28.09 рейс Київ-Прага. Стюардеса хамить, сказала що чай/кава то комплімент від перевізника і в ціну білету не входить. Їдемо довго, незважаючи на те що запізнюємось до Праги вже на 5,5 годин, водій часто стає на зупинки
Маршрут Житомир - Варшава, 1 вересня. Після очікування на вокзалі більш, ніж 40 хвилин, зателефонувала на гарячу лінію, диспетчер була вкрай незадоволена моїми запитаннями, була вкрай неввічливою, буркнула щось про те, що його (автобуса) ще немає, так я це і сама бачу, тому і телефоную, не змогла повідомити мені, коли нарешті прибуде автобус та як довго ще чекати, дивно, що... Читать отзыв Маршрут Житомир - Варшава, 1 вересня. Після очікування на вокзалі більш, ніж 40 хвилин, зателефонувала на гарячу лінію, диспетчер була вкрай незадоволена моїми запитаннями, була вкрай неввічливою, буркнула щось про те, що його (автобуса) ще немає, так я це і сама бачу, тому і телефоную, не змогла повідомити мені, коли нарешті прибуде автобус та як довго ще чекати, дивно, що пасажирів не інформують про затримку рейсу. Також ми спізнились на посадку в інших містах, а в місті Рівне всі чули сварку між стюардесою та тими пасажирами, які повинні були сплатити суму, більш тієї, яка була вказана на сайті. Пледів на всіх не вистачало. Все це зіпсувало враження від подорожі, хоча сам автобус був чистий, все працювало.
Їхала до Варшави 21.05 автобусом 5555 - взагалі все чудово. Нарікань немає. Назад теж вирішила купити квитки цієї компанії і розчарувалась. 30.05 Автобус 9999. Два водії, обидва тормозять дуже агресивно, не плавно. І великий минус, дуже смердить туалет. Просто неймовірна вонь. Водії приїхали на рейс вже з повним баком фекалій. Спустили бак на узбіччі, але ж на вонт... Читать отзыв Їхала до Варшави 21.05 автобусом 5555 - взагалі все чудово. Нарікань немає. Назад теж вирішила купити квитки цієї компанії і розчарувалась. 30.05 Автобус 9999. Два водії, обидва тормозять дуже агресивно, не плавно. І великий минус, дуже смердить туалет. Просто неймовірна вонь. Водії приїхали на рейс вже з повним баком фекалій. Спустили бак на узбіччі, але ж на вонт це аж ніяк не вплинуло.
Щиро дякуємо за ваш детальний зворотний зв’язок. Нам приємно, що поїздка 21.05 залишила приємні враження, і водночас шкода, що наступний рейс не виправдав очікувань.
Хочемо зазначити, що описана вами ситуація з технічним станом туалету та манерою водіння є радше винятком, ніж типовою практикою для рейсів TransTempo. Наші екіпажі проходять інструктаж перед кожною поїздкою, зокрема щодо плавного стилю керування та обов’язкової підготовки транспорту, включно з обслуговуванням санвузлів.
Ваші зауваження вже передано до відповідального підрозділу для подальшого розгляду та проведення службової перевірки.
Дякуємо, що поділилися враженнями. Це дозволяє нам вдосконалювати сервіс і оперативно реагувати на недоліки. Сподіваємось, що майбутні поїздки з TransTempo знову будуть для вас комфортними.
Хочеться залишити відгук на роботу оператора. Номер дала подружка, щоб замовити квитки. Якщо один раз забронювати із аеропорта можна було квитки, то на інший раз вже мені пишуть, що з Шопену тільки купити можно. Але ж я бронювала, навіщо обманювати? Мені не важно купити, але ж коли людина хоче саме забронювати то це не просто ж так А... Читать отзыв Хочеться залишити відгук на роботу оператора. Номер дала подружка, щоб замовити квитки. Якщо один раз забронювати із аеропорта можна було квитки, то на інший раз вже мені пишуть, що з Шопену тільки купити можно. Але ж я бронювала, навіщо обманювати? Мені не важно купити, але ж коли людина хоче саме забронювати то це не просто ж так А коли щось запитують, то пишуть це так наче ти зовсім дурний і не знаєш про це. Так, не знаю. Хіба це не ваша робота пояснити і допомогти? Писати оператору це та ще рулетка. Не знаєш, трапиться хтось норм або ні
Достоинства:
До водіїв і стюардес нарікань немає. кожен рейс всі ввічливі, допомагають
Доброго дня. Чай та кава це чудово - дякую. Але в салоні автобуса на другому поверсі холодно. Пасажири сидять у куртках під ковдрами. Прохання ввімкнути опалення стюардеси проігнорувала. На першому поверсі тепленько - "ташкент". Дуже розчарована.
Їхала з дітьми з Вільнюса 02.01.2025 р.рейсом 808.Автобус чистий, їхати комфортно, бортпровідниця приємна, враження позитивні були до місця прибуття. Водій середнього віку при видачі багажу нахамив, виражався нецензурними словами в мою адресу тому що не міг знайти мою валізу.Так не повинно бути, я обирала перевізника за позитивними відгуками а тут таке.
Дякуємо за ваш відгук і увагу до нашої компанії. Нам дуже прикро, що подорож, яка спочатку залишала позитивні враження, була затьмарена неприйнятною поведінкою водія.
Щиро перепрошуємо за цю ситуацію. Запевняємо вас, що буде проведена виховна робота, а до водія будуть застосовані відповідні санкції. Така поведінка є винятком і не відповідає нашим стандартам обслуговування.
Ми цінуємо вашу довіру до ТрансТемпо і зробимо все можливе, щоб подібне більше не повторилося. Сподіваємося, що наступні ваші подорожі з нами будуть лише приємними. 🚍✨
Зателефонувала диспетчеру дізнатися розклад автобуса Таллінн Київ, вона надала не достовірну інформацію, сказала що відправлення о 10:00 з автовокзалу, а дійсно відправлення о 9.30.
Шановна Наталіє, дякуємо за ваш відгук і вибачаємося за неточність у наданій інформації. Ми розберемося в цій ситуації та проведемо додаткову роботу з диспетчерами, щоб уникнути подібних випадків у майбутньому.
Ваш комфорт і довіра дуже важливі для нас, тому зробимо все можливе, щоб ваша наступна подорож із ТрансТемпо була бездоганною. 🚍✨
22.12.2024. Киев-Прага. Очень тяжелый рейс! Хочу поблагодарить экипаж и стюардессу за проявленную помощь и стойкость! 18 часов на границе!) беда в том, что вместо обычного привычного автобуса, на который я взяла билет, компания пригнала двухэтажный не совсем исправный борт! Не работал вайфай, умывальник без воды, туалет не выдерживал нагрузки более 80 пассажиров, розеток не было! Всего лишь две на проходе!... Читать отзыв 22.12.2024. Киев-Прага. Очень тяжелый рейс! Хочу поблагодарить экипаж и стюардессу за проявленную помощь и стойкость! 18 часов на границе!) беда в том, что вместо обычного привычного автобуса, на который я взяла билет, компания пригнала двухэтажный не совсем исправный борт! Не работал вайфай, умывальник без воды, туалет не выдерживал нагрузки более 80 пассажиров, розеток не было! Всего лишь две на проходе! И в довершение всего, место, на которое я брала билет, оказалось совсем не там, где согласно билету должно было быть! Я оказалась на проходе ((( в автобусе жутко не удобные сиденья, ноги некуда деть совсем! Компания дважды присылала мне напоминания о поездке на вайбер и ни разу не сообщила об изменениях! Считаю подобные действия абсолютно недопустимыми по отношению к пассажирам! Тем более, что пользуюсь услугами оной уже в 11 раз! В результате мне пришлось пополнять мобильный интернет. В подобных случаях, уважающие себя фирмы обязаны платить неустойку!
Шановна Анно, дякуємо за ваш відгук і детальний опис ситуації. Щиро перепрошуємо за тимчасові незручності, з якими ви зіткнулися.
Хочемо запевнити вас, що двоповерхові автобуси забезпечують такий самий рівень комфорту, як і одноповерхові, і використовуються для збільшення кількості місць на популярних маршрутах. Однак ми врахували ваше зауваження щодо змін, про які пасажирів слід повідомляти заздалегідь.
