Даша Отзыв написан 18 августа, 2024 год111 просмотров
Замовила посилку з h&m Italy, два худі лімітованої колекції, магазин та пошта Італії все чесно відправили. Але на складі Пошти в Італії хтось відкрив пакунок та витягнув одне худі, дуже неохайно закрив. Різниця у вазі, на склад прийшла посилка вагою 2,37 кг, при оформленні накладної новою поштою, вже 1,12 кг. Однозначно витягнули на складі недобросовісні працівники НовоїПоштиШопінг. Це просто жах, посилка прийшла на мій день народження, настрій було зіпсовано зовсім. Чекаю якоїсь відповіді і вирішення цієї ситуації!? Замовляю пару раз місяць стабільно з закордону, таке вперше. Спочатку навіть не подумала на них. Але офіційний магазин провів розслідування, і поки пакунок не потрапив на склад НП все було ціле і на місці. Ганьба! NP30000003391483NPG - перевіряйте, і чекатиму відповіді з результатами. Надіюсь у компанії вистачить совісті віддати вкрадене і (або) повернути кошти. Зіпсований настрій на день народження, розчарування у НП шопінг. 2 согласны
Доброго ранку, Дарʼє! Подібні ситуації є неприйнятними у нашій співпраці. Щиро перепрошуємо за інцидент. Будь ласка, надайте нам наступні скриншоти для перевірки деталей щодо посилки:
▪️ замовлення з інтернет-магазину з інформацією про товар, отримувача, адресу складу та трек-номер;
▪️ рух посилки з сайту закордонного перевізника, де буде відображатися дата та час доставки за адресою складу.
Доброго ранку, Дар'є! На ваших скриншотах (маркуванні) фігурує ще один трек-номер - 3UW1C6C445311, який не відстежується на офіційному сайті перевізника Poste Italiane. Уточніть, будь ласка, в інтернет-магазину чи перевізника, чи не мала частина замовлення транспортуватися за ним.
Це фото з додаткового бланку на повернення товару до магазину. Трек-номер зазначений є недійсним. Працівники Нової пошти наклеїли свою накладну на накладну від пошти Італії.
Трек номер співпадає з вище зазначеними.
Компанія H&M відправила одним пакунком, два товари, підтвердила це неодноразово і також я надала лист офіційної відповіді (за потреби можу надати італійською) Я неодноразово надсилала запит до сервісу підтримки posteitaliane, вони мені не можуть надати ніяких даних, так як при отриманні посилки, скарги на пошкодження пакунку чи втрати частини товару - надано чи зафіксовано НЕ БУЛО! Тому той, хто приймав посилку може подати скаргу по факту…
Прикріплю фото спроби віддерти верхню наліпку, але данні можна побачити. Зазначено трек-номер, моє імʼя та прізвище, вага, дата, вага від нової почти.
Шукайте того, хто приймав цей пакунок, який працівник міг його відкрити до оформлення та зважування. Подивіться по камерам, хто приймав і що робив? В іншому випадку чому працівник не звіряє вагу при отриманні і оформленні? Як міг розтанути 1,205 кг. ?
Відповідно і я прошу надати розгорнуту відповідь на поставлені питання в моєму електронному листі.
Готуйте офіційну відповідь, на двох мовах, прошу розгорнуто вказати коли і на якому пункті (етапі) оформлення, ви прийняли посилку з 1,12кг? Як так вийшло, що до вас була доставлена посилка з вагою 2,37 кг, як ви могли прийняти посилку з вагою меншою чим зазначена у накладній? Перевізник привіз 2,37кг опишіть будь ласка, яким чином у вас на складі він перетворився на 1,12 кг і ви надіслали далі в Україну?
Ви неодноразово зазначали, що працівники компанії не втручаються у вміст посилок, але виходячи з третього випадку за місяць - це не правда. Ви закриваєте очі на неправомірні дії, за скидаєте відповідальність на інших (продавця, перевізника) Чи передаєте ви такі випадки керівництву? Чи дійсно належним чином проводиться розслідування?
