Отзыв о Леруа Мерлен по адресу Київ, ул. Полярная, 17а Замовлення № LMUA0010158063 В неділю, [10.08.2025], я зателефонувала на гарячу лінію вашої компанії, щоб уточнити наявність товару 10477712. Мені повідомили, що в наявності є 635 одиниць. Наступного дня, в понеділок, я отримала інформацію, що доступно лише 213 одиниць. Я одразу оформила замовлення на 213 одиниць і отримала підтвердження його прийняття. У вівторок я взяла в оренду вантажний транспорт,... Читать отзыв Замовлення № LMUA0010158063
В неділю, [10.08.2025], я зателефонувала на гарячу лінію вашої компанії, щоб уточнити наявність товару 10477712. Мені повідомили, що в наявності є 635 одиниць. Наступного дня, в понеділок, я отримала інформацію, що доступно лише 213 одиниць. Я одразу оформила замовлення на 213 одиниць і отримала підтвердження його прийняття.
У вівторок я взяла в оренду вантажний транспорт, спланувала поїздку з м. Черкаси до м. Київ, та вже в дорозі вирішила уточнити час видачі замовлення. Під час дзвінка мені повідомили, що замовлення скасовано, і жодного попередження чи повідомлення про це я не отримала.
В результаті дій ваших співробітників я понесла матеріальні збитки, а саме:
Добрий день, Анно! Цілком розуміємо ваше обурення, це зовсім не той рівень сервісу, який ми прагнемо надавати нашим клієнтам. Ми дійсно цінуємо ваше звернення і воно вже розглянуто керівництвом, тому докладемо максимум зусиль, аби таких ситуацій більше не траплялося. Нам справді важливо виправити свою помилку і повернути вашу довіру. Щиро сподіваємося, що ви дасте нам ще одну можливість.
Замовила товар із доставкою — під час оформлення було чітко вказано, що доставлять через два дні. Через два дня мені повідомили що доставка буде тільки через 5 днів. Це абсолютно неприйнятно. Якщо ви не можете виконати обіцяні строки — не обманюйте клієнтів на етапі замовлення. Люди розраховують на конкретні дати, планують свій час. Повна відсутність відповідальності й поваги до покупця.... Читать отзыв Замовила товар із доставкою — під час оформлення було чітко вказано, що доставлять через два дні. Через два дня мені повідомили що доставка буде тільки через 5 днів. Це абсолютно неприйнятно. Якщо ви не можете виконати обіцяні строки — не обманюйте клієнтів на етапі замовлення. Люди розраховують на конкретні дати, планують свій час. Повна відсутність відповідальності й поваги до покупця. Дуже розчарована.
Добрий день, Анно! Дякуємо за зворотний зв’язок і щиро шкодуємо, що у вас виникла така ситуація. Будь ласка, зателефонуйте нам за номером телефону 0 800 300 500, дзвінки на який будуть безкоштовними, бо ми дійсно хочемо з’ясувати, на якому етапі сталася помилка та виправити ситуацію. Ми вчимося на своїх помилках і будемо вдячні, якщо ви дозволите нам це довести при наступній нагоді.
Отзыв о Леруа Мерлен по адресу Київ, ул. Полярная, 17а Замовив на сайті по гарній акційній ціні фільтр для води та мийку. Прийшли смс що все добре забирайте. Приїхав на Полярну і що? І піхуй. Нема такого в нас кажуть. А нах#й смс мені прийшла я не можу понять? Короче приїхав витратив кошти - витратив час - всім насрать взагалі. Таке враження просто що якщо людям не стояти над головами... Читать отзыв Замовив на сайті по гарній акційній ціні фільтр для води та мийку. Прийшли смс що все добре забирайте. Приїхав на Полярну і що? І піхуй. Нема такого в нас кажуть. А нах#й смс мені прийшла я не можу понять? Короче приїхав витратив кошти - витратив час - всім насрать взагалі. Таке враження просто що якщо людям не стояти над головами вони взагалі там будуть спать на лавках. Співробітники просто ахуев#ие, ні кто ні за що не турбується всім проебом все. Я навіть не знаю як вони досі існують с такими дебільними робітниками
Сергію, добрий день! Дякуємо за зворотний зв’язок і щиро шкодуємо, що у вас виникла така ситуація. Нам дуже прикро, що ваш досвід виявився негативним — ми не мали допустити цього, тому ваше звернення ми не залишимо без уваги і проведемо внутрішню перевірку, щоб з’ясувати, на якому етапі сталася помилка. Ми цінуємо кожного клієнта і зробимо все можливе, щоб виправити ваше враження, сподіваємося, що ви дасте нам ще одну можливість. Показать 1 ответ
Leroy Merlin — це просто еталон неповаги до клієнта і повної відсутності сервісу! Замовлення не було відправлено вчасно, хоча товар потрібен був терміново. На прохання пришвидшити доставку один менеджер спокійно пообіцяв, що це можливо, а буквально через годину інший — у хамській, вкрай некультурній манері — заявив, що це взагалі неможливо, і "відправлення тільки ввечері". То у вас що, в... Читать отзыв Leroy Merlin — це просто еталон неповаги до клієнта і повної відсутності сервісу! Замовлення не було відправлено вчасно, хоча товар потрібен був терміново. На прохання пришвидшити доставку один менеджер спокійно пообіцяв, що це можливо, а буквально через годину інший — у хамській, вкрай некультурній манері — заявив, що це взагалі неможливо, і "відправлення тільки ввечері". То у вас що, в магазині кожен менеджер працює сам по собі і не володіє реальною інформацією?
Але це ще не все! Коли нарешті я отримала замовлення, замість кремової фарби (яку замовляла) мені поклали ЧЕРВОНУ! Ви серйозно? Ви взагалі перевіряєте, що відправляєте клієнтам? Це просто глузування.
Я одразу звернулася до підтримки, вказавши, що мені потрібна термінова заміна, бо фарба була потрібна негайно. І знаєте, що мені відповіли? Що питання буде розглядатися три дні! І знову — хамство, байдужість, жодного бажання допомогти.
Це не магазин — це катастрофа! Нікому не раджу зв'язуватися з Leroy Merlin. Якщо не хочете псувати собі нерви — тримайтеся якнайдалі!
Доброго вечора, Анно! Ми розуміємо ваше розчарування і щиро просимо вибачення. Дійсно, відправка замовлень відбувається один раз на добу, ми обов'язково перевіримо, чому вам було надано іншу інформацію. Щодо товару, ми проведемо внутрішню перевірку - це дійсно недопустима ситуація. Ми вчимося на своїх помилках і будемо вдячні, якщо ви дозволите нам це довести при наступній нагоді.