Щодо технічних проблем, таких як Wi-Fi, умивальник та розетки, ваші зауваження передано до відповідних служб для негайного вирішення. Ми зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Дякуємо за вашу довіру протягом 11 поїздок із нами, і сподіваємося, що ваші наступні подорожі будуть лише комфортними та приємними. 🚍✨
5.11.24р. доїхали до українського кордону, вийшов прикордонник і сказав, що автобус не внесений до електронної черги. Почали телефонувати до служби підтримки, проігнорували! Менеджери придумали відмазку, начебто проблема з ел. чергою, хоча за 2 години що ми чекали кордон перетнуло декілька автобусів. Персонал автобусу супер! Завдяки персоналу, пасажири заспокоїлись. Але зі сторони перевізника,а ні вибачень, а ні компенсація, а ні зворотнього... Читать отзыв 5.11.24р. доїхали до українського кордону, вийшов прикордонник і сказав, що автобус не внесений до електронної черги. Почали телефонувати до служби підтримки, проігнорували! Менеджери придумали відмазку, начебто проблема з ел. чергою, хоча за 2 години що ми чекали кордон перетнуло декілька автобусів. Персонал автобусу супер! Завдяки персоналу, пасажири заспокоїлись. Але зі сторони перевізника,а ні вибачень, а ні компенсація, а ні зворотнього зв'язку. Декілька пасажирів не встигають на літак! Помилка менеджерів коштувала багатьом пасажирам додаткових витрат і часу. Цього перевізника не рекомендую!!!!
Дякуємо за ваш відгук і розуміння ситуації. Хочемо внести уточнення щодо зазначених обставин: інформація про невнесення автобуса до електронної черги не відповідає дійсності. Під час поїздки на ПП Ягодин справді виникли технічні труднощі в роботі системи Є-черга, незалежні від нашої компанії. Ми неодноразово зверталися до технічного відділу Є-черги, але, на жаль, проблеми вирішувалися повільніше, ніж ми сподівалися.
Ми щиро вибачаємося за незручності. Усім, хто зв’язувався з нами, було принесено вибачення та запропоновані індивідуальні компенсації для наступних поїздок.
Маю двояке враження про перевізника. Їхала 29.07.2024, Київ-Варшава. Почну з хорошого: - автобуси сучасні - wi-fi працював гарно всю дорогу, розетки - чистий, працюючий туалет (дуже пригодився, коли довго стояли на кордоні) - було два гарних водія і стюардеса - є пледи та подушки - можна обрати місце, де будеш сидіти З негативного: Купляла білети на передостанній ряд в автобусі... Читать отзыв Маю двояке враження про перевізника. Їхала 29.07.2024, Київ-Варшава.
Почну з хорошого: - автобуси сучасні - wi-fi працював гарно всю дорогу, розетки - чистий, працюючий туалет (дуже пригодився, коли довго стояли на кордоні) - було два гарних водія і стюардеса - є пледи та подушки - можна обрати місце, де будеш сидіти
З негативного: Купляла білети на передостанній ряд в автобусі (той, що перед спільним заднім рядом (в 5 місць)). Коли прийшла на посадку в автобус, виявилось, що наших місць (які я обирала) нема і нам треба буде їхати на тому самому задньому ряді в 5-ьох, а не там де по 2 місця поряд. Така ж ситуація була і в моєї знайомої, яка напередодні їхала в Німеччину.
Стюардеса не змогла нічого пояснити, просто пожала плечима і сказала, що такий дали автобус. В підтримці по телефону на "відвали" поспілкувались і навіть не вибачились. Сказали щось типу ну заламався автобус, прислали інший, шо ви хочете?! Ну блін ясно що я вже нікуди не дінусь, бо мені їхати треба і підвʼязане все під них. Але я розраховувала проїхати нормально, тому купила білети у вашого перевізника, а ви навіть вибачитись нормально не можете.
Написала їм у соцмережі, там теж мені биконули у відповідь. Типу що це мій косяк, що я знаючи про ситуацію знайомої не відмінила свої білети. Комунікація явно не сильна сторона цього перевізника.
На самій гальорці місця для ніг мало, спека неможлива через працюючий двигун (чи я не знаю що там ззаду в автобусі). Але їхали ми в сауні до самого кордону. І це при тому, що кондиціонер наче як працював і спереду в салоні було прохолодно, а в нас ззаду - сауна. І це при тому, що на вулиці було +25 (не неймовірна спека).
На кордоні ми стояли біля 10,5 годин. Тут питань до перевізника нема, бо це все митниця...
Кави чи чаю в нас не було (хоча було заявлено), бо там щось зламалось в них.
Відправлення автобусу затримали на 1,5 години.
РЕЗЮМЕ: - можна обирати цього перевізника, але тільки не задні місця, щоб не їхати на гальорці і в сауні. - будьте готові, що комунікувати з вами будуть як з гівном і перекладати на вас відповідальність за те, що вони міняють місця.
Автобус новий, чистий, кондиціонер, туалет працює, доволі чистий. Є номерки на валізи. Але: кави, чаю так і не було. Пасажири самі собі десь добували. Навіщо стюардеса, якщо вона тільки перевірила квитки, потім її ніхто не помітив. Ну і саме погане - автобус вийшов з Праги о 20-00. Потім стояв 9 годин на кордоні, прийшов в Київ на початку комендантської години.... Читать отзыв Автобус новий, чистий, кондиціонер, туалет працює, доволі чистий. Є номерки на валізи. Але: кави, чаю так і не було. Пасажири самі собі десь добували. Навіщо стюардеса, якщо вона тільки перевірила квитки, потім її ніхто не помітив. Ну і саме погане - автобус вийшов з Праги о 20-00. Потім стояв 9 годин на кордоні, прийшов в Київ на початку комендантської години. Тож ще одна ніч без сну на вулиці, у бомжатнику - брудна незручна автостанція біля вокзалу. У розкладу було написане 22 години у дорозі. Навіщо обманювати? Навіщо робити такий пізній виїзд, якщо ви не встигаєте доїхати вчасно до ночі? Це одна з найгірших спогадів про подорож. Квітки були дорожчі ніж інші, тож може треба хоч краще планувати щоб не висаджувати людей у комендантську годину посеред смітника?
Доброго дня, Юліє! Дякуємо за ваш відгук. Ми раді, що автобус був чистим і комфортним. Щодо чаю і кави, ми обов'язково звернемо увагу на цей момент і покращимо сервіс. Що стосується затримки на кордоні, на жаль, це залежить не лише від нас, а й від багатьох факторів, таких як робота прикордонного пункту, зміна прикордонників, день тижня, черги та інше. Ми завжди намагаємося планувати маршрути якомога краще, але є обставини, які не під нашим контролем. Дякуємо за розуміння!
Маршрут "Київ - Таллін". Автобус "транс темпо". На перший погляд наче все добре, але в процессі дороги - подорож з цим перевізником - подобається все меньше і менше !! - стюардесу бачіла тільки при посадці, - кава та чай начебто безкоштовні, але потрібно випрашувати - щоб хтось з трьох водіїв її зробив- з незадоволенним обличчям, - безкінечні зупинки- через кожні... Читать отзыв Маршрут "Київ - Таллін". Автобус "транс темпо". На перший погляд наче все добре, але в процессі дороги - подорож з цим перевізником - подобається все меньше і менше !! - стюардесу бачіла тільки при посадці, - кава та чай начебто безкоштовні, але потрібно випрашувати - щоб хтось з трьох водіїв її зробив- з незадоволенним обличчям, - безкінечні зупинки- через кожні 30- 40 хвилин, - при русі автобуса - чула запах цигарок, - водіі навіть не порахували за потрібне - представитись...... З ким ми їдемо, хто нас везе - невідомо. - оголошується зупинка 10 хвилин, але заганяють в автобус через 7- 8 хвилин (Як скот) , зачиняють двері і сидим ще 3- 4 хвилини - поки водіі налаштуються їхати. - я просто не розумію - як що не хочуть виконувати свою роботу я треба, не поважають людей яких везуть ---ЧОМУ Вони тут працюють,- ЧОМУ вони НЕ НА ВІЙНІ. !!?? З такими безкінечними зупинка - по гафіку їдемо з запізненням, ще не відомо коли приїдемо і що буде далі в дорозі. В кінці подорожі - напишу ітоговий відгук -
Ми цінуємо ваш відгук та хочемо відповісти на всі ваші зауваження.
