Найгірша мережа - Відгуки про Фокстрот

Фокстрот
Відгук додано 2 січня, 2023 год 21 перегляд
 Відгук про Фокстрот за адресою Коростень, ул. Красина, 5 Доброго всім дня.
Хочу поділитися своїм досвідом відносин з магазином мережі Фокстрот та застерегти покупців від будь-яких відносин з мережею Фокстрот.
Мав необережність придбати в магазині Фокстрот ігрову гарнітуру дитині на Новий рік. Дитина очікувала на цей подарунок. І от момент щастя, дитина розпаковує подарунок, іде до ноутбука і через пару хвилин приходить із сльозами в очах і каже, що один навушник не працює. Відразу подумав, що, можливо, не правильно щось під'єднав. Але виявилося, що все-таки проблема в навушниках.
Свято зіпсоване.
1 січня магазин не працював. Звернувся в магазин 2 січня.
Гроші відмовилися повертати, обміну також немає, ще до всього цього і обмінний фонд на період ремонту товару відсутній. Апаратура для відтворення звуку входить в перелік товарів, з яких утворюється обмінний фонд. Так ще виявилося, що в магазині взагалі відсутній обмінний фонд товарів.
Відповідні заяви згідно Закону України про захист прав споживачів написані, скарги у відповідні органи також подані.
Відношення персоналу магазину до клієнта це щось.
А звернення на гарячу лінію компанії Фокстрот взагалі "вбило" - ми продали товар, якщо він несправний звертайтеся у сервісний центр. Супер, молодці. Вам би послуги надавати рашистам, була б хоч якась користь - зіпсований настрій у русні.
В результаті дуже "приємної" розмові з працівниками залишився і без навушників і без грошей. Вони, тіпа, будуть розбиратися.
"Шановні" працівники компанії Форстрот! Дуже вам "дякую" за святковий настрій, за свято для дитини.
Після відвідування вашого магазину я пішов в інший і придбав дитині нові навушники, в дитини має бути свято, тим більше при нинішніх обставинах у державі.
А вам величезний уклін за ваш сервіс. Так тримати.
P.S. магазин знаходиться в м.Коростень, Житомирської області.





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Фокстрот 2 січня, 2023 год
Добрий день! Щиро перепрошуємо за завдані Вам незручності та отримані негативні емоції! Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. У нашому продажу нова сертифікована техніка з гарантією від виробника, та у разі некоректної роботи або її поламки у гарантійний термін техніка передається до уповноваженого сервісного центру виробника на діагностику та гарантійний ремонт. Якщо під час діагностики буде виявлено заводський брак, то сервіс надасть офіційний висновок про наявність істотного недоліку за яким можна буде обміняти товар або повернути кошти. Прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для уточнення інформації та надання зворотного зв'язку.



З повагою, Алла

Фахівець по роботі з клієнтами

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353


Фокстрот
Всі відгуки

1.5 5
5125 відгуків / 873241 перегляд
Супермаркети електроніки
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.3
19 відгуків
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 відгука
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 відгуків
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 відгуків
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 відгука
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 відгуків