Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Підтримка нульова! Роботизовані менеджери ЖАХ!!! - Отзывы о Prom.ua
Товар дешевше закупки, продаж тільки, щоб позбутися, в умовах на сайті написано про предоплату, в описі товару КАПС ЛУКОМ НАПИСАНО ПРО АВАНС. Склад знаходиться за містом, і їхати 30 км туда, та обратно 30 км, щоб не вплинуло на рейтинг - КУРІТЬ БАМБУК! Враження тільки негативні! Оцінка заслуговує тільки 1. Коли ви почнете слухати ваших клієнтів? Тоді коли масово люди почнуть покидати портал? Цей магазин я не просуваю окремо в гуглі, а продаю тільки на порталі, для мене принципово важливий показник замовлень. Але я не хочу катати безвідповідальним особам крихкий товар за свої гроші. Ті хто хоче просто подивитись, нехай ідуть на базар або ТЦ, або в музей і там дивляться. В мене не галерея!!!
Чому не зробити по нормальному?
Наприклад: зробіть щоб у компанії відображалося, що вона працює з предоплатою, повною оплатою, та пром оплатою. І люди які формують замовлення автоматично погоджені з умовами предоплат НАГОЛОШУЮ ЗАКОНОМ НЕЗАБОРОНЕНО БРАТИ АВАНС ЗА ПРОДАЖ ТА ПОСЛУГИ!!! Людина оформила замовлення але потім вже не хоче робити аванс, чи як завжди щось не бачать, не чують, не додивились, оформила собака чи кіт замовлення, то з таких клієнтів рейтинг щоб не враховувався!!! І це буде дійсно справедливо. Нехай це буде значок, працюю з предоплатою, але я хочу бути застрахований від необдуманих замовлень.
У вас дуже хитра схема, як дерти комісію, то можете і 1000 грн., А ось як компенсація за незабраний товар, так 200 грн. Відшкодовуйте всі матеріальні збиткі, або викупайте собі такі замовлення. Вважаю дуже справедливо, незабрали пром відправив собі на склад , гроші продавцю, і комісію списуйте! Я і комісію готов оплатити, і буду відправляти без предоплат!
Наголошую жахливе відношення і відповіді на питання, ви вже скоро будете посилати на три букви відчуваю. Я Ваш клієнт, я плачу вашій компанії гроші, і хочу поваги і нормальних відповідей на свої запитання!!! Мене клієнти в вашому чаті теж ***ть з питаннями, але я не пишу їм хочете купляйте, хочете не купляйте.
Висловив абсолютно своє власне враження, накипіло! Колись бігали за продавцями, дзвонили. питали, допомагали. А зараз дзвоните тільки тоді, коли пора оплачувать тарифний план, і спитать чому не підключаємо доставку розеткою! Не норм ребята, не норм. Соромно!
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Покупці різні й ситуації також. Ми розуміємо, що не всі замовлення можуть опрацюватися, тому показники середньо високі. Встановлений правилами Prom рейтинг реальний і напрацювати його не складно, на що вказує велика кількість продавців з високим рейтингом.
До того ж поодиноко скасовані замовлення не можуть значною мірою вплинути на рейтинг і ваше місце в каталозі. Рейтинг — це не самоціль, він має бути в нормі й відповідати правилам роботи на Prom. Головне — це якісне обслуговування, яке ви надаєте своїм покупцям.
Якщо ж ви стикаєтесь з частим скасуванням замовлень, то тут слід попрацювати з причинами, які впливають на це. Про те як зменшити кількість скасованих замовлень детальніше у довідці https://support.prom.ua/hc/ru/articles/5108646822941.
Євгене, будь ласка, вкажіть ваш ID або номери запитів до служби підтримки, де з вами некоректно спілкувалися, щоб ми могли детальніше розглянути ці ситуації.
А чого на прмі я тарифний план оплачую одразу? може я теж хочу наложеним платежем, і подивитись оправдає мої очікування рік чи я не буду брати розміщення?
Я без предоплати не буду товар висилати доти, поки пром не буде компенсувати повну вартість втраченних грошей, або повторююсь викупати собі товар на склад. Потім на РОЗЕТКЕ продасте!