1. Стюардеса: Ми прагнемо, щоб наші стюардеси були доступні пасажирам протягом всієї поїздки. Це виняток, і ми проведемо роботу з персоналом, щоб уникнути таких ситуацій у майбутньому. 2. Кава та чай: Напої дійсно безкоштовні, і ми працюємо над покращенням обслуговування, щоб уникнути подібних випадків. 3. Зупинки: Ми дотримуємось графіку зупинок для безпеки пасажирів та водіїв, але врахуємо ваше зауваження про частоту та тривалість. 4. Запах цигарок: Куріння в автобусі суворо заборонено. Ми розглянемо це питання з водіями. 5. Представлення водіїв: Ми працюємо над покращенням комунікації між водіями та пасажирами, щоб забезпечити краще ознайомлення.
Дякуємо за ваші коментарі. Ми завжди прагнемо покращити сервіс і врахуємо всі ваші зауваження, щоб майбутні подорожі були комфортнішими.
Не перший раз користуюся послугами Транстемпо, але сьогодні повне розчарування( По-перше, зимою ще маршрут з Вільнюса до Києва був прямий, не заїзджаючи у Варшаву, що було значною перевагою саме цього перевізника, на сьогоднішній день маршрут пролягає через Варшаву, що значно збільшує час поїздки. По-друге, ніч, в автобусі і так не жарко, а кондиціонери дують на всю, люди сидять всі в... Читать отзыв Не перший раз користуюся послугами Транстемпо, але сьогодні повне розчарування( По-перше, зимою ще маршрут з Вільнюса до Києва був прямий, не заїзджаючи у Варшаву, що було значною перевагою саме цього перевізника, на сьогоднішній день маршрут пролягає через Варшаву, що значно збільшує час поїздки. По-друге, ніч, в автобусі і так не жарко, а кондиціонери дують на всю, люди сидять всі в капюшонах замотані пледами з ніг до голови, більше того - плед один на двох, бо "люди покрали".., Вибачте, але це вже якесь знущання, більше 20 годин їхати під прямим кондиціонером та ще й під одним пледом з сусідом... Не розумію чому не можна ті кондиціонери налаштувати так, щоб кожен собі регулював, а не всі сиділи і замість того, щоб трішки поспати, думали за те, хоч би не продуло і хто буде компенсувати лікування після такої "комфортної" поїздки
Щоб ми могли детальніше розібратися у ситуації, будь ласка, повідомте, звідки і куди ви їхали, дату поїздки та ваші місця в автобусі. Це допоможе нам встановити обставини та перевірити їх достовірність.
Нам дуже шкода, що у вас були негативні враження від останніх поїздок. Ми постійно працюємо над покращенням наших послуг, і ваші зауваження допомагають нам у цьому.
Будь ласка, надішліть детальніше про проблеми, з якими ви зіткнулися, щоб ми могли розібратися в ситуації та зробити все можливе для їх вирішення. Ми прагнемо, щоб кожна ваша поїздка була комфортною та приємною.
Вже достатньо часу користуюся різними перевізниками,але поганий відгук пишу вперше.Рейс Таллінн-Київ 8.07 номер автобуса АА2222АА.На рейсі було три водія.Ми швидко перетнули кордон в черзі ми були самі.Коли вʼїхали в Україну почались необґрунтовані зупинки.Була зупинка на заправці,водії сказали стоїм 15 хвилин,а простояли 35.Далі їхали без зупинок до Рівного,знов зупинка на заправці на 10 хвилин,але простояли 20.Третя була вже біля Київа на... Читать отзыв Вже достатньо часу користуюся різними перевізниками,але поганий відгук пишу вперше.Рейс Таллінн-Київ 8.07 номер автобуса АА2222АА.На рейсі було три водія.Ми швидко перетнули кордон в черзі ми були самі.Коли вʼїхали в Україну почались необґрунтовані зупинки.Була зупинка на заправці,водії сказали стоїм 15 хвилин,а простояли 35.Далі їхали без зупинок до Рівного,знов зупинка на заправці на 10 хвилин,але простояли 20.Третя була вже біля Київа на 15 хвилин. Ще були 2 невеличкі зупинки в лісосмузі,водій курив.Складалося таке враження, що водії навмисно тягли час.Ніякого розкладу руху не дотримувалися.По приїзду ми спізнилися на 2 години.Хоча могли спізнитися тільки на 1 годину.В мене була пересадка і я не встигла,хоча було 2 години запасу.Більше ніколи не буду користуватися вашими послугами.Один негатив.Не рекомендую користуватися послугами цього перевізника.
Їхали маршрутом Київ- Варшава 10.07.24. Дуже негативний досвід з водієм, справжній грубіян, який не відповідає на поставлені питання або просто мовчить дивлячись в очі. Водій підвищував голос на пасажирів, був дуже грубий і непривітний. За 15-годинний рейс водій здійснив зупинку в Житомирі, що через 2 години після відправки з Києва, а інша повноцінна зупинка з туалетом та... Читать отзыв Їхали маршрутом Київ- Варшава 10.07.24. Дуже негативний досвід з водієм, справжній грубіян, який не відповідає на поставлені питання або просто мовчить дивлячись в очі. Водій підвищував голос на пасажирів, був дуже грубий і непривітний.
За 15-годинний рейс водій здійснив зупинку в Житомирі, що через 2 години після відправки з Києва, а інша повноцінна зупинка з туалетом та їжею/водою була вже в Польщі після перетину кордону, що було аж після 12 годин поїздки.
Одну із офіційних зупинок водій зробив за одним із міст біля Епіцентру, де не було ні туалетів, ні можливості придбати воду/їжу. На питання чому ми зупинилися саме тут, водій відповів «покурити», і сказав, що якщо всі 50 пасажирів почнуть ходити в туалети і скуповуватися в чергах в кафе, то це затримає поїздку, тому він не зупиняє нам. В той же час, багато пасажирів були внутрішнього сполучення, яких ми то забирали, то висаджували постійно, в різних локаціях (заправки, перехрестя, зупинки транспорту, узбіччя). Розумію, що це пасажирські перевезення і водій виконує свою роботу, але вважаю, що на міжнародних перевезеннях час має бути розрахований відповідно. На питання де нам брати воду, він просто розвів руками, сказав, що це наші проблеми і треба було думати раніше, що зупинки по 10 хвилин лише на перекури, які здавалося він робив, коли йому самому хотілося. А про інших пасажирів, які не курять або які мають дітей, ніхто не хвилювався.
Після даної відповіді ми запитали в стюардеси, чи може вона зробити нам кави, так як ми не можемо купити, бо просто немає де, вона відповіла «ні» і що кава буде запропонувати на після проходження кордону, чого так і не сталося.
Схоже, що персонал не надто переймався потребами і комфортом пасажирів.
Також доводилося декілька разів просити включати кондиціонер, так як водій його чомусь виключав. В салоні постійно ставало жарко і душно. Водій вмикав після прохань.
Великий і єдиний плюс водія - кордон ми пройшли доволі швидко, за що вдячні.
Дякуємо за ваш відгук та за те, що поділилися своїм досвідом. Ми щиро перепрошуємо за всі незручності, які могли виникнути у вас під час поїздки.
З вашого відгуку випливає, що ви були незадоволені поведінкою водія. Ми приділяємо велику увагу професійній підготовці нашого персоналу та намагаємося забезпечити високий рівень обслуговування пасажирів. Зазначимо, що ми обов'язково розглянемо цю ситуацію та вживемо відповідних заходів.
Щодо зупинок, варто зазначити, що ми дотримуємося графіка зупинок, які забезпечують можливість відпочинку, туалету та придбання їжі та води. Проте ви згадали, що було мало зупинок і одночасно зазначили, що автобус постійно зупинявся для висадки та посадки пасажирів у різних локаціях. У цій частині є суперечності.
Ми також хочемо зауважити, що лише один пасажир прямував до Луцька, що не відповідає вашим твердженням про постійні зупинки.
Щодо кондиціонера, ми просимо вибачення за будь-які незручності. Водії завжди намагаються забезпечити комфортну температуру в салоні.
Ми також перепрошуємо за незручності з отриманням кави під час поїздки. Ми будемо працювати над поліпшенням цього аспекту обслуговування.
