Интернет-магазин mebelok (МебельОк)
Интернет-магазин mebelok (МебельОк) сотрудничает только с проверенными поставщиками и производителями мебели. Обратившись в магазин вы сможете здесь купить всю мебель для дома от А до Я. В каталоге товаров магазина вы найдете мягкую мебель, спальни, матрасы, все для детской комнаты, кухни, прихожей или гостиной. Кроме этого, в ассортименте вы найдете...
подробнее Рейтинг 4.2 из 5 на основании 59 отзывов
Интернет-магазины
Обходьте мимо цей магазин
Нам дуже шкода, що у Вас склалось негативне враження від роботи нашого магазину.
Ми надзвичайно цінуємо кожного нашого клієнта та розуміємо, що затримка і складнощі в доставці та збірці дуже шкодять планам людей, адже завжди хочеться отримати все швидко та без будь-яких проблем.
Нажаль у період Новорічних свят дійсно бувають затримки які пов'язані як з завантаженістю виробництва, так і з позаплановими відключеннями світла. Ми завжди намагаємося мінімізувати вплив таких ситуацій на наших клієнтів.
Щодо доставки та збірки меблів, нажаль, у нинішніх умовах нам доводиться працювати з обмеженою кількістю спеціалістів через мобілізацію. Це впливає на терміни виконання замовлень, і ми попереджаємо клієнтів, що іноді процес може зайняти декілька днів. Водночас ми погоджуємося, що ця ситуація потребує вдосконалення, і вже працюємо над покращенням логістики та комунікації.
Ми щиро перепрошуємо за всі незручності, які Ви зазнали, та дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Це допоможе нам удосконалити нашу роботу і забезпечити ще вищий рівень обслуговування в майбутньому.
З повагою,
Команда МебельОК
[email protected]
Кухня Софі
Коли кухню нарешті привезли, з нас почали вимагати додаткову плату за підйом стільниці, хоча це вже... Читать отзыв Абсолютно жахливий досвід замовлення. Якщо плануєте замовляти кухню, оминайте цей магазин стороною. Ми зробили замовлення, і спочатку все було чудово на етапі замірів та проектування. Але далі почалися проблеми. Доставку кухні затримали на більш ніж три тижні, хоча ми просили максимум на один тиждень.
Коли кухню нарешті привезли, з нас почали вимагати додаткову плату за підйом стільниці, хоча це вже було оплачено (стільниця важка, і підняти її на шостий поверх самостійно було б неможливо). До роботи вантажників претензій немає – це єдині ввічливі люди в усьому процесі. Два фасади виявилися пошкодженими, і на їхню заміну довелося чекати ще три тижні.
Далі почалася справжні проблеми: майстер зі збирання кухні не виходив на зв'язок, поки ми самі не почали активно звертатися до менеджерів. Кухню зібрали абияк. Свої недоліки майстер прикрив коробками, листками, чим тільки можливо. Коли пошкоджені фасади нарешті прибули, ми знову були змушені самостійно їх піднімати, хоча за це теж було заплачено. Майстер не прийшов прикрутити фасади, хоча ми нагадували про себе протягом тижня, нас просто ігнорували і в результаті нам довелося доробляти роботу самостійно.
Враження жахливе. Після отримання ваших грошей магазин втрачає до вас будь-який інтерес. Якщо не вистачить якихось деталей, вони просто скажуть: "Просто не дивіться туди". Цей сервіс точно не вартий ваших нервів і коштів.
Ми обов’язково розберемося з усіма описаними проблемами: від затримки доставки до некоректного виконання монтажу. Ваші зауваження вже передані керівництву для внутрішнього розслідування, щоб такі ситуації не повторювалися у майбутньому.
З повагою,
Відділ турботи про клієнтів МебельОК.
Ціна зростає в процесі покупки
І самий прикрий момент, це те що я вже хотів замовити, і зростання ціни відбулося поки ми обирали тканину разом з консультантом.
То ж ціни формуються динамічно, зайшли декілька разів на... Читать отзыв Ціна на товар зросла на день майже вдвічі, ще зранку ціна дивану була 17000, а вже під вечір стала 35000, ну і це типу акційні ціни, вже зі знижкою.
І самий прикрий момент, це те що я вже хотів замовити, і зростання ціни відбулося поки ми обирали тканину разом з консультантом.
То ж ціни формуються динамічно, зайшли декілька разів на сторінку, подивились, будьте певнені що ціна зросте. Та нажаль це не регулюється державою.
Не рекомендую купувати, оскільки ціни не зрозуміло від чого формуються.