Отзыв о Леруа Мерлен по адресу Київ, ул. Полярная, 17а замовляли товар лише тому що вказано "доставка завтра", повна оплата включаючи курєра, наступний день тиша. сам набрав - менеджер каже "та ні яке стогодні - до 3х днів". скріни додав може на росії так і працюють леруа, але в Україні іншій бізнес більше адекватний
Отзыв о Леруа Мерлен по адресу Київ, ул. Полярная, 17а Чекала замовлення тиждень і ви взяли і просто відмінили його???? Ви при своєму розумі там?? У вас там все в порядку ??? Доставка некчімна, не адаптована і просто НІЯКА! Комунікації « 0» як і ваш сервіс ПОВНИЙ НУЛЬ. Просто позорисько у сфері продажу будівельних матеріалів !!! Ніхто за тиждень так і не звʼязався. Леруа мерлен це не про сервіс, не... Читать отзыв Чекала замовлення тиждень і ви взяли і просто відмінили його???? Ви при своєму розумі там?? У вас там все в порядку ??? Доставка некчімна, не адаптована і просто НІЯКА! Комунікації « 0» як і ваш сервіс ПОВНИЙ НУЛЬ. Просто позорисько у сфері продажу будівельних матеріалів !!! Ніхто за тиждень так і не звʼязався. Леруа мерлен це не про сервіс, не про якість, а просто дно! Я особисто 3 рази дзвонила на гарячу лінію уточнювати по замовленню, але зі мною особисто ні разу магазин не звʼязався. Це нормально взагалі ??? Тиждень очікувань і взяти відмінити замовлення! Працівники чекали, тиждень ми усі чекали, а ваша доставка, просто відмінила замовлення. Не має слів, щоб свій гнів увесь виразити. леруа мерлен - найгірший магазин, найгірший у всіх проявах, НЕ РЕКОМЕНДУЮ вас нікому! Покупці просто не звʼязуйтеся і не псуйте собі нерви, не витрачайте свій час, купуйте в інших магазинах. Не шановний магазин, навіть можете мені не відписувати свої стандартні слова, що вам шкода і ви там щось будете робити, щоб такого не відбулося, не потрібно обманювати ні себе, ні інших, ви нічого не робите і не зробите, і за що єдине мені шкода, що протягом декілька років я залишала у вашому магазині великі суми коштів, а ви просто чхати хотіли на клієнтів, тож тепер я чхати хотіла на вас, благо вибір супермаркетів будівельних вистачає, тож краще Єпіцентр, ніж ви.
05.05.2025 зробила замовлення- 1 відро фарби і 5 мішків декоративної штукатурки,не могла подумати що 3 дні пройшло а замовлення не везуть.Робітник 2 дні чекав матеріал.Це дуже дивний підхід до роботи і до людей.
Замовив оприскувач. В перший день ніхто не перезвонив. Другого дня сам зателефонував. Менеджер пообіцяв відправити замовлення негайно. На третій день моє замовлення позначено як відмінене. Без попередження і пояснення.
Заказала теплицу с доставкой курьером. На следующий день во второй половине дня перезвонили сообщить, что товара нет в наличии. Заказала б в другом месте, мне б её уже отправили в это время. А так минимум день я уже потеряла. Ищу дальше эту теплицу. И вижу, что почему-то в этом магазине она так и числится "в наличии ". Магазин выполняет... Читать отзыв Заказала теплицу с доставкой курьером. На следующий день во второй половине дня перезвонили сообщить, что товара нет в наличии. Заказала б в другом месте, мне б её уже отправили в это время. А так минимум день я уже потеряла. Ищу дальше эту теплицу. И вижу, что почему-то в этом магазине она так и числится "в наличии ". Магазин выполняет только заказы, которые нравятся? Так, чтоб сами приехали, сами забрали. А напрягаться с отправкой или отредактировать на сайте информацию по поводу доставки - это уже не, не хочется?
Достоинства:
Не нашла
Недостатки:
Не выполняют заказ. Долго решаются сообщить, что нужно обратиться в другой магазин. Не ценят чужое время. Служба поддержки не реагирует на обращиние
я заказал товар на сайте. Сайт не работает и я не смог оплатить выбраный товар. Чат не на сайте не в вайбере не работает. Пришлось звонить на гарячую линию. долго ждал ответа оператора. Потом вроде бы все оформили и мне сказали что скоро я получу счет на оплату в приват 24 Я ничего не получил и на следующий день опять... Читать отзыв я заказал товар на сайте. Сайт не работает и я не смог оплатить выбраный товар. Чат не на сайте не в вайбере не работает. Пришлось звонить на гарячую линию. долго ждал ответа оператора. Потом вроде бы все оформили и мне сказали что скоро я получу счет на оплату в приват 24 Я ничего не получил и на следующий день опять позвонил. Опять мне пообещали что скоро будет счет и опять ничего. И так 4 дня подряд. Так мне счет никто и не выставил. На вопросы не отвечают. Вежливо посылают. Впечатление отвратительное. не советую связываться.
Добрий день, Олександре! Дякуємо за ваш відгук. Під час оформлення замовлення консультант обов'язково попереджає, що посилання на оплату буде виставлено тільки після збору замовлення. Підготовка замовлення може відбуватися протягом 2х днів, якщо доставку ви обираєте службою доставки Нова Пошта. Ми перепрошуємо за довге очікування та обов'язково звернемо увагу на дану ситуацію і приймемо відповідні міри задля покращення якості обслуговування в магазині. Сподіваємось, що у нас ще видасться можливість зарекомендувати себе як магазин з відмінним сервісом!
Отзыв о Леруа Мерлен по адресу Київ, ул. Саперно-Слободская, 26 Я 09.10.2024 оформив замовлення lmua0030082008 мийка високого тиску Lavor lvr. 10.10 я отримав замовлення в ТЦ на Саперно-Слобідський, при отриманні не оглядав т.к. не мав багато часу, та вважав що купую не на OLX а в великому брендовому магазині. 11.10. при розпакуванні виявилось наступне: мийка була в зібраному стані, в пилу, на штуцері подачі води - солевий наліт, присутні... Читать отзыв Я 09.10.2024 оформив замовлення lmua0030082008 мийка високого тиску Lavor lvr. 10.10 я отримав замовлення в ТЦ на Саперно-Слобідський, при отриманні не оглядав т.к. не мав багато часу, та вважав що купую не на OLX а в великому брендовому магазині. 11.10. при розпакуванні виявилось наступне: мийка була в зібраному стані, в пилу, на штуцері подачі води - солевий наліт, присутні 2 адаптери підключення до водопровідної мережі (за інструкціею - 1) відсутний пистолет, відсутня ігла для прочистки сопла. Стан мийці не новий! Звернувся з проханням або замінити на нову, або виполнити повернення товару. Обіцяли розглянути протягом 3 діб. Фото додаю. За результатами розгляду відпишусь. Поки відгук негативний.
Дуже не задоволена. Мало того, що відправляють не дуже швидко так ще й не вистачає комплектуючих (гайка на гвинт). Мало того, що немає гайки , так ще й кнопки не натискаються!!! Більше нічого у їхньому магазині замовляти не буду 🙁
Добрий день, Вікторіє! Дякуємо за зворотній зв'язок. Нам прикро, що з товаром сталась така неприємна ситуація. Будь ласка, напишіть номер замовлення і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом для владнання цього питання. Віримо, що уся подальша співпраця з компанією вам приноситиме тільки задоволення та позитивні емоції, а ми для цього прикладемо максимум зусиль. Гарного дня!
Отзыв о Леруа Мерлен по адресу Київ, просп. Броварский, 3в Двері (не беріть) Ніколи не беріть двері у Леруа Мерлен. Це жах. При доставці вони їх бʼють. У магазині купуєш нормальні, а привозять побиті. Навіщо це робити? І це було навіть після заміни, привезли знову биті. Вимагаєш повернення, кажуть таких вже немає. Закінчилися. По-друге: дають наплічники різного розміру, одні 7 см, інші 8. Різного кольору, одні бежеві,... Читать отзыв Двері (не беріть)
Ніколи не беріть двері у Леруа Мерлен. Це жах. При доставці вони їх бʼють. У магазині купуєш нормальні, а привозять побиті. Навіщо це робити? І це було навіть після заміни, привезли знову биті. Вимагаєш повернення, кажуть таких вже немає. Закінчилися.
