Ростислав Отзыв написан 24 декабря, 2021 год6 просмотров
Отзыв о Фокстрот по адресу Черкаси, пр. Победы, 30 24.12.2021 р. зламалася пральна машина "Elektroluх" марки EW6T5061U, яка була придбавна 06.02.2021 р. у торговому центрі "Фокстрот" в м.Черкаси. За попереднім висновком міг зламатися підшипник, всього пробула у користуванні 4 календарні місяці. При цьому, гарантійний строк використання цієї правльної машини не закінчився, гарантійна пломба на місці, гарантійне свідоцтво на руках покупця, але робити безкоштовний ремонт в межах гарантійного терміну сервісні служби відмовляються. Також не приймаються телефонні дзвінки від споживача, які спрямовані на гарячу лінію дистриб'ютера "ЕЛЕКТРОЛЮКС" 0800508020, доведеться всі вихідні й святкові дні пробути без пральної машинки!
Київський сервісний центр, який обслуговує "Електролюкс", повідомив, що ця послуга (щодо усунення неполадок пральної машинки) платна, черкаські "сервісники" сказали, що після свят подивляться і можливо (!!!) за декялька тижнів, якщо будуть запчастини, зможуть зремонтувати пральну машину. На "гарячій лінії", яка вказана у гарантійному листі, взагалі ніхто не піднімає слухавку другий день підряд!
Ну сейчас рождество. Люди отдыхают. Почему отказали в бесплатном ремонте? Какая причина отказа? Обычно отказывают, если нарушены правила эксплуатации или несанкционированный доступ к внутренним частям машинки.
Вітаємо! Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. Для того, щоб ми змогли розібратися в даній ситуації, прохання відправити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
Придбали браковану пральну машинку - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353