Хочемо зазначити, що ціни на наші товари не формуються динамічно. Вони залежать виключно від змін вартості, які надходять від наших постачальників, а також від умов проведення акцій. Ми розуміємо, що ситуація з ціноутворенням може викликати питання, особливо в момент, коли Ви вже визначилися з покупкою. Тому на сайті завжди є лічильник строку дії акції, який допомагає зорієнтуватись по ліміту часу. Після розміщення та підтвердження замовлення ціна не змінюється для клієнта.
Будь ласка, залиште свій контакт або зв’яжіться з нашим менеджером для обговорення деталей Вашої ситуації. Ми спробуємо запропонувати індивідуальні умови для Вас. Ми постараємося зробити все можливе, щоб Ви залишилися задоволені. Зв’язатися з нами Ви можете за телефоном 0800 335 497 або електронною поштою [email protected].
Щиро дякуємо за розуміння та Ваш час!
З повагою,
Команда МебельОК
Стілець FOX зелений
Мебель НЕок
Консультанти по телефону обіцяють уточнити перетелефонувати але не телефонують.
Замовлення прийшло на магазин ніхто не повідомив мене, взнав коли сам зателефонував. Приїхав у магазин по вул. Вацлава Гавела 2. Матрац зовсім не співпадав ні опису ні фото на сайті Мебель Ок ні зовні ні по жорсткості. Без... Читать отзыв Замовив Матрац для дивану Дует 135х190 у Мебель ОК, заплатив передоплату в 70%.
Консультанти по телефону обіцяють уточнити перетелефонувати але не телефонують.
Замовлення прийшло на магазин ніхто не повідомив мене, взнав коли сам зателефонував. Приїхав у магазин по вул. Вацлава Гавела 2. Матрац зовсім не співпадав ні опису ні фото на сайті Мебель Ок ні зовні ні по жорсткості. Без застібки, з якимсь кантом та м'який. Працівники магазину сказали що виробник змінив зовнішність матрацу але фото не змінив. Працівники розмовляли на чистій москальській мові не зважаючи що клієнт розмовляє на українській. Кошти повернули майже через тиждень і то після не одноразового нагадування. І думайте хтось з робітників хоч раз сказав вибачте за такий випадок, ні. Залишив відгук на їх сайті так вони його не виставили в себе. Навіщо портити собі репутацію.
Вдячні за Ваш відгук. Нам шкода, що Вас не задовольнила наша робота.
Ми дуже хотіли б розібратися докладніше в ситуації та виправити її.
Зворотний зв'язок від клієнтів дає нам можливість виявляти "слабкі місця" і усувати їх. Тож, будь ласка, просимо вказати номер та дату замовлення.
Запевняємо, що з усім оперативно розберемося, оскільки ми невпинно працюємо над рівнем сервісу та якістю товарів, щоб радувати наших клієнтів.
Бажаємо гарного дня і лише позитивних емоцій. Слава Україні!
З повагою, відділ турботи про клієнтів MebelOk.ua
[email protected]
Мебель дуже не ОК
Консультанти по телефону обіцяють уточнити перетелефонувати але не телефонують.
Замовлення прийшло на магазин ніхто не повідомив мене, взнав коли сам зателефонував. Приїхав у магазин по вул. Вацлава Гавела 2. Матрац зовсім не співпадав ні опису ні фото на сайті Мебель Ок ні зовні ні по жорсткості. Без... Читать отзыв Замовив Матрац для дивану Дует 135х190 у Мебель ОК, заплатив передоплату в 70%.
Консультанти по телефону обіцяють уточнити перетелефонувати але не телефонують.
Замовлення прийшло на магазин ніхто не повідомив мене, взнав коли сам зателефонував. Приїхав у магазин по вул. Вацлава Гавела 2. Матрац зовсім не співпадав ні опису ні фото на сайті Мебель Ок ні зовні ні по жорсткості. Без застібки, з якимсь кантом та м'який. Працівники магазину сказали що виробник змінив зовнішність матрацу але фото не змінив. Працівники розмовляли на чистій москальській мові не зважаючи що клієнт розмовляє на українській. Кошти повернули майже через тиждень і то після не одноразового нагадування. І думайте хтось з робітників хоч раз сказав вибачте за такий випадок, ні. Залишив відгук на їх сайті так вони його не виставили в себе. Навіщо портити собі репутацію.
Вдячні за Ваш відгук. Нам шкода, що Вас не задовольнила наша робота.
Ми дуже хотіли б розібратися докладніше в ситуації та виправити її.
Зворотний зв'язок від клієнтів дає нам можливість виявляти "слабкі місця" і усувати їх. Тож, будь ласка, просимо вказати номер та дату замовлення.
Запевняємо, що з усім оперативно розберемося, оскільки ми невпинно працюємо над рівнем сервісу та якістю товарів, щоб радувати наших клієнтів.
