Pavluks-Trans достоинства и недостатки

У Pavluks-Trans недостатков больше чем достоинств: имеет 321 достоинство и 563 недостатка. Вывод сделан на основании 378 отзывов. Ниже приведены все плюсы и минусы Pavluks-Trans . Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
1.8 5
975 отзывов / 37824 просмотра

Pavluks-Trans достоинства

  1. Тепло , комфортно, появился хороший Wi-fi, приятная обстановка
  2. Комфортно
  3. Мінуси затьмарили плюси
  4. Гарний Інтернет в першому автобусі
  5. Хороший водій
  6. Вічливі водіі
  7. Прибули вчасно
  8. Кондиціонер
  9. Зарядка телефонів
  10. Вчасне відправлення
  11. Спокійна і швидка дорога
  12. Не помітив!
  13. Вчасне прибуття,ввічливі водії, працював кондиціонер та вай фай
  14. Без затримок,Вай фай, кондиціонер
  15. 1.Доїхали, хоч ледь живі.
  16. Немає
  17. Доїхали
  18. Автобус був чистим ізсередини, інтернет працював стабільно, а зарядні порти USB дійсно заряджали швидко.
  19. Нема, все як у всіх
  20. Автобус чистый, не старый
  21. В сравнении с другими перевозчиками плюсов нет
  22. Не побачила
  23. Зручні сидіння
  24. Чудові водії
  25. Гарне ставлення
  26. Допомога з боку водіїв
  27. Жодних плюсів
  28. Плюси відсутні.
  29. водії,доволі адекватні
  30. Приїхали трохи раніше
  31. Нема
  32. Водитель
  33. Поїздка вдалась.
  34. ЯКІ ПЛЮСИ!!
  35. Плюси?!а їх немає
  36. Сплошной минус , надеюсь не прийдется ездить этим перевозчиком.
  37. Ніяких
  38. Відносно швидко пройшли паспортний контроль
  39. Дякую водіям і діспечерам
  40. Немсє
  41. Вони відсутні
  42. Не помітила
  43. Плюсів нема.
  44. Відсутні
  45. Жодних
  46. На жаль, немає
  47. Їх не має
  48. Не має
  49. Чистота
  50. Можна зарядити телефон
  51. Жодних. Поїздка була схожа на катування.
  52. НЕМАЄ І НЕ БУЛО ЖОДНОГО ПЛЮСУ
  53. В цілому доїхала (все-таки без пересадок), хоч і 7,5 годин
  54. Водії та чистий комфортний автобус з кондиціонером
  55. все-таки я доехала до Кракова!)
  56. я все-ж такі доїхала до Кракова!
  57. автобус існує
  58. Комфортабельний автобус
  59. З великими труднощами і непередбачуваними приколами за 18 годин доїхали до Ужгорода
  60. Залишились в складні ситуації людьми
  61. Можно зарядить телефон
  62. Автобус комфортний.
  63. Гарні водії, схильні до комунікації , тепло в автобусі, є де зарядить телефон.
  64. Відносно вчасне відправлення/прибуття, комфортні сидіння, кондиціонери та місце для зарядки телефону
  65. Автобус чистий, вай-фай працює, водії адекватно реагують на людей і ситуацію.
  66. Кондиціонер та мʼякі кресла
  67. Вічлевість
  68. Щодного плюса немає
  69. Пунктуальність, чистота, вони самі підіймать чемодани, пакують і на сканер також допомагали покласти, що не мало важливо для жінки. Інструкція чітка, зупинки в хороших місцях і не довго. Приїхали вовремя
  70. Іноді колцентр може відповісти, але не надовго
  71. Ціна (низка ціна білету- як і якість послуг)
  72. Уважні, ввічливі водії, комфортні сидіння, тепло і чисто у салоні
  73. Робота менеджерів . Поїздка без запізнень .
  74. сидіння комфортні,
  75. працюючі розетки;
  76. є шанс, що ти все таки доїдеш до місця призначення
  77. Не знаю які в них плюси
  78. Комфорт бажає кращого
  79. жодних
  80. Дякую, що взагалі приїхали
  81. Автобус прибув вчасно
  82. Водії
  83. Сам водій приємний ?
  84. нету
  85. НЕТУ
  86. Гарні та професійні водії
  87. Часті зупинки
  88. Чудовий WiFi
  89. Комфорт
  90. Перевезення в нічний час
  91. Пунктуальність
  92. Є диспетчерська служба цілодобово,які проконсультують і допоможуть і розшукують,якщо людини немає вчасно
  93. Жодного
  94. Якщо без пересадки,то можна їхати,а так плюсів немає
  95. Сучасні автобуси
  96. Самі мінуси
  97. Даний автобус в хорошу стані
  98. Все вчасно, чисто, працює wi-fi та туалет. Виховані водії.
  99. Швидко
  100. Безпечно
  101. Ввічливі водії
  102. Втрата нервів
  103. Никаких
  104. Мабуть немає
  105. Ціна
  106. Немає!
  107. Нету плюсов
  108. комфорт в автобусі, уважність водіїв!
  109. На разі немає!!!
  110. - обслуговування
  111. - комфорт в автобусі
  112. - наявність комунікації з водіями
  113. - наявність комунікації з диспетчерами
  114. - швидке вирішення проблем
  115. - Гаряча Лінія працює навіть о 12:00
  116. - розуміння клієнта та емпатія, співчуття
  117. Найкращі артисти в інстаграмі та тік-току!! Вміють зняти рекламу- які вони добрі, мякі та пушисті!!
  118. доехала до места назначения и спасибо
  119. + чистий і досить зручний автобус, працював кондиціонер і зарядні порти для гаджетів
  120. + уважний водій
  121. Плюс 1 зручні крісла з підніжкою, але якщо тебе залишають посеред дороги, то тобі ці крісла до одного місця
  122. Багато місця в автобусі
  123. Вай фай
  124. Мы не успели заплатить этим лгунам, хамам и наглецам.
