Дуже негативний досвід з водієм - Відгуки про ТрансТемпо (Trans Tempo)

ТрансТемпо (Trans Tempo)
Відгук додано 12 липня, 2024 год 44 перегляда
Їхали маршрутом Київ- Варшава 10.07.24. Дуже негативний досвід з водієм, справжній грубіян, який не відповідає на поставлені питання або просто мовчить дивлячись в очі.
Водій підвищував голос на пасажирів, був дуже грубий і непривітний.

За 15-годинний рейс водій здійснив зупинку в Житомирі, що через 2 години після відправки з Києва, а інша повноцінна зупинка з туалетом та їжею/водою була вже в Польщі після перетину кордону, що було аж після 12 годин поїздки.

Одну із офіційних зупинок водій зробив за одним із міст біля Епіцентру, де не було ні туалетів, ні можливості придбати воду/їжу. На питання чому ми зупинилися саме тут, водій відповів «покурити», і сказав, що якщо всі 50 пасажирів почнуть ходити в туалети і скуповуватися в чергах в кафе, то це затримає поїздку, тому він не зупиняє нам. В той же час, багато пасажирів були внутрішнього сполучення, яких ми то забирали, то висаджували постійно, в різних локаціях (заправки, перехрестя, зупинки транспорту, узбіччя). Розумію, що це пасажирські перевезення і водій виконує свою роботу, але вважаю, що на міжнародних перевезеннях час має бути розрахований відповідно.
На питання де нам брати воду, він просто розвів руками, сказав, що це наші проблеми і треба було думати раніше, що зупинки по 10 хвилин лише на перекури, які здавалося він робив, коли йому самому хотілося. А про інших пасажирів, які не курять або які мають дітей, ніхто не хвилювався.

Після даної відповіді ми запитали в стюардеси, чи може вона зробити нам кави, так як ми не можемо купити, бо просто немає де, вона відповіла «ні» і що кава буде запропонувати на після проходження кордону, чого так і не сталося.

Схоже, що персонал не надто переймався потребами і комфортом пасажирів.

Також доводилося декілька разів просити включати кондиціонер, так як водій його чомусь виключав. В салоні постійно ставало жарко і душно. Водій вмикав після прохань.

Великий і єдиний плюс водія - кордон ми пройшли доволі швидко, за що вдячні.

1 не згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника ТрансТемпо 13 липня, 2024 год
Дякуємо за ваш відгук та за те, що поділилися своїм досвідом. Ми щиро перепрошуємо за всі незручності, які могли виникнути у вас під час поїздки.



З вашого відгуку випливає, що ви були незадоволені поведінкою водія. Ми приділяємо велику увагу професійній підготовці нашого персоналу та намагаємося забезпечити високий рівень обслуговування пасажирів. Зазначимо, що ми обов'язково розглянемо цю ситуацію та вживемо відповідних заходів.



Щодо зупинок, варто зазначити, що ми дотримуємося графіка зупинок, які забезпечують можливість відпочинку, туалету та придбання їжі та води. Проте ви згадали, що було мало зупинок і одночасно зазначили, що автобус постійно зупинявся для висадки та посадки пасажирів у різних локаціях. У цій частині є суперечності.



Ми також хочемо зауважити, що лише один пасажир прямував до Луцька, що не відповідає вашим твердженням про постійні зупинки.



Щодо кондиціонера, ми просимо вибачення за будь-які незручності. Водії завжди намагаються забезпечити комфортну температуру в салоні.



Ми також перепрошуємо за незручності з отриманням кави під час поїздки. Ми будемо працювати над поліпшенням цього аспекту обслуговування.



Ми дуже цінуємо ваш зворотній зв'язок, адже він допомагає нам покращувати якість наших послуг. Дякуємо, що звернули увагу на ці моменти. Перепрошуємо за незручності, які могли виникнути у вас у зв'язку з вищезазначеними обставинами.



Будемо раді бачити вас знову серед наших пасажирів, сподіваємося, що ваш наступний досвід з нашою компанією буде приємнішим.



------------------------------------------



Коментар стюардеси:



В Рівному у нас не було пасажирів, тому ми зупинилися біля "Епіцентру". По місту їхали довго через затор, адже ми поспішали на кордон, який потрібно пройти у визначений час за слотами Є-черги.



Туалет працював всю дорогу, але вона казала, що не хоче користуватися ним в автобусі і наполягала на зупинках хоча б на 30 хвилин кожні дві години. Каву вона попросила на кордоні, коли ми його проходили, але я сказала, що зробимо це після. Ми зупинилися, і всі пасажири купили каву.



Після кордону в автобусі ми не змогли приготувати каву, бо зламався чайник. А коли робили каву по Україні, ця пасажирка її не пила, казала, що їй потрібна нормальна кава і їжа.



Щодо кондиціонера, багато пасажирів зверталися з проханням: одні просили підвищити температуру, інші — зменшити. На кожне прохання ми відповідно регулювали температуру.
Відповідь представника ТрансТемпо 13 липня, 2024 год
Дякуємо за ваш відгук та за те, що поділилися своїм досвідом. Ми щиро перепрошуємо за всі незручності, які могли виникнути у вас під час поїздки.



З вашого відгуку випливає, що ви були незадоволені поведінкою водія. Ми приділяємо велику увагу професійній підготовці нашого персоналу та намагаємося забезпечити високий рівень обслуговування пасажирів. Зазначимо, що ми обов'язково розглянемо цю ситуацію та вживемо відповідних заходів.