Бажаємо гарного дня і лише позитивних емоцій. Слава Україні!
З повагою, відділ турботи про клієнтів MebelOk.ua
[email protected]
Никому не рекомендую
На этапе заказа, менеджер работает вовлечено, НО учитывайте тот факт, что Вам никто не скажет, что собранная мебель возврату не подлежит, зато 10 раз напомнят, что на складе нет терминала и оплата наличкой. Данная инфо указана мелким шрифтом, в платежке, что не является договором, и противоречит информацией на сайте, где указано, что возврат... Читать отзыв Никому не рекомендую связываться с данным магазином.
На этапе заказа, менеджер работает вовлечено, НО учитывайте тот факт, что Вам никто не скажет, что собранная мебель возврату не подлежит, зато 10 раз напомнят, что на складе нет терминала и оплата наличкой. Данная инфо указана мелким шрифтом, в платежке, что не является договором, и противоречит информацией на сайте, где указано, что возврат 14 дней.
Дальше, комод собирали самостоятельно, вопрос возник с одним ящиком, он трется об стенку комода, то что это может быть браком, компания не рассматривает, так как говорит, что вы собирали сами, вы не правильно собрали, я говорю, то есть все ящики открываются/закрываются хорошо, а с одним вопрос, но значит плохо собрали? ответ один-вы не заказывали у нас сборку.
Дальше - промах с цветом, решили собрать, думала , что будет нормально смотреться, но нет, прогодала, да это мое решение, но ответ менеджера поразил, нашо тоді збирали? , что значит нашо???!
Фурнитура на сайте указана метал, реально - пластик.
Десять раз подумайте перед тем как заказывать, если все будет ок, то повезло, НО если возникнут вопросы с качеством/цветом/и вы собрали комод, то все считайте деньги выброшены, хотя по закону мебель не является предметом, который нельзя вернуть, просто есть мелкий шрифт в платежке , который не является договором, и информация противоречивая сайту.
И если вы думаете, что со мной связался кто-то из сервиса - нет. Общалась только с менеджером по продажам, которая понятие не имеет что такое вежливость и клиентоориентированность.
Вдячні за Ваш відгук. Нам шкода, що Вас не задовольнила наша робота.
Ми дуже хотіли б розібратися докладніше в ситуації та виправити її.
Зворотний зв'язок від клієнтів дає нам можливість виявляти "слабкі місця" і усувати їх. Тож, будь ласка, просимо написати докладніше, про який саме товар йде мова, що Вас не задовольнило або вкажіть номер та дату замовлення.
Запевняємо, що з усім оперативно розберемося, оскільки ми невпинно працюємо над рівнем сервісу та якістю товарів, щоб радувати наших клієнтів.
Бажаємо гарного дня і лише позитивних емоцій. Слава Україні!
З повагою, відділ турботи про клієнтів MebelOk.ua
[email protected]
Не рекомендую. Обслуговування жахливе
Вдячні за Ваш відгук. Нам шкода, що Вас не задовольнила наша робота.
Ми дуже хотіли б розібратися докладніше в ситуації та виправити її.
Зворотний зв'язок від клієнтів дає нам можливість виявляти "слабкі місця" і усувати їх. Тож, будь ласка, просимо написати докладніше, про яке саме ліжко йде мова, вкажіть номер та дату замовлення.
Запевняємо, що з усім оперативно розберемося, оскільки ми невпинно працюємо над рівнем сервісу та якістю товарів, щоб радувати наших клієнтів.
Бажаємо гарного дня і лише позитивних емоцій. Слава Україні!
З повагою, відділ турботи про клієнтів MebelOk.ua
[email protected]
Заказала тумбочки
Вдячні за Ваш відгук. Нам шкода, що Вас не задовольнила наша робота.
Ми дуже хотіли б розібратися докладніше в ситуації та виправити її.
Зворотний зв'язок від клієнтів дає нам можливість виявляти "слабкі місця" і усувати їх. Тож, будь ласка, просимо написати докладніше, про яку саме тумбу йде мова, вкажіть номер замовлення.
Запевняємо, що з усім оперативно розберемося, оскільки ми невпинно працюємо над рівнем сервісу та якістю товарів, щоб радувати наших клієнтів.
Бажаємо гарного дня і лише позитивних емоцій. Слава Україні!
З повагою, відділ турботи про клієнтів MebelOk.ua
[email protected]
Відгук про мебель Марко
Тільки у травні доставили комплект. Але тут не про процес та час доставки. Я людина, яка має терпіння та до всього відноситься з розумінням.
Так от про сам комплект( річ не дешева)
- У стола... Читать отзыв Замовила комплект стіл та 6 стільців фірми Марко ще до війни. Мали доставить ( згідно Договору) 20 лютого. А 24 лютого почалася війна.
Тільки у травні доставили комплект. Але тут не про процес та час доставки. Я людина, яка має терпіння та до всього відноситься з розумінням.
Так от про сам комплект( річ не дешева)
- У стола збиті вугли, залито не аккуратно клеєм, окантовка не якісна
- У стільців погано натягнута оббивка, багато зморшок
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок!
Нам дуже шкода, що Вас не задовольнила наша робота. Приносимо наші найщиріші вибачення. Ми розуміємо, наскільки важливим є якісне та оперативне обслуговування. На жаль, через високе завантаження, у такий непростий для країни час, багато виробників і підрядників мають значні збої в роботі.
Просимо написати нам свої номер та дату замовлення.
Запевняємо, що ми невпинно працюємо над рівнем сервісу та якістю товарів, щоб радувати наших клієнтів. Ми дуже переживаємо через кожну подібну проблему. На знак вибачення та нашої подяки ми готові зробити Вам особливі умови на наступні замовлення.
Бажаємо гарного дня і лише позитивних емоцій. Слава Україні!
З повагою, відділ турботи про клієнтів MebelOk.ua
[email protected]
Ніколи не замовляйте у них товар!
Написав заяву 01 березня 2022 року про повернення грошей, в установлений законом термін 7 днів з моменту подання заяви, грошей не повернули, що є порушенням абз. 3 год. 7 ст. 8... Читать отзыв Замовлення №2246506 (Диван Бонус 3х-місний) сплатив у день розміщення замовлення. Замовлення повинні були привезти до 05 лютого 2022 року вже пройшло більше 33 днів, ні товару ні грошей.
Написав заяву 01 березня 2022 року про повернення грошей, в установлений законом термін 7 днів з моменту подання заяви, грошей не повернули, що є порушенням абз. 3 год. 7 ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" (гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.)
Буду подавати до суду на ФОП Ферін Ігор Валерійович, ЄДРПОУ 3144416690, 49089, м. Дніпро вул. Будівельників буд 21 кв.5, він же ТМ МебелОк. Хочу, щоб такі ФОП були покарані грошима за погане ставлення до клієнта та порушення Законів України – це право принципу!
Не советую данный магазин!
Вдячні за Ваш відгук. Нам шкода, що Вас не задовольнила наша робота.
Ми дуже хотіли б розібратися докладніше в ситуації та виправити її.
Зворотний зв'язок від клієнтів дає нам можливість виявляти "слабкі місця" і усувати їх. Тож, будь ласка, просимо написати докладніше, про який саме товар йде мова, вкажіть номер та дату замовлення.
Запевняємо, що з усім оперативно розберемося, оскільки ми невпинно працюємо над рівнем сервісу та якістю товарів, щоб радувати наших клієнтів.
Бажаємо гарного дня і лише позитивних емоцій. Слава Україні!
З повагою, відділ турботи про клієнтів MebelOk.ua
[email protected]
НЕ СОВЕТУЮ!
Вдячні за Ваш відгук. Нам шкода, що Вас не задовольнила наша робота.
Ми дуже хотіли б розібратися докладніше в ситуації та виправити її.
Зворотний зв'язок від клієнтів дає нам можливість виявляти "слабкі місця" і усувати їх. Тож, будь ласка, просимо написати докладніше, про яку саме шафу йде мова, номер та дату замовлення.
Запевняємо, що з усім оперативно розберемося, оскільки ми невпинно працюємо над рівнем сервісу та якістю товарів, щоб радувати наших клієнтів.
Бажаємо гарного дня і лише позитивних емоцій. Слава Україні!
З повагою, відділ турботи про клієнтів MebelOk.ua
[email protected]
Жахлива якість меблів
Кровать Космо массив бука 160х200
Цвет ART-38: Белый (В100)
Менеджер в магазині привітний. а от меблі продають погної якості. Купили 2 ліжка і шафу. Шафа ще терпимо, а от ліжка... Одне прийшло в пеправильній комплектаціі з двома однаковими ніжками. В двох ліжках по різному закручені основи для шурупів, різна висота ніжок, пошкодження. Так як одне не реально зібрати,... Читать отзыв
Кровать Космо массив бука 160х200
Цвет ART-38: Белый (В100)
Менеджер в магазині привітний. а от меблі продають погної якості. Купили 2 ліжка і шафу. Шафа ще терпимо, а от ліжка... Одне прийшло в пеправильній комплектаціі з двома однаковими ніжками. В двох ліжках по різному закручені основи для шурупів, різна висота ніжок, пошкодження. Так як одне не реально зібрати, то повернули ліжко, а мені кошти. А от на зібраному з горем пополам цікава ситуація. Під час користування ліжком виявили проблему, що вилітають постійно із під матраца ламкої. Оглянувши їх , вони ходять вліво , вправо в пазах , не мають ребра жорсткості( не вигнуті), абсолютно рівні по горизонталі. При невеликих навантаженнях ламель злітає з пазів, ліжком користуватися не можливо. Компанія на моі прохання на заміну ламель правильноі довжини не реагує. НЕ РАДЖУ ДАНИЙ МАГАЗИН, НЕ МАЄ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ І ГАРАНТІЙ!!!!