  125. Всі попередні плюси знеціненні!
  126. немає
  127. Не виявила
  128. Чисто і зручно (якщо не попадеш на зламане сидіння)
  129. НЕМАЄ
  130. Нормальний автобус
  131. Їх немає
  132. Зручності в автобусі
  133. Их нет
  134. Водії ,зарядка для телефонів
  135. Доїхали до місця призначення
  136. Немає жодних , ви що жартуєте ?
  137. Скоріше за все доїдеш до кінцевої зупинки.
  138. Єдиний плюс, що доїхали до місця призначення
  139. ПЛЮСІВ НЕМАЄ ЖОДНОГО!!!
  140. Швидше ніж на поїзді. Квиток можна купити навіть у день від'їзду.
  141. Гарний,чистий автобус
  142. Працює клімат-контроль
  143. Розетки для телефонів справні
  144. Чудовий водії
  145. Цього разу їх немає
  146. Отличный экипаж и автобус комфортный
  147. НІЯКИХ
  148. Плюсів немає
  149. Zero
  150. Немає.
  151. Отсутствуют
  152. Нет плюсов
  153. Чудово
  154. Чемні водії
  155. Туалет
  156. Зарядка
  157. доїхали
  158. робочий туалет
  159. Автобус їде
  160. +Таки доехали
  161. Чисто
  162. Приємні водії
  163. Вчасно
  164. 1. Приїхали вчасно як і розраховували
  165. 2. Кордон пройшли швидко та з комфортом
  166. 3. Водії дуже веселі та любʼязні
  167. Плюсів жодних
  168. Нету
  169. нема
  170. Зручний для мене час і місце відправлення
  171. -компетентні водії
  172. - компенсація кавою і чаєм ?
  173. Вай фай , туалет , комфорт.
  174. С горем пополам доехали.
  175. Гарні менеджери
  176. Автобуси не погані
  177. Все чудово, нарікань немає!
  178. Демократична ціна
  179. Все!
  180. Wifi
  181. Вічливість , зупинки , порозуміння
  182. Комфортний автобус
  183. Дуже вічливі водії
  184. Надійний перевізник
  185. Оперативне вирішення питання.
  186. Плюсив на мае заасім
  187. Комфортні сидіння
  188. Чудові та позитивні водії
  189. Швидко доїхали
  190. Нет их
  191. Тепло в автобусе
  192. Тепло в автобусі
  193. Без запізнень
  194. Доїхали до кінцевої точки раніше на 45 хв.
  195. Водії відносились з розумінням
  196. Дорога була легкою й швидкою
  197. Працював Вай-Фай
  198. Зупинки робили часто (10, 20 хв)
  199. Не має жодних.
  200. З плюсів теплий автобус, зручні крісла
  201. Професионнализм
  202. Єдиний плюс- те що моя поїздка завершилась
  203. Познайомилася з хорошими людьми
  204. Познайомилась з класними людьми
  205. НЕМАЄ!!!
  206. Комфортні сидіння , привітні водії .
  207. Водій Іван та Любомир, 10/10
  208. Вчасно, вічливі водіі, чистий салон, тепло, стають за зупинках для туалету достатньо часто
  209. Дорого и не оправдывает своих денег
  210. Чисто, охайно, гарні бригади водіїв , ціна, зарядні пристрої
  211. Плюсів немає !
  212. Водії- професіонали, ввічливі та людяні.
  213. Комфортні автобуси.
  214. Деякі автобуси, не всі, комфортабельні
  215. На території Польщі працює wi-fi
  216. В автобусах можна заряджати телефон
  217. Немає плюсів.
  218. Людяність, оперативність, ,професійність, зворотній зв,язок
  219. Класні водії, вчасно
  220. Поведінка водія та гарна атмосфера в автобусі
  221. 1.Водії
  222. 2.комфорт
  223. 3.Wi-Fi
  224. 4.розетки
  225. Хех плюсів тут не буде
  226. Удобні місця
  227. Розетки
  228. Люб’язні водіїв
  229. Вайфай закордоном
  230. Водій PIDOR любить коли його їбуть у попу смачно
  231. Зато не пешком
  232. Автобус на трійку
  233. ++++++++++
  234. Комфортні сідушки,тепло,розетки
  235. Велика кількість рейсів у перевізника.
  236. Двічі їздила з хорошими водіями.
  237. Черкие рамки маршрута
  238. Помощь в пересечении границы
  239. Є нормальні водії
  240. Во втором автобусе удобные сидения
  241. Досвід безцінний
  242. Плюсів не буде.
  243. Быстро
  244. Кондиционер
  245. Добрые работники
  246. Из плюсов:
  247. - у нас был прямой рейс
  248. -автобус чистый, удобный.
  249. Можливість зарядити телефон на кожному пасажирському місці
  250. зручні крісла з додатковою підставкою під ноги
  251. Брак
  252. Сайт, додаток
  253. Плюсов НЕТ
  254. Доехали до места назначения
  255. Були вільні місця в останню хвилину
  256. Отсутвуют
  257. Гарний автобус від Варшави до Львова, з достатньою кількістю місця.
  258. Водій та стюарт, працюючий кондіціонер
  259. Одні мінуси в квадраті
  260. Водії бубочки)) подорож починається саме з людей: ввічливість, допомога, поради. Завжди всіх чекали і були на дзвінку з пасажирами
  261. Чаще пунктуальны.
  262. Кондиционер хорошо охлаждает салон.
  263. Хамство, а плюсов нет.
  264. Немає плюсів
  265. Був інтернет на території Польщі
  266. Гет плюсов
  267. Плюсів не має взагалі.
  268. Водитель дал 3 злотых на туалет
  269. Працівники
  270. плюси вам прийдеця заробляти дуже довго!
  271. Із плюсів, тільки, можна сказати, що водії в автобусі зі Львова до Києва були чемні.
  272. Доехали
  273. Що їдемо в сторону Запоріжжя, а не йдемо пішки.
