Леруа Мерлен — международная компания-ритейлер, специализирующаяся на продаже товаров для строительства, отделки и обустройства дома, дачи и сада. Леруа Мерлен помогает людям во всем мире благоустроить жилье и улучшить качество жизни.
В 2006 году группа Леруа Мерлен становится GROUPE ADEO. Под этим брендом объединились девять марок сектора D.I.Y. (Do-It-Yourself) четырех...
подробнее
Не зацікавлені у допомозі клієнтам - Отзывы о Леруа Мерлен
Придбала вчора ввечері у фізичному магазині в Одесі (ТЦ Рівʼєра) драбину, привезла її додому, але виявилося, що вона трохи закоротка і мені потрібна на одну сходинку більша. Зранку подзвонила за номером, вказаним на сайті з проханням і пропозицією: я запитала чи можна було б замовити довшу драбину на сайті з доставкою, попередньою оплатою, а драбину, яка не підійшла, співробітники магазину забрали б під час доставки нової і відвезли б коротшу назад, бо у мене немає своєї автівки і мені б довелося знову брати таксі і їхати 13 км, витрачаючи зайві гроші спершу на самостійну доставку у магазин і вже потім на доставку потрібної драбини самим магазином. Зважаючи на це, мені здалося, що варіант доставки і забирання можна поєднати, бо так усім буде зручно, я б підʼїхала згодом громадським транспортом і підписала б заяву про повернення коштів з наданням мого паспорту і картки. Дівчина зі служби підтримки сказала, що їй треба це питання обговорити з кимось із керівництва, наголосивши, що зазвичай магазин іде на зустріч клієнтам, але їй спершу треба дізнатися чи так можна зробити. Передзвонивши через годину вона повідомила, що повернути товар я таким чином не можу, бо, я так і не зрозуміла до чого тут це, він не був оформлений як інтернет-замовлення, а куплений фізично, а тому я маю його так само фізично сама привезти назад у магазин, віддати, офоримити повернення і оформити доставку вже необхідної драбини.
Якщо чесно, то це повна маячня і підтримкою клієнтів назвати таке вирішення питань досить складно.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук!