Гость Отзыв написан 22 июля, 2019 год106 просмотров
Купила телефон у магазині м. Ковель, через день принесла його назад по гарантії, у мене не хотіли його приймати, тому що працівник який возить у сервісний центр м. Луцьк іде у відпустку. Поспоривши з ними телефон всетаки приняли, але як вияснилось 20 днів телефон у них лежить на магазині, і вони досі нікуди його не відправляли. Звернулась у їх контакт центр, сказали що постараються вияснити протягом 8год. і відзвоняться коли відправлять телефон у сервісний центр!!!. Не думала що в наш час ще є десь такий сервіс. Взагалі не знаю що робити, як вернути кошти за покупку, чи просто забирати у них несправний телефон і ремонтувати самій.
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані, номер замовлення / чека на покупку.
безвідповідальний персонал - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані, номер замовлення / чека на покупку.
З повагою, Аліна
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353