А тепер докази, що працівники "Нової пошти" вкрали мою посилку (NP00000002147656NPG), – сподіваюсь, хтось прочитає і подумає двічі, чи замовляти щось через "Нову пошту".
Отже, у моєму відгуку ви можете прочитати, що магазин і "FedEx" надали мені докази про одержання товару на складі "Нової пошти" в США: за одержання товару розписався D. Barkov. Також мені надали оригінал електронного підпису D. Barkov за одержання мого товару за моєю адресою на складі "Нової пошти" в East Hanover у США. Сама "Нова пошта" ніяк не коментує ні хто такий D. Barkov, ні чому від розписався за одержання. На запитання, чи він їхній працівник, не відповідають.
"Нова пошта" не врахувала, що в інтернеті можна знайти все. Отже, дуже просто знаходимо людину "D. Barkov", яка мешкає в місті East Hanover. Як ви розумієте, там таких небагато. Знайомтеся: Daniil Barkov https://www.linkedin.com/in/daniil-barkov-570667104
Може, ми помилилися? Дивимося, де працює Daniil Barkov: поточне місце роботи – "Velox international shipping", East Hanover, NJ. Цікаво! Daniil Barkov працює в компанії-перевізнику в тому самому місті в США, де розташований склад "Нової пошти".
Може, все ж збіг? Дивимося, що таке "Velox international shipping". https://www.facebook.com/velox.international.shipping/ Офіційний партнер "Нової пошти" в East Hanover, NJ. Та сама компанія, на склад якої в США доставляють ваші (наші) посилки і яка пересилає їх в Україну.
Вітаю вас, шановні шахраї з "Нової пошти". Вся зібрана інформація для вас теж не докази? Видаляти й затирати сторінки не варто, все поархівовано, скриншоти зроблені.
Тепер публічне питання: ви не хочете офіційно вибачитися, компенсувати повну вартість всіх витрат і моральний збиток за брехню? У вас же в договорі сказано, що "будемо вирішувати все без суду". Давайте без суду: прозоро, публічно, щоб усі бачили. Вашу брехню я показав, усе доведено. 6 согласны
Щойно подзвонив до підтримки. Кажуть, що жодної претензії від мене не подано. Хоча я подав її у відділенні 25.12 Така от компанія. Крадіжки, покривання, суцільна брехня.
А тепер увага. Сьогодні, 15.02.2022, після того, як вчора я опублікував докази крадіжки з ідентифікацією особи працівника "Нової пошти" та під час того, як я подавав претензію у відділенні, "РАПТОВО" статус мого товару змінюється на "Оброблено складом в США".
Поки "Нова пошта" ніяк не коментувала цю зміну статусу, але можете бути певні, зараз з'явиться повідомлення зі смайликами на зразок "Шановний клієнте, раді повідомити, що ваша посилочка знайшлася)))". Тільки до того:
1. Мені більше десяти разів (це не перебільшення) повідомляли, що посилки не одержували.
2. Надали офіційну відповідь, що посилки на складі не було і немає.
3. На початку грудня на мою вимогу надали відповідь, що навіть будь-якої іншої посилки на моє ім'я на складі немає.
І от, коли я анонімізую Daniil Barkov і доводжу публічно, що "Нова пошта" краде й бреше, через місяць такої брехні моя посилка "ЗНАХОДИТЬСЯ".
Я дуже радий, що я не прийняв компенсації від виробника гідратора, який пропонував відшкодувати всю суму, а вивів на чисту воду злодіїв з "Нової пошти".
При цьому:
1. Я маю заплатити їм 12 дол. США за доставку.
2. Хоча статус змінився, не факт, що посилку я одержу. І питання, в якому стані.
3. Претензію я, звісно ж, подав, так само, як і заяву про шахрайство на головний офіс.
Абсолютно мерзенна поведінка всіх ланок компанії. Крадіжка, брехня, брехня, брехня. Імовірно, працівники злякалися, що тепер є підстави позову до суду й заяви до поліції та "знайшли" посилку, щоб позбавити підстав для позову.
