Наталія: Добрий день, вже третю неділю "тех. підтримка" ніби то намагається дізнатися де посилка!!! На листи відповідають чекаємо на інформацію!! Скільки ви будете чекати? Місяць? Два? А потім скажете справа застаріла?!!!! Вимагаю відшкодувати вартість!!! Номер накладної NP00000002793132NPG, чекаю на скору відповідь!!! 04.12.2023
Наталія: Доброго дня, вже місяць як статус посилки оброблено складом в Америці і не змінюється. На звернення тричі відповіли дізнаємося і зникли!!! Дайте відповідь що із посилкою і , в разі втрати, поверніть гроші!!! Це вже не вперше втрачається в Америці посилка!! Вже давно перейшла до надійних перевізників, а це вирішила... 28.11.2023
Наталія: Маю два замовлення на Англійському складі. Спеціально розділила їх щоб не перевищувати ліміт у 150Є. Прийшло перше замовлення на склад, пролежало там 2 неділі. Зареєструвала друге, поставила блок, при його отриманні склад розблокував його не відправивши перше замовлення. Вже була подібна ситуація із новою поштою, одночасно відправили 2 посилки, не... 03.01.2023
Наталія: Є скріни по трекінгу посилки та підпис робітника, що прийняв посилку. Написали претензію у відділенні, яку, звісно, ніхто не бачив! Тягнули з розглядом доки не пройшов місяць і тепер видали рішення, що за давність доставки вже ніхто її на складі не знайде звертайтеся до магазину продавця за компенсацією!!! При... 29.12.2022
Наталія: Склад в Америке получил посылку на 109 $, компания Lasership доставляла ее и получила подпись от работника склада. Но посылка утеряна. Связаться с перевозчиком у НП, оказывается, нет возможности, они у меня попросили скрины кто получал и скриншот с трек-сайта с датой доставки груза до склада. Информацию предоставили, но ответа,... 11.12.2022
Наталія: Вже майже неділя, як мої посилка прийшла на склад Великобританії, досі не зареєстрували!! Став дуже поганий сервіс, зв'язатися із міжнародним відділом неможливо, телефонів не дають, на листи відповідають раз у 5 днів!!!! Просто жах!!!! Куди звертатися, невідомо, треба міняти компанію з доставки, ніхто, ні за що не відповідає!!! 11.10.2022
Наталія: Давно користуюся послугами нової пошти для посилок для України і за кордоном, ціни дуже підняли, але доставляють швидко. Для посилок за кордоном дуже зручно, коли система автоматично попереджає про перебільшення ліміту у 150Є і пропонує затримати посилку доки попередня не прибуде до України. Але, мабуть, щось сталося із системою, або... 04.10.2022