По-друге: дають наплічники різного розміру, одні 7 см, інші 8. Різного кольору, одні бежеві, інші коробки білі.
Наплічники верхньої частини поклали товсті, замість тонких, тепер знову 3 рад треба їхати та розбиратися, шукати десь інші, у колір не знайти.
Добрий день! Щиро шкода, що ви залишились такої думки. На сайті зазначена інформація з проханням завжди перевіряти товар одразу при отриманні, експедитори зобов`язані розпакувати і продемонструвати замовлення, після чого клієнтом підписується Акт прийому-передачі товарів. За вашим відгуком буде проведено комплексну перевірку для встановлення деталей виникнення подібних ситуацій та прийняття необхідних заходів для виключення їх виникнення в майбутньому. Приносимо вибачення за завдані незручності. Гарного дня!
21 червня я писала вiдгук про доставку вiд Леруа Марлен - а саме про те, що товар менi доставили за цiною, вищою, нiж була вказана на сайтi на момент оформлення замовлення - клей-пiна полiурiтанова Sika Boom (6шт.) замiсть 232грн продана за цiною 258грн за 1шт. - Леруа Марлен вкрали у мене на цьому товар 156грн.; штукатурка цемента Baumit ZementPutz (5шт.)... Читать отзыв 21 червня я писала вiдгук про доставку вiд Леруа Марлен - а саме про те, що товар менi доставили за цiною, вищою, нiж була вказана на сайтi на момент оформлення замовлення - клей-пiна полiурiтанова Sika Boom (6шт.) замiсть 232грн продана за цiною 258грн за 1шт. - Леруа Марлен вкрали у мене на цьому товар 156грн.; штукатурка цемента Baumit ZementPutz (5шт.) замiсть 130грн продана по 144грн. за 1 шт. - нарахували на 70грн бiльше. Оплату збору замовлення та доставки замiсть того, щоб зняти бонусами з карти лояльностi ( про що було мною при оформленнi замовлення прописано в комментариях до замовлення) зняли готiвкою в сумi 191грн. Пiсля оприлюднення мого негативного вiдгук про це менi зателефонували вiд Леруа Марлен, пообiцяли розiбратися та повернути грошi (в сумi 417грн. 00коп.) , якi були помилково нарахованi, на мою банкiвську карту, про що мною 01.07.2024р. була написана заява на повернення грошей. Iтог - 05.07.2024р. Леруа Марлен повернули 190грн 04коп - замiсть 417грн. Це дрiбницi, але Леруа Марлен не вважаете за потрiбен при поверненнi коштiв враховувати комiсiю - на iх думку за iх же помилки банкiвську комiciю мае сплатити клiент. Повторюсь, це дрiбницi, але iмiдж складаеться саме з таких дрiбниць. Люди, робiть висновки! - чи варто мати справу з ненадiйною фiрмою пiд назвою Леруа Марлен? , яка по-перше, не тримае даного слова, по-друге, не мае гiдностi красиво вийти з ситуацii, яку самi ж створили, по-трете, просто не поряднi.
Достоинства:
Немае
Недостатки:
Завищення цiни на товари при оформленнi замовлення - загальна сума завданих менi збиткiв 417грн з однiеi доставки
Не корректно розiбралися в ситуацii - тому кошти в повному обсязi менi не повернутi
18.06.2024 замовила будiвельнi товари через iнтернет-магазин вiд Леруа Марлен, вже на стадii оформлення помiтили, що змiнилися умови оплати доставки, про якi я 16.06.2024 уточнювала безпосередньо в одному з магазинiв в Киевi. Зателефонувавши на горячу лiнiю 18.06.2024, за рекомендацiею оператора, в коментарi до замовлення я вказала номер карти лояльностi з проханням зняти вартiсть доставки та збору замовлення бонусами. Iтог, 20.06.2024 отримала... Читать отзыв 18.06.2024 замовила будiвельнi товари через iнтернет-магазин вiд Леруа Марлен, вже на стадii оформлення помiтили, що змiнилися умови оплати доставки, про якi я 16.06.2024 уточнювала безпосередньо в одному з магазинiв в Киевi. Зателефонувавши на горячу лiнiю 18.06.2024, за рекомендацiею оператора, в коментарi до замовлення я вказала номер карти лояльностi з проханням зняти вартiсть доставки та збору замовлення бонусами. Iтог, 20.06.2024 отримала замовлення, розрахувалася з курьером готiвкою по товарному чеку, перевiряя вiдповiднiсть замовленного товару та цiлiснiсть. Потiм, не затоимуючи курьера, перевiрила цiни в товарному чеку - з 10 замовлених товарiв 2 товари по цiнi, вище замовленоi i вартiсть доставки включили в чек, тобто не вiдгукнулися на мiй допис в коментарi до замовлення, списати бонусами (хоча на даний момент я не можу це перевiрити, але в чеку вказано (передплата - Авiтек, то можливо з мене взяли двiчi за доставку). То ж, доставка вiд Леруа Марлен не оправдовуе надii та я буду вимушена вирiшувати питання про оплату доставки та повернення товару, який був доставлений за завищеною цiною, причому з боку вiддiлу доставки мене про це не попередили.
Достоинства:
Недолiки перекрили плюси
Недостатки:
Невiдповiднiсть цiн, заявлених на сайтi (вище нiж заявлено),
Не повiдомили про невiдповiднiсть цiн,
Не виконання умов доставки в планi зарахування оплати бонусами
Наталіє, добрий день! Нам щиро шкода, що подібна ситуація мала місце бути, але в свою чергу, вдячні за зворотний зв'язок. Інформацію, викладену у відгуці, було проаналізовано та передано на розгляд до керівництва. Додатково, будь ласка, напишіть номер замовлення чи доставки і ми зв'яжемося з вами для надання актуальної інформації стосовно варіантів вирішення питання. Приносимо вибачення за завдані незручності. Гарного дня! Показать 1 ответ
Отзыв о Леруа Мерлен по адресу Київ, ул. Полярная, 17а Купив шуруповерт в цьому інтернет магазині в березні 2024р і було вказано що гарантія 3 роки. Через місяць почав барахлити. При зверненні в магазин виявилось що фактично гарантії нема так як мережі гарантійних майстерень по Україні нема, а шуруповерт треба висилати на ремонт в Київ за свій рахунок. Як і оплачувати пересилку назад. Тобто фактично обманюють клієнта що... Читать отзыв Купив шуруповерт в цьому інтернет магазині в березні 2024р і було вказано що гарантія 3 роки. Через місяць почав барахлити. При зверненні в магазин виявилось що фактично гарантії нема так як мережі гарантійних майстерень по Україні нема, а шуруповерт треба висилати на ремонт в Київ за свій рахунок. Як і оплачувати пересилку назад. Тобто фактично обманюють клієнта що надається гарантія, бо гарантія це БЕЗКОШТОВНЕ усунення поломки за рахунок продавця. Указували б зразу що гарантія надається тільки по Києву. Висновок : краще б купив в Епіцентрі бо там реальна гарантія по Україні. Нікому не раджу купувати гарантійні речі в Леруа Марлен !
Достоинства:
Нема
Недостатки:
Відмовляють в безкоштовній через місяць гарантії хоча рекламують гарантію 3 роки.