Щодо зупинок, варто зазначити, що ми дотримуємося графіка зупинок, які забезпечують можливість відпочинку, туалету та придбання їжі та води. Проте ви згадали, що було мало зупинок і одночасно зазначили, що автобус постійно зупинявся для висадки та посадки пасажирів у різних локаціях. У цій частині є суперечності.



Ми також хочемо зауважити, що лише один пасажир прямував до Луцька, що не відповідає вашим твердженням про постійні зупинки.



Щодо кондиціонера, ми просимо вибачення за будь-які незручності. Водії завжди намагаються забезпечити комфортну температуру в салоні.



Ми також перепрошуємо за незручності з отриманням кави під час поїздки. Ми будемо працювати над поліпшенням цього аспекту обслуговування.



Ми дуже цінуємо ваш зворотній зв'язок, адже він допомагає нам покращувати якість наших послуг. Дякуємо, що звернули увагу на ці моменти. Перепрошуємо за незручності, які могли виникнути у вас у зв'язку з вищезазначеними обставинами.



Будемо раді бачити вас знову серед наших пасажирів, сподіваємося, що ваш наступний досвід з нашою компанією буде приємнішим.
Відповідь представника ТрансТемпо 13 липня, 2024 год
Коментар стюардеси:



В Рівному у нас не було пасажирів, тому ми зупинилися біля "Епіцентру". По місту їхали довго через затор, адже ми поспішали на кордон, який потрібно пройти у визначений час за слотами Є-черги.



Туалет працював всю дорогу, але вона казала, що не хоче користуватися ним в автобусі і наполягала на зупинках хоча б на 30 хвилин кожні дві години. Каву вона попросила на кордоні, коли ми його проходили, але я сказала, що зробимо це після. Ми зупинилися, і всі пасажири купили каву.



Після кордону в автобусі ми не змогли приготувати каву, бо зламався чайник. А коли робили каву по Україні, ця пасажирка її не пила, казала, що їй потрібна нормальна кава і їжа.



Щодо кондиціонера, багато пасажирів зверталися з проханням: одні просили підвищити температуру, інші - зменшити. На кожне прохання ми відповідно регулювали температуру.
Відповідь представника ТрансТемпо 13 липня, 2024 год
Дякуємо за ваш відгук та за те, що поділилися своїм досвідом. Ми щиро перепрошуємо за всі незручності, які могли виникнути у вас під час поїздки.



З вашого відгуку випливає, що ви були незадоволені поведінкою водія. Ми приділяємо велику увагу професійній підготовці нашого персоналу та намагаємося забезпечити високий рівень обслуговування пасажирів. Зазначимо, що ми обов'язково розглянемо цю ситуацію та вживемо відповідних заходів.



Щодо зупинок, варто зазначити, що ми дотримуємося графіка зупинок, які забезпечують можливість відпочинку, туалету та придбання їжі та води. Проте ви згадали, що було мало зупинок і одночасно зазначили, що автобус постійно зупинявся для висадки та посадки пасажирів у різних локаціях. У цій частині є суперечності.



Ми також хочемо зауважити, що лише один пасажир прямував до Луцька, що не відповідає вашим твердженням про постійні зупинки.



Щодо кондиціонера, ми просимо вибачення за будь-які незручності. Водії завжди намагаються забезпечити комфортну температуру в салоні.



Ми також перепрошуємо за незручності з отриманням кави під час поїздки. Ми будемо працювати над поліпшенням цього аспекту обслуговування.



Ми дуже цінуємо ваш зворотній зв'язок, адже він допомагає нам покращувати якість наших послуг. Дякуємо, що звернули увагу на ці моменти. Перепрошуємо за незручності, які могли виникнути у вас у зв'язку з вищезазначеними обставинами.



Будемо раді бачити вас знову серед наших пасажирів, сподіваємося, що ваш наступний досвід з нашою компанією буде приємнішим.


ТрансТемпо (Trans Tempo)
Всі відгуки

4.2 5
653 відгука / 24352 перегляда
ТрансТемпо (Trans Tempo)
Сучасна автобусна компанія «Транс Темпо» здійснює рейси на регулярній основі до країн Західної Європи. Спільно з партнерами компанії щодня відбуваються рейси в такі країни, як Польща, Естонія, Чехія тощо. Компанія-перевізник надає страховку всім пасажирам протягом усього рейсу, автобуси використовуються тільки класу «люкс» і роблять поїздку максимально приємною і комфортною.

Пасажирські перевезення
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1082 відгука
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
955 відгуків
Kantol (Кантол)
Kantol (Кантол)

Рейтинг: 2.9
1633 відгука
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)

Рейтинг: 3.4
796 відгуків
Toco Bus
Toco Bus

Рейтинг: 4.4
2117 відгуків
Lex club перевозчик
Lex club перевозчик

Рейтинг: 2.8
32 відгука
SAV.O.BUS
SAV.O.BUS

Рейтинг: 2.9
275 відгуків
Перевозчик ООО СанСан
Перевозчик ООО СанСан

Рейтинг: 2.8
113 відгуків
bus24.com.ua пассажирские перевозки
bus24.com.ua пассажирские перевозки

Рейтинг: 1.8
51 відгук