Наталія Отзыв написан 25 июля, 2024 год19 просмотров
Їхали автобусом цього перевізника Житомира - Львів та Львів-Житомир. Квитки купили онлайн. Зателефонували на гарячу лінію, щоб запитати про номери місць, тому що хотіли сидіти разом. Оператор сказав, зайдете на вокзалі у наш офіс та оформите місця. Виявилось, що офісу на вокзалі немає. Який номер автобусу ніхто не повідомляє. Хоча оператор обіцяла, що перед від'їздом зателефонують. Коли самі звернулись на гарячу лінію, з'ясували, що наш автобус Київ -Ужгород, який уже хвилин 15 стоїть та наповнюється пасажирами. Удвох поруч можна було сісти тільки на самий останній ряд. Кондиціонер у автобусі не працював. З вентиляційної системи дуло тепле и брудне повітря. Добре, що була похмура погода, в автобусі було жарко. Виїхали на 30 хвилин пізніше, тому у Звягелі зупинки не було, а в Рівному була лише 5 хвилин. До Львова приїхали вчасно. Коли їхали назад зі Львова, одразу зателефонували на гарячу лінію, щоб дізнатися номер автобусу. Оператор назвала. Чекаємо, а його все немає. В довідковому бюро сказали, автобус буде, чекайте. За 5 хвилин до часу відправлення телефонують. Запитують, чи будемо їхати. Кажу, що ми стоїмо вже 40 хвилин та чекаємо автобус. Оператор каже, це не ваш номер, ваш інший. І називає номер автобусу, який стоїть вже 40 хвилин на стоянці. Заходимо - двох місць поруч немає. Звернулись до водія, він дозволив сісти на місця 3 та 4, які були пустими. Кондиціонер працював. Wi-fi не працював в обох автобусах. До водіїв ніяких претензій немає. Але перевізник міг би повідомляти пасажирам про номери автобусів завчасно: на емейл або смс. Чому неможна вибрати місце, коли купуєш квитки онлайн? Це ж не маршрутка по місту!
Достоинства:
Швидше ніж на поїзді. Квиток можна купити навіть у день від'їзду.
Недостатки:
Невідомо, яким рейсом їдеш. Неможна вибрати місце. Не працюють кондиціонери та wi-fi. Зупинки 5 хвилин.
Ніякої інформації від перевізника - Отзывы о Pavluks-Trans
отзыв
Комментарии к отзыву