Вище вже люди пишуть, що їхні посилки зникли таким саме чином, і підписався за них теж "D. Barkov", тобто "Нова пошта" прекрасно про все знає, ігнорує документи, аже поки я не знайшов всю інформацію про їхнього працівник і не викрив схему.
У мене аналогічна ситуація з крадіжкою NP Shopping East Hanover.
Міжнародна експрес-накладна NP00000002501248NPG
Трек номер SF6042504952209
На підтримці мені так само попросили надати скриншоти, і пропали, вже кілька запитів за тиждень створив і ніякої відповіді. Навіть дату не можуть надати скільки місяців на відповідь чекати!
Я також подала претензію 15.12. копія підписана працівником є. В підтримці нічого, звісно, досі не бачили і не чули!!! Шарашкіна контора! З вами тільки до суду треба!
На сайті застарілий зразок. Бланк видадуть у відділенні. Подавати претензію треба, але вони дуже хитро все попрописували в договорі. Щось можна довести лише в тому разі, якщо доведете, що за одержання розписався саме їхній працівник. Інакше вони просто шаблонно відповідають "посилки не одержували", попри статус у трекінгу.
Я публічно викрив їхнього працівника Daniil Barkov, і – О ДИВО! – одразу ж після того, як я опублікував усі його дані – НА 32-Й! день перебування на складі – моя посилка знайшлася. Після того, як я одержав десяток відповідей, зокрема й офіційний лист, що ЖОДНИХ посилок на моє ім'я склад не одержував і що я маю вимагати компенсації у продавця товару.
Ви можете звернутися до найближчого відділення Нової Пошти для написання письмової претензії. При собі необхідно мати: паспорт, ІПН, номер експрес накладної та реквізити банківської картки, та розрахунковий рахунок отримувача (IBAN). По претензії буде проводитися перевірка та по рішенню Вас проінформують.
От і вся клоунада "Нової пошти". Як бачите, жодних коментарів про Daniil Barkov і вкрадену ним (або іншим працівником "Нової пошти", який прикриваєтьяс його підписом) посилку. "Нова пошта" просто вдає, що крадіжки, яку фактично доведено, не було.
Претензію я, звісно, подам. Але люди хай бачать і роблять свої висновки, як ви покриваєте крадіжки.
От ворюги!! В мене така ж ситуація, якась Леся прийняла посилку, є підпис. І ні посилки ні Лесі!! Понабирали крадіїв, навіщо купувати подарунки, простіше вибрати на складі, є , що душа забажає!! Оштрафувати цю погань і вигнати із галасом!
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Як працівники "Нової пошти" вкрали посилку в США - Отзывы о NP Shopping
А тепер докази, що працівники "Нової пошти" вкрали мою посилку (NP00000002147656NPG), – сподіваюсь, хтось прочитає і подумає двічі, чи замовляти щось через "Нову пошту".
Отже, у моєму відгуку ви можете прочитати, що магазин і "FedEx" надали мені докази про одержання товару на складі "Нової пошти" в США: за одержання товару розписався D. Barkov. Також мені надали оригінал електронного підпису D. Barkov за одержання мого товару за моєю адресою на складі "Нової пошти" в East Hanover у США. Сама "Нова пошта" ніяк не коментує ні хто такий D. Barkov, ні чому від розписався за одержання. На запитання, чи він їхній працівник, не відповідають.
"Нова пошта" не врахувала, що в інтернеті можна знайти все. Отже, дуже просто знаходимо людину "D. Barkov", яка мешкає в місті East Hanover. Як ви розумієте, там таких небагато. Знайомтеся: Daniil Barkov https://www.linkedin.com/in/daniil-barkov-570667104
Може, ми помилилися? Дивимося, де працює Daniil Barkov: поточне місце роботи – "Velox international shipping", East Hanover, NJ. Цікаво! Daniil Barkov працює в компанії-перевізнику в тому самому місті в США, де розташований склад "Нової пошти".