Вдячні за Ваш відгук. Нам шкода, що Вас не задовольнила наша робота.
Зворотний зв'язок від клієнтів дає нам можливість виявляти "слабкі місця" і усувати їх. Тож, будь ласка, просимо написати номер та дату Вашого замовлення.
Запевняємо, що з усім оперативно розберемося, оскільки ми невпинно працюємо над рівнем сервісу та якістю товарів, щоб радувати наших клієнтів.
Бажаємо гарного дня і лише позитивних емоцій. Слава Україні!
З повагою, відділ турботи про клієнтів MebelOk.ua
[email protected]
Мебельок фирма
Вообще никому и никогда не рекомендую мебель Ок!!!
Вдячні за Ваш відгук. Нам шкода, що Вас не задовольнила наша робота.
Ми дуже хотіли б розібратися докладніше в ситуації та виправити її.
Зворотний зв'язок від клієнтів дає нам можливість виявляти "слабкі місця" і усувати їх. Тож, будь ласка, просимо написати докладніше, про який саме стіл йде мова, вкажіть номер та дату замовлення.
Запевняємо, що з усім оперативно розберемося, оскільки ми невпинно працюємо над рівнем сервісу та якістю товарів, щоб радувати наших клієнтів.
Бажаємо гарного дня і лише позитивних емоцій. Слава Україні!
З повагою, відділ турботи про клієнтів MebelOk.ua
[email protected]
Ужасно , не рекомендую
Заказала тумбочку и получила ее с браком ( большая вмятина на самой главной панели )
И вот тут начался квест )))
Позвонила по телефону сообщила о проблеме , на что был получен ответ что с вами свяжутся и так я ждала- ждала... пока сама не написала на Вайбер прикрепив фото. И тут случилось чудо мне даже перезвонили через... Читать отзыв Отвратительное обслуживание!
Заказала тумбочку и получила ее с браком ( большая вмятина на самой главной панели )
И вот тут начался квест )))
Позвонила по телефону сообщила о проблеме , на что был получен ответ что с вами свяжутся и так я ждала- ждала... пока сама не написала на Вайбер прикрепив фото. И тут случилось чудо мне даже перезвонили через пару минут и запросили доп. фото и замеры детали. В порывах счастья я все это сделала и отправила фото , но счастье было не долгим т.к фото эти никто не смотрел неделю..
После паузы (думаю праздники - подожду немного ) я начала звонить и тут было очень смешно каждый раз слышать что мне перезвонят и тд. Что мою заявку передали в отдел рекламации, что Петя/Коля/ Вася и тд. уже мне звонят пару минут ( ага , прям так и звонят ). После звонка 5 в один и тот же день , они вообще перестали отвечать мне ( все операторы заняты типа, хотя с другого номера брали ). И тут менеджер наконец-то перезвонил и сказал своим недовольным голосом что после 10.01.22 деталь будет.
Так вот сегодня 13.01.22 - ни ответа , ни привет.
Позвонила опять - сказали менеджер перезвонит.
Так вот суть басни такова одну деталь с браком жду 4 недели уже ( думаю что буду ждать больше и вообще дождусь ли ее ). Как так долго можно делать одну деталь , как ? Это смешно уже если честно, сама не понимаю зачем сделала заказ тут ... теперь эта тумбочка стоит у меня посреди квартира и ждёт... (((
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок!
Нам дуже шкода, що Вас не задовольнила наша робота. Приносимо Вам наші найщиріші вибачення.
Ми розуміємо, наскільки важливим є якісне та оперативне обслуговування. На жаль, через високе завантаження у багатьох виробників і підрядників, трапляються збої.
Ми дуже переживаємо через кожну подібну проблему. На знак вибачення та нашої подяки ми готові зробити Вам особливі умови на наступні замовлення. Обіцяємо, що більше Вас не підведемо!
Бажаємо гарного дня і лише позитивних емоцій. Слава Україні!
З повагою, відділ турботи про клієнтів MebelOk.ua
[email protected]
Ужасное качество мебели
Вдячні за Ваш відгук. Нам шкода, що Вас не задовольнила наша робота.
Ми дуже хотіли б розібратися докладніше в ситуації та виправити її.