Ми дуже цінуємо ваш зворотній зв'язок, адже він допомагає нам покращувати якість наших послуг. Дякуємо, що звернули увагу на ці моменти. Перепрошуємо за незручності, які могли виникнути у вас у зв'язку з вищезазначеними обставинами.
Будемо раді бачити вас знову серед наших пасажирів, сподіваємося, що ваш наступний досвід з нашою компанією буде приємнішим.
------------------------------------------
Коментар стюардеси:
В Рівному у нас не було пасажирів, тому ми зупинилися біля "Епіцентру". По місту їхали довго через затор, адже ми поспішали на кордон, який потрібно пройти у визначений час за слотами Є-черги.
Туалет працював всю дорогу, але вона казала, що не хоче користуватися ним в автобусі і наполягала на зупинках хоча б на 30 хвилин кожні дві години. Каву вона попросила на кордоні, коли ми його проходили, але я сказала, що зробимо це після. Ми зупинилися, і всі пасажири купили каву.
Після кордону в автобусі ми не змогли приготувати каву, бо зламався чайник. А коли робили каву по Україні, ця пасажирка її не пила, казала, що їй потрібна нормальна кава і їжа.
Щодо кондиціонера, багато пасажирів зверталися з проханням: одні просили підвищити температуру, інші — зменшити. На кожне прохання ми відповідно регулювали температуру.
19 - го апреля 2024 ехала Киев-Прага,экипаж просто б...дло.Разговаривали так будто их вынудили тут с вами ехать.Стюардесса это вообще ужас позволяла себе разговаривать с людьми как с мусором.
Дякуємо за ваш відгук і звернення. Ми дуже шкодуємо, що ваше враження від нашого екіпажу було негативним. Хочемо звернутися до обставин, які виникли на цьому рейсі.
В Оломоуці, під час зупинки, виникла ситуація з пасажирами, які не мали необхідних документів для подорожі через кордон. Наші співробітники намагалися допомогти цим пасажирам, але через обставини на кордоні це не вдалося. Ці пасажири були в нетверезому стані, з перегаром, що саме це спричинило ситуацію з невдоволенням даних осіб. Такий стан (алкогольне сп'яніння) заважав іншим пасажирам їхати в автобусі.
Щодо вашого коментаря про стюардесу Олену, хочемо зазначити, що за весь час її роботи в Транстемпо, вона отримувала тільки позитивні відгуки від пасажирів за професіоналізм та уважність. Ми віримо, що ця ситуація є винятковою, і робимо все можливе, щоб забезпечити комфортну та безпечну подорож для кожного пасажира. Показать 1 ответ
Користувалась двічі послугами цієї компанії. Перший раз все було майже бездоганно. В друге залишилась в шоці! Їхала з Чехії 05.02.24 у Львів. Перше неприємне враження при посадці : був багаж чемодан середнього розміру і рюкзак як ручна поклажа, водій забажав за рюкзак 100 крон( Ок може то такі правила. Другий неприємний сюрприз автобус виявився старої моделі, напоїв не було, подушок... Читать отзыв Користувалась двічі послугами цієї компанії. Перший раз все було майже бездоганно. В друге залишилась в шоці! Їхала з Чехії 05.02.24 у Львів. Перше неприємне враження при посадці : був багаж чемодан середнього розміру і рюкзак як ручна поклажа, водій забажав за рюкзак 100 крон( Ок може то такі правила. Другий неприємний сюрприз автобус виявився старої моделі, напоїв не було, подушок не було, сидіння не зручні, зарядка на стелі під старий роз'єм. Але була дуже ввічлива стюардеса, запропонувала зарядку біля себе, але це не зручно. Ну і саме головне, рейс проходив у ночі і один із водіїв біля двох годин за кермом на швидкості 100-110 км на годину, з 35 пасажирами у салоні лускав насіння!!! В одній руці він тримав насіння а в другій паперовий стакан для лушпиння, кермо він притримував поклавши на нього руки!!!!!! Це був жах! А потім у нас перекидаються автобуси. Із всієї команди була тільки дівчина професійна і без зауважень. Номер автобуса АА5555АА Відбили бажання користуватись послугами цієї компанії.
Достоинства:
Можливо попасти на новий автобус ы професійних водіїв
Недостатки:
Є старі автобуси і жахливий персонал. Купуючи білет граєте в рулетку
Дякуємо за ваш відгук і відвертість. Приносимо вибачення за незручності, що виникли під час вашої поїздки. Ваші зауваження дуже важливі для нас, і ми вдячні за можливість виправити ситуацію та покращити наші послуги. Проведемо ретельну роботу з водіями та з'ясуємо всі обставини, які ви навели. Наша мета - забезпечити вам комфортну та безпечну поїздку, тому робитимемо все можливе, щоб покращити наші послуги. Дякуємо за те, що дозволили нам виявити ці питання та працювати над їх вирішенням. Сподіваємося, що в майбутньому ви знову скористаєтеся нашими послугами і вона буде для вас задовільною.
Виїзжали вчора з коліжанкою з України і обрали перевізника транс темпо, тому що з ним повертались додому пару місяців назад. І що я хочу сказати все помінялось. Небо і земля. Може помінялось керівництво чи почали економити, чи що я не знаю, Але це відображається на персоналі…Стюардесса була ніяка …не може ні говорити не кави нормально зробити… де ви її знайшли?... Читать отзыв Виїзжали вчора з коліжанкою з України і обрали перевізника транс темпо, тому що з ним повертались додому пару місяців назад. І що я хочу сказати все помінялось. Небо і земля. Може помінялось керівництво чи почали економити, чи що я не знаю, Але це відображається на персоналі…Стюардесса була ніяка …не може ні говорити не кави нормально зробити… де ви її знайшли? просто я памятаю як їхала до України з Праги,то була така мила дівчинка приємна в усьому допомагала … чай каву пропонувалапо 10 разів за рейс., може я просто попала не на той екіпаж…. Але це було неочікуванно … таке враження що понабирали людей з провінції!! задумайтесь… не хотілось негативу,Але хотілось виказати свою думку може керівництво задумається
Сьогодні їхала водії нормальні тільки дівчина яка носить напої недуже,мої діти напилися нарахували чаю ,але коли я попросила її його зробить вона скривилась та була незадоволена але відповіла що зробить пройшло пів години чай нам ніхто не приніс ,потім я їй знову попросила зробить вона зкривилась і нічого не відповіла просто пішла .Мої діти 10 та 4 роки теж до... Читать отзыв Сьогодні їхала водії нормальні тільки дівчина яка носить напої недуже,мої діти напилися нарахували чаю ,але коли я попросила її його зробить вона скривилась та була незадоволена але відповіла що зробить пройшло пів години чай нам ніхто не приніс ,потім я їй знову попросила зробить вона зкривилась і нічого не відповіла просто пішла .Мої діти 10 та 4 роки теж до неї звернулись за чаєм самі, вона їм нічого теж невідповіла просто його непринесла!!!Звати її Вікторія !!!
Користуюсь послугами ТрансТемпо не перший раз. Щоразу залишалась задоволеною від своєї поїздки, завжди привітні дівчата-стюардеси, напоять кавою і чаєм🙂 Цього разу їхала автобусом 2222 17.06.2023 з Варшави до Києва і була дуже вражена поведінкою жінки - стюардеси! Незадоволена, підвищує свій голос на людей, веде себе по-хамськи, незрозуміло чому!!! Каву та чай навіть ні пити, ні просити не хотілось з її... Читать отзыв Користуюсь послугами ТрансТемпо не перший раз. Щоразу залишалась задоволеною від своєї поїздки, завжди привітні дівчата-стюардеси, напоять кавою і чаєм🙂 Цього разу їхала автобусом 2222 17.06.2023 з Варшави до Києва і була дуже вражена поведінкою жінки - стюардеси! Незадоволена, підвищує свій голос на людей, веде себе по-хамськи, незрозуміло чому!!! Каву та чай навіть ні пити, ні просити не хотілось з її незадоволеним обличчям. Навіщо взагалі така стюардеса в автобусі, краще ніякої чим така!!! Не знаю як вона взагалі працює з людьми!!! Водії привітні, з речами допомагали.
