Не зацікавлені у допомозі клієнтам - Отзывы о Леруа Мерлен

Леруа Мерлен
Отзыв написан 4 марта, 2024 год 13 просмотров
Служба підтримки клієнтів базується, судячи з усього, на відмові у будь-яких діях, що трохи відхиляються від звичних шаблонів операціоніста кол-центру чи когось з представників керівництва.
Придбала вчора ввечері у фізичному магазині в Одесі (ТЦ Рівʼєра) драбину, привезла її додому, але виявилося, що вона трохи закоротка і мені потрібна на одну сходинку більша. Зранку подзвонила за номером, вказаним на сайті з проханням і пропозицією: я запитала чи можна було б замовити довшу драбину на сайті з доставкою, попередньою оплатою, а драбину, яка не підійшла, співробітники магазину забрали б під час доставки нової і відвезли б коротшу назад, бо у мене немає своєї автівки і мені б довелося знову брати таксі і їхати 13 км, витрачаючи зайві гроші спершу на самостійну доставку у магазин і вже потім на доставку потрібної драбини самим магазином. Зважаючи на це, мені здалося, що варіант доставки і забирання можна поєднати, бо так усім буде зручно, я б підʼїхала згодом громадським транспортом і підписала б заяву про повернення коштів з наданням мого паспорту і картки. Дівчина зі служби підтримки сказала, що їй треба це питання обговорити з кимось із керівництва, наголосивши, що зазвичай магазин іде на зустріч клієнтам, але їй спершу треба дізнатися чи так можна зробити. Передзвонивши через годину вона повідомила, що повернути товар я таким чином не можу, бо, я так і не зрозуміла до чого тут це, він не був оформлений як інтернет-замовлення, а куплений фізично, а тому я маю його так само фізично сама привезти назад у магазин, віддати, офоримити повернення і оформити доставку вже необхідної драбини.
Якщо чесно, то це повна маячня і підтримкою клієнтів назвати таке вирішення питань досить складно.

Достоинства:
  1. Гарна і привітна жіночка обслуговувала на касі; консультант у відділі драбин одразу помітив, що мені потрібна допомога у знятті драбини з верхнього ярусу і швидко підійшов, знявши її. Дівчина у відділі обслуговування спічутливо надала свій блочок для того, щоб я могла підзарядити телефон і викликати таксі
Недостатки:
  1. Не йдуть на зустріч у вирішенні дрібного питання




Комментарии к отзыву

Ответ представителя Леруа Мерлен 7 марта, 2024 год
Юліє, приносимо вибачення за завдані незручності. Надана Вами інформація буде направлена відповідним менеджерам, щоб наступний Ваш візит/звернення в Леруа Мерлен залишив у Вас тільки найкращий рівень задоволення від сервісу.

Дякуємо за ваш відгук!


Леруа Мерлен
Все отзывы

1.6 5
302 отзыва / 67542 просмотра
Леруа Мерлен
Леруа Мерлен — международная компания-ритейлер, специализирующаяся на продаже товаров для строительства, отделки и обустройства дома, дачи и сада. Леруа Мерлен помогает людям во всем мире благоустроить жилье и улучшить качество жизни.
В 2006 году группа Леруа Мерлен становится GROUPE ADEO. Под этим брендом объединились девять марок сектора D.I.Y. (Do-It-Yourself) четырех... подробнее

Гипермаркеты
Велмарт
Велмарт

Рейтинг: 1.6
731 отзыв
Мультимаркет Аврора
Мультимаркет Аврора

Рейтинг: 4
259 отзывов
Эпицентр
Эпицентр

Рейтинг: 1.9
2281 отзыв
METRO Cash & Carry
METRO Cash & Carry

Рейтинг: 1.6
626 отзывов
​Маркетплейс market by mono
​Маркетплейс market by mono

Рейтинг: 2.4
8 отзывов
Гипермаркет "Город дверей"
Гипермаркет "Город дверей"

Рейтинг: 4.1
226 отзывов
АШАН
АШАН

Рейтинг: 1.5
1385 отзывов
Гипермаркет мебели MARGO
Гипермаркет мебели MARGO

Рейтинг: 3.9
239 отзывов
ОЛДИ
ОЛДИ

Рейтинг: 2
203 отзыва