Віталію, дякуємо за відгук. В нашому магазині на товари надається гарантія на електротовари, як і в будь-якому іншому магазині. Для ремонту по гарантії потрібно звернутися до сервісного центру: ви можете самостійно передати товар чи здійснити передачу через магазин - просто привезіть чи надішліть самостійно Новою Поштою нам, як вам зручно. Доставка до магазину як і самостійне привезення шуруповерта вами до сервісного центру здійснюється за ваш рахунок, ремонт по сервісному обслуговуванню надається безкоштовно. Дякуємо вам за розуміння! Віримо, що уся подальша співпраця з нашим магазином вам приноситиме тільки задоволення та позитивні емоції, а ми для цього прикладемо максимум зусиль. Гарного дня! Показать 1 ответ
Служба підтримки клієнтів базується, судячи з усього, на відмові у будь-яких діях, що трохи відхиляються від звичних шаблонів операціоніста кол-центру чи когось з представників керівництва. Придбала вчора ввечері у фізичному магазині в Одесі (ТЦ Рівʼєра) драбину, привезла її додому, але виявилося, що вона трохи закоротка і мені потрібна на одну сходинку більша. Зранку подзвонила за номером, вказаним на сайті з... Читать отзыв Служба підтримки клієнтів базується, судячи з усього, на відмові у будь-яких діях, що трохи відхиляються від звичних шаблонів операціоніста кол-центру чи когось з представників керівництва. Придбала вчора ввечері у фізичному магазині в Одесі (ТЦ Рівʼєра) драбину, привезла її додому, але виявилося, що вона трохи закоротка і мені потрібна на одну сходинку більша. Зранку подзвонила за номером, вказаним на сайті з проханням і пропозицією: я запитала чи можна було б замовити довшу драбину на сайті з доставкою, попередньою оплатою, а драбину, яка не підійшла, співробітники магазину забрали б під час доставки нової і відвезли б коротшу назад, бо у мене немає своєї автівки і мені б довелося знову брати таксі і їхати 13 км, витрачаючи зайві гроші спершу на самостійну доставку у магазин і вже потім на доставку потрібної драбини самим магазином. Зважаючи на це, мені здалося, що варіант доставки і забирання можна поєднати, бо так усім буде зручно, я б підʼїхала згодом громадським транспортом і підписала б заяву про повернення коштів з наданням мого паспорту і картки. Дівчина зі служби підтримки сказала, що їй треба це питання обговорити з кимось із керівництва, наголосивши, що зазвичай магазин іде на зустріч клієнтам, але їй спершу треба дізнатися чи так можна зробити. Передзвонивши через годину вона повідомила, що повернути товар я таким чином не можу, бо, я так і не зрозуміла до чого тут це, він не був оформлений як інтернет-замовлення, а куплений фізично, а тому я маю його так само фізично сама привезти назад у магазин, віддати, офоримити повернення і оформити доставку вже необхідної драбини. Якщо чесно, то це повна маячня і підтримкою клієнтів назвати таке вирішення питань досить складно.
Достоинства:
Гарна і привітна жіночка обслуговувала на касі; консультант у відділі драбин одразу помітив, що мені потрібна допомога у знятті драбини з верхнього ярусу і швидко підійшов, знявши її. Дівчина у відділі обслуговування спічутливо надала свій блочок для того, щоб я могла підзарядити телефон і викликати таксі
Юліє, приносимо вибачення за завдані незручності. Надана Вами інформація буде направлена відповідним менеджерам, щоб наступний Ваш візит/звернення в Леруа Мерлен залишив у Вас тільки найкращий рівень задоволення від сервісу. Дякуємо за ваш відгук!
Отзыв о Леруа Мерлен по адресу Київ, просп. Броварский, 3в При приеме заказа на пошив штор, было сказано,что заказ будет готов в понедельник. Мне перезвонят. Я имею рабочий план на неделю и в понедельник планировала забрать готовые шторы.Но они не готовы.В ответ мне сказали, что мы же вам не звонили и кроме вас еще есть заказы. Скажите, я причем я к другим заказам? У меня срок выполнения и... Читать отзыв При приеме заказа на пошив штор, было сказано,что заказ будет готов в понедельник. Мне перезвонят. Я имею рабочий план на неделю и в понедельник планировала забрать готовые шторы.Но они не готовы.В ответ мне сказали, что мы же вам не звонили и кроме вас еще есть заказы. Скажите, я причем я к другим заказам? У меня срок выполнения и я пришла. Кто ответит за то,что я приехала потеряла рабочее время и деньги? В результате у меня сорвана вся неделя планирования.(вам этого не понять). Думаю работать нужно четко и держать слово! Как то охота делать покупки у вас у меня отпала.моя карточка 93....39594
Отзыв о Леруа Мерлен по адресу Київ, просп. Броварский, 3в Вже давно в Україні не зустрічала такої "по-рагульськи" організованої роботи (нормальних слів немає...) Вночі зробила замовлення на сайті інтернет-магазину. При оформленні замовлення мені було запропоновано самостійно отримати замовлення в магазині. Після завершення формування замовлення на сайті з'явилось повідомлення, що замовлення підтверджено і я маю його забрати протягом 3 днів (конкретно були вказані певні дати). Також отримала повідомлення в... Читать отзыв Вже давно в Україні не зустрічала такої "по-рагульськи" організованої роботи (нормальних слів немає...) Вночі зробила замовлення на сайті інтернет-магазину. При оформленні замовлення мені було запропоновано самостійно отримати замовлення в магазині. Після завершення формування замовлення на сайті з'явилось повідомлення, що замовлення підтверджено і я маю його забрати протягом 3 днів (конкретно були вказані певні дати). Також отримала повідомлення в вайбері. Центральний вхід був зачинений. На крайніх справа дверях надруковано вказівник, що потрібно кудись повернути чи обійти, але не зрозуміло куди саме (чи довкола будівлі або відразу за ріг). Ще й охоронець через скло не зрозуміло щось пояснював. Зателефонувала до контакт-центру - там також не знали де саме вхід. Тоді за мною вийшов представник магазину і провів до входу (через якісь бордюри) з території підземного паркінгу. Але ж в'їзд до підземного паркінгу зі сторони центрального входу було загороджено стрічкою червоно-білого кольору!!! Як людина має здогадатися, що вхід до місця видачі онлайн-замовлень з підземного паркінгу, якщо він загороджений стрічкою??? (тобто, виходить "підпільний" вхід..) Працівниками мені було повідомлено, що моє замовлення було не корректно оформлено і воно не сформовано (мені пояснили "так буває"). Запропонували знайти на складі товар, що я замовила і для цього було потрібно почекати "15-20 хв". Я запитала у працівниці чи назвати мені номер артикулу цього товару..., але дівчина була розгублена і не знала чи потрібен ій цей номер. Далі працівниця сфотографувала товар з мого телефону, який я хотіла замовити, і пішла далі розмовляти зі своєю колегою... В цей час інша жінка отримувала своє замовлення, але воно виявилось недоукомплектоване... І вже після цього я вирішила не чекати і не забирати товар. Зателефонувала до контакт-центру, щоб залишити скаргу (я була дуже!! розлючена такою організацією). Мені повідомили, що магазин на Броварському проспекті ще не працює, але працює для видачі інтернет-замовлень. І виявляється мені мали зателефонувати нарахунок наявності товару і повідомити чи він є взагалі в магазині, але не зателефонували))) або я мала сама набрати і запитати)) Тому рекомендую поки що на Броварському пр. нічого не замовляти до поки керівництво не налагодить роботу магазину.