Пишу відзив на будь що вперше. Їдемо по маршруту Прага-Львів і в зворотньому напрямку вже шостий раз впродовж війни і кожного разу вибирали в якості перевізника «Транс-темпо». В першій нашій поїздці була дуже приємна стюардеса - і так сталося, що ми більше і не цікавились іншими перевізниками. Цього разу поїздка 13.04 зі Львова до Праги рейсом 414 дуже виявилася неприємною... Читать отзыв Пишу відзив на будь що вперше. Їдемо по маршруту Прага-Львів і в зворотньому напрямку вже шостий раз впродовж війни і кожного разу вибирали в якості перевізника «Транс-темпо». В першій нашій поїздці була дуже приємна стюардеса - і так сталося, що ми більше і не цікавились іншими перевізниками. Цього разу поїздка 13.04 зі Львова до Праги рейсом 414 дуже виявилася неприємною саме завдяки поведінці стюардеси, яка представилась як Віта: 1. При посадці в автобус виявилось, що велика частина роз‘йомів для зарядки телефонів не працює - на питання до стюардеси Віти - вона, чомусь одразу почала себе вести по хамськи, заявивши, що вони всі вийшли з ладу перед поїздкою і замість того, щоб принести вибачення, вона заявила дослівно: «Не варіть тут воду!». 2. Зранку, чай дитині мені зробили тільки після неодноразових прохань - бо вона півгодини тому пропонувала всім каву, і те, що я не замовила тоді, бо дитина спала - виявилося проблемою. Я не розглядаю в цьому відзиві комфортабельність автобуса (але чула, що в інших перевізників автобуси більш комфортабельні) та інші деталі, бо не маю з чим порівняти. Вважаю, що перевізнику слід більш ретельно підходити до підбору стюардес - бо це «лице» компанії, яке, нажаль, цього разу розчарувало і вже більше вряд чи захочеться поїхати з Транс Темпо, щоб знов не потрапити на таку Віту.
Рейс 243 Київ-Варшава, 19.11.22. Перший раз бачу, щоб на кордоні водії просто відкрили багажні двері і зникли. Їздила не один раз і Flixbus і нашими вітчизняними перевізниками, і завжди водії допомагають доставати валізи, а іноді навіть допомагають на митниці жінкам з важкими валізами. Тут же просто водії склали руки в кармани і стояли дивились як жінки тягають важкі валізи.... Читать отзыв Рейс 243 Київ-Варшава, 19.11.22. Перший раз бачу, щоб на кордоні водії просто відкрили багажні двері і зникли. Їздила не один раз і Flixbus і нашими вітчизняними перевізниками, і завжди водії допомагають доставати валізи, а іноді навіть допомагають на митниці жінкам з важкими валізами. Тут же просто водії склали руки в кармани і стояли дивились як жінки тягають важкі валізи. На моє питання, чому не допомагаєте дістати валізи, відповідь «Що я ще маю роботи». Ось так гарне враження від автобусу, зруйновано непрофесіоналізмом водіїв.
12.09.2022 р. Київ - Люблін . Автобус АА5555АА. Незважаючи на прописаний маршрут ( перераховані міста) - автобус НЕ ЗАЇЖДЖАЄ нікуди, якщо там немає пасажирів на посадку !!!!!! ТО ПОПЕРЕДЖУЙТЕ ПРО ЦЕ , ЯКЩО ВИ ПРАКТИКУЄТЕ ПОДІБНЕ ВІДНОШЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ !!! ... Читать отзыв 12.09.2022 р. Київ - Люблін . Автобус АА5555АА. Незважаючи на прописаний маршрут ( перераховані міста) - автобус НЕ ЗАЇЖДЖАЄ нікуди, якщо там немає пасажирів на посадку !!!!!! ТО ПОПЕРЕДЖУЙТЕ ПРО ЦЕ , ЯКЩО ВИ ПРАКТИКУЄТЕ ПОДІБНЕ ВІДНОШЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ !!! В Житомирі мала б забрати теплий одяг для 3 (трьох ) онуків у Любліні. Звичайно - водії зекономили час , пальне і т.д. ..... Але совість все таки треба мати !!!!! І дай бог щоб нікому не довелось везти одяг на зиму в чужу країну...... Поважайте себе і дбайте про свою репутацію .
Ви купили квиток Київ - Люблїн, вас довезли з Києва до Любліна.
Ніхто не буде їздити по Україні збирати ваші речі по усім містам!
Вирішуйте свої питання з логістикою передач самостійно, як доросла людина, і не треба вигадувати і фантазувати що хтось винен вирішувати ваші особисті питання.
p.s. Водії пішли вам на поступки і сказали що можуть забрати речі по дорозі перед або за Житомиром. Ви почали повчати і розповідати куди і як повинні їхати водії.
Добавляю відгук зразу поки злість не пройшла,рейс Прага -Київ через Оломоутс, автобус запізнився на 45 хвилин,номер водія який написали в смс..шо в рельсу. Приїхав автобус,почалось найцікавіше,його замінили,він меньше по кількості місць, місце біля вікна яке замовляли виявилося місцем в останньому ряду посередині...ми спеціально замовили зазделегідь,місце вибрали,мамі 67 років, їй після операції важко позаду сидіти,вона вимушена була їхати в зігнутій позі... Читать отзыв Добавляю відгук зразу поки злість не пройшла,рейс Прага -Київ через Оломоутс, автобус запізнився на 45 хвилин,номер водія який написали в смс..шо в рельсу. Приїхав автобус,почалось найцікавіше,його замінили,він меньше по кількості місць, місце біля вікна яке замовляли виявилося місцем в останньому ряду посередині...ми спеціально замовили зазделегідь,місце вибрали,мамі 67 років, їй після операції важко позаду сидіти,вона вимушена була їхати в зігнутій позі в останньому ряду. На питання дівчини типу (адміністратор... Не беріть будь ласка таку хамку на роботу це жесть) вона мені відповіла ,, а ви дзвоніть диспетчеру і з ним вирішуйте,,. А диспечер працює до 20.00, рейс в 23.40 який реально приїхав в 00.25 годин. Люди це сміття по вашому? Їх повідомити що змінився автобус не треба?може їх не влаштовує,поверніть кошти вони поїдуть іншим. Це не евакуаційний безкоштовний автобус, а 2700 гривень на хвилиночку,вам не соромно так з людьми?
Достоинства:
Хамське відношення,заміна місць без попередження,неадекватний адміністратор на рейсі
Недостатки:
Суцільний мінус,написала про нього вище. В кожного з нас є мама і коли ти просиш вирішити питання і розташувати свою маму за те місце яке заплатив,вона культурно тебе посилає,це треш, розчарування в компанії
Поездка на маршруте Прага-Киев (АА2222АА) 7.01.22 ТрансТемпо была отвратительна. Первой неприятной неожиданностью было то, что нас посадили не согласно купленным местам. Точнее цифры сходились, но мы с моим молодым человеком покупали билеты рядом в конце и должны были сидеть вдвоем, а в итоге теснились на галёрке мы, и ещё трое людей. По схеме автобуса на сайте было совсем другое... Читать отзыв Поездка на маршруте Прага-Киев (АА2222АА) 7.01.22 ТрансТемпо была отвратительна. Первой неприятной неожиданностью было то, что нас посадили не согласно купленным местам. Точнее цифры сходились, но мы с моим молодым человеком покупали билеты рядом в конце и должны были сидеть вдвоем, а в итоге теснились на галёрке мы, и ещё трое людей. По схеме автобуса на сайте было совсем другое расположение. Сидеть неудобно, про поспать вообще молчу. Заявленный WiFi постоянно выключался или вообще не подключался. Ещё, что очень смутило сначала, но думала показалось. Водитель как то был неприветлив и хамоват. Но потом пообщаясь с его помощницей поняли что такая манера общения на этом рейсе в порядке вещей. Крики, хамское отношение со стороны девушки присутствовало на продолжении всего путешествия. Понимаю что работа с людьми это сложная работа, но если ты соглашаешься на неё то должен соответствовать. Пока писала отзыв предложили кофе(хоть какой то плюс) но увы им впечатления уже не исправишь. Надеюсь что на вашу фирму мы больше не попадём. Крайне разочарована.
Достоинства:
Доехали домой
Недостатки:
Несоответствия схемы рассадки на сайте и в реальности.