  274. Їздять згідно вказаного графіку (-+година похибки)
  275. Водії допомагають з багажем під час пересадки і на кордоні.
  276. Водії адекватні
  277. Чисті автобуси, уважні та люб'язні українські водії, кваліфіковані диспетчери, які зустрічали між рейсами як у Києві, так і у Варшаві
  278. Швидкість.
  279. Чіткість.
  280. Добрий настрій.
  281. Гумор.
  282. Ввічливість.
  283. ....і ще багато чого ???
  284. Лише плюси.!+++++++++++++++++++++++++++
  285. Привітні водії, трохи матюкливі, але добрі ?
  286. Отсутствует
  287. Привітні водії
  288. Зручний автобус, можна зарядити телефон
  289. Достатньо зупинок для вбиральні
  290. Інтернет
  291. Немає вщагалі
  292. Ввічливі оператори і водії
  293. Швидко забронювали білет
  294. Все за розкладом
  295. Швидкий ВайФай
  296. Швидкий перехід кордону
  297. Надали інше місто коли стало погано
  298. Повернули гроші за частку шляху
  299. вайфай, USB
  300. Можливість доїхати до потрібного міста ,зіпсований настрій у подарунок?
  301. Вирішення проблем на місці, стараються
  302. Жодного плюсу
  303. Водителя хорошие
  304. WiFi
  305. Плюсів немає.
  306. Гарний WiFi
  307. Є вай-фай
  308. Отзывчивые водители
  309. Професійно,чисто,по розкладу
  310. 1. Розетки
  311. 2. Новий салон автобуса
  312. 3. Все вчасно
  313. 4. Легко забронювати квиток
  314. Нажаль їх немає.
  315. Позитивний водій, що довез до Київа
  316. Не знайшла
  317. Вежливые водители,теплый,но не горячий автобус.
  318. - ввічливі водії
  319. - тепло в салоні
  320. - великий автобус
  321. - чистота

Pavluks-Trans недостатки

  1. Нет Wi-fi
  2. Все! Немає жодних плюсів! Не думав що дойде до того що я на вас буду писати скаргу!
  3. Немає ніякої інформації,запізнення сильні.Невиховані водії.
  4. Все інше!!!
  5. Безвідповідальні працівники фірми
  6. Немає зарядки
  7. Відсутній туалет
  8. Очікувалось багато мінусів, але на щастя їх немає
  9. Фактично вся поїздка, один суцільний мінус!
  10. Це ад ,а не автобус
  11. Не працював туалет в пвтобусі
  12. Не працював туалет
  13. Автобус старий та жахливий. Водії хамло ще те. Нічого не працює.
  14. 1.Стан автотранспорту.
  15. 2.Взагалі ніякого комфорту. 3.Водії навіть не хамло, а якісь нелюди.
  16. Ціна
  17. Водії
  18. Сервіс
  19. Не попереджають про пересадки
  20. "Якість" транспорту
  21. Хамовитий водій
  22. Кількість санітарних зупинок та їх тривалість (по 5-10 хв), зупинок мало.
  23. Максимально не зручні сидіння.
  24. В автобусі або дуже душно, або дуже холодно.
  25. Прибуття з запізненням.
  26. Не було розеток.
  27. Грубість водія
  28. зупинялись лише два рази
  29. холодно в автобусі
  30. висаджують задовго до приходу диспетчера
  31. нічого не пояснюють
  32. дуже дорого
  33. пасажири мають очікувати пересадки на асфальті, без будь-яких зручностей
  34. Не открывают туалет, чтобы потом его не убирать.
  35. Не фиксируется подлокотник
  36. Не опускается кресло
  37. Відсутність логістики,
  38. постійні запізнення,
  39. Враження, що водії і оператори на телефонній лінії працюють в різних компаніях- бо в одних одні умови і правила в інших зовсім інші.
  40. Диспетчер. Логика и логистика просто отсутствует
  41. Закрытый туалет и хамство водителя
  42. Детально вказані у скарзі
  43. Жодного мінуса за поїздку не знайшла
  44. Сервис , качество авбуса , опоздание и хлопоты на допогах
  45. Їхнє ставлення, спілкування, поведінки, байдужість, хамство
  46. 1.співробітники (зокрема експедитор у салоні) фактично не виконують жодних функцій, окрім грубого ставлення до пасажирів, та не несуть відповідальності за ситуацію.
  47. 2. Відсутня будь-яка система інформування пасажирів про затримку рейсу: ні SMS, ні дзвінка, ні повідомлення.
  48. 3. Знайти автобус на автостанції було справжнім «квестом»: у квитку відсутній номер автобуса, на автобусі немає таблиці з маршрутом, а водії не знають і не можуть надати пасажирам жодної інформації;
  49. Водії хами і бидло.
  50. суцільний мінус
  51. Не пунктуальні при виїзді
  52. Можуть загубити квитки, або посадити вас не на той рейс
  53. За 8 годин 1 зупинка скільки буде стояти не казав
  54. Водій не допомогає з багажем
  55. Вдвічі довше везуть чим вказано в квитки, байдужість водіїв, сповнення, хамство, незручні автобуси
  56. Безконтрольна зміна ціни, порушення графіку.
