Андрій К. Отзыв написан 9 августа, 2020 год123 просмотра
Працівники мережі «Фокстрот», припиніть, будь ласка, «впарювати» різноманітні акційні товари в чек, навіть не спитавши, чи хочу я їх. Я їх не хотів — але мусив за них заплатити. І розібрався з цим уже вдома. Ваш оператор у call-центрі на повному серйозі сказав, що нічим не може допомогти, не запропонувавши навіть прийняти скаргу. Справа не в кількох десятках грн., а в тому, що фокстротівські працівники — обманули мене. Мені гидко й прикро. Не хочу більше мати з вами справ
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] та вказати номер чеку та Ваші контактні дані.
«Впарювання» акційних товарів - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо Вам за звернення.
Приносимо вибачення за незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] та вказати номер чеку та Ваші контактні дані.
З повагою, Олена
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353