Якби за кожен випадок халатності працівників на складах Нової Пошти Шопінг, з них знімались кошти для компенсації втрат, та кожен випадок був розглянутий належним чином - випадків було би в рази менше.
У вас на європейських складах працюють недобросовісні люди, а ви закриваєте на це очі. І породжуєте таку ситуацію в більшій мірі, відмовляючись брати на себе відповідальність!
Я подала запит на перегляд камер спостереження на складі в Італії. Чому вони цього не зробили в першу чергу - невідомо. Які дії в розслідуванні і пошуку втрачених товарів, окрім просто пошукати серед незареєстрованих чи пошкоджених пакунків-невідомо. Але логічно було починати з камер. Точний час доставки 12:21 дня. В застосунку статус змінився через 3 години. Хоча зазвичай повідомлення про отримання на складі (США чи Польши) приходить максимум за 20 хв. від повідомлення транспортної компанії. Я ще 07.08. подавала запит в чат, чи отримано мою посилку. Це було о 14:48. На той момент статус її ще не змінився.
У розслідуванні магазином H&M було використанно спосіб перегляду камер, чи все укомплектовано. Це логічний підхід. Також (не знаю з якого магазину Ви замовляли) але можу сказати за інтернет-магазин H&M - це компанія з імʼям, яка співпрацює з однією поштою і відправки робить виключно нею. Також в підтвердження надійності пошти Італії можу сказати, що магазин з ними звʼязався і проблеми не виявив. Була б це вина пошти Італії, вони б без проблем компенсували кошти чи товар повторно. Бо магазин несе відповідальність за партнерів, якими відправляють свої замовлення.
Спочатку я звернулась до магазину, потім до перевізника і зрештою вияснила, що втрата частини посилки відбулась саме на складі у Nova Poshta Shopping.
Добрий день! Погоджено компенсацію вартості неотриманої частини замовлення NP30000003394765NPG. Виплату буде здійснено протягом 10 робочих банківських днів з моменту озвучення рішення по претензії. Дякуємо за співпрацю.
Лист на електронну пошту отримали. Враховуючи розгорнутість вашої відповіді та потребу у додатковій перевірці й компенсації коштів, яку ви бажаєте отримати, ми радимо звернутися у зручне для вас відділення з паспортом, ІПН та IBAN для написання претензії. У бланку є можливість зазначити всі питання, які вас цікавлять, аби за результатами її розгляду отримати офіційну відповідь. У претензії вкажіть також, що бажаєте отримати документ українською та англійською мовами.
Перше - в мій День Народження, коли не отримала частини товару. Тільки забрала з поштомату, зразу написала вам. Вже не кажу про зіпсований настрій на День Народження, адже це був мій подарунок!
№05843 о 12:08:39
15.08.2024
Також два інших, в яких я вже вказую грошову компенсацію та на якій підставі. Надала всі необхідні дані. Це ніяк не розглядається? Я ж вказувала суму компенсації у випадку відсутності товару й надалі.
№ 05176 о 14:03
18.08.2024
Зворотнього зв’язку не було ніякого.
Трете №06084 о 15:17
18.08.2024
Вже після третього звернення та відсутності будь-яких дій від працівників, я подзвонила в центр підтримки, але мені ніяким чином не допомогли, абсолютно!
Порадили звернутися до продавця і шукати втрачений товар там, що мені це ж саме скажуть на моє звернення і нічим вам допомогти не можемо. Ось що я почула!
Чому у службі підтримки клієнтів таке халатне ставлення до проблеми і байдужість до ситуації?
Чому я ніяк не можу добитись від вас вирішення цієї ситуації, а тільки читаю та чую одну шаблонну версію?
