздалегідь замовити товари на сайті (за ціною, що вказана на anc.ua) та забрати замовлення в аптеці за тією ціною, яка вам буде надіслана в смс повідомленні. Крім того відтепер саме на сайті anc.ua можна переглянути адреси аптек та вибрати в них найоптимальнішу для клієнта ціну на конкретний товар або товари. Ви можете самостійно переглянути адреси аптек та ціну в кожній з них та додати в кошик саме ту позицію, яка ви обрали при перегляді.
Для детального розуміння вашої ситуації зателефонуйте на номер 5900 (безкоштовно з мобільного). Наші фахівці нададуть розгорнутий зворотній зв'язок та проконсультують.
Розчарування
Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі. Приносимо вибачення за ситуацію, дякуємо вам за відгук та очікуємо на зворотний звʼязок.
поверніть фішки з інт замовлень
Всі проблемні запитання та побажання можна обговорити звернувшись безпосередньо до вашого керівника. Кожне звернення розглядається у приватному порядку, не залишається без зворотного зв'язку та вирішення.
Дякуємо за цей відгук. Показати 1 відповідь
Верните фишки в ИЗ
Дякуємо за цей відгук. Показати 1 відповідь
Хамство в аптеці АНЦ. Адреса сахарова 24
Приносимо вибачення за цю негативну ситуацію в аптеці. З фармацевтами буде проведена роз'яснювальна бесіда щодо стандартів та правил обслуговування клієнтів. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі.
Дякуємо за цей відгук та приносимо вибачення за цей негативний досвід в АНЦ.
Объясните, почему меняется цена при заказе?
Здравствуйте! При заказе выбираю Харьков, и цена выскакивает 60 грн, а как только закидываю препарат в корзину, то цена уже 66 грн))) У вас платные корзины что ли? Какое-то извините нае...лово))
Приносимо вибачення за незручності. Ваш відгук допомагає нам стати кращими, виявити та опрацювати недосконалості у нашій роботі, обслуговуванні клієнтів та сервісі.
Дякуємо вам за зворотний зв’язок та бережіть себе.
Скарга на хамську поведінку співробітника
Звертаюся до Вас зі скаргою щодо одного зі співробітників Вашої аптеки “Копійка” в м. Фастів по вул. Соборна, 28.
26.07.23 10:23 відбулась наступна неприємна ситуація: я прийшов забрати інтернет-замовлення зроблене моїми батьками з 8 товарів. Зібране замовлення винесла дівчина-фармацевт і всі ліки були перетягнуті тонкою резинкою. Серед ліків була пляшечка борної кислоти, яку з... Читати відгук Добрий день, Шановне керівництво аптеки.
Звертаюся до Вас зі скаргою щодо одного зі співробітників Вашої аптеки “Копійка” в м. Фастів по вул. Соборна, 28.
26.07.23 10:23 відбулась наступна неприємна ситуація: я прийшов забрати інтернет-замовлення зроблене моїми батьками з 8 товарів. Зібране замовлення винесла дівчина-фармацевт і всі ліки були перетягнуті тонкою резинкою. Серед ліків була пляшечка борної кислоти, яку з моєї сторони не було видно, тому я не звернув на неї уваги і коли я взяв весь пакунок, щоб покласти в свій кульок, резинка не втримала цю пляшечку - вона вискочила і розбилась. Дівчина спитала чи потрібно ще одна пляшка трикардіну, але ні я, ні вона мабуть не звернули увагу, що розбилась пляшка борної кислоти, а не трикардин. Розрахувавшись за ліки, вона побігла десь в підсобку шукати чим прибрати осколки. Я постояв якийсь час, не знаючи що далі робити. Коли вона з’явилась, я кивнув питаючи: чи якась поміч від мене потрібна? Вона здаля махнула, що сама прибере. Я на автоматі і попрямував до виходу. На цьому інцидент і був би вичерпаний.
Але інший продавець Віталій Давиденко, що був також на зміні наздогнав мене вже в дверях і почав придиратися «хто це буде прибирати?» і вести себе по-хамські, я відповів «давай віник, приберу», він щось почав гнати, що віник тільки у прибиральниці і аптека їй не доплачує і т.д. та кидатись на мене з кулаками. Занурений у свої думки (самі розумієте, яка навколо ситуація), я не зрозумів (і досі не розумію), що сталось і чому. Чому фармацевт раптом став вести себе як гопнік з під’їзду: бикувати і порушувати межі особистий простору покупця.
Дівчина-фармацевт відтягувала його і казала йому заспокоїтись. Я мовчки пішов далі у справах. Зазвичай я інертна особа та уникаю конфліктів, тому навіть якби він вдарив, я б у відповідь не бив, бо для цього є поліція, яка має все вирішувати.
До дівчини-фармацевта претензій немає. А от продавцю Віталію варто було б провести трейнінг по ввічливому спілкуванню з покупцями, тим паче враховуючи специфіку закладу, адже це аптека, а не клуб, куди люди зазвичай вже приходять сумні, злі і з негативним настроєм.
Взяли в роботу ваш відгук. З фармацевтами буде проведена профілактична бесіда щодо стандартів обслуговування. Будуть прийняті відповідні заходи для поліпшення якості нашої роботи.
Зворотний зв'язок від наших клієнтів допомагає нам стати кращими та виявити недосконалості у нашій роботі. Дякуємо за ваш відгук та приносимо вибачення за цю ситуацію в Аптека Копійка.
Російські товари на другому році війни!!!
Просимо вас надіслати тут або в приватні повідомлення сторінки Аптека АНЦ в Facebook або Instagram фото чека, упаковки товару та адресу аптеки, в якій ви робили покупку для детальної перевірки ситуації та додаткового внутрішнього розслідування
Рейтинг, план
Дякуємо за відгук.
Рейтинг фармацевтов
Дякуємо за відгук. Показати 1 відповідь
Не довіряйте нікому
У разі виявленні заводського браку або не належного вигляду флакону/вмісту під час розкриття рекомендуємо написати на сторінки в соціальних мережах або зателефонувати на гарячу лінію компанії виробника для вирішення питання.
Для розуміння деталей ситуації та її швидкого вирішення також зателефонуйте на номер гарячої лінії 5900 (безкоштовно з мобільного). Нащі фахівці допоможуть.
Ужасное обслуживание
Взяли в роботу вашу скаргу. З фармацевтами буде проведена профілактична бесіда щодо стандартів обслуговування та буде прийняті відповідні заходи.
Дякуємо за відгук та бережіть себе.
Термін придатності ліків
Зателефонуйте на номер гарячої лінії 5900 (безкоштовно з мобільного) або напишіть нам в Facebook або Instagram для розуміння деталей та швидкого вирішення ситуації. Нащі спеціалісти допоможуть.
Дякуємо за цей відгук.
Прикро за вас
Взяли в роботу вашу скаргу. Напишіть нам в соц мережах в особисті повідомлення сторінок (Аптека АНЦ в Facebook або Instagram) для розуміння деталей та швидкого вирішення данної ситуації.
Дякуємо за відгук!
Что за подход продажи с обязательным выпытыванием номера?
- скажите ваш номер телефона
- без номера, просто продайте
- скажите номер, иначе я не увижу заказ
(чего вы не увидите?! а журнал заказов вам для чего? а до этого весь период существования видели нормально?)
- я раньше... Читати відгук Причем, на кассе не просто спрашивают, а допытываются. Заказала препарат через таблетки.юа. Диалог на кассе после того, как назвала номер заказа:
- скажите ваш номер телефона
- без номера, просто продайте
- скажите номер, иначе я не увижу заказ
(чего вы не увидите?! а журнал заказов вам для чего? а до этого весь период существования видели нормально?)
- я раньше без номера телефона покупала
- ну это ж вам бонусы пойдут
(то есть, заказ вы всё-таки видите, просто начинаете блеять про номер)
- не нужна мне ваша скидка в 1%, отдайте мне уже пожалуйста препарат
Так вот, не надо пожалуйста (!) вот этого допроса, я пришла просто купить товар, а не делиться номером, на который мне потом посыпится спам или ваша база телефонов покупателей со временем окажется в непонятно каких руках.
И если вы считаете, что указав свой номер, я теперь буду покупать только в вашей сети и накапливать что-то, то - нет
Взяли в роботу вашу скаргу. Дякуємо за зворотній зв'язок. Показати 1 відповідь
Слишком завышена цена
Перед покупкою товару даної категорії рекомендуємо самостійно вивчити та промоніторити її вартість у вашому місті та на інтернет-платформах. Щоб знайти прийнятну та найкращу вартість для вас.