Зворотний зв'язок від клієнтів дає нам можливість виявляти "слабкі місця" і усувати їх. Тож, будь ласка, просимо написати докладніше, про які саме шафу та комод йде мова, вкажіть номер та дату замовлення.
Запевняємо, що з усім оперативно розберемося, оскільки ми невпинно працюємо над рівнем сервісу та якістю товарів, щоб радувати наших клієнтів.
Бажаємо гарного дня і лише позитивних емоцій. Слава Україні!
З повагою, відділ турботи про клієнтів MebelOk.ua
[email protected]
Аферисты и безответственные работники компании
Нам дуже шкода, що Вас не задовольнила наша робота. Приносимо наші найщиріші вибачення. Ми розуміємо, наскільки важливим є якісне та оперативне обслуговування. На жаль, через високе завантаження у багатьох виробників і підрядників, трапляються збої.
Запевняємо, що ми невпинно працюємо над рівнем сервісу та якістю товарів, щоб радувати наших клієнтів. Ми дуже переживаємо через кожну подібну проблему. На знак вибачення та нашої подяки ми готові зробити Вам особливі умови на наступні замовлення.
Бажаємо гарного дня і лише позитивних емоцій. Слава Україні!
З повагою, відділ турботи про клієнтів MebelOk.ua
[email protected]
Обходите стороной!!!
Заявка о возврате товара и денег, которая оформляется на сайте похоже, никуда не попадает. уже более недели жду деньги. Уже устал им звонить...
НИКОГДА К НИМ НЕ ОБРАЩАЙТЕСЬ. БЕРЕГИТЕ СВОИ ВРЕМЯ И ДЕНЬГИ!!!!
Нам дуже шкода, що Вас не задовольнила наша робота. Приносимо наші найщиріші вибачення. Ми розуміємо, наскільки важливим є якісне та оперативне обслуговування. На жаль, через високе завантаження у багатьох виробників і підрядників, трапляються збої.
Запевняємо, що ми невпинно працюємо над рівнем сервісу та якістю товарів, щоб радувати наших клієнтів. Ми дуже переживаємо через кожну подібну проблему. На знак вибачення та нашої подяки ми готові зробити Вам особливі умови на наступні замовлення.
Бажаємо гарного дня і лише позитивних емоцій. Слава Україні!
З повагою, відділ турботи про клієнтів MebelOk.ua
[email protected]
Худшее что есть на рынке
Потерянное время, полное непонимание что теперь мне с этим делать.
Идиоты.
Спасибо за Ваш отзыв.
Нам очень жаль, что Вас не удовлетворила наша работа. К сожалению, сейчас у многих производителей и подрядчиков высокая загрузка и случаются сбои и ошибки. Приносим Вам наши самые искренние извинения. Для нас такие ситуации крайне редки и мы очень переживаем по каждой проблеме. Мы очень стараемся решить все ситуации максимально оперативно и комфортно для наших клиентов. Обратная связь от клиентов дает нам возможность выявлять ""слабые места"" и устранять их.
Мы безустанно работаем над улучшением все процессов и контролем качества товаров чтобы радовать наших клиентов. По Вашей ситуации уже разбираются отвественные сотрудники и она на контроле у руководства.
Желаем хорошего дня и только позитивных эмоций,
отдел заботы о клиентах MebelOk.ua
[email protected] "
ЖДУ ШКАФ 48 ДНЕЙ
Нам дуже шкода, що Вас не задовольнила наша робота. Приносимо наші найщиріші вибачення. Ми розуміємо, наскільки важливим є якісне та оперативне обслуговування. На жаль, через високе завантаження у багатьох виробників і підрядників, трапляються збої.
Запевняємо, що ми невпинно працюємо над рівнем сервісу та якістю товарів, щоб радувати наших клієнтів. Ми дуже переживаємо через кожну подібну проблему. На знак вибачення та нашої подяки ми готові зробити Вам особливі умови на наступні замовлення.
Бажаємо гарного дня і лише позитивних емоцій. Слава Україні!
З повагою, відділ турботи про клієнтів MebelOk.ua
[email protected]
ОБМАН!!! ДОСТВКИ ЗАДЕРЖИВАЮТ!!!
Дякую за ваш відгук.
Нам дуже шкода, що ви залишилися незадоволені сервісом. Ми дуже хотіли б розібратися докладніше. Для цього підкажіть, будь ласка, номер і дату замовлення. Запевняємо, що з усім розберемося.
Вибачте за незручності,
відділ сервісу МебельОК "
Такой халатности и безответственности я давно не встречала
В итоге имеем-
1)модульную! Кухну мне везли 2.5 месяца!
2) привезли копус не по размеру, остались щели между дверками
3) на одну из секций фасад не привезли, мотивируя тем что это не серийный размер
Извините, вы когда заказ принимали- вы чем думали?