  57. Слава Богу не було
  58. Їх дуже багато
  59. -водії хами
  60. -вузькі сидіння
  61. -столик на першому поверсі
  62. Хамовиті, приїздять не за розкладом, часті поломки
  63. Відсутність туалету, відсутність кондиціонеру, розеток, інтернету, не розкладаються сидіння
  64. Не виконують обіцяне, не працював туалет, не було місця для ніг
  65. Дуже недостовірна інформація про час
  66. Не зручно дуже, відсутність речей вказаних на сайті
  67. Туалет в автобусі зачинений, важко знайти вільне місце
  68. 1. Не відповідає статусу міжнародного перевізника
  69. 2. Свідомо приховує інформацію від пасажирів
  70. 3. Байдужі водії
  71. 4. Старий та незручний салон
  72. Хамство
  73. Немає можливості заряджання телефону
  74. Зламані крісла. Непрацюючий кондиціонер. Водії некомпетентні
  75. Хамство, неповага, завищені ціни, зіпсований настрій
  76. Мінуси:
  77. - не працюючий кондиціонер, спека та задуха в салоні;
  78. - не компетентність водіїв (а може і осіб, відповідаючих за прокладання маршруту та відповідність руху автобуса цим маршрутом та перетин точок маршруту у певний проміжок часу), бо не прибули до місця призначення у визначений час
  79. Хамство водія, диспетчерів
  80. Все перелічене вище
  81. Радянский менеджмент, подобається, як вас зневажають за ваші гроші, користуйтеся.
  82. Суцільний мінус
  83. Відношення водіїв
  84. Запізнення на місці прибуття
  85. Не працює туалет
  86. Не працює вайфай
  87. Мало місця, некомфортний туалет, не працює вода в туалеті, немає світла в туалетті болить спина і за крісла
  88. Ставлення до людей як до грязі з-під нігтів, зверхнє і зневажливе. 0 турботи, 0 розуміння і адекватності.
  89. НОЛЬ РІШЕННЯ ЗА ПОТРАЧЕНІ ГРОШІ НА НОВІ РЕЙСИ ТА ТАКСІ
  90. Невідповідність заявлених умов на сайті (час прибуття, справний кондиціонер)
  91. Пасажири
  92. В салоні не працює кондиціонер, дуже спекотно, і аромати в салоні жахливі, для тривалої подорожі це треш!!!
  93. Водій палить і вонючий дим йде в салон(((
  94. Перечислила пять минусов в описании, но на самом деле их даже еще больше.
  95. 1. не надаються анонсовані послуги
  96. 2. не працюють кондіціонери
  97. 3. водії грубо порушують розклад, не зупиняються на запланованих стоянках
  98. 4. хамство, нехлюдство, безвідповідальність водіїв!
  99. взагалі не розумію напевно що таке графіки, маршрути і що в людей можемо бути свої плани і вони підбирають автобус який підходить по часу
  100. Все інше мінуси. Не рекомендую. Безвідповідальність та хамське ставлення водіїв до пасажирів
  101. Не відповідність графіку
  102. Довгі зупинки
  103. Зупинки не включені в маршрут
  104. Залишили людей серед ночі на вокзалі
  105. Автобус поїхав без людей в Ужгород
  106. Нас звинуватили в тому що автобус запізнився (хоча автобус запізнився з самого початку і ми довго чекали на вокзалі)
  107. Халатне і хамське ставлення до пасажирів
  108. Немає визначених та пронумерованих місць для пасажирів.
  109. Водителя
  110. Ввічливість і порядність водіїв не на висоті.
  111. Не попереджують людей хоча б за півгодини-годину за зміни в маршрутах. Було б дуже чудово, якби в дальній дорозі можна було б ще й відпочити гарно, а не постійно хвилюватись чи доїдете ви до точки прибуття вчасно і так як потрібно. Також це стосується до точок висадки-посадки. Я б
  112. хотіла завчасно знати , що автобус спізнюється, а не мерзнути вночі на автовокзалі.
  113. Не можна користуватися туалетом, смітником в автобусі, іноді занадто гучна музика, не усі водії привітні
  114. Ужас
  115. Організація пересадок на інші автобуси. Проїхали зайві км, зайвий час, попала на комендантську годину (а рейс вибирала принципово, що не потрапити на комендантську годину)
  116. - Запізнення рейсу (та не попередження про це пасажирів)
  117. - Не можливість обрати місця поруч (якщо їде разом дві людини)
  118. - відсутній вай фай
  119. - зачинений туалет.
  120. Немає в цьому рейсі
  121. Я не знайшла
  122. Мінус це створити таку жахливу компанію бидланів
  123. автобус старий страшний не зручний як і самі водії від яких воняло
  124. Не повідомляє вас про своє існування на платформі
  125. Просто може не приїхати
  126. Гроші ніколи не повертає, навіть коли скасований рейс
  127. Некомпетентність
  128. Жахливе ставлення
  129. Водії ідуть по свому маршруту, а не так як написано в білеті і де тебе висадять і чим далі добиратись твоі проблеми
  130. Не допомагають тобі з проблемами у поїздці, їм би головне швидше Вас позбутися
  131. В автобусі холодно
  132. Немає туалету
  133. відсутність туалету в автобусі - вказано на сайті та в соц.мережах, що він є
  134. Їх дуже багато!
  135. Старі автобуси , іноді без туалету .
  136. виїзд не на час,
  137. не тим автобусом,
  138. не тим перевізником,
  139. неоголошені пересадки,
  140. заборона користуватись туалетом, хамство від водіїв,
  141. хамство на інфолінії,
  142. - брехня на кожному кроці
  143. - персонал не дбає про пасажирів від слова взагалі
  144. Запізнення на дві з половиною години!!!
  145. Брехня операторів!!!!
  146. Одні мінуси
  147. Ужасне обслуговування
  148. тільки мінуси, навіть нулі я б сказала
  149. Водій хамло
  150. Незручні сидіння
  151. Абсолютно все
  152. Ще й у пасажирів різна інформація в квитках, автобуси з іншими табличками були і купа іншого безладу
  153. 1.ДУЖЕ хамовиті водії, які кричали на весь автобус та сварились з пасажирами, жодної ввічливості, жодного розуміння
  154. 2. Про комфорт в сидінні коли в автобусі купа народу йтись не може , видно що зробили купу мішури щоб заробляти грошей , а про якісний сервіс взагалі не подбали; крісла дуже не зручні
  155. 3. Автобус з туалетом !) Який вам НЕ ВІДКРИЮТЬ! Перший раз таке зустрічаю, ще й в транспорті на якому пишуть що це VIP. Вдалось дізнатися що водії це роблять для того щоб не прибирати у туалеті) Такий от люкс сервіс
  156. Мало місця для ніг, відсутність столика , постійне запізнення, хамовита поведінка
  157. Немає
  158. Тверде сидіння. Мало місця. Людям високим важко так їхати. В таких умовах.
