Юлія: Служба підтримки клієнтів базується, судячи з усього, на відмові у будь-яких діях, що трохи відхиляються від звичних шаблонів операціоніста кол-центру чи когось з представників керівництва. Придбала вчора ввечері у фізичному магазині в Одесі (ТЦ Рівʼєра) драбину, привезла її додому, але виявилося, що вона трохи закоротка і мені потрібна на одну... 04.03.2024
Юлія: Не вперше користуюся послугами цього перевізника і начебто нарікань серйозних не було, але в передостанню мою поїздку водій, приїхавши до аеропорту Генрі Коанди, що у передмісті Бухареста, витягнув мою валізу на платформу з іншими речами тих, хто виходив і залишив мою валізу там, поїхавши далі. Наголошую я їхала до кінцевої... 18.01.2024