Скопище моральных извращенцев!
Нам очень жаль, что возникла такая ситуация по Вашему заказу.
Действительно, с Вашим заказом произошла задержка сроков и были проблемы с поставкой неверных позиций. Понимаю, что это не облегчает ситуацию, но мы со своей стороны делали все возможное чтобы поставщик исправил ошибки, оперативно переделал и поставил необходимые модуля. К сожалению, ноябрь-декабрь производственные мошности поставщика были перегружены и они нарушили сроки выполнения заказа и устранения рекламации. А также допустили много ошибок по комплектации заказа. Все ошибки они переделывали за свой счет, а дополнительные затраты по логистике покрывались за наш счет.
Мы понимаем, что несем перед Вами полную отвественность и старались сделать все, чтобы решить эту проблемную ситуацию как можно быстрее. Мы проанализировали все этапы общения с Вами, внесли изменения в инструкции для отвественных сотрудников и исправили алгоритмы работы ERP системы в подобных случаях чтобы заранее информировать клиентов о подобных ситуациях и ришать их на более раннних этапах.
Это не уменьшить Вашу обиду на нас, но как совладелец компании смею заверить, что в Mebelok.com не работают безразличные люди или моральные извращенцы которым доставляет радость страдания клиентов. И мы точно не мошенники, которые скрываются от своих обязательств. Нам очень больно и обидно, что доставили Вам столько неудобств. Очень просим нас извинить.
Также в качестве компенсации за предоставленные неудобства сотрудниками было согласованно с Вами:
- компенсация стоимости переделки фасадов 1615 грн;
- продажа любого комплекта стол и стулья по закупочной цене.
Чтобы не допускать подобных ситуаций в дальнейшем, мы прекращаем работу с этим поставщиков до момента пока он не решит проблему со сроками и качеством своих товаров.
Еще раз искренне прошу извинить нас за предоставленные неудобства. Если мы можем хоть что-то сделать чтобы Вы нас простили, пожалуйста напишите мне.
С уважением и искренним сожалением,
Святослав Амелин
сооснователь mebelok.com
[email protected]
Не рекомендую совсем
Спасибо за Ваш отзыв.
Нам очень жаль, что Вас не удовлетворила наша работа. К сожалению, сейчас у многих производителей и подрядчиков высокая загрузка и случаются сбои и ошибки. Приносим Вам наши самые искренние извинения. Для нас такие ситуации крайне редки и мы очень переживаем по каждой проблеме. Мы очень стараемся решить все ситуации максимально оперативно и комфортно для наших клиентов. Обратная связь от клиентов дает нам возможность выявлять ""слабые места"" и устранять их.
Мы безустанно работаем над улучшением все процессов и контролем качества товаров чтобы радовать наших клиентов. По Вашей ситуации уже разбираются отвественные сотрудники и она на контроле у руководства.
Желаем хорошего дня и только позитивных эмоций,
отдел заботы о клиентах MebelOk.ua
[email protected] "
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Сроки доставки не выдерживают совсем.
Ещё и нужно к ним все время звонить и выяснять на когда все таки доставят…менеджер пеняет на логиста, логист не перезванивает…короче колхоз, а не магазин…не советую! Шарашкина контора!
Спасибо за Ваш отзыв.
Нам очень жаль, что Вас не удовлетворила наша работа. К сожалению, сейчас у многих производителей и подрядчиков высокая загрузка и случаются сбои и ошибки. Приносим Вам наши самые искренние извинения. Для нас такие ситуации крайне редки и мы очень переживаем по каждой проблеме. Мы очень стараемся решить все ситуации максимально оперативно и комфортно для наших клиентов. Обратная связь от клиентов дает нам возможность выявлять ""слабые места"" и устранять их.
Мы безустанно работаем над улучшением все процессов и контролем качества товаров чтобы радовать наших клиентов. По Вашей ситуации уже разбираются отвественные сотрудники и она на контроле у руководства.
Желаем хорошего дня и только позитивных эмоций,
отдел заботы о клиентах MebelOk.ua
[email protected] "
Не рекомендую.Розчарована
Спасибо за Ваш отзыв.
Нам очень жаль, что Вас не удовлетворила наша работа. К сожалению, сейчас у многих производителей и подрядчиков высокая загрузка и случаются сбои и ошибки. Приносим Вам наши самые искренние извинения. Для нас такие ситуации крайне редки и мы очень переживаем по каждой проблеме. Мы очень стараемся решить все ситуации максимально оперативно и комфортно для наших клиентов. Обратная связь от клиентов дает нам возможность выявлять ""слабые места"" и устранять их.
