Анна Шкрьоба Отзыв написан 17 августа, 2024 год86 просмотров
Ще у червні зареєструвала 4 посилки, на складі Іспанії, до цього багато разів замовляла, нарікань не було. Але зараз це просто жах. Багато разів зверталася на гарячу лінію, на прохання працівників відправляла скрін шоти повідомлень служби доставки, що вантажі успішно доставлені, уточнювала точні трек номери замовлень в інтернет магазині де замовляла, залишала численні скарги, а у відповідь тиша. І це загублені або вкрадені 4 вантажі. Трек номери 35772339018600100038, 35772310023600100037, 35772150652300100032, 0000310000313460438682.
Анно, дякуємо, проте частини інформації не вистачає. Додайте, будь ласка, скриншоти руху посилок з сайту закордонного перевізника, де буде відображатися дата та час доставки за адресою складу, а також трек-номери, за якими замовлення прямували.
Доброго ранку! На скриншотах з трекінгом бачимо такі номери: 357723390186, 357723100236, 357721506523. Чи має бути ще один? Ви зазначили, що очікуєте 4 замовлення.
На останньому скриншоті лист з електронної пошти. Надайте, будь ласка, знімок екрана з сайту перевізника, на якому ми побачимо переміщення, трек-номер, а також дату й час доставки на склад.
Добрий день! На жаль, повторний пошук не надав позитивного результату.
Звертаємо вашу увагу, що є замовлення, які доставлені за адресою складу після того, як він перестав працювати.
На новому складі було виявлено лише посилку за трек-номером 46472089360600100031.
Пропонуємо підготувати офіційну відповідь та надати вам на цю електронну пошту. З документом ви можете звернутися до перевізника за кордоном чи продавця, аби врегулювати питання компенсації.
Якою мовою готувати відповідь (українською/англійською)?
До якого перевізника я маю звертатися? Якщо товар було доставлено на склад, про це є інформація, яку я вам надіслала. Чому ви не повідомили про нову адресу складу в Іспанії? Перевірила електронну пошту, листів від вас про зміну адреси складу немає. Якщо старий склад не працює, чому посилки були прийняті, а не повернуті назад продавцю?
Доброго ранку! На жаль, відсутнє підтвердження того, що посилки були за старою адресою. Наші склади розміщуються у промислових зонах, де багато інших компаній. Трапляються ситуації, коли замовлення доставляють у сусідні двері. Контролювати процес перевезення та видачі іншою логістичною компанією у нас можливість відсутня.
До 12.07 замовлення ще приймали за старою адресою, аби перенаправити її за новою.
Коли змінюється адреса складу, то вона актуалізується в особистому кабінеті НП Шопінг у розділі "Кабінет" - "Мої адреси для шопінгу". Цей блок потрібно звіряти щоразу у момент оформлення покупки на сайті інтернет-магазину.
3 замовлення були доставлені 28.06, 09.07, 12.07, коли ще працював старий склад, як можна доставити замовлення у сусідні двері, якщо я вказую дані для доставки з адресою, номером телефону складу? Ви взагалі про що? Ви несете відповідальність за втрачені посилки, і компенсувати кошти повинні ви, у разі відмови буду звертатися до суду з моральною компенсацію.
Доставку за адресою складу виконував інший перевізник. У нас відсутній вплив його роботу та відображення даних про доставку на сторонньому сайті.
Ми готові сформувати офіційну відповідь, з якою у вас буде можливість звернутися до транспортної служби за кордоном чи інтернет-магазину для узгодження питання отримання компенсації. Якщо вона для вас актуальна, будь ласка, уточніть, якою мовою повинен бути документ (українською/англійською)?
Вже працюємо над запитом щодо цих відправлень. Отримали інформацію, що доставку замовлено за адресою старого складу. Продовжуємо пошук. Щойно отримаємо відповідь, одразу вас проінформуємо.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Загублені посилки на складі Іспанії - Отзывы о NP Shopping
Трек номери 35772339018600100038, 35772310023600100037, 35772150652300100032, 0000310000313460438682.
отзыв
Комментарии к отзыву
Проводимо повторну перевірку. Надайте, будь ласка, наступні скриншоти по кожному з трек-номерів для перевірки деталей щодо посилок:
▪️ замовлення з інтернет-магазину з інформацією про товар, отримувача, адресу складу та трек-номер;
▪️ рух посилки з сайту закордонного перевізника, де буде відображатися дата та час доставки за адресою складу.
Звертаємо вашу увагу, що є замовлення, які доставлені за адресою складу після того, як він перестав працювати.
На новому складі було виявлено лише посилку за трек-номером 46472089360600100031.
Пропонуємо підготувати офіційну відповідь та надати вам на цю електронну пошту. З документом ви можете звернутися до перевізника за кордоном чи продавця, аби врегулювати питання компенсації.
Якою мовою готувати відповідь (українською/англійською)?
До 12.07 замовлення ще приймали за старою адресою, аби перенаправити її за новою.
Коли змінюється адреса складу, то вона актуалізується в особистому кабінеті НП Шопінг у розділі "Кабінет" - "Мої адреси для шопінгу". Цей блок потрібно звіряти щоразу у момент оформлення покупки на сайті інтернет-магазину.
Ми готові сформувати офіційну відповідь, з якою у вас буде можливість звернутися до транспортної служби за кордоном чи інтернет-магазину для узгодження питання отримання компенсації. Якщо вона для вас актуальна, будь ласка, уточніть, якою мовою повинен бути документ (українською/англійською)?
Все підготуємо та повернемося до вас 🙏
Вже працюємо над запитом щодо цих відправлень. Отримали інформацію, що доставку замовлено за адресою старого складу. Продовжуємо пошук. Щойно отримаємо відповідь, одразу вас проінформуємо.