Двічі продано браковані навушники - Отзывы о Фокстрот

Фокстрот
Отзыв написан 19 февраля, 2020 год 454 просмотра
 Отзыв о Фокстрот по адресу Львів, просп. Красной Калины, 62 9.02.2020 були куплені навушники BRAVIS FB9WH, які виявилися браковані ( не заряджалися і ще купа нюансів), звернулись з цим повторно в магазин 15.02.2020, в результаті доплатили ще так раз і взяли 1MORE Stylish TWS In-Ear Headphones Black (E1026BT), які також виявилися браковані. Цього разу не замінили, а "заставили" здати і підписати заяву про безкоштовне усунення недоліків ( звертався дідо з малим) тому і пишу, що "заставили". Що саме цікаве, що в заяві вказано, що ми згідні на ремонт понад 14 днів, але не більше 60 днів( провтик діда, який це все підписав). І жодних даних, хто прийняв. Поле ПІБ, посада відповідальної особи, яка прийняла заяву - порожнє :(. На вимоги про підміний фонд, сервісний менеджер сказала, що немає права, хоча згідно закону право є. Прошу прокоментувати Фокстрот дії своїх працівників
Достоинства:
  1. Асортимент
Недостатки:
  1. Відсутність перевірки на справність товару перед продажем




Комментарии к отзыву

Ірина 19 февраля, 2020 год
І ще мені цікаво, як гарантійний сервісний центр зможе зробити щоб виріб відповідав інструкції :), малий з дідом це або забули сказати, або менеджер, який оформляв заяву забув дописати такі нюанси як : в інструкції вказано, що правий навушник головний і певні комбінації кнопок відповідають за певні функції, а насправді це все на лівому навушнику, а на правому лише блютуз модуль і вони не можуть працювати незалежно, як вказано в інструкції....
Ответ представителя Фокстрот 20 февраля, 2020 год
Доброго дня.

Дякуємо Вам за відгук.



Приносимо вибачення за завдані Вам незручності.

Просимо направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані, номер чека / замовлення.



З повагою, Наталія

Фахівець по роботі з клієнтами

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353
Ірина 21 февраля, 2020 год
Дякуємо, питання вирішено. Але третій раз не ризикнули купити в вас навушники. На майбутнє перевіряйте техніку, яку закупляєте на продаж і не "втюхуйте" після повернень наступним покупцям, а повертайте виробнику.
Ответ представителя Фокстрот 22 февраля, 2020 год
Доброго дня.



Нажаль при отриманні партії товару на склад, перевірити на працездатність кожну одиницю товару немає можливості.

Тому, ми рекомендуємо при покупці товару в роздрібному магазині одразу перевіряти товар.

Ще раз приносимо щирі вибачення за доставлені Вам незручності.



З повагою, Роман

Фахівець по роботі з клієнтами

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353


Фокстрот
Все отзывы

1.4 5
5137 отзывов / 874407 просмотров
Супермаркеты электроники
Интернет-магазин Domopolis
Интернет-магазин Domopolis

Рейтинг: 2.6
14 отзывов
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
979 отзывов
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.3
132 отзыва
​Компания Goodok
​Компания Goodok

Рейтинг: 3.9
7 отзывов
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
20 отзывов
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
7018 отзывов
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.8
168 отзывов
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO

Рейтинг: 5
27 отзывов
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
240 отзывов
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)

Рейтинг: 4.7
316 отзывов