Дякуємо за ваш відгук!
Кидалово в анц.
Подумала селюк забитый зашёл дай разведу. Осторожнее в этих аптеках.
Шахрайство
Дякуємо за звернення.
Продажа товара по завышенной стоимости
Дякуємо за відгук та будьте здорові! Показати 1 відповідь
Анекдот хотите? Держите
В аптеке хортицкое шоссе 18 Запорожье провизор сказала, что проктогливенола в свечах нет, есть крем.
Окей, купила в аптеке через дорогу, но там не оказалось нимесила. Вернулась в анц за ним уже с мч.
Нимесил есть. 3 шт. 40 грн. Окей дайте 6.
Она... Читати відгук Специально не взяла своего мч, т.к. не хотела чтобы он знал о моих проблемах с гемором.
В аптеке хортицкое шоссе 18 Запорожье провизор сказала, что проктогливенола в свечах нет, есть крем.
Окей, купила в аптеке через дорогу, но там не оказалось нимесила. Вернулась в анц за ним уже с мч.
Нимесил есть. 3 шт. 40 грн. Окей дайте 6.
Она мне -А про-кто-гли-ве-нол вы купили? Да бляха какая тебе разница??
Говорю, а вы думаете я почему в первый раз зашла одна???? Может потому, что не хотела чтобы мой мужчина не знал о такой моей проблеме??? Спасибо. Теперь знает. Безголовая тупица. Зато вместо 6х нимесилов пробила 3, пришлось покупать ещё 3.
Извинения я не принимаю.
Куда делись адекватные провизоры которые там работали?
Турбота фармацевта про клієнта – пріоритет наших співробітників. Тому фахівець поцікавився, чи знайшли ви потрібній препарат. Крім цього, хочемо звернути вашу увагу, що кількість одиниць у замовленні відпускається клієнту з поточної наявності та кількості конкретного препарату в аптеці.
Будьте здорові та бережіть себе
1 ноября 2022 г. в Харькове, по адресу :Льва Ландау 12 заказали лекарства через интернет. При покупк
Дякуємо за звернення.
Доставка новою поштою
Зверніть увагу, що вартість доставки складає 30 гривень, але при післяплати НП бере додаткову оплату + за перерахування коштів. Дякуємо за звернення. Взяли в роботу для детальнішого опису умов доставки на сайті.
байдужість
Ви можете дізнатися про наявність необхідних ліків та замовити їх в іншій аптеці, яка працює в рамках програми «Доступні ліки»
Аптека НЕ низьких цін
Ви можете самостійно перед покупкою перевірити вартість потрібного товару в інтернеті та вибрати для себе оптимальний варіант. Крім цього, дізнатися про вартість позицій в наших аптеках можна не виходячи з дому за номером 5900 (безкоштовно з мобільного). Дякуємо за ваш відгук.
Відсутні сертифікати на вакцину у місті продажу
Гаряча лінія - лише 1 оператор,який толком не може допомогти розв'язати питання, а... Читати відгук Доброго дня. Дуже розчарована. Замовляла вакцину бустрікс за адресою м.Київ,вул. Костянтинівська 25 для дитини. Забрала інтернет-замовлення,але сертифікату не надали, вручили натомість акт передачі і сказали,що потрібно чекати 3 дні.В поліклініці відмовляються вакцинувати без сертифікату (що цілком зрозуміло). Чому вакцини продають без сертифікатів? Я витрачаю час та гроші.
Гаряча лінія - лише 1 оператор,який толком не може допомогти розв'язати питання, а ні сказати, скільки потрібно чекати сертифікат, тоді як в клієнтській підтримці сказали, що підкажуть точну дату отримання.
Я не знаю, завдяки поганому сервісу,коли назначати прийом і коли зможу отримати сертифікат,а вакцина вже лежить в холодильнику.
Якщо питання не вирішиться буду писати скаргу.
Щодо якості обслуговування
Так, в цей складний час можуть виникати затримки у чергах. Ми посилено працюємо для ліквідації цієї проблеми. Крім того з фармацевтами буде проведено роз'яснювальну бесіду щодо стандартів обслуговування.
Дякуємо вам за зворотний зв'язок і бережіть себе!