  159. сплошные
  160. СПЛОШНЫЕ
  161. Багато
  162. Три пересадки,ще й у мікроавтобусах,вай фай відсутній.Ошукують людей
  163. Все.
  164. Все!!
  165. Мінус і ще раз мінус
  166. Організація поїздок самою транспортною компанією дорівнює нулю!
  167. Найгірший перевізник України
  168. Вибір цього перевізника
  169. Туалет, стан транспортного засобу
  170. Не зорієнтувалася швидко, де зупинка в Кропі.
  171. Все на висоті
  172. Консультант не сказала, яка вартість квитка
  173. Суцільні мінуси
  174. Брудно,написано без пересадок в білеті ,по факту пересадка у Львові ,автобус запізнювався
  175. Втрата грошей та часу
  176. Логістика
  177. Безліч
  178. Только минусы
  179. Все!!!!!
  180. Запізнення, втрата наших данних ( не посадили нас в автобус, хоча у нас були квитки. Пояснили тим, що в них сталася помилка.
  181. Плюсов нет, одни минусы.
  182. Заказ билетов онлайн, потеряли пассажира, час выясняли и заносили в базу, хорошо хоть оплачивать ещё раз не потребовали. Прямой рейс без пересадок в Варшаву, водитель автобуса в Одессе отправил нас в другой автобус, до Львова. Диспетчера трубки не берут, а если и берут то прямого ответа на вопрос добиться практически не возможно, пока не начнёшь орать матом. Вместо того чтобы давать четкие ответы на вопрос, начинают воспитывать. В результате нас пересадили в автобус водитель которого отправил нас на другой рейс. Я покупаю билеты за 2400 не для того чтобы получать экстремальные эмоции, а чтобы спокойно и комфортно прибыть в пункт назначения. Отвратительная компания безграмотные сотрудники, рабочий процесс вообще в хлам!
  183. Ужасное хамское поведение
  184. Не побачила!
  185. - не виявили
  186. Це гидота! Найгірше , що я бронював в житті!! Підтримка : безкультурщина, тупа та цинічна.
  187. хамство водителя
  188. выкинутые личные вещи
  189. безалаберность поддержки
  190. отсутствие wi-fi
  191. закрытый туалет
  192. Не пунктуальність
  193. Фірма дно яку потрібно закрити!
  194. - трохи хаотичний процес розподілу пасажирів по автобусам перед стартом. Можна було б одразу всім зробити розсилку, хто в який автобус повинен сідати, бо спершу вийшла тиснява
  195. - моє сидіння не розкладалося, спала сидячи рівно
  196. - Халатне відношення
  197. - Ніякий сервіс
  198. - За оплачений білет не повідомляють водіїв
  199. - Водії залишають посеред дороги
  200. Немає можливості купити місця в автобусі, доводиться самим домовлятися з іншими пасажирами.
  201. Деколи непрацюючі туалети.
  202. Ціни виросли ?
  203. Все возрастающая доля Pavluks-Trans на рынке автоперевозок и оккупация ими наиболее удобных маршрутов.
  204. Жахливий клієнтський сервіс!
  205. 1. Посадка куди бог пошле
  206. 2. Автобуси гірше класом ніж заявлено
  207. 3. Автобуси скотовозки, може як приміська маршрутка то да, але їхати в ній 12 годин
  208. 4. Запізнення (на кожній станції водій добирає попутників, і не їде поки не запакується)
  209. 5. Оператори брешуть, та і компанія теж в цілому
  210. - Недотримання графіку
  211. - Для підключення до WiFi- необхідно скачати їх додаток (так пароль не вказали)
  212. - зачинений туалет
  213. Связь с компанией
  214. И т.д.
  215. ПОВНО
  216. Самі мінуси
  217. - їде, як хоче, графіка не тримається
  218. - запізнення 4-5 годин нормально для нього
  219. - туалет є, але не працював
  220. - поламані сидіння
  221. - водії теж не особливо привітні
  222. Водії хамло
  223. Диспетчери хамло
  224. Сервіс на нулі
  225. Автобуси часто запізнюються
  226. При поїздках в Україну сполучення Дубно-Київ водії всі 5 годин розмовляють по телефону.
  227. Водії не вміють спілкуватися;
  228. Якщо ви не будете надзвонювати їм постійно, скоріше всього вони навіть не заїдуть вас забрати (те, що ви вчасно чекаєте на місці, визначеному в білеті, не дає гарантій);
  229. Постійні пересадки, в тому числі на бла-бла кар; або просто недоїзд до кінцевого пункту.
  230. Відсутність інформації о пересадках.
  231. Відсутність туалета.
  232. Логістика перевезень.
  233. Ціна квитків.
  234. Не хватит места, чтобы всё написать.
  235. Занадто багато
  236. Запізнення автобуса
  237. Хамло водії
  238. Поломки в автобусі
  239. Не людське відношення власника даної шарашкіної контори
  240. Безвідповідальність.
  241. Старий автопарк
  242. Не перевіряє (не питає) людей , коли рушає , чи хтось не встиг повернутися?
  243. Всі мінуси
  244. Всі які є?
  245. Те що доїдеш - не точно! Сервіс з 90х.
  246. Майже все мінуси
  247. ДОФІГА І ТРОШКИ
  248. Все решта
  249. Хамовитість
  250. В салоні жарко
  251. Необізнаність
  252. Невідомо, яким рейсом їдеш. Неможна вибрати місце. Не працюють кондиціонери та wi-fi. Зупинки 5 хвилин.
  253. Треба перевірити що з вайфаєм,бо сигнал є,а інтернету немає
  254. - мертвий колцентр
  255. - жахливий стан автобусу
  256. - наявність пересадки, коли немало бути
  257. Некомпетентність, хамство водіїв
  258. Відсутність адекватної організації подорожі
  259. Недотримання термінів прибуття
  260. Нету
  261. Відправлення не своєчасне
  262. Інформація на квитках не відповідає дійсності
  263. Зношений автопарк
  264. Відсутність сервісу
  265. все!
  266. водій хам
  267. маршрутки жахливі
  268. працівники не роблять своєї роботи
  269. безвідповідальні
  270. оператори нічого не вирішують а просто хамлять та кидають трубку
  271. Мінуси
  272. 1. Просто жахливе ставлення водія до пасажира
  273. 2. Неадекватне сприйняття інформації
  274. 3. Не запропонували повернути кошти
  275. 4. Не намагалися вирішити проблему нормальним способом
  276. Хамське відношення водіїв
  277. Умови перевезення
  278. Безпека перевезення
  279. Ужасные условия
  280. Несоответствие данных условий перевозок.
  281. на звʼязок не можна вийти,ніхто не відповідає
  282. Дорого
  283. Плювати хотіли на клієнтів
  284. Пересадки, не вказані ніде
  285. Не працює оператор
  286. Перелічено
  287. Брудні автобуси, все в жуйках, тарабанить, не працює кондиціонер.
  288. Хами , обдирають військових . Потим кажуть нечем помоч не можемо
  289. Розмова з оператором
  290. Нетой рейс що в білеті
  291. Пересадка,якої не повинно бути
  292. Туалет постійно закритий
  293. Сидіння поломане
  294. Штора розирвана
  295. Столик відсутній
  296. Розетка пробиває током
  297. Тільки мінуси і є
  298. Автобус не соответствует заявленным удобствам, неудобные сиденья. В месте пересадки могут высадить в свободное плавание.
  299. Все один огромный минус
  300. Негативно
  301. Автобус прийшов з запізненням
  302. Суцільний
  303. кондиціонер не працює
  304. зупиняються у кожному місті по 10-15хв
  305. водії хамлять
  306. туалет не працює
  307. Туалет зачинений половину дороги, санітайзер пустий, водії хамовиті, інтернет не підключається, розетки є не під усіма сидіннями (останні ряди на 2 поверсі точно немає), на кордоні 12,5 годин
  308. Один сплошной минус за всю поездку
  309. Куча пересадок
  310. Билеты без места
  311. Ходить по автобусу в поиске места
  312. - Грязь и вонь
  313. - У них на билетах нет ряда и места и невозможно ничего выбрать
  314. - Вай фай не работает
  315. - Персонал хамы
  316. - Не выполняют обязательства по пересадкам. Вас будут ждать сюрпризы в 5 утра
  317. - Водитель и напарник хамы.
  318. 1. Були пересадки у Львові( але нас не пересаджували) так що, якщо для вас це важливо краще одразу уточнити
  319. 1. Вказана ціна не вірна . Диспетчер бере набагато більше
  320. 2. На 4 год автобус запізнився , хоча відправився вчасно і кордонів ми не перетинали
  321. 3. Хамське відношення диспетчера і техпідтримки , яка ніяк не реагує на зауваження
  322. 4. Ніколи більше не буду рекомендувати цього перевізника і самі більше ним користуватися не будемо
  323. Долго ждем пока водители расчехлиться на пересадках
  324. 2 автобус старый
  325. Отношения к пассажирам- скотское!!
  326. Водители-хамство и игнор с их стороны!
  327. Расписание и время маршрута -не соответствует действительности!
  328. Брехня в часі поїздки, брехня в кількості пересадок, пересадки на маршрутки при поїздці в 600 км. І цей відгук люди побачать лише при реєстрації.
  329. вище вказані
  330. Завищена вартість квитка
  331. Відсутні заявлені умови
  332. Хамство на гарячій лінії
  333. Водії не реагують на нормальні прохання
  334. Вільна посадка місць - але будьте готові до того, що половина з них буде заброньована самими ж водіями
  335. -хамовитий персонал на гарячій лінії та на точці продажу білетів у м.Львів
  336. -затримка графіку
  337. -відсутність фідбеку від перевізника
  338. -невідповідність інформації, вказаної в білеті і реальної ситуації
  339. Відсутні
  340. Обманщики.Почему сразу не писать что проезд с пересадками.
  341. Не рекомендую 100%
  342. Пересадка, сервіс
  343. Пересадка
  344. все мінус
  345. очень много остановок которые не были указаны в поездке
  346. Транспорт для поїздки підібраний невдало
  347. Запізнюється
  348. Максимально не приємний персонал, який хамить
  349. Один великий минус
  350. Мінусів не було
  351. Транспорт не соответствует заявленному
  352. Они минусы
  353. Запізнився на годину в Хмельницькому, чекали на морозі
  354. Не регулюється спинка крісла
  355. Немає віфі, хоча при покупці білету вказано, що має бути
  356. Цена
  357. Хамское отношения водителей
  358. Отсутствие туалета
  359. Нет контроля времени и людей ни на остановках, ни при высадке посадке
  360. Не придерживаться заявленного времени прибытия
  361. Все вищезгадане
  362. Перевізник суцільний мінус.
  363. Не пунктуальність, не поважне ставлення водіїв, в автомобілі дуже сильно трясе, не комфортно
  364. Величезний МІНУС, не достовірна інформація про пересадки, ВОНИ ЧОМУСЬ НЕ ВКАЗАНІ!
  365. Запізнення автобуса про яке ніхто не попереджає!
  366. Ніхто не відповідає на повідомлення і дзвінки!
  367. Заплатили за квиток без пересадки, отримали квиток з пересадкою.
  368. Недостовірна інформація про маршрут
  369. Зависока ціна
  370. Не відповідає заявленому класу
  371. Жахливе обслуговування
  372. Запізнюються на "руський місяць"
  373. Водії істеричка
  374. Не повернули кошти, жодної компенсації за витрачений час. Жахливий сервіс та відношення до людей.
