Крістіна Отзыв написан 30 апреля, 2024 год5 просмотров
Замовила квиток зі Львову в Хмельницький. Маршрут «Львів-Херсон». Автобус мав відправлятися о 6:30, о 6:15 нам повідомили, що ми повинні чекати мінімум 1,5 години інший автобус з кордону, щоб ті люди пересіли до нас.
Оскільки, у людей було багато пересадок окрім цього автобусу, варіант чекати нікого не влаштовував, бо перевізник не попередив завчасно пасажирів. І як наслідок, пасажири запізнювались на наступні пересадки. (ніхто не компенсував ні білет, ні запізнення на наступні види транспорту)
Вирішили дзвонити на гарячу лінію. Пані абсолютно необізнані, хамовиті та розмовляли на високих тонах. Підійшли до дівчини, яка продає квитки на парковці у м.Львів. Вона теж нічого не знає і нічим допомогти не може, на наші питання ми отримали відповідь «Чекайте автобус з кордону. Люди пересядуть у ваш автобус. Які компенсації ви хочете?». Її колега-диспечер так само нічого нового не сказав. Коли запропонували ідею зателефонувати перевізнику, відповіли «Він відпочиває до 9 ранку» Нагадую: ніхто не попередив завчасно за затримку виїзду!!!
Людям не компенсували кошти, які вони втратили на пересадках (які не відбудуться через запізнення автобуса Павлюкс).Хоча це скоріш ПавНеЛюкс:)) Хлопці запропонували кави уже після того, як розгорівся скандал.
В цій ситуації хочеться похвалити водіїв-єдині люди в цій компанії, які поставились з розумінням та повагою до клієнтів, на відміну від гарячої лінії, які кричали і хамили.
Вперше поїхала цим перевізником і востаннє. Ситуації бувають різні, але потрібно ставитись по-людськи, а не по-хамськи.
Достоинства:
-компетентні водії
- компенсація кавою і чаєм ?
Недостатки:
-хамовитий персонал на гарячій лінії та на точці продажу білетів у м.Львів
-затримка графіку
-відсутність фідбеку від перевізника
-невідповідність інформації, вказаної в білеті і реальної ситуації
30.04.2024 - Отзывы о Pavluks-Trans
Оскільки, у людей було багато пересадок окрім цього автобусу, варіант чекати нікого не влаштовував, бо перевізник не попередив завчасно пасажирів. І як наслідок, пасажири запізнювались на наступні пересадки. (ніхто не компенсував ні білет, ні запізнення на наступні види транспорту)
Вирішили дзвонити на гарячу лінію. Пані абсолютно необізнані, хамовиті та розмовляли на високих тонах. Підійшли до дівчини, яка продає квитки на парковці у м.Львів. Вона теж нічого не знає і нічим допомогти не може, на наші питання ми отримали відповідь «Чекайте автобус з кордону. Люди пересядуть у ваш автобус. Які компенсації ви хочете?». Її колега-диспечер так само нічого нового не сказав. Коли запропонували ідею зателефонувати перевізнику, відповіли «Він відпочиває до 9 ранку»
Нагадую: ніхто не попередив завчасно за затримку виїзду!!!
Людям не компенсували кошти, які вони втратили на пересадках (які не відбудуться через запізнення автобуса Павлюкс).Хоча це скоріш ПавНеЛюкс:))
Хлопці запропонували кави уже після того, як розгорівся скандал.
В цій ситуації хочеться похвалити водіїв-єдині люди в цій компанії, які поставились з розумінням та повагою до клієнтів, на відміну від гарячої лінії, які кричали і хамили.
Вперше поїхала цим перевізником і востаннє. Ситуації бувають різні, але потрібно ставитись по-людськи, а не по-хамськи.
отзыв
Комментарии к отзыву