Доброго ранку! Виплата компенсаціїї здійснюється через написання претензії. Звернення, які ви залишили, зафіксовані. Через велике навантаження, на жаль, не встигли вчасно надати зворотний зв'язок. Ми обов'язково виправимося 🙏
Перший раз з таким зіштовхнулась. Робила замовлення з Польші, США - все завжди закрито і на місці, відчувалась надійність компанії.
А тут на італійському складі, працюють дуже недобросовісні працівники. В будь якому випадку відповідальність лежить на компанії НП шопінг, тому що вони несуть відповідальність за дії, які вчиняють їхні працівники, та які можуть дозволити собі вкрасти речі з посилки. Це велика пляма на репутації компанії, і якщо ця ситуація не вирішиться - потрібно надати їй розголосу.
Полностью согласен, можем потом скооперироваться и хотя бы заказать видео о том, какой беспредел у них твориться, чтобы все видели и знали, что их сервисом нельзя пользоваться. То в Германии месяц назад был какой то беспредел, то уже сжечь воруют половину посылок сотрудники, это как вообще
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Вкрали з посилки річ - Отзывы о NP Shopping
Це просто жах, посилка прийшла на мій день народження, настрій було зіпсовано зовсім.
Чекаю якоїсь відповіді і вирішення цієї ситуації!?
Замовляю пару раз місяць стабільно з закордону, таке вперше. Спочатку навіть не подумала на них. Але офіційний магазин провів розслідування, і поки пакунок не потрапив на склад НП все було ціле і на місці.
Ганьба!
NP30000003391483NPG - перевіряйте, і чекатиму відповіді з результатами. Надіюсь у компанії вистачить совісті віддати вкрадене і (або) повернути кошти.
Зіпсований настрій на день народження, розчарування у НП шопінг.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
▪️ замовлення з інтернет-магазину з інформацією про товар, отримувача, адресу складу та трек-номер;
▪️ рух посилки з сайту закордонного перевізника, де буде відображатися дата та час доставки за адресою складу.
Для зручності можу продублювати вам на електронну пошту.
Інформація про товар :
• Два худі хакі (FELPA CON CAPPUCCIO IN COTONE OVERSIZE FIT)
та білий FELPA CON CAPPUCCIO IN COTONE RELAXED FIT/ S розмір
BIANCO/BASQUIAT) 1206609001002 - номер товару з сайту
• Хакі прийшов, БІЛИЙ - НІ!
•Інформація про отримувача :
Даша Москвина (Dasha Moskvina)
[email protected]
negozio Nova Post Viale Monte Nero, 72
НП000639721
20135 Милан Ломбардия
Италия
•Трек-номер посилки 3UW1C6C445310
•Номер замовлнння в магазині 57326772625
• підтвердження в листі від магазину H&M Italy про повну комплектацію при відправці, вага на бланку відправки становить 2,37 кг.
•підтвердження від пошти Італії про доставку по адресі 07.08.2024 о 12:21 дня
• при оформленні Новою Поштою вага вже становить 1,12 кг.
Це фото з додаткового бланку на повернення товару до магазину. Трек-номер зазначений є недійсним. Працівники Нової пошти наклеїли свою накладну на накладну від пошти Італії.
Трек номер співпадає з вище зазначеними.
Компанія H&M відправила одним пакунком, два товари, підтвердила це неодноразово і також я надала лист офіційної відповіді (за потреби можу надати італійською) Я неодноразово надсилала запит до сервісу підтримки posteitaliane, вони мені не можуть надати ніяких даних, так як при отриманні посилки, скарги на пошкодження пакунку чи втрати частини товару - надано чи зафіксовано НЕ БУЛО! Тому той, хто приймав посилку може подати скаргу по факту…
Прикріплю фото спроби віддерти верхню наліпку, але данні можна побачити. Зазначено трек-номер, моє імʼя та прізвище, вага, дата, вага від нової почти.
Шукайте того, хто приймав цей пакунок, який працівник міг його відкрити до оформлення та зважування. Подивіться по камерам, хто приймав і що робив? В іншому випадку чому працівник не звіряє вагу при отриманні і оформленні? Як міг розтанути 1,205 кг. ?
Готуйте офіційну відповідь, на двох мовах, прошу розгорнуто вказати коли і на якому пункті (етапі) оформлення, ви прийняли посилку з 1,12кг? Як так вийшло, що до вас була доставлена посилка з вагою 2,37 кг, як ви могли прийняти посилку з вагою меншою чим зазначена у накладній? Перевізник привіз 2,37кг опишіть будь ласка, яким чином у вас на складі він перетворився на 1,12 кг і ви надіслали далі в Україну?
Ви неодноразово зазначали, що працівники компанії не втручаються у вміст посилок, але виходячи з третього випадку за місяць - це не правда. Ви закриваєте очі на неправомірні дії, за скидаєте відповідальність на інших (продавця, перевізника) Чи передаєте ви такі випадки керівництву? Чи дійсно належним чином проводиться розслідування?
Якби за кожен випадок халатності працівників на складах Нової Пошти Шопінг, з них знімались кошти для компенсації втрат, та кожен випадок був розглянутий належним чином - випадків було би в рази менше.
У вас на європейських складах працюють недобросовісні люди, а ви закриваєте на це очі. І породжуєте таку ситуацію в більшій мірі, відмовляючись брати на себе відповідальність!
У розслідуванні магазином H&M було використанно спосіб перегляду камер, чи все укомплектовано. Це логічний підхід. Також (не знаю з якого магазину Ви замовляли) але можу сказати за інтернет-магазин H&M - це компанія з імʼям, яка співпрацює з однією поштою і відправки робить виключно нею. Також в підтвердження надійності пошти Італії можу сказати, що магазин з ними звʼязався і проблеми не виявив. Була б це вина пошти Італії, вони б без проблем компенсували кошти чи товар повторно. Бо магазин несе відповідальність за партнерів, якими відправляють свої замовлення.
Спочатку я звернулась до магазину, потім до перевізника і зрештою вияснила, що втрата частини посилки відбулась саме на складі у Nova Poshta Shopping.
Перше - в мій День Народження, коли не отримала частини товару. Тільки забрала з поштомату, зразу написала вам. Вже не кажу про зіпсований настрій на День Народження, адже це був мій подарунок!
№05843 о 12:08:39
15.08.2024
Також два інших, в яких я вже вказую грошову компенсацію та на якій підставі. Надала всі необхідні дані. Це ніяк не розглядається? Я ж вказувала суму компенсації у випадку відсутності товару й надалі.
№ 05176 о 14:03
18.08.2024
Зворотнього зв’язку не було ніякого.
Трете №06084 о 15:17
18.08.2024
Вже після третього звернення та відсутності будь-яких дій від працівників, я подзвонила в центр підтримки, але мені ніяким чином не допомогли, абсолютно!
Порадили звернутися до продавця і шукати втрачений товар там, що мені це ж саме скажуть на моє звернення і нічим вам допомогти не можемо. Ось що я почула!
Чому у службі підтримки клієнтів таке халатне ставлення до проблеми і байдужість до ситуації?
Чому я ніяк не можу добитись від вас вирішення цієї ситуації, а тільки читаю та чую одну шаблонну версію?
Напишіть нам трек-номер замовлення, а також надайте такі скриншоти:
- рух посилки з сайту закордонного перевізника, де буде відображатися дата та час доставки за адресою складу;
- замовлення з інтернет-магазину з інформацією про товар, отримувача, адресу складу та трек-номер.
А тут на італійському складі, працюють дуже недобросовісні працівники. В будь якому випадку відповідальність лежить на компанії НП шопінг, тому що вони несуть відповідальність за дії, які вчиняють їхні працівники, та які можуть дозволити собі вкрасти речі з посилки. Це велика пляма на репутації компанії, і якщо ця ситуація не вирішиться - потрібно надати їй розголосу.