Користувалася послугами компанії чотири рази, три з яких пройшли на досить достойному рівні. Менеджери консультували, навіть пересіли дати білетів, коли треба було, водії були відливі. Але останнього разу все було жахливо. Мала дорогу з 23.07 на 24.07 Краків-Київ. Їхала з дитиною і знаючи як важко так довго перебувати у дорозі, купила 4 квитки. У перевізника немає можливості бронювати місця, тому у день рейсу треба дзвонити менеджерам та попереджати щоб забронювати разом місця. 22.07 у мене менеджер відмовилася прийняти запит, і закінчила розмову зовсім не любʼязно. 23.07 зранку я просто не могла додзвонитися до них, тільки коли взяла інший номер телефону. Коли ж додзвонилася, мені сказали що автобус вже їде і місця зайняті. Коли автобус приїхав, місця були і водії розподілили всіх, тому тут було все добре. Але! Коли ми доїхали до Льовова нас повідомили що буде пересадка, хоча ні слова не було про це. Нас просто перекинули у сусідній автобус, який суттєво поступався станом салону. Поки я дочекалася багаж, перейшла щ дитиною на інший автобус, місяця були майже всі зайняті. Сидіння незручні і тільки після наполегливої бесіди з водієм мені надали 2 додаткових місяця, за які я сплатила. І додали що типу ну у нас немає броні. Тобто я мала сама знати про пересадку (при тому що у Кракові сказали що на Київ не буде пересадки) і сама попередити інших водіїв. Коли ми їхали у салоні виявилося 2 пасажири стоячих. Це взагалі як вийшло? І у мене ще відбувся конфлікт чому я зайняла два місяця. Довелося показувати квитки і факт оплати за них. Тобто компанія набрала більше людей, не організувала нормально маршрут, а вирішити такі ситуації ніхто не захотів.
Автобус трусило, час від часу щось цокотило, звук зовсім не приємний
Жахливий сервіс - Отзывы о Pavluks-Trans
Але останнього разу все було жахливо. Мала дорогу з 23.07 на 24.07 Краків-Київ. Їхала з дитиною і знаючи як важко так довго перебувати у дорозі, купила 4 квитки. У перевізника немає можливості бронювати місця, тому у день рейсу треба дзвонити менеджерам та попереджати щоб забронювати разом місця. 22.07 у мене менеджер відмовилася прийняти запит, і закінчила розмову зовсім не любʼязно. 23.07 зранку я просто не могла додзвонитися до них, тільки коли взяла інший номер телефону. Коли ж додзвонилася, мені сказали що автобус вже їде і місця зайняті. Коли автобус приїхав, місця були і водії розподілили всіх, тому тут було все добре. Але! Коли ми доїхали до Льовова нас повідомили що буде пересадка, хоча ні слова не було про це. Нас просто перекинули у сусідній автобус, який суттєво поступався станом салону. Поки я дочекалася багаж, перейшла щ дитиною на інший автобус, місяця були майже всі зайняті. Сидіння незручні і тільки після наполегливої бесіди з водієм мені надали 2 додаткових місяця, за які я сплатила. І додали що типу ну у нас немає броні. Тобто я мала сама знати про пересадку (при тому що у Кракові сказали що на Київ не буде пересадки) і сама попередити інших водіїв.
Коли ми їхали у салоні виявилося 2 пасажири стоячих. Це взагалі як вийшло? І у мене ще відбувся конфлікт чому я зайняла два місяця. Довелося показувати квитки і факт оплати за них. Тобто компанія набрала більше людей, не організувала нормально маршрут, а вирішити такі ситуації ніхто не захотів.
Автобус трусило, час від часу щось цокотило, звук зовсім не приємний
отзыв
Комментарии к отзыву