  375. Компанія не запропонувала жодної компенсації за втрачений час.
  376. Не згодилась повернути кошти
  377. Через ненадагоджену логістику ми 12 зайвих годин каталися з Вроцлава у Вроцлав
  378. Читайте відгук повністю.
  379. Купувала 25.12 білет на 29.12 з Кракова до Києва , чомусь через застосунок вартість квитка була дорожчою на 100грн , від вартості на BlaBlaCar .
  380. Мінусів немає
  381. Ужасное обслуживание
  382. Похабные водителя, скотское отношение к пассажирам
  383. Неорганизованность, медлительность.
  384. Рейс похож на поездку на маршрутке, а не на международный рейс.
  385. Хамство, непунктуальність , дискомфорт.
  386. Один большой минус!
  387. Незручне розташування резеток.
  388. Неуважність водія і компанії
  389. Невиховані водії
  390. Економія на теплі, пасажири у верхньому одязі
  391. Пересадки на інший автобус, з очікуванням в декілька годин
  392. Тільки мінуси.
  393. Не надають ніяку інформацію
  394. Не допомогають
  395. Не повертають кошти
  396. грязь,
  397. хамство,
  398. вода между стёкол автобуса,
  399. сиденье,разваливается каждый раз когда водитель нажимает на тормоз.
  400. обман пассажиров.
  401. Запіснюєть завжди на 90%
  402. чувак вважає себе бессмертним
  403. Хамство, не вихованість , без культурність водія!!!!!
  404. Водії хамовиті. Не додержуються графіка руху.
  405. не помітила жодних мінусів
  406. Хамовиті диспетчера
  407. Є старі автобуси
  408. Затримка часу
  409. Комфорт, зручність, туалет, автобус геть старий
  410. Консультанти хами, комунікація ще до подорожі - нульова і ніяка, наживаються на людях
  411. Шахраї
  412. Запізнення на годину, ще до проходження кордону.
  413. Хамське відношення диспетчерів до клієнтів.
  414. Не полностью раскладывались кресла, хотя это к дизайну автобуса в целом. Было немного тяжело ехать в слегка сидячем положении.
  415. Ламають усі плани
  416. Хамло
  417. І ціна має буде нижча з такими автобусами
  418. Отсутствие вайфая и туалета
  419. Точнее туалет есть ,но не для использования пассажиров!
  420. втратила 650грн і прийшлося шукати інший автобус.
  421. Існування таких компаній взагалі!
  422. Бездушність водія. А як що почитати відгуки, то мабуть він у них не один такий.
  423. Один минус- на меня не брали трубку когда я пыталась связаться с перевозчиком , но этот минус сам по себе ушел, когда я подошла к автовокзалу и работник Павлюк транса меня встретил лично
  424. Из минусов:
  425. --дорого. Дороже еколайнс. 1200 в сравнении с 1800 и в эко культурнеее работники и все ясно. Тут на коленке сервис
  426. -собирали 3 рейса в один ( то есть ожидание автобуса увеличилось на 2+ часа) и узнали мы об этом с божьей помощью.
  427. - не было опознавательных знаков на бусе. Методом дедукции толпой мы поняли, где наш бус, номера буса нам не давали, рейс не тот что в билете.
  428. -обзванивали горячую линию где наш бус - всем говорили разное.
  429. - никаких смс и связи где бус( ни номера, но рейса актуального, ни смс, хотя просили контакт номер)
  430. - водитель огрызун. Я понимаю, он устал, но психовать на погранконтроле и при вопросе на высадку что мы не знаем что куда ...
  431. Сплошные минусы
  432. -не працює wi-fi
  433. -не працює туалет
  434. -не працює кондиціонер
  435. -ніяких попереджень і інформації про пересадки
  436. Дорого, дурять людей, дуже не зручно!!!
  437. Дорого, і маючи на руках квиток, це не гарантує що Вас посадять на Ваш рейс
  438. Невідомо коли ти доїдеш, скільки часу будеш в дорозі, коли приїде автобус. Та диспетчери нічим не допоможуть та і взагалі ніхто. Купив квиток - ти в пастці.
  439. Обслуга
  440. Автобус
  441. Організація поїздки
  442. Вартість квитка
  443. Неможливість вирішити проблемне питання, якщо сталася така ситуація і автобус запізнився
  444. Автобус не забрав з автостанції,не повертають кошти за вже оплачені квитки.
  445. Непонятное время отправки, длительное ожидание, дорогой билет ,который не оправдывает свою цену
  446. Сотрудники и транспорт один сплошной минус
  447. Перевозчик и весь его персонал и есть одним большим жирным МИНУСОМ
  448. Зупинки де забажається
  449. Недотримання часових інтервалів
  450. Хамовитість і неконтактність водіїв.
  451. Хамство, грязь
  452. Их 10 перечислено
  453. Всё выше перечисленное
  454. Обманюють.
  455. Автобус від Львова до Києва - консервна банка з обмеженим місцем для ніг..
  456. Все інше.
  457. Хамське відношення до людей
  458. Все!
  459. Автопарк можна було б і оновити, старенький. Але все працювало, і крісла, і кондиціонер, і зарядні
  460. Безвідповідальність диспетчерів.
  461. Не працюючий туалет.
  462. Жуткое хамство водителей.
  463. Безответственность водителей.
  464. Любой вопрос по поездке водителю - дикий ОР!
  465. Закрыты туалеты.
  466. Один большой минус!!!
  467. И это поездка ещё не началась!!!
  468. Начало маршрута и автобус уже опаздывает на 30 минут!((((
  469. Сервіс жахливий. Водії - хамло.
  470. Неадекватний сервіс, відсутність будь якого зворотнього звʼязку!
  471. Мінуси вказала вище
  472. 1)пересадка
  473. 2) відсутність туалета , а також відсутність зупинок з Кракова до митниці для здійснення своїх потреб.
