Ирина Украина Відгук додано 29 листопада, 2018 год714 переглядів
Розвод по програмі "Екстра Сервіс" - після відсутності страхового випадку, магазин, насправді, не дає можливості купити товар!!!! посилаючись на скорочені строки такої покупки-1 місяць!!
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] та описати ситуацію більш детально а також вказати Ваші контактні дані.
скарга - Відгуки про Фокстрот
Покупець повинен сидіти і дні рахувати???
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] та описати ситуацію більш детально а також вказати Ваші контактні дані.
З повагою, Анна
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353