Мы безустанно работаем над улучшением все процессов и контролем качества товаров чтобы радовать наших клиентов. По Вашей ситуации уже разбираются отвественные сотрудники и она на контроле у руководства.
Желаем хорошего дня и только позитивных эмоций,
отдел заботы о клиентах MebelOk.ua
[email protected] "
Полка витрина SFW 1W/140 Каспиан дуб сонома
Спасибо за Ваш отзыв.
Нам очень жаль, что Вас не удовлетворила наша работа. К сожалению, сейчас у многих производителей и подрядчиков высокая загрузка и случаются сбои и ошибки. Приносим Вам наши самые искренние извинения. Для нас такие ситуации крайне редки и мы очень переживаем по каждой проблеме. Мы очень стараемся решить все ситуации максимально оперативно и комфортно для наших клиентов. Обратная связь от клиентов дает нам возможность выявлять ""слабые места"" и устранять их.
Мы безустанно работаем над улучшением все процессов и контролем качества товаров чтобы радовать наших клиентов. По Вашей ситуации уже разбираются отвественные сотрудники и она на контроле у руководства.
Желаем хорошего дня и только позитивных эмоций,
отдел заботы о клиентах MebelOk.ua
[email protected] "
Отвратительное качество продукции. Отвратительный сервис
Отвратительный сервис: поставку диванов задержали больше чем на неделю. Пытались требовать дополнительную сумму за подъем по лестнице, когда на самом деле подымали лифтом.
Отвратительное качество: Сразу после распаковки на ткани отпечатался след брюк. Химчистка не помогла. Компания МебельОК не отвечала на запрос около недели. Никакой моральной, материальной компенсации или хотя бы извинений... Читать отзыв Не рекомендую никому связываться с данной компанией!
Отвратительный сервис: поставку диванов задержали больше чем на неделю. Пытались требовать дополнительную сумму за подъем по лестнице, когда на самом деле подымали лифтом.
Отвратительное качество: Сразу после распаковки на ткани отпечатался след брюк. Химчистка не помогла. Компания МебельОК не отвечала на запрос около недели. Никакой моральной, материальной компенсации или хотя бы извинений мы так и не услышали.
Одним словом очень неблагополучная контора !
Спасибо за Ваш отзыв.
Нам очень жаль, что Вас не удовлетворила наша работа. К сожалению, сейчас у многих производителей и подрядчиков высокая загрузка и случаются сбои и ошибки. Приносим Вам наши самые искренние извинения. Для нас такие ситуации крайне редки и мы очень переживаем по каждой проблеме. Мы очень стараемся решить все ситуации максимально оперативно и комфортно для наших клиентов. Обратная связь от клиентов дает нам возможность выявлять ""слабые места"" и устранять их.
Мы безустанно работаем над улучшением все процессов и контролем качества товаров чтобы радовать наших клиентов. По Вашей ситуации уже разбираются отвественные сотрудники и она на контроле у руководства.
Желаем хорошего дня и только позитивных эмоций,
отдел заботы о клиентах MebelOk.ua
[email protected] "
Обходите десятой дорогой
Спасибо за Ваш отзыв.
Нам очень жаль, что Вас не удовлетворила наша работа. К сожалению, сейчас у многих производителей и подрядчиков высокая загрузка и случаются сбои и ошибки. Приносим Вам наши самые искренние извинения. Для нас такие ситуации крайне редки и мы очень переживаем по каждой проблеме. Мы очень стараемся решить все ситуации максимально оперативно и комфортно для наших клиентов. Обратная связь от клиентов дает нам возможность выявлять ""слабые места"" и устранять их.
Мы безустанно работаем над улучшением все процессов и контролем качества товаров чтобы радовать наших клиентов. По Вашей ситуации уже разбираются отвественные сотрудники и она на контроле у руководства.
Желаем хорошего дня и только позитивных эмоций,
отдел заботы о клиентах MebelOk.ua
[email protected] "
Диван Том 1,3
Спасибо за Ваш отзыв.
Нам очень жаль, что Вас не удовлетворила наша работа. К сожалению, сейчас у многих производителей и подрядчиков высокая загрузка и случаются сбои и ошибки. Приносим Вам наши самые искренние извинения. Для нас такие ситуации крайне редки и мы очень переживаем по каждой проблеме. Мы очень стараемся решить все ситуации максимально оперативно и комфортно для наших клиентов. Обратная связь от клиентов дает нам возможность выявлять ""слабые места"" и устранять их.
Мы безустанно работаем над улучшением все процессов и контролем качества товаров чтобы радовать наших клиентов. По Вашей ситуации уже разбираются отвественные сотрудники и она на контроле у руководства.
Желаем хорошего дня и только позитивных эмоций,
отдел заботы о клиентах MebelOk.ua
[email protected] "