  474. Автобус зо протікає
  475. Купуючи прямий рейс все одно знайте, що він може бути з пересадкою
  476. Нахабний водій
  477. Напівзламані крісла, столики, кондиціонер, не працює туалет
  478. Куріння водія під час руху
  479. Грубі водії
  480. Старі і зношені автобуси
  481. Невідповідність заявлених послуг і рівня комфорту (і ціни) наявному
  482. Pavluks-Trans повний!!!!
  483. Все минус
  484. Закненний туалет, не має кондиціонеру, не вихованні і грубі водії.
  485. Не приїхав
  486. Жахливий перевізник, грубіяни водії, старі автобуси, пересадки про які не попереджають. Висока вартість квитка за такі жахливі послуги
  487. ПЕРЕВІЗНИК, НЕ ЗАЙМАЙТЕСЬ ЦИМ, ЩО ВИ РОБИТЕ, НЕ ВАШЕ ЦЕ!
  488. Хамы,руснявая музыка
  489. Абсолютно все.
  490. Із мінусів виділяю зміну автобуса , який був в гіршому стані
  491. Шахраї, брехуни, везуть на 3 ДОБИ більше, автобус плачевний, їхати неможливо, підсажують кого попало на трасі.
  492. Дуже холодно вночі в автобусах
  493. Жодного!
  494. Трохи задовго їхали, бо щаїжлдвли по всіх аеропортів і автостанціях.
  495. Состояние автобуса
  496. Пунктуальность отсутствует
  497. Остановки где надо и нет
  498. Неповна інформація про маршрут на сайті
  499. Суцільні
  500. Там все -один суцільний мінус
  501. Хамство,обман
  502. Організація
  503. Вартість
  504. Умови
  505. Пунктуальність
  506. Не побачила
  507. абсолютно все решта :|
  508. Автобус старий, Зупиняються на кожному стовпі, щоб підібрати всіх по всіх закутках.
  509. !!! Пересадка ПО 1,5 ГОДИНИ.
  510. Здирають за такі «зручності» доплату 50% за місця в СВОЄМУ Ж спочатку напівпустому АВТОБУСІ , а потім підбирають всіх мо закутках, щоб автобус забити під зав‘язку
  511. -мало місця
  512. -брудно
  513. -немає Інтернету
  514. - немає розеток
  515. Автобус грязная смердючая помойка
  516. Водители хамы
  517. Сервіс дно, диспетчера не надають правдиву інформацію, встановлення ціни ,,на окоʼʼ, відсутність вайфаю (хоча вказаний навіть пароль), відстань між сидіннями як для дітей, відсутність зупинок при довготривалих переїздах, туалет тепер потрібно випрошувати
  518. 0/10
  519. Не помиляються тільки ті, хто нічого не робить...
  520. Жахливі водії
  521. Жахливий пепевізник
  522. Диспетчер не може розібратися в конфліктній ситуації
  523. Дуло зі всіх боків, смерділо, був вже забитий - нереально було знайтт собі місце, водії - бидло, дорожче за інших перевізників з нормальними умовами, поломані крісла.
  524. Сплошной минус во всём
  525. Брудно в автобусі,невиховані водії,не працює туалет
  526. 1.невихованість водія
  527. 2.відсутність зручностей
  528. 3 .зупинка на якій виходила не відповідає вказаній в маршруті.
  529. 4.автобус брудний.
  530. Дуже незручні сидіння
  531. Не оголошують зупинки та тривалість зупинок
  532. В салоні брудно
  533. Потрібно зробити декілька пересадок за дорогу
  534. Не вказані місця на білеті
  535. Брудний автобус,
  536. незручні сидіння,
  537. нечемні водії,
  538. низька якість обслуговування
  539. Не зручний автобус
  540. Нечемні водії
  541. Пересадка про яку не попереджали
  542. Дорого для автобусу такого классу
  543. Нет ничего из заявленных услуг!
  544. Лише одні мінуси
  545. В общем плюс один, минусов полно!
  546. Повно
  547. Обійшлось без мінусів
  548. Без попередження пересадка, автобус переповнений, дихати нема чим, хамство водія, їдемо без зупинок в туалет. В автобусі туалета немає.
  549. Весь комплекс мінусів
  550. Довго стоїмо, збираючи кошти з пасажирів, непривітність, халатність, хамство!
  551. Не ввічливі водії, які дозволяють собі повишувати тон на пасажирів
  552. Водії обманщикі
  553. В салоні було дуже холодно
  554. Все плохо, от слова совсем
  555. Уся ваша брехлива кухня
  556. Минусами было все в моей поездке
  557. -туалет
  558. - пересадка
  559. -водії
  560. Отсутствие туалета,отсутствие вай фай и по Украине,и по Польше. Плохая состыковка пересадочных автобусов
  561. Одразу 2 пересадки за маршрут я бачу вперше, автобус незручний, грубі водії.
  562. Ужасный сервис, садят в неудобную маршрутку вместо заявленного большого автобуса, водитель и диспетчер хамы
  563. Немає вчасної доставки заявленої при придбанні, водіі зацікавлені у чергах для свого заробітку на добиранні пасажирів
Пассажирские перевозки
MK Voyages
MK Voyages

Рейтинг: 2.8
36 отзывов
ЧП ЛИС-АВТО-ТРАНС
ЧП ЛИС-АВТО-ТРАНС

Рейтинг: 4.9
45 отзывов
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.3
668 отзывов
Пан-бус Сумы
Пан-бус Сумы

Рейтинг: 3.7
312 отзывов
Trans Express Bus
Trans Express Bus

Рейтинг: 4.7
12 отзывов
Toco Bus
Toco Bus

Рейтинг: 4.5
2155 отзывов
Kantol (Кантол)
Kantol (Кантол)

Рейтинг: 2.6
1641 отзыв
ФОП Козлова С.О.
ФОП Козлова С.О.

Рейтинг: 2.1
18 отзывов