Отзыв о Леруа Мерлен по адресу Київ, ул. Полярная, 17а Зробив замовлення 0011534603 і його не захотіли відгрузити) Мотивуючи це ти що товар прострочений, він зараз є в остатку, но відділ його не відкрузить(хоть я готовий купити і такий), мабуть подумати про клієнтів нівкого в цій «французький компанію» часу немає, або бажання, щоб спочатку прибрати з сайту, а потім списати! І саме інтересне, що просрочений товар я в них 2ва... Читать отзыв Зробив замовлення 0011534603 і його не захотіли відгрузити) Мотивуючи це ти що товар прострочений, він зараз є в остатку, но відділ його не відкрузить(хоть я готовий купити і такий), мабуть подумати про клієнтів нівкого в цій «французький компанію» часу немає, або бажання, щоб спочатку прибрати з сайту, а потім списати! І саме інтересне, що просрочений товар я в них 2ва дня назад купив...і він мені підходить, хоть честно було дивно купити проскочку в серйозній європейській компанії(так мені тоді здавалось), але в Україні від неї мабуть тільки назва!
Польська ініціатива «Загальнопольський бойкот Leroy Merlin» з’ясувала, що гіпермаркети французької компанії, не зважаючи на попередні запевнення, продовжують продавати товари з Білорусі та Росії. Через кілька днів «у відповідь» на закиди активістів описи таких товарів було змінено. На початку березня компанія Leroy Merlin заявляла, що більше не імпортуватиме товарів із Росії та Білорусі. І все ж у середині квітня «Загальнопольський бойкот... Читать отзыв Польська ініціатива «Загальнопольський бойкот Leroy Merlin» з’ясувала, що гіпермаркети французької компанії, не зважаючи на попередні запевнення, продовжують продавати товари з Білорусі та Росії. Через кілька днів «у відповідь» на закиди активістів описи таких товарів було змінено. На початку березня компанія Leroy Merlin заявляла, що більше не імпортуватиме товарів із Росії та Білорусі. І все ж у середині квітня «Загальнопольський бойкот Leroy Merlin» (OBLM) виявив, що в асортименті магазинів у Польщі й надалі є російські та польські товари. Представники Леруа Мерлен жалюгідно відреагували звінувативши у всьому своїх співробітників: "Нещодавно ми переглянули товари російського, а також білоруського походження, які ще маємо в наявності. На жаль, у процесі сталася помилка з боку нашого працівника. Він вирішив, що оскільки ми не купуємо ОСП у Росії, то треба змінити країну походження на Польщу.
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація, так не мало бути. Ми не хотіли нікого вводити в оману."
Компанію закликають бокотувати усі українські та Європейські чиновники та депутати!
Французьска мережа Leroy Merlin показала в Україні своє спражне обличчя! Після 2014 року компанія оплачувала курси російської мови своїм співробітникам готуючись до полної окупації України росією. Під час російського вторгнення вони просто бросили напризволяще своїх співробітників в україні і щоб ті не робили"дискомфорт" росіянам просто відєднали від корпоративної мережі. Leroy Merlin тупо злили всіх 800 своїх співробітників кілька з яких... Читать отзыв Французьска мережа Leroy Merlin показала в Україні своє спражне обличчя!
Після 2014 року компанія оплачувала курси російської мови своїм співробітникам готуючись до полної окупації України росією.
Під час російського вторгнення вони просто бросили напризволяще своїх співробітників в україні і щоб ті не робили"дискомфорт" росіянам просто відєднали від корпоративної мережі. Leroy Merlin тупо злили всіх 800 своїх співробітників кілька з яких було вбито російськіми ракетами які влучили у магазин мережі який розташовано у ТРЦ Ретровіль! На росії Leroy Merlin продовжує працювати і навіть допомогає режиму путіна з "імпортозамещенієм". Попри мою неповагу до Епіцентр я ще більше ненавидже французськії щурів яки мають українців за дурнів та затикають ім рота подачками у вигляді знижок. Leroy Merlin спонсор вбивства українців і навіть своїх співробітників
Продовжує працювати в країні-агресорі, уперто відмовляється припинити роботу, тим самим сприяючи продовженні цієї агресії та нищенні України та українців. Необхідно оголосити та провадити бойкот.
Достоинства:
Немає.
Недостатки:
Продовжує працювати в країні-агресорі, тим самим сприяючи продовженні цієї агресії та нищенні України та українців.
Замовлення 0031082413. Куплен и оплачен он лайн в интернет магазине Леруа курьерской доставкой. По факту в одном магазине нет в наличии, есть в других, но ! из других они не везут! Предложили перезаказать и заплатить в два раза больше!
Отзыв о Леруа Мерлен по адресу Київ, ул. Окружная. д. 12 м. Київ,23 грудня зробив замовлення, міні повідомили, що доставка буде 24 з 9 до 22, чекайте. Я відпросився з роботи та чекав доставку. О 16 я побачив попущений дзвінок, який був о 10-06, телефон тримав біля себе, але дзвінка я не чув, можливо було здійснено набор та відразу сброшено трубку. Я передзвонив, на питання чому я не чув дзвінка та... Читать отзыв м. Київ,23 грудня зробив замовлення, міні повідомили, що доставка буде 24 з 9 до 22, чекайте. Я відпросився з роботи та чекав доставку. О 16 я побачив попущений дзвінок, який був о 10-06, телефон тримав біля себе, але дзвінка я не чув, можливо було здійснено набор та відразу сброшено трубку. Я передзвонив, на питання чому я не чув дзвінка та не набрали повторно, доставник почав кричати, що треба вчасно брати слухалку, він не може всім 20 разів перезванювати та сьогодні мені вже ніхто ніщо не доставить. Виходить, що я не тільки марно день пропустив, а ще й на грубость доставника нарвався, ще й 25 числа довелося знов чекати доставки весь день. Всі звернення ніякої користі не мали – потрапляєш на дівчат, які ні інформацією про доставку не володіють, ні повноважень ніяких не мають, на листа взагалі ніхто не відповів. Ганьба Леруа Мерлен, яка тримає таку службу доставки в умовах интернет замовлень це є обличча фірми!!!
Достоинства:
Заказ зібрали швидко.
Недостатки:
Представники служби доставки дозволяють собі ганебну поведінку, а звернення до служб підтримки не мають ніякого результату.
Я не рекомендую Леруа Марлен в Одессе. Зашла купить обои. Долго искала продавца-консультанта. Худо-бедно выбрала то, что мне надо. Иду на кассу. Проходя мимо касс самообслуживания, наблюдаю картину маслом: человек платит через терминал самообслуживания, а охранник нагловатого типа стоит за спиной у покупателя и контролирует его действия. Бестактная охрана, вам надо поучиться как себя вести с покупателями. У вас нет... Читать отзыв Я не рекомендую Леруа Марлен в Одессе. Зашла купить обои. Долго искала продавца-консультанта. Худо-бедно выбрала то, что мне надо. Иду на кассу. Проходя мимо касс самообслуживания, наблюдаю картину маслом: человек платит через терминал самообслуживания, а охранник нагловатого типа стоит за спиной у покупателя и контролирует его действия. Бестактная охрана, вам надо поучиться как себя вести с покупателями. У вас нет понятия такта и уважения к клиентам. Пойдите посмотрите как работает охрана в нормальном супермаркете. Я пошла платить за обои на обычную кассу. Возле обычной кассы стоит ещё один "охранник" и чётко контролирует, что пробивает кассир. Руки скрещены, ноги на ширине плеч. Ну чисто эсэсовец в концлагере. Стоит очень близко к кассе. Буквально нависает над тобой. Это значит, что охрана этого супермаркета, всех своих кассиров потенциально подозревает в неправомерных действиях. Кассирам Леруа Марлен тупо не доверяют. Противно в таком магазине не то что делать покупки, просто находиться. Второй раз я сюда точно не пойду. Рядом есть множество строительных магазинов, где уважают клиентов и относятся к ним соответственно. Руководство Леруа Марлен - пошлите своих охранников(прости Господи) на курсы повышения квалификации в нормальные супермаркеты, или поменяйте внутреннюю политику отношения охраны к покупателям и к своим же кассирам(работникам).