Самый дорогой билет 1900грн., за эти деньги за всю поездку стакана воды даже не было. С наружи автобус выглядит нормально MAN номер АА5555АА . Из персонала 2-ва водителя только ( к ним вопросов нет). В автобусе есть туалет , кондиционер работал , но не справлялся совсем( было жарко очень!).USB для подзарядки устройств работал. На этом положительные впечатления закончились! Читать отзыв Самый дорогой билет 1900грн., за эти деньги за всю поездку стакана воды даже не было. С наружи автобус выглядит нормально MAN номер АА5555АА . Из персонала 2-ва водителя только ( к ним вопросов нет). В автобусе есть туалет , кондиционер работал , но не справлялся совсем( было жарко очень!).USB для подзарядки устройств работал. На этом положительные впечатления закончились! Автобус категорически не подходит для поездок больше 2-х часовых рейсов- обосновываю! Сидения продавленные до немогу!!!! От сидения одно название , во всем автобусе все просиженные сидения , получается сидишь на металическом каркасе обтянутой тканью , за все 15 лет что я езжу, летаю -это худшая поездка по комфорту именно сидений. Через 2-ва часа езды не понимаешь куда себя засунуть-место крайне ограничено , ерзаешь без остановки, боль в копчике всю дорогу, ( учитываю то что я не прихотлив совсем и приспосабливаюсь легко)
Достоинства:
Придерживались расписанию
Работал Wi-Fi .
Недостатки:
Можно сказать что нет сидений ( как на табуретке 24 часа сидели )!
За весь рейс стакана воды не дали!
Кондиционер не справлялся совсем!
В автобусе не совсем чисто, выкидные столики липкие, в крошках.
В целом нужно менять автобус, для дальних поездок он не подходит от слова совсем!!!
ТрансТемпо (Trans Tempo)
Современная автобусная компания «Транс Темпо» осуществляет рейсы на регулярной основе в страны Западной Европы. Совместно с партнерами компании ежедневно совершаются рейсы в такие страны, как Польша, Эстония, Чехия и др. Компания-перевозчик предоставляет страховку всем пассажирам на протяжении всего рейса, автобусы используются только класса «люкс» и делают поездку максимально приятной и... подробнее
Сумнівний перевізник
Непунктуальний перевізник, підтримка - хами
Жахливий запах
Назад теж вирішила купити квитки цієї компанії і розчарувалась. 30.05 Автобус 9999. Два водії, обидва тормозять дуже агресивно, не плавно. І великий минус, дуже смердить туалет. Просто неймовірна вонь. Водії приїхали на рейс вже з повним баком фекалій. Спустили бак на узбіччі, але ж на вонт... Читать отзыв Їхала до Варшави 21.05 автобусом 5555 - взагалі все чудово. Нарікань немає.
Назад теж вирішила купити квитки цієї компанії і розчарувалась. 30.05 Автобус 9999. Два водії, обидва тормозять дуже агресивно, не плавно. І великий минус, дуже смердить туалет. Просто неймовірна вонь. Водії приїхали на рейс вже з повним баком фекалій. Спустили бак на узбіччі, але ж на вонт це аж ніяк не вплинуло.
Щиро дякуємо за ваш детальний зворотний зв’язок. Нам приємно, що поїздка 21.05 залишила приємні враження, і водночас шкода, що наступний рейс не виправдав очікувань.
Хочемо зазначити, що описана вами ситуація з технічним станом туалету та манерою водіння є радше винятком, ніж типовою практикою для рейсів TransTempo. Наші екіпажі проходять інструктаж перед кожною поїздкою, зокрема щодо плавного стилю керування та обов’язкової підготовки транспорту, включно з обслуговуванням санвузлів.
Ваші зауваження вже передано до відповідального підрозділу для подальшого розгляду та проведення службової перевірки.
Дякуємо, що поділилися враженнями. Це дозволяє нам вдосконалювати сервіс і оперативно реагувати на недоліки. Сподіваємось, що майбутні поїздки з TransTempo знову будуть для вас комфортними.
З повагою,
Служба підтримки TransTempo
Жахлива робота коллцентру
Мені не важно купити, але ж коли людина хоче саме забронювати то це не просто ж так
А... Читать отзыв Хочеться залишити відгук на роботу оператора. Номер дала подружка, щоб замовити квитки. Якщо один раз забронювати із аеропорта можна було квитки, то на інший раз вже мені пишуть, що з Шопену тільки купити можно. Але ж я бронювала, навіщо обманювати?
Мені не важно купити, але ж коли людина хоче саме забронювати то це не просто ж так
А коли щось запитують, то пишуть це так наче ти зовсім дурний і не знаєш про це. Так, не знаю. Хіба це не ваша робота пояснити і допомогти?
Писати оператору це та ще рулетка. Не знаєш, трапиться хтось норм або ні
В салоні холодно
Чай та кава це чудово - дякую.
Але в салоні автобуса на другому поверсі холодно. Пасажири сидять у куртках під ковдрами. Прохання ввімкнути опалення стюардеси проігнорувала. На першому поверсі тепленько - "ташкент". Дуже розчарована.
Розчарована
Щиро перепрошуємо за цю ситуацію. Запевняємо вас, що буде проведена виховна робота, а до водія будуть застосовані відповідні санкції. Така поведінка є винятком і не відповідає нашим стандартам обслуговування.
Ми цінуємо вашу довіру до ТрансТемпо і зробимо все можливе, щоб подібне більше не повторилося. Сподіваємося, що наступні ваші подорожі з нами будуть лише приємними. 🚍✨
Робота диспетчера
Ваш комфорт і довіра дуже важливі для нас, тому зробимо все можливе, щоб ваша наступна подорож із ТрансТемпо була бездоганною. 🚍✨
В этот раз был кошмар!
Хочемо запевнити вас, що двоповерхові автобуси забезпечують такий самий рівень комфорту, як і одноповерхові, і використовуються для збільшення кількості місць на популярних маршрутах. Однак ми врахували ваше зауваження щодо змін, про які пасажирів слід повідомляти заздалегідь.
Щодо технічних проблем, таких як Wi-Fi, умивальник та розетки, ваші зауваження передано до відповідних служб для негайного вирішення. Ми зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Дякуємо за вашу довіру протягом 11 поїздок із нами, і сподіваємося, що ваші наступні подорожі будуть лише комфортними та приємними. 🚍✨
Халатність
Ми щиро вибачаємося за незручності. Усім, хто зв’язувався з нами, було принесено вибачення та запропоновані індивідуальні компенсації для наступних поїздок.
двояке враження про перевізника
Почну з хорошого:
- автобуси сучасні
- wi-fi працював гарно всю дорогу, розетки
- чистий, працюючий туалет (дуже пригодився, коли довго стояли на кордоні)
- було два гарних водія і стюардеса
- є пледи та подушки
- можна обрати місце, де будеш сидіти
З негативного:
Купляла білети на передостанній ряд в автобусі... Читать отзыв Маю двояке враження про перевізника. Їхала 29.07.2024, Київ-Варшава.
Почну з хорошого:
- автобуси сучасні
- wi-fi працював гарно всю дорогу, розетки
- чистий, працюючий туалет (дуже пригодився, коли довго стояли на кордоні)
- було два гарних водія і стюардеса
- є пледи та подушки
- можна обрати місце, де будеш сидіти
З негативного:
Купляла білети на передостанній ряд в автобусі (той, що перед спільним заднім рядом (в 5 місць)). Коли прийшла на посадку в автобус, виявилось, що наших місць (які я обирала) нема і нам треба буде їхати на тому самому задньому ряді в 5-ьох, а не там де по 2 місця поряд. Така ж ситуація була і в моєї знайомої, яка напередодні їхала в Німеччину.
Стюардеса не змогла нічого пояснити, просто пожала плечима і сказала, що такий дали автобус. В підтримці по телефону на "відвали" поспілкувались і навіть не вибачились. Сказали щось типу ну заламався автобус, прислали інший, шо ви хочете?! Ну блін ясно що я вже нікуди не дінусь, бо мені їхати треба і підвʼязане все під них. Але я розраховувала проїхати нормально, тому купила білети у вашого перевізника, а ви навіть вибачитись нормально не можете.
Написала їм у соцмережі, там теж мені биконули у відповідь. Типу що це мій косяк, що я знаючи про ситуацію знайомої не відмінила свої білети. Комунікація явно не сильна сторона цього перевізника.
