Ирина Украина Отзыв написан 29 ноября, 2018 год714 просмотров
Розвод по програмі "Екстра Сервіс" - після відсутності страхового випадку, магазин, насправді, не дає можливості купити товар!!!! посилаючись на скорочені строки такої покупки-1 місяць!!
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] та описати ситуацію більш детально а також вказати Ваші контактні дані.
скарга - Отзывы о Фокстрот
Покупець повинен сидіти і дні рахувати???
отзыв
Комментарии к отзыву
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] та описати ситуацію більш детально а також вказати Ваші контактні дані.
З повагою, Анна
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353