На их сайте, в личном кабинете, есть такой подраздел - "Мої відгуки" (но как оставить отзыв на их сайте я ненашел) Оказывается я покупал там 4 двери (во дела!) и оставил положительный отзыв на ЛАТЫНИ!! (гугл определил) Ну это уже перебор... п.с. это в Украинской версии сайта
Отзыв о Леруа Мерлен по адресу Київ, ул. Саперно-Слободская, 26 Два дня уже бьюсь с ними, чтобы получить свои заказы по плитке. В основном, это неадекватно построенная система работы, но есть и неадекватные люди. Началось все с того, что я позвонил узнать часы работы магазинов, и робот четко отчеканил, что все магазины в Киеве работают до 22 часов. Приехав в 21 час на Кольцевую, мне пришлось, не солоно хлебавши, ехать... Читать отзыв Два дня уже бьюсь с ними, чтобы получить свои заказы по плитке. В основном, это неадекватно построенная система работы, но есть и неадекватные люди. Началось все с того, что я позвонил узнать часы работы магазинов, и робот четко отчеканил, что все магазины в Киеве работают до 22 часов. Приехав в 21 час на Кольцевую, мне пришлось, не солоно хлебавши, ехать назад, потратив полтора часа впустую, т.к., как оказалось, у них уже несколько часов идет ночная инвентаризация. Оставил жалобу на это оператору, но никто даже не соизволил перезвонить или написать по этому поводу. Потом на следующий день я приехал и посмотрел, какая плитка мне подходит. Оказалось, что бесплатная доставка, которая у них есть по Украине, это только для интернет-заказов, но интернет-заказы сразу не выполняются, и вполне возможно, что когда ты закажешь, тебе перезвонят и скажут, что товара нет, т.к.они очень поздно обрабатывают заказы. Пока я был в магазине, несколько раз по громкой связи объявляли, что магазин скоро закрывается: через полчаса, через 15 мин, через 5 мин. Сотрудники сказали, чтобы не обращать на это внимания, и магазин работает до 22 часов, что и оказалось правдой. Уехав домой, заказал плитку двумя заказами поздно вечером, а на след.день попросил в колл-центре, чтобы уточнили у магазинов наличие, чтобы не оказаться без плитки. В итоге, с одного магазина, где я заказал, мне перезвонили, что есть меньше, чем я заказывал, а с другого не перезвонили в тот же день, а только на следующий, и сказали, что у них нет столько плитки, а на вопрос, почему не перезвонили вчера ничего внятного не ответили, а когда я спросил фамилию и имя менеджера с Саперно-Слободской, который звонил, мне ответили, что это меня не касается, а когда я сказал, что это нормально, когда человек представляется, и что я хочу написать жалобу, просто положили трубку. В итоге, я заказал вечером одного дня, а мне по моему заказу перезвонили только утром через день, и то лишь для того, чтобы сообщить, что товара в нужном количестве нет, хотя, я заказывал в магазине, в котором было самое большое кол-во этого товара. Итог неутешительный: отсутствие оперативности, хамство менеджера, отсутствие реакции на жалобу насчет недостоверной информации о работе магазинов, потраченные впустую около 2-х часов записанных на диктофон разговоров с колл-центром, идиотские вопросы и ответы одного из операторов колл-центра (другой оператор колл-центра общался профессионально, но не решил существенно вопросов, и я потратил кучу времени впустую. Из полупозитивных моментов только то, что один из заказов плитки должен ко мне поехать (если опять дурость какая-то не вылезет), но поедет не в том объеме, который я заказывал первоначально. Неутешительно и дико для компании, которая претендует на роль высококлассной европейской компании
Достоинства:
Акционная бесплатная доставка по Украине (теоретически)
Недостатки:
Полный бардак, невозможность получить заказанный через интернет товар, т.к.его поздно обрабатывают и уже нет в наличии; хамство отдельных сотрудников (менеджер интернет-магазина на Саперно-Слободской, который даже отказался представиться, сказав, что меня это не касается); почти впустую потраченное время на разговоры с колл-центром; отсутствие реакции на официально зарегистрированные жалобы
Заказал товар по акции. на следующий день перезвонили и предложили купить по полной стоимости без скидки. Акция одного дня враньё. Фарбопульт Dexter Power 600 Вт был в наличии. заказ прошел, горячая линия "послала на******". Леруа это ОБМАН!!!!
Леруа Мерлен — международная компания-ритейлер, специализирующаяся на продаже товаров для строительства, отделки и обустройства дома, дачи и сада. Леруа Мерлен помогает людям во всем мире благоустроить жилье и улучшить качество жизни. В 2006 году группа Леруа Мерлен становится GROUPE ADEO. Под этим брендом объединились девять марок сектора D.I.Y. (Do-It-Yourself) четырех... подробнее
№ LMUA0010158063
В неділю, [10.08.2025], я зателефонувала на гарячу лінію вашої компанії, щоб уточнити наявність товару 10477712. Мені повідомили, що в наявності є 635 одиниць. Наступного дня, в понеділок, я отримала інформацію, що доступно лише 213 одиниць. Я одразу оформила замовлення на 213 одиниць і отримала підтвердження його прийняття.
У вівторок я взяла в оренду вантажний транспорт,... Читать отзыв Замовлення № LMUA0010158063
В неділю, [10.08.2025], я зателефонувала на гарячу лінію вашої компанії, щоб уточнити наявність товару 10477712. Мені повідомили, що в наявності є 635 одиниць. Наступного дня, в понеділок, я отримала інформацію, що доступно лише 213 одиниць. Я одразу оформила замовлення на 213 одиниць і отримала підтвердження його прийняття.
У вівторок я взяла в оренду вантажний транспорт, спланувала поїздку з м. Черкаси до м. Київ, та вже в дорозі вирішила уточнити час видачі замовлення. Під час дзвінка мені повідомили, що замовлення скасовано, і жодного попередження чи повідомлення про це я не отримала.
В результаті дій ваших співробітників я понесла матеріальні збитки, а саме:
Оплата оренди вантажного транспорту;
Витрати на пальне для поїздки з Черкас до Києва.
Цілком розуміємо ваше обурення, це зовсім не той рівень сервісу, який ми прагнемо надавати нашим клієнтам. Ми дійсно цінуємо ваше звернення і воно вже розглянуто керівництвом, тому докладемо максимум зусиль, аби таких ситуацій більше не траплялося. Нам справді важливо виправити свою помилку і повернути вашу довіру. Щиро сподіваємося, що ви дасте нам ще одну можливість.
Доставка 7 днів після оформлення замовлення !
Дякуємо за зворотний зв’язок і щиро шкодуємо, що у вас виникла така ситуація. Будь ласка, зателефонуйте нам за номером телефону 0 800 300 500, дзвінки на який будуть безкоштовними, бо ми дійсно хочемо з’ясувати, на якому етапі сталася помилка та виправити ситуацію. Ми вчимося на своїх помилках і будемо вдячні, якщо ви дозволите нам це довести при наступній нагоді.