Може, все ж збіг? Дивимося, що таке "Velox international shipping". https://www.facebook.com/velox.international.shipping/ Офіційний партнер "Нової пошти" в East Hanover, NJ. Та сама компанія, на склад якої в США доставляють ваші (наші) посилки і яка пересилає їх в Україну.
Вітаю вас, шановні шахраї з "Нової пошти". Вся зібрана інформація для вас теж не докази? Видаляти й затирати сторінки не варто, все поархівовано, скриншоти зроблені.
Тепер публічне питання: ви не хочете офіційно вибачитися, компенсувати повну вартість всіх витрат і моральний збиток за брехню? У вас же в договорі сказано, що "будемо вирішувати все без суду". Давайте без суду: прозоро, публічно, щоб усі бачили. Вашу брехню я показав, усе доведено.
6 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Поки "Нова пошта" ніяк не коментувала цю зміну статусу, але можете бути певні, зараз з'явиться повідомлення зі смайликами на зразок "Шановний клієнте, раді повідомити, що ваша посилочка знайшлася)))". Тільки до того:
1. Мені більше десяти разів (це не перебільшення) повідомляли, що посилки не одержували.
2. Надали офіційну відповідь, що посилки на складі не було і немає.
3. На початку грудня на мою вимогу надали відповідь, що навіть будь-якої іншої посилки на моє ім'я на складі немає.
І от, коли я анонімізую Daniil Barkov і доводжу публічно, що "Нова пошта" краде й бреше, через місяць такої брехні моя посилка "ЗНАХОДИТЬСЯ".
Я дуже радий, що я не прийняв компенсації від виробника гідратора, який пропонував відшкодувати всю суму, а вивів на чисту воду злодіїв з "Нової пошти".
При цьому:
1. Я маю заплатити їм 12 дол. США за доставку.
2. Хоча статус змінився, не факт, що посилку я одержу. І питання, в якому стані.
3. Претензію я, звісно ж, подав, так само, як і заяву про шахрайство на головний офіс.
Абсолютно мерзенна поведінка всіх ланок компанії. Крадіжка, брехня, брехня, брехня. Імовірно, працівники злякалися, що тепер є підстави позову до суду й заяви до поліції та "знайшли" посилку, щоб позбавити підстав для позову.
Вище вже люди пишуть, що їхні посилки зникли таким саме чином, і підписався за них теж "D. Barkov", тобто "Нова пошта" прекрасно про все знає, ігнорує документи, аже поки я не знайшов всю інформацію про їхнього працівник і не викрив схему.
У мене аналогічна ситуація з крадіжкою NP Shopping East Hanover.
Міжнародна експрес-накладна NP00000002501248NPG
Трек номер SF6042504952209
На підтримці мені так само попросили надати скриншоти, і пропали, вже кілька запитів за тиждень створив і ніякої відповіді. Навіть дату не можуть надати скільки місяців на відповідь чекати!
Я публічно викрив їхнього працівника Daniil Barkov, і – О ДИВО! – одразу ж після того, як я опублікував усі його дані – НА 32-Й! день перебування на складі – моя посилка знайшлася. Після того, як я одержав десяток відповідей, зокрема й офіційний лист, що ЖОДНИХ посилок на моє ім'я склад не одержував і що я маю вимагати компенсації у продавця товару.
Ви можете звернутися до найближчого відділення Нової Пошти для написання письмової претензії. При собі необхідно мати: паспорт, ІПН, номер експрес накладної та реквізити банківської картки, та розрахунковий рахунок отримувача (IBAN). По претензії буде проводитися перевірка та по рішенню Вас проінформують.
Претензію я, звісно, подам. Але люди хай бачать і роблять свої висновки, як ви покриваєте крадіжки.
Оце так 😱 Звернемося до колег з міжнародного відділу для уточнення інформації та вирішення Вашого питання.