Підтримка нульова! Роботизовані менеджери ЖАХ!!! - Відгуки про Prom.ua

Prom.ua
Відгук додано 19 лютого, 2024 год 18 переглядів
Шановні ви вже геть знахабніли! Ситуація: покупець формує замовлення на акційний уціненний товар (ціна дешевше закупочної). При всьому тому бачу, що відгуків у людини 7 і всі негативні. На що підтримка відповідає, та в неї 11 замовлень успішних у цьому році. Та я рад за вас і за неї. А у мене 250 успішних і що? crazy
Товар дешевше закупки, продаж тільки, щоб позбутися, в умовах на сайті написано про предоплату, в описі товару КАПС ЛУКОМ НАПИСАНО ПРО АВАНС. Склад знаходиться за містом, і їхати 30 км туда, та обратно 30 км, щоб не вплинуло на рейтинг - КУРІТЬ БАМБУК! Враження тільки негативні! Оцінка заслуговує тільки 1. Коли ви почнете слухати ваших клієнтів? Тоді коли масово люди почнуть покидати портал? Цей магазин я не просуваю окремо в гуглі, а продаю тільки на порталі, для мене принципово важливий показник замовлень. Але я не хочу катати безвідповідальним особам крихкий товар за свої гроші. Ті хто хоче просто подивитись, нехай ідуть на базар або ТЦ, або в музей і там дивляться. В мене не галерея!!!
Чому не зробити по нормальному?
Наприклад: зробіть щоб у компанії відображалося, що вона працює з предоплатою, повною оплатою, та пром оплатою. І люди які формують замовлення автоматично погоджені з умовами предоплат НАГОЛОШУЮ ЗАКОНОМ НЕЗАБОРОНЕНО БРАТИ АВАНС ЗА ПРОДАЖ ТА ПОСЛУГИ!!! Людина оформила замовлення але потім вже не хоче робити аванс, чи як завжди щось не бачать, не чують, не додивились, оформила собака чи кіт замовлення, то з таких клієнтів рейтинг щоб не враховувався!!! І це буде дійсно справедливо. Нехай це буде значок, працюю з предоплатою, але я хочу бути застрахований від необдуманих замовлень.
У вас дуже хитра схема, як дерти комісію, то можете і 1000 грн., А ось як компенсація за незабраний товар, так 200 грн. Відшкодовуйте всі матеріальні збиткі, або викупайте собі такі замовлення. Вважаю дуже справедливо, незабрали пром відправив собі на склад , гроші продавцю, і комісію списуйте! Я і комісію готов оплатити, і буду відправляти без предоплат!
Наголошую жахливе відношення і відповіді на питання, ви вже скоро будете посилати на три букви відчуваю. Я Ваш клієнт, я плачу вашій компанії гроші, і хочу поваги і нормальних відповідей на свої запитання!!! Мене клієнти в вашому чаті теж ***ть з питаннями, але я не пишу їм хочете купляйте, хочете не купляйте.

Висловив абсолютно своє власне враження, накипіло! Колись бігали за продавцями, дзвонили. питали, допомагали. А зараз дзвоните тільки тоді, коли пора оплачувать тарифний план, і спитать чому не підключаємо доставку розеткою! Не норм ребята, не норм. Соромно!

3 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Prom.ua 22 лютого, 2024 год
Добрий день, Євгене!



Покупці різні й ситуації також. Ми розуміємо, що не всі замовлення можуть опрацюватися, тому показники середньо високі. Встановлений правилами Prom рейтинг реальний і напрацювати його не складно, на що вказує велика кількість продавців з високим рейтингом.



До того ж поодиноко скасовані замовлення не можуть значною мірою вплинути на рейтинг і ваше місце в каталозі. Рейтинг — це не самоціль, він має бути в нормі й відповідати правилам роботи на Prom. Головне — це якісне обслуговування, яке ви надаєте своїм покупцям.



Якщо ж ви стикаєтесь з частим скасуванням замовлень, то тут слід попрацювати з причинами, які впливають на це. Про те як зменшити кількість скасованих замовлень детальніше у довідці https://support.prom.ua/hc/ru/articles/5108646822941.



Євгене, будь ласка, вкажіть ваш ID або номери запитів до служби підтримки, де з вами некоректно спілкувалися, щоб ми могли детальніше розглянути ці ситуації.
Евгений 22 лютого, 2024 год
А тепер я повторюю для тих хто в бронепоїзді. Я працюю з предоплатою. Це моя примха, моє бажання, називайте як хочете. На промі вибачте, але 99% покупців це так: -тринь тринь, до побчення. Ви виходить мене обмежуєте в моїх правах і ставите рамки як продавати.

А чого на прмі я тарифний план оплачую одразу? може я теж хочу наложеним платежем, і подивитись оправдає мої очікування рік чи я не буду брати розміщення?

Я без предоплати не буду товар висилати доти, поки пром не буде компенсувати повну вартість втраченних грошей, або повторююсь викупати собі товар на склад. Потім на РОЗЕТКЕ продасте!biggrin


Prom.ua
Всі відгуки

1.5 5
4051 відгук / 823443 перегляда
Prom.ua

Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.

На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... детальніше

Інтернет-каталоги
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3
3560 відгуків
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 відгуків
Всемкупон
Всемкупон

Рейтинг: 4.2
266 відгуків
Fiverr
Fiverr

Рейтинг: 2.5
11 відгуків
Ex-Fs.net
Ex-Fs.net

Рейтинг: 3.5
8 відгуків
E-Katalog
E-Katalog

Рейтинг: 2.7
16 відгуків
Sharff. Сервис доставки товаров из США
Sharff. Сервис доставки товаров из США

Рейтинг: 4.9
248 відгуків
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 відгука