Краще на сайті не замовляти , і взагалі дно
Дякуємо за зворотний зв’язок і щиро шкодуємо, що у вас виникла така ситуація. Нам дуже прикро, що ваш досвід виявився негативним — ми не мали допустити цього, тому ваше звернення ми не залишимо без уваги і проведемо внутрішню перевірку, щоб з’ясувати, на якому етапі сталася помилка. Ми цінуємо кожного клієнта і зробимо все можливе, щоб виправити ваше враження, сподіваємося, що ви дасте нам ще одну можливість. Показать 1 ответ
Це найжахливіший сервіс, з яким мені коли-небудь доводилося стикатися!
Але це ще не все! Коли нарешті я отримала замовлення, замість кремової фарби (яку замовляла) мені поклали ЧЕРВОНУ! Ви серйозно? Ви взагалі перевіряєте, що відправляєте клієнтам? Це просто глузування.
Я одразу звернулася до підтримки, вказавши, що мені потрібна термінова заміна, бо фарба була потрібна негайно. І знаєте, що мені відповіли? Що питання буде розглядатися три дні! І знову — хамство, байдужість, жодного бажання допомогти.
Це не магазин — це катастрофа! Нікому не раджу зв'язуватися з Leroy Merlin. Якщо не хочете псувати собі нерви — тримайтеся якнайдалі!
Ми розуміємо ваше розчарування і щиро просимо вибачення. Дійсно, відправка замовлень відбувається один раз на добу, ми обов'язково перевіримо, чому вам було надано іншу інформацію. Щодо товару, ми проведемо внутрішню перевірку - це дійсно недопустима ситуація. Ми вчимося на своїх помилках і будемо вдячні, якщо ви дозволите нам це довести при наступній нагоді.
БРЕШУТЬ ПРО ДОСТАВКУ
може на росії так і працюють леруа, але в Україні іншій бізнес більше адекватний
Жахливе обслуговування! Доставка просто відсутня!!
Не шановний магазин, навіть можете мені не відписувати свої стандартні слова, що вам шкода і ви там щось будете робити, щоб такого не відбулося, не потрібно обманювати ні себе, ні інших, ви нічого не робите і не зробите, і за що єдине мені шкода, що протягом декілька років я залишала у вашому магазині великі суми коштів, а ви просто чхати хотіли на клієнтів, тож тепер я чхати хотіла на вас, благо вибір супермаркетів будівельних вистачає, тож краще Єпіцентр, ніж ви.
Три дні не привозять замовлення
Замовлення LMUA0010122412
Отвратительное обслуживание
Ищу дальше эту теплицу. И вижу, что почему-то в этом магазине она так и числится "в наличии ". Магазин выполняет... Читать отзыв Заказала теплицу с доставкой курьером. На следующий день во второй половине дня перезвонили сообщить, что товара нет в наличии. Заказала б в другом месте, мне б её уже отправили в это время. А так минимум день я уже потеряла.
Ищу дальше эту теплицу. И вижу, что почему-то в этом магазине она так и числится "в наличии ". Магазин выполняет только заказы, которые нравятся? Так, чтоб сами приехали, сами забрали. А напрягаться с отправкой или отредактировать на сайте информацию по поводу доставки - это уже не, не хочется?
Плохое обслуживание
Я ничего не получил и на следующий день опять... Читать отзыв я заказал товар на сайте. Сайт не работает и я не смог оплатить выбраный товар. Чат не на сайте не в вайбере не работает. Пришлось звонить на гарячую линию. долго ждал ответа оператора. Потом вроде бы все оформили и мне сказали что скоро я получу счет на оплату в приват 24
Я ничего не получил и на следующий день опять позвонил. Опять мне пообещали что скоро будет счет и опять ничего.
И так 4 дня подряд. Так мне счет никто и не выставил. На вопросы не отвечают. Вежливо посылают. Впечатление отвратительное. не советую связываться.
Дякуємо за ваш відгук. Під час оформлення замовлення консультант обов'язково попереджає, що посилання на оплату буде виставлено тільки після збору замовлення. Підготовка замовлення може відбуватися протягом 2х днів, якщо доставку ви обираєте службою доставки Нова Пошта.
Ми перепрошуємо за довге очікування та обов'язково звернемо увагу на дану ситуацію і приймемо відповідні міри задля покращення якості обслуговування в магазині. Сподіваємось, що у нас ще видасться можливість зарекомендувати себе як магазин з відмінним сервісом!
мийка високого тиску Lavor lvr
Вентилятор настільний 30w білий
Дякуємо за зворотній зв'язок. Нам прикро, що з товаром сталась така неприємна ситуація. Будь ласка, напишіть номер замовлення і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом для владнання цього питання. Віримо, що уся подальша співпраця з компанією вам приноситиме тільки задоволення та позитивні емоції, а ми для цього прикладемо максимум зусиль.
Гарного дня!
Ніколи не беріть двері в леруа
Ніколи не беріть двері у Леруа Мерлен. Це жах.
При доставці вони їх бʼють. У магазині купуєш нормальні, а привозять побиті. Навіщо це робити?
І це було навіть після заміни, привезли знову биті. Вимагаєш повернення, кажуть таких вже немає. Закінчилися.
По-друге: дають наплічники різного розміру, одні 7 см, інші 8.
Різного кольору, одні бежеві,... Читать отзыв Двері (не беріть)
Ніколи не беріть двері у Леруа Мерлен. Це жах.
При доставці вони їх бʼють. У магазині купуєш нормальні, а привозять побиті. Навіщо це робити?
І це було навіть після заміни, привезли знову биті. Вимагаєш повернення, кажуть таких вже немає. Закінчилися.
По-друге: дають наплічники різного розміру, одні 7 см, інші 8.
Різного кольору, одні бежеві, інші коробки білі.
Наплічники верхньої частини поклали товсті, замість тонких, тепер знову 3 рад треба їхати та розбиратися, шукати десь інші, у колір не знайти.
Не рекомендую звʼязуватись з цією компанією.
Щиро шкода, що ви залишились такої думки. На сайті зазначена інформація з проханням завжди перевіряти товар одразу при отриманні, експедитори зобов`язані розпакувати і продемонструвати замовлення, після чого клієнтом підписується Акт прийому-передачі товарів. За вашим відгуком буде проведено комплексну перевірку для встановлення деталей виникнення подібних ситуацій та прийняття необхідних заходів для виключення їх виникнення в майбутньому. Приносимо вибачення за завдані незручності.
Гарного дня!
Доставка вiд Леруа Марлен - развод на грошi частина 2
Доставка вiд Леруа Марлен - развод на грошi
Нам щиро шкода, що подібна ситуація мала місце бути, але в свою чергу, вдячні за зворотний зв'язок. Інформацію, викладену у відгуці, було проаналізовано та передано на розгляд до керівництва. Додатково, будь ласка, напишіть номер замовлення чи доставки і ми зв'яжемося з вами для надання актуальної інформації стосовно варіантів вирішення питання.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Гарного дня! Показать 1 ответ
Гарантії фактично нема. Обман.
Дякуємо вам за розуміння! Віримо, що уся подальша співпраця з нашим магазином вам приноситиме тільки задоволення та позитивні емоції, а ми для цього прикладемо максимум зусиль.
Гарного дня! Показать 1 ответ
Не зацікавлені у допомозі клієнтам
Придбала вчора ввечері у фізичному магазині в Одесі (ТЦ Рівʼєра) драбину, привезла її додому, але виявилося, що вона трохи закоротка і мені потрібна на одну сходинку більша. Зранку подзвонила за номером, вказаним на сайті з... Читать отзыв Служба підтримки клієнтів базується, судячи з усього, на відмові у будь-яких діях, що трохи відхиляються від звичних шаблонів операціоніста кол-центру чи когось з представників керівництва.
