Сергій Отзыв написан 9 декабря, 2022 год176 просмотров
Просто вкрали мій товар і відмовляються це визнавати! Придбав товар в інтернет-магазині у перевіреного та надійного продавця в США. 25.11.2022 товар прибув на склад в США та отриманий представником NP Shopping (номер інтернет-замовлення NP00000002171994NPG). Згідно з наявною в додатку "Нова пошта" (та на сайті перевізника) 29.11.2022 товар прибув в аеропорт в США та на наступний день (30.11.2022) був відправлений (відправленню присвоєний номер 20700399603892). 01.12.2022 вантаж прибув до транзитного аеропорту в Австрії та після цього був відправлений в країну призначення (Україна). 08.12.2022 в додатку "Нова Пошта" з'явився статус "вантаж не прибув". Намагаючись зʼясувати причини такого статусу, я звернувся до підтримки НП та отримав відповідь такого змісту: "статус відправлення "Вантаж не прибув" означає, що вантаж був заявлений на доставку, проте в партії доставлених відправлень по факту відсутній. Рекомендуємо Вам звернутися до інтернет-магазину де Ви робили замовлення для оформлення компенсації вартості товару". В колл-центрі повторюють те саме - товар не прибув, звертайтеся до продавця. Сказати, що я був здивований - нічого не сказати. Це брехливе повідомлення щонайменше позбавлено логічного змісту - до чого тут інтернет-магазин, якщо представник сервісу NP Shopping отримав товар на складі в США, про що є підтвердження, та товар, який до того ж був зважений (12,5 кг) був відправлений? Замовлення було єдине, воно було отримано та відправлено. Стверджувати, що товар відсутній - це просто безглуздо! Що тоді NP Shopping отримувало та відправляло? Єдине можливе пояснення причини відсутності отриманого та відправленого товару є його втрата під час перевезення, проте Нова Пошта відмовляється це визнавати, а поянення, які при цьому надає, не мають ніякої логіки. Я розумію, що акумуляторні батареї зараз в Україні користуються попитом, але красти їх у своїх клієнтів та стверджувати при цьому, що винен продавець - це цинізм вищої міри! Поки ще сподіваюся, що Нова Пошта або знайде мій товар, або компенсує мені вартість вкраденої посилки (700 доларів США), але вважаю за необхідне попередити всіх, хто планує скористатися сервісом NP Shopping, не робити цього! Краще вже користуватися послугами MeestExpress або іншими альтернативними перевізниками, так, з ними довше, але за весь час з ними не було таких проблем. Будьте обачними! Слава Україні! 2 согласны
Брехуни і крадії. Те ж саме з моєю посилкою. Усі докази є, підписи працівниці Лесі, мабуть наша, або росіянка, що посилку отримали! В такий час обкрадати українців- ганьба!!!
Потрібно більше людей зібрати на позов!! Мені, після двох неділь, надали відповідь, що вантаж на складі не отримували, це при тому що всі скріни з треком і підписом особи є. Далі розбирайтеся з магазином!!!!. Тварюки
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Шахраї! Крадуть посилки! Нікому не раджу цей сервіс! Краще користуватися MeestExpress - Отзывы о NP Shopping
Придбав товар в інтернет-магазині у перевіреного та надійного продавця в США. 25.11.2022 товар прибув на склад в США та отриманий представником NP Shopping (номер інтернет-замовлення NP00000002171994NPG). Згідно з наявною в додатку "Нова пошта" (та на сайті перевізника) 29.11.2022 товар прибув в аеропорт в США та на наступний день (30.11.2022) був відправлений (відправленню присвоєний номер 20700399603892). 01.12.2022 вантаж прибув до транзитного аеропорту в Австрії та після цього був відправлений в країну призначення (Україна). 08.12.2022 в додатку "Нова Пошта" з'явився статус "вантаж не прибув". Намагаючись зʼясувати причини такого статусу, я звернувся до підтримки НП та отримав відповідь такого змісту: "статус відправлення "Вантаж не прибув" означає, що вантаж був заявлений на доставку, проте в партії доставлених відправлень по факту відсутній. Рекомендуємо Вам звернутися до інтернет-магазину де Ви робили замовлення для оформлення компенсації вартості товару". В колл-центрі повторюють те саме - товар не прибув, звертайтеся до продавця. Сказати, що я був здивований - нічого не сказати. Це брехливе повідомлення щонайменше позбавлено логічного змісту - до чого тут інтернет-магазин, якщо представник сервісу NP Shopping отримав товар на складі в США, про що є підтвердження, та товар, який до того ж був зважений (12,5 кг) був відправлений? Замовлення було єдине, воно було отримано та відправлено. Стверджувати, що товар відсутній - це просто безглуздо! Що тоді NP Shopping отримувало та відправляло? Єдине можливе пояснення причини відсутності отриманого та відправленого товару є його втрата під час перевезення, проте Нова Пошта відмовляється це визнавати, а поянення, які при цьому надає, не мають ніякої логіки. Я розумію, що акумуляторні батареї зараз в Україні користуються попитом, але красти їх у своїх клієнтів та стверджувати при цьому, що винен продавець - це цинізм вищої міри! Поки ще сподіваюся, що Нова Пошта або знайде мій товар, або компенсує мені вартість вкраденої посилки (700 доларів США), але вважаю за необхідне попередити всіх, хто планує скористатися сервісом NP Shopping, не робити цього! Краще вже користуватися послугами MeestExpress або іншими альтернативними перевізниками, так, з ними довше, але за весь час з ними не було таких проблем. Будьте обачними! Слава Україні!
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Отримали інформацію від колег. Останнє сканування було 23.12, що вантаж доставили в аеропорт. Очікуйте, будь ласка, зміну статусів :)
Ми передамо запит до колег з міжнародного відділу, щойно отримаємо відповідь - одразу Вас проінформуємо.