Шкода,що я раніше не прочитала відгуки в інтернеті за nova shopping, ніколи б не замовила через вашу компанію. Років з 4 користувалась Meest і жодних нарікань(реально жодних), і цінник на 40% десь дешевший виходив. Але чорт смикнув скористатись Новою Поштою Шоппінг. Отже, замовила Zara на знижках-10 січня проплата з сайту,13 січня 2025 року DHL о 8:39 ранку вже все доставив на відділення Нової Пошти у Варшаві(ці всі деталі я вже дізналась постфактум,коли почала числа 23 січня всіх «тєрєбонькать» Де ж моя посилка. Першим тоді я позвонила за Нову пошту,де мені відповіли- Нічого не знаємо,за вашим номером нічого не надходило. Окей…гугл перекладач в руки і пішла строчити Zara,яка потім переключила мене на DHL,який в свою чергу сказав і показав на трекінгу,що все було дійсно доставлено 13 січня в о 8:39 ранку(посилка обʼємна на 20 речей була,тому розділили на дві коробки Zara та дали лише один трек-номер за цей вантаж. Звоню я знову на Нову пошту,і кажу- Рєбят,ну у мене є скріни і переписки,що з боку сайту все реально доставлене було,показую тоек-номер,і знаєте шо?-через 3 години до мене їде вже посилка..юххуу. Ну все думаю,пережила це все,але це все фігня)Приходить мені посилка-540 грн десь за доставку,а там 7 речей(коробка не відкривалась,всі оригінально запаковано,тут нарікань нуль),розглядаю коробку,і бачу на маркуванні DHL 02/02 -тобто друга з двох коробка. Знову звоню Новій Пошті,кажу їм-Ну майте совість,це ж не все,розповідаю за ці маркування,роблю відеоскрін з сайту zara,що я замовляла,завантажую їм відео з відкриттям коробки в будинку,де наглядно видно,що це далеко не вся посилка,яка б мала бути. Кажу їм- підіймайте свої відео при отриманні моєї посилки(дякую DHL,що на сайті пише точну дату доставки), кажу шоб шукали на складі,бо отримання було,про шо говорить вже доставлена частина замовлення,шукайте другу з 13 речами. І знаєте що?-через добу до мене приходить лист-знайшли на складі!відправляємо!. Супер думаю,27 січня,але то фігня,головне шо є. Приходить мені чек на другу частину однієї посилки-1340грнза доставку, здається😂. Звоню знову,повторюю ситуацію і говорю,щоб може компенсували частину купоном,бо не моя вина,що воно спочатку загубилось Новою поштою на складі,потім роздробилось на дві окремі посилці(у мене є думка,що якби це все відправилось мені з самого початку однією посилкою,то загальний чек на доставку не був біля 1900 грн). На шо Нова пошта присилає відповідь на мейл- Ми ні в чому не винні,ніякої компенсації не буде.
Шановна Нова пошта,гроші ви навчились рахувати наперед,а сервісу ніякого не даєте. Я принципово більше не замовлю через вас Нічого,і в грошовому еквіваленті ви втратите набагато більше,ніж тей би символічний Вибачте купоном. Дякую,що я виявилась наполеглива і вибила з вас свою посилку,бо тепер я на 100% впевнена,що ця посилка б загубилась на складі,а потім забралась би робітниками вашої організації(про що я неодноразово вже начиталась в інтернеті,що такі ситуації Стандартні для Вас.
Ви просто маєте гарний маркетинговий відділ,але сервісу такого рівня геть не даєте. Соромно за вас. Доречі,вчора 29 січня був День скнари,вітаю вашц компанію👌🏻🎉 5 согласны
Доброго ранку! Статус про отримання посилки оновляються протягом 2-3 робочих днів (день прибуття не враховується), якщо ви зареєстрували замовлення до моменту доставки за адресою складу та надали актуальні відомості про себе й посилку. У разі, коли реєстрацію завершено після того, як посилка прибула на склад, термін опрацювання замовлення та оновлення статусів збільшується орієнтовно до 5-7 робочих днів. Якщо посилка прибуває за адресою складу з іншим трек-номером, то на закордонному складі відправлення можуть ідентифікувати за вашими даними й унікальним номером у форматі NP ХХ ХХХ ХХ ХХ. Після цього наявний трек-номер або присвоєний складом трек-номер буде надіслано вам електронною поштою з проханням продовжити реєстрацію відправлення. У особистому кабінеті з'явиться “Незареєстроване відправлення”. Якщо інтернет-магазин не вкаже ваші дані або унікальний номер, термін ідентифікації відправлення може зрости. Як повідомляли колеги раніше, ми не надаємо сервісу об'єднання або розділення замовлень, тому компенсація у вашому випадку не передбачена.
Поясніть мені різницю в цих двух різних відправленнях?Нова пошта це прислала мені двума різними посилками після 3 мінімум зафіксованих звенень до вас,що мої посилки були загулені у вас на складі!Ви все знайшли одразу після цих звернень,тільки ви частинами все надсилали-спочатку одну посилку,а потім дошукали другу на складі. За дві посилки я замлатила разом біля 1900 грн за доставку!Чому я мала платити за другу посилку,якщо вони б мали виїхати разом одним замовленням і там був би менший чек. Дивіться самі на маркування- від 13 січня і та і та,трек-номкр компанії DHL Один для обох посилок,тільки одна має маркування внизу 01,а інша 02/02-тобто друга коробка(частина,бо речей було чимало), ви отримвли це одразу двума коробками!А мені роздробили на два посилки!
Стандартна відповідь для того,щоб щось відповісти на повідомлення. Чому за одним трек-номером DHL Нова пошта відправила двома різними посилками моє замовлення?щоб збільшити собі чек? На цих двух посилках(присланих в різні дні видно,що це одне замовлення. Чому я мвю платити за Ваші «пр..би» на складі?????
За цими фото бачимо, що номера різні. Відстежуємо, що вам вже надсилали таку інформацію листом з фото, де виділено ці номери, що підтверджує той факт, що вони різні.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Не замовляйте через Nova Shopping. Це найгірший мій досвід з доставкою з закордону. - Отзывы о NP Shopping
Шановна Нова пошта,гроші ви навчились рахувати наперед,а сервісу ніякого не даєте. Я принципово більше не замовлю через вас Нічого,і в грошовому еквіваленті ви втратите набагато більше,ніж тей би символічний Вибачте купоном. Дякую,що я виявилась наполеглива і вибила з вас свою посилку,бо тепер я на 100% впевнена,що ця посилка б загубилась на складі,а потім забралась би робітниками вашої організації(про що я неодноразово вже начиталась в інтернеті,що такі ситуації Стандартні для Вас.
Ви просто маєте гарний маркетинговий відділ,але сервісу такого рівня геть не даєте. Соромно за вас. Доречі,вчора 29 січня був День скнари,вітаю вашц компанію👌🏻🎉
5 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву