Відгук про Фокстрот за адресою Львів, просп. Красной Калины, 62 9.02.2020 були куплені навушники BRAVIS FB9WH, які виявилися браковані ( не заряджалися і ще купа нюансів), звернулись з цим повторно в магазин 15.02.2020, в результаті доплатили ще так раз і взяли 1MORE Stylish TWS In-Ear Headphones Black (E1026BT), які також виявилися браковані. Цього разу не замінили, а "заставили" здати і підписати заяву про безкоштовне усунення недоліків ( звертався дідо з малим) тому і пишу, що "заставили". Що саме цікаве, що в заяві вказано, що ми згідні на ремонт понад 14 днів, але не більше 60 днів( провтик діда, який це все підписав). І жодних даних, хто прийняв. Поле ПІБ, посада відповідальної особи, яка прийняла заяву - порожнє :(. На вимоги про підміний фонд, сервісний менеджер сказала, що немає права, хоча згідно закону право є. Прошу прокоментувати Фокстрот дії своїх працівників
Переваги:
Асортимент
Недоліки:
Відсутність перевірки на справність товару перед продажем
І ще мені цікаво, як гарантійний сервісний центр зможе зробити щоб виріб відповідав інструкції :), малий з дідом це або забули сказати, або менеджер, який оформляв заяву забув дописати такі нюанси як : в інструкції вказано, що правий навушник головний і певні комбінації кнопок відповідають за певні функції, а насправді це все на лівому навушнику, а на правому лише блютуз модуль і вони не можуть працювати незалежно, як вказано в інструкції....
Дякуємо, питання вирішено. Але третій раз не ризикнули купити в вас навушники. На майбутнє перевіряйте техніку, яку закупляєте на продаж і не "втюхуйте" після повернень наступним покупцям, а повертайте виробнику.
Двічі продано браковані навушники - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо вибачення за завдані Вам незручності.
Просимо направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані, номер чека / замовлення.
З повагою, Наталія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Нажаль при отриманні партії товару на склад, перевірити на працездатність кожну одиницю товару немає можливості.
Тому, ми рекомендуємо при покупці товару в роздрібному магазині одразу перевіряти товар.
Ще раз приносимо щирі вибачення за доставлені Вам незручності.
З повагою, Роман
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353