Придбала вчора ввечері у фізичному магазині в Одесі (ТЦ Рівʼєра) драбину, привезла її додому, але виявилося, що вона трохи закоротка і мені потрібна на одну сходинку більша. Зранку подзвонила за номером, вказаним на сайті з проханням і пропозицією: я запитала чи можна було б замовити довшу драбину на сайті з доставкою, попередньою оплатою, а драбину, яка не підійшла, співробітники магазину забрали б під час доставки нової і відвезли б коротшу назад, бо у мене немає своєї автівки і мені б довелося знову брати таксі і їхати 13 км, витрачаючи зайві гроші спершу на самостійну доставку у магазин і вже потім на доставку потрібної драбини самим магазином. Зважаючи на це, мені здалося, що варіант доставки і забирання можна поєднати, бо так усім буде зручно, я б підʼїхала згодом громадським транспортом і підписала б заяву про повернення коштів з наданням мого паспорту і картки. Дівчина зі служби підтримки сказала, що їй треба це питання обговорити з кимось із керівництва, наголосивши, що зазвичай магазин іде на зустріч клієнтам, але їй спершу треба дізнатися чи так можна зробити. Передзвонивши через годину вона повідомила, що повернути товар я таким чином не можу, бо, я так і не зрозуміла до чого тут це, він не був оформлений як інтернет-замовлення, а куплений фізично, а тому я маю його так само фізично сама привезти назад у магазин, віддати, офоримити повернення і оформити доставку вже необхідної драбини.
Якщо чесно, то це повна маячня і підтримкою клієнтів назвати таке вирішення питань досить складно.
Дякуємо за ваш відгук!
Наглое хамское отношение. Персонал с раздутой манией величия.
пошив штор леруа марлен на Броварском проспекте
Скажите, я причем я к другим заказам? У меня срок выполнения и... Читать отзыв При приеме заказа на пошив штор, было сказано,что заказ будет готов в понедельник. Мне перезвонят. Я имею рабочий план на неделю и в понедельник планировала забрать готовые шторы.Но они не готовы.В ответ мне сказали, что мы же вам не звонили и кроме вас еще есть заказы.
Скажите, я причем я к другим заказам? У меня срок выполнения и я пришла.
Кто ответит за то,что я приехала потеряла рабочее время и деньги?
В результате у меня сорвана вся неделя планирования.(вам этого не понять).
Думаю работать нужно четко и держать слово! Как то охота делать покупки у вас у меня отпала.моя карточка 93....39594
Замовлення в інтернет-маганзині
Замовлення в інтернет магазині
Мотивуючи це ти що товар прострочений, він зараз є в остатку, но відділ його не відкрузить(хоть я готовий купити і такий), мабуть подумати про клієнтів нівкого в цій «французький компанію» часу немає, або бажання, щоб спочатку прибрати з сайту, а потім списати!
І саме інтересне, що просрочений товар я в них 2ва... Читать отзыв Зробив замовлення 0011534603 і його не захотіли відгрузити)
Мотивуючи це ти що товар прострочений, він зараз є в остатку, но відділ його не відкрузить(хоть я готовий купити і такий), мабуть подумати про клієнтів нівкого в цій «французький компанію» часу немає, або бажання, щоб спочатку прибрати з сайту, а потім списати!
І саме інтересне, що просрочений товар я в них 2ва дня назад купив...і він мені підходить, хоть честно було дивно купити проскочку в серйозній європейській компанії(так мені тоді здавалось), але в Україні від неї мабуть тільки назва!
Leroy Merlin це підтримка росії і рашиZму
На початку березня компанія Leroy Merlin заявляла, що більше не імпортуватиме товарів із Росії та Білорусі. І все ж у середині квітня «Загальнопольський бойкот... Читать отзыв Польська ініціатива «Загальнопольський бойкот Leroy Merlin» з’ясувала, що гіпермаркети французької компанії, не зважаючи на попередні запевнення, продовжують продавати товари з Білорусі та Росії. Через кілька днів «у відповідь» на закиди активістів описи таких товарів було змінено.
На початку березня компанія Leroy Merlin заявляла, що більше не імпортуватиме товарів із Росії та Білорусі. І все ж у середині квітня «Загальнопольський бойкот Leroy Merlin» (OBLM) виявив, що в асортименті магазинів у Польщі й надалі є російські та польські товари.
Представники Леруа Мерлен жалюгідно відреагували звінувативши у всьому своїх співробітників:
"Нещодавно ми переглянули товари російського, а також білоруського походження, які ще маємо в наявності. На жаль, у процесі сталася помилка з боку нашого працівника. Він вирішив, що оскільки ми не купуємо ОСП у Росії, то треба змінити країну походження на Польщу.
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація, так не мало бути. Ми не хотіли нікого вводити в оману."
Компанію закликають бокотувати усі українські та Європейські чиновники та депутати!
Мережа Leroy Merlin працює на росію
Після 2014 року компанія оплачувала курси російської мови своїм співробітникам готуючись до полної окупації України росією.
Під час російського вторгнення вони просто бросили напризволяще своїх співробітників в україні і щоб ті не робили"дискомфорт" росіянам просто відєднали від корпоративної мережі.
Leroy Merlin тупо злили всіх 800 своїх співробітників кілька з яких... Читать отзыв Французьска мережа Leroy Merlin показала в Україні своє спражне обличчя!
Після 2014 року компанія оплачувала курси російської мови своїм співробітникам готуючись до полної окупації України росією.
Під час російського вторгнення вони просто бросили напризволяще своїх співробітників в україні і щоб ті не робили"дискомфорт" росіянам просто відєднали від корпоративної мережі.
Leroy Merlin тупо злили всіх 800 своїх співробітників кілька з яких було вбито російськіми ракетами які влучили у магазин мережі який розташовано у ТРЦ Ретровіль!
На росії Leroy Merlin продовжує працювати і навіть допомогає режиму путіна з "імпортозамещенієм".
Попри мою неповагу до Епіцентр я ще більше ненавидже французськії щурів яки мають українців за дурнів та затикають ім рота подачками у вигляді знижок.
Leroy Merlin спонсор вбивства українців і навіть своїх співробітників
Підтримує країну- агресора
Не рекомендую!
Ганебна поведінка доставника
Я не рекомендую Леруа Марлен в Одессе
обман обман обман
(но как оставить отзыв на их сайте я ненашел)
Оказывается я покупал там 4 двери (во дела!) и оставил положительный отзыв на ЛАТЫНИ!! (гугл определил)
Ну это уже перебор...
п.с. это в Украинской версии сайта
Ужасная компания
В итоге, я заказал вечером одного дня, а мне по моему заказу перезвонили только утром через день, и то лишь для того, чтобы сообщить, что товара в нужном количестве нет, хотя, я заказывал в магазине, в котором было самое большое кол-во этого товара. Итог неутешительный: отсутствие оперативности, хамство менеджера, отсутствие реакции на жалобу насчет недостоверной информации о работе магазинов, потраченные впустую около 2-х часов записанных на диктофон разговоров с колл-центром, идиотские вопросы и ответы одного из операторов колл-центра (другой оператор колл-центра общался профессионально, но не решил существенно вопросов, и я потратил кучу времени впустую. Из полупозитивных моментов только то, что один из заказов плитки должен ко мне поехать (если опять дурость какая-то не вылезет), но поедет не в том объеме, который я заказывал первоначально. Неутешительно и дико для компании, которая претендует на роль высококлассной европейской компании
Обман от Леруа Мерлен