На самій гальорці місця для ніг мало, спека неможлива через працюючий двигун (чи я не знаю що там ззаду в автобусі). Але їхали ми в сауні до самого кордону. І це при тому, що кондиціонер наче як працював і спереду в салоні було прохолодно, а в нас ззаду - сауна. І це при тому, що на вулиці було +25 (не неймовірна спека).
На кордоні ми стояли біля 10,5 годин. Тут питань до перевізника нема, бо це все митниця...
Кави чи чаю в нас не було (хоча було заявлено), бо там щось зламалось в них.
Відправлення автобусу затримали на 1,5 години.
РЕЗЮМЕ:
- можна обирати цього перевізника, але тільки не задні місця, щоб не їхати на гальорці і в сауні.
- будьте готові, що комунікувати з вами будуть як з гівном і перекладати на вас відповідальність за те, що вони міняють місця.
Прага Київ
Зіпсована подорож
Автобус "транс темпо".
На перший погляд наче все добре, але в процессі дороги - подорож з цим перевізником - подобається все меньше і менше !!
- стюардесу бачіла тільки при посадці,
- кава та чай начебто безкоштовні, але потрібно випрашувати - щоб хтось з трьох водіїв її зробив- з незадоволенним обличчям,
- безкінечні зупинки- через кожні... Читать отзыв Маршрут "Київ - Таллін".
Автобус "транс темпо".
На перший погляд наче все добре, але в процессі дороги - подорож з цим перевізником - подобається все меньше і менше !!
- стюардесу бачіла тільки при посадці,
- кава та чай начебто безкоштовні, але потрібно випрашувати - щоб хтось з трьох водіїв її зробив- з незадоволенним обличчям,
- безкінечні зупинки- через кожні 30- 40 хвилин,
- при русі автобуса - чула запах цигарок,
- водіі навіть не порахували за потрібне - представитись......
З ким ми їдемо, хто нас везе - невідомо.
- оголошується зупинка 10 хвилин, але заганяють в автобус через 7- 8 хвилин
(Як скот) , зачиняють двері і сидим ще 3- 4 хвилини - поки водіі налаштуються їхати.
- я просто не розумію - як що не хочуть виконувати свою роботу я треба, не поважають людей яких везуть ---ЧОМУ
Вони тут працюють,- ЧОМУ вони НЕ НА ВІЙНІ. !!??
З такими безкінечними зупинка - по гафіку їдемо з запізненням, ще не відомо коли приїдемо і що буде далі в дорозі.
В кінці подорожі - напишу ітоговий відгук
-
Ми цінуємо ваш відгук та хочемо відповісти на всі ваші зауваження.
1. Стюардеса: Ми прагнемо, щоб наші стюардеси були доступні пасажирам протягом всієї поїздки. Це виняток, і ми проведемо роботу з персоналом, щоб уникнути таких ситуацій у майбутньому.
2. Кава та чай: Напої дійсно безкоштовні, і ми працюємо над покращенням обслуговування, щоб уникнути подібних випадків.
3. Зупинки: Ми дотримуємось графіку зупинок для безпеки пасажирів та водіїв, але врахуємо ваше зауваження про частоту та тривалість.
4. Запах цигарок: Куріння в автобусі суворо заборонено. Ми розглянемо це питання з водіями.
5. Представлення водіїв: Ми працюємо над покращенням комунікації між водіями та пасажирами, щоб забезпечити краще ознайомлення.
Дякуємо за ваші коментарі. Ми завжди прагнемо покращити сервіс і врахуємо всі ваші зауваження, щоб майбутні подорожі були комфортнішими.
З повагою,
Команда ТрансТемпо
Повне розчарування
У рейс виходять автобуси з несправними кондиціонерами
Увы, но это лотерея. Ездила 4 раза с транстемпо, двумя из которых осталась не довольна.
Щоб ми могли детальніше розібратися у ситуації, будь ласка, повідомте, звідки і куди ви їхали, дату поїздки та ваші місця в автобусі. Це допоможе нам встановити обставини та перевірити їх достовірність.
Нам дуже шкода, що у вас були негативні враження від останніх поїздок. Ми постійно працюємо над покращенням наших послуг, і ваші зауваження допомагають нам у цьому.
Будь ласка, надішліть детальніше про проблеми, з якими ви зіткнулися, щоб ми могли розібратися в ситуації та зробити все можливе для їх вирішення. Ми прагнемо, щоб кожна ваша поїздка була комфортною та приємною.
З найкращими побажаннями,
Команда TransTempo
Негативне враження від поїздки
Дуже негативний досвід з водієм
Водій підвищував голос на пасажирів, був дуже грубий і непривітний.
За 15-годинний рейс водій здійснив зупинку в Житомирі, що через 2 години після відправки з Києва, а інша повноцінна зупинка з туалетом та... Читать отзыв Їхали маршрутом Київ- Варшава 10.07.24. Дуже негативний досвід з водієм, справжній грубіян, який не відповідає на поставлені питання або просто мовчить дивлячись в очі.
Водій підвищував голос на пасажирів, був дуже грубий і непривітний.
За 15-годинний рейс водій здійснив зупинку в Житомирі, що через 2 години після відправки з Києва, а інша повноцінна зупинка з туалетом та їжею/водою була вже в Польщі після перетину кордону, що було аж після 12 годин поїздки.
Одну із офіційних зупинок водій зробив за одним із міст біля Епіцентру, де не було ні туалетів, ні можливості придбати воду/їжу. На питання чому ми зупинилися саме тут, водій відповів «покурити», і сказав, що якщо всі 50 пасажирів почнуть ходити в туалети і скуповуватися в чергах в кафе, то це затримає поїздку, тому він не зупиняє нам. В той же час, багато пасажирів були внутрішнього сполучення, яких ми то забирали, то висаджували постійно, в різних локаціях (заправки, перехрестя, зупинки транспорту, узбіччя). Розумію, що це пасажирські перевезення і водій виконує свою роботу, але вважаю, що на міжнародних перевезеннях час має бути розрахований відповідно.
На питання де нам брати воду, він просто розвів руками, сказав, що це наші проблеми і треба було думати раніше, що зупинки по 10 хвилин лише на перекури, які здавалося він робив, коли йому самому хотілося. А про інших пасажирів, які не курять або які мають дітей, ніхто не хвилювався.
Після даної відповіді ми запитали в стюардеси, чи може вона зробити нам кави, так як ми не можемо купити, бо просто немає де, вона відповіла «ні» і що кава буде запропонувати на після проходження кордону, чого так і не сталося.
Схоже, що персонал не надто переймався потребами і комфортом пасажирів.
Також доводилося декілька разів просити включати кондиціонер, так як водій його чомусь виключав. В салоні постійно ставало жарко і душно. Водій вмикав після прохань.
Великий і єдиний плюс водія - кордон ми пройшли доволі швидко, за що вдячні.
З вашого відгуку випливає, що ви були незадоволені поведінкою водія. Ми приділяємо велику увагу професійній підготовці нашого персоналу та намагаємося забезпечити високий рівень обслуговування пасажирів. Зазначимо, що ми обов'язково розглянемо цю ситуацію та вживемо відповідних заходів.
Щодо зупинок, варто зазначити, що ми дотримуємося графіка зупинок, які забезпечують можливість відпочинку, туалету та придбання їжі та води. Проте ви згадали, що було мало зупинок і одночасно зазначили, що автобус постійно зупинявся для висадки та посадки пасажирів у різних локаціях. У цій частині є суперечності.
Ми також хочемо зауважити, що лише один пасажир прямував до Луцька, що не відповідає вашим твердженням про постійні зупинки.
Щодо кондиціонера, ми просимо вибачення за будь-які незручності. Водії завжди намагаються забезпечити комфортну температуру в салоні.
Ми також перепрошуємо за незручності з отриманням кави під час поїздки. Ми будемо працювати над поліпшенням цього аспекту обслуговування.
Ми дуже цінуємо ваш зворотній зв'язок, адже він допомагає нам покращувати якість наших послуг. Дякуємо, що звернули увагу на ці моменти. Перепрошуємо за незручності, які могли виникнути у вас у зв'язку з вищезазначеними обставинами.
Будемо раді бачити вас знову серед наших пасажирів, сподіваємося, що ваш наступний досвід з нашою компанією буде приємнішим.
------------------------------------------
Коментар стюардеси:
В Рівному у нас не було пасажирів, тому ми зупинилися біля "Епіцентру". По місту їхали довго через затор, адже ми поспішали на кордон, який потрібно пройти у визначений час за слотами Є-черги.
