Анна: Leroy Merlin — це просто еталон неповаги до клієнта і повної відсутності сервісу! Замовлення не було відправлено вчасно, хоча товар потрібен був терміново. На прохання пришвидшити доставку один менеджер спокійно пообіцяв, що це можливо, а буквально через годину інший — у хамській, вкрай некультурній манері — заявив, що це взагалі... 09.07.2025
Анна: Не пройшло й кількох днів після попереднього інциденту, як я знову отримала пошкоджене відправлення 20400451290500. Коробка була пом’ята, фактично відкрита — у неї легко можна було просунути руку. Фото зроблене одразу під час отримання у комірці поштомату. Це була посилка від магазину Kasta, який зазвичай пакує товари в нові, якісні... 16.04.2025
Анна: Нова Пошта як завжди. Нічого нового. Вкотре прийшло пошкоджене відправлення. Подертий в декількох місцях пакет і пошкоджений вміст. 11 числа була оформлена претензія з усіма фото і упаковки і вмісту. Щодо пошкоджень був також наданий мною коментар, що навіть якщо відправлення оцінено в мінімальну суму - то це не означає,... 14.04.2025