Туалет працював всю дорогу, але вона казала, що не хоче користуватися ним в автобусі і наполягала на зупинках хоча б на 30 хвилин кожні дві години. Каву вона попросила на кордоні, коли ми його проходили, але я сказала, що зробимо це після. Ми зупинилися, і всі пасажири купили каву.
Після кордону в автобусі ми не змогли приготувати каву, бо зламався чайник. А коли робили каву по Україні, ця пасажирка її не пила, казала, що їй потрібна нормальна кава і їжа.
Щодо кондиціонера, багато пасажирів зверталися з проханням: одні просили підвищити температуру, інші — зменшити. На кожне прохання ми відповідно регулювали температуру.
Б...дло экипаж
В Оломоуці, під час зупинки, виникла ситуація з пасажирами, які не мали необхідних документів для подорожі через кордон. Наші співробітники намагалися допомогти цим пасажирам, але через обставини на кордоні це не вдалося. Ці пасажири були в нетверезому стані, з перегаром, що саме це спричинило ситуацію з невдоволенням даних осіб. Такий стан (алкогольне сп'яніння) заважав іншим пасажирам їхати в автобусі.
Щодо вашого коментаря про стюардесу Олену, хочемо зазначити, що за весь час її роботи в Транстемпо, вона отримувала тільки позитивні відгуки від пасажирів за професіоналізм та уважність. Ми віримо, що ця ситуація є винятковою, і робимо все можливе, щоб забезпечити комфортну та безпечну подорож для кожного пасажира. Показать 1 ответ
Водій за кермом лускає насіння на швидкості в 100 км на годину і не тримає кермо
Відбили бажання користуватись послугами цієї компанії.
Дякуємо за те, що дозволили нам виявити ці питання та працювати над їх вирішенням. Сподіваємося, що в майбутньому ви знову скористаєтеся нашими послугами і вона буде для вас задовільною.
Розчарували в цей раз
Перепрошуємо за незручності.
Погане обслуговування !!!
Перепрошуємо за незручності.
Про наболіле !!!!
Цього разу їхала автобусом 2222 17.06.2023 з Варшави до Києва і була дуже вражена поведінкою жінки - стюардеси! Незадоволена, підвищує свій голос на людей, веде себе по-хамськи, незрозуміло чому!!! Каву та чай навіть ні пити, ні просити не хотілось з її... Читать отзыв Користуюсь послугами ТрансТемпо не перший раз. Щоразу залишалась задоволеною від своєї поїздки, завжди привітні дівчата-стюардеси, напоять кавою і чаєм🙂
Цього разу їхала автобусом 2222 17.06.2023 з Варшави до Києва і була дуже вражена поведінкою жінки - стюардеси! Незадоволена, підвищує свій голос на людей, веде себе по-хамськи, незрозуміло чому!!! Каву та чай навіть ні пити, ні просити не хотілось з її незадоволеним обличчям. Навіщо взагалі така стюардеса в автобусі, краще ніякої чим така!!! Не знаю як вона взагалі працює з людьми!!!
Водії привітні, з речами допомагали.
Перепрошуємо за незручності.
Поїздка розчарувала, незважаючи на те, що завжди вибирали цього перевізника..
1. При посадці в автобус виявилось, що велика частина роз‘йомів для зарядки телефонів не працює - на питання до стюардеси Віти - вона, чомусь одразу почала себе вести по хамськи, заявивши, що вони всі вийшли з ладу перед поїздкою і замість того, щоб принести вибачення, вона заявила дослівно: «Не варіть тут воду!».
2. Зранку, чай дитині мені зробили тільки після неодноразових прохань - бо вона півгодини тому пропонувала всім каву, і те, що я не замовила тоді, бо дитина спала - виявилося проблемою.
Я не розглядаю в цьому відзиві комфортабельність автобуса (але чула, що в інших перевізників автобуси більш комфортабельні) та інші деталі, бо не маю з чим порівняти. Вважаю, що перевізнику слід більш ретельно підходити до підбору стюардес - бо це «лице» компанії, яке, нажаль, цього разу розчарувало і вже більше вряд чи захочеться поїхати з Транс Темпо, щоб знов не потрапити на таку Віту.
Перепрошуємо за незручності.
Жахливі водії
Перший раз бачу, щоб на кордоні водії просто відкрили багажні двері і зникли. Їздила не один раз і Flixbus і нашими вітчизняними перевізниками, і завжди водії допомагають доставати валізи, а іноді навіть допомагають на митниці жінкам з важкими валізами. Тут же просто водії склали руки в кармани і стояли дивились як жінки тягають важкі валізи.... Читать отзыв Рейс 243 Київ-Варшава, 19.11.22.
Перший раз бачу, щоб на кордоні водії просто відкрили багажні двері і зникли. Їздила не один раз і Flixbus і нашими вітчизняними перевізниками, і завжди водії допомагають доставати валізи, а іноді навіть допомагають на митниці жінкам з важкими валізами. Тут же просто водії склали руки в кармани і стояли дивились як жінки тягають важкі валізи. На моє питання, чому не допомагаєте дістати валізи, відповідь «Що я ще маю роботи». Ось так гарне враження від автобусу, зруйновано непрофесіоналізмом водіїв.
НЕ ПО ЛЮДСЬКІ !!!!
Ніхто не буде їздити по Україні збирати ваші речі по усім містам!
Вирішуйте свої питання з логістикою передач самостійно, як доросла людина, і не треба вигадувати і фантазувати що хтось винен вирішувати ваші особисті питання.
p.s. Водії пішли вам на поступки і сказали що можуть забрати речі по дорозі перед або за Житомиром. Ви почали повчати і розповідати куди і як повинні їхати водії.
Погано, розчаровання в роботі компанії
Поездка на маршруте Прага-Киев (АА2222АА) 7.01.22 ТрансТемпо была отвр
Первой неприятной неожиданностью было то, что нас посадили не согласно купленным местам. Точнее цифры сходились, но мы с моим молодым человеком покупали билеты рядом в конце и должны были сидеть вдвоем, а в итоге теснились на галёрке мы, и ещё трое людей. По схеме автобуса на сайте было совсем другое... Читать отзыв Поездка на маршруте Прага-Киев (АА2222АА) 7.01.22 ТрансТемпо была отвратительна.
Первой неприятной неожиданностью было то, что нас посадили не согласно купленным местам. Точнее цифры сходились, но мы с моим молодым человеком покупали билеты рядом в конце и должны были сидеть вдвоем, а в итоге теснились на галёрке мы, и ещё трое людей. По схеме автобуса на сайте было совсем другое расположение. Сидеть неудобно, про поспать вообще молчу.
Заявленный WiFi постоянно выключался или вообще не подключался.
Ещё, что очень смутило сначала, но думала показалось. Водитель как то был неприветлив и хамоват. Но потом пообщаясь с его помощницей поняли что такая манера общения на этом рейсе в порядке вещей. Крики, хамское отношение со стороны девушки присутствовало на продолжении всего путешествия. Понимаю что работа с людьми это сложная работа, но если ты соглашаешься на неё то должен соответствовать.
Пока писала отзыв предложили кофе(хоть какой то плюс) но увы им впечатления уже не исправишь.
Надеюсь что на вашу фирму мы больше не попадём. Крайне разочарована.
Рейс Градец Кралов-Киев 31.07.2021
Читать отзыв Самый дорогой билет 1900грн., за эти деньги за всю поездку стакана воды даже не было. С наружи автобус выглядит нормально MAN номер АА5555АА . Из персонала 2-ва водителя только ( к ним вопросов нет). В автобусе есть туалет , кондиционер работал , но не справлялся совсем( было жарко очень!).USB для подзарядки устройств работал. На этом положительные впечатления закончились!
Автобус категорически не подходит для поездок больше 2-х часовых рейсов- обосновываю! Сидения продавленные до немогу!!!! От сидения одно название , во всем автобусе все просиженные сидения , получается сидишь на металическом каркасе обтянутой тканью , за все 15 лет что я езжу, летаю -это худшая поездка по комфорту именно сидений. Через 2-ва часа езды не понимаешь куда себя засунуть-место крайне ограничено , ерзаешь без остановки, боль в копчике всю дорогу, ( учитываю то что я не прихотлив совсем и приспосабливаюсь легко)