Отзыв о Фокстрот по адресу Львів, просп. Красной Калины, 62 Сьогодні купила пральну машину за 19999, в подарунок мав бути блендер, але мені його не дали, тому що, я використала страхівку з попередньої покупки 2250!!!
Вітаємо. Приносимо вибачення від імені компанії за негативні емлоції. Для того щоб ми мали змогу розібратися у ситуації будь ласка, напишіть нам всі подробиці на [email protected] із зазначенням адреси та дати відвідування магазину і Ваш контактний номер телефону, за яким можливо буде надати зворотний зв'язок.
З повагою, Дмитро Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Отзыв о Фокстрот по адресу Львів, просп. Красной Калины, 62 Купили в Фокстроті у Львові за адресою вул. Кульпарківська 226-А телевізор LG OLE 13, щоб дивитись Євро 2020 на великому екрані. Продавець Назар запропонував річний пакет MEGOGO за 2364 гривні запевнивши, що там є канали футбол 1 і 2, і пакет можна встановити на 5 телевізорів. Вдома ми зрозуміли, що жодного Євро 2020 немає. Сьогодні ми прийшли в магазин і... Читать отзыв Купили в Фокстроті у Львові за адресою вул. Кульпарківська 226-А телевізор LG OLE 13, щоб дивитись Євро 2020 на великому екрані. Продавець Назар запропонував річний пакет MEGOGO за 2364 гривні запевнивши, що там є канали футбол 1 і 2, і пакет можна встановити на 5 телевізорів. Вдома ми зрозуміли, що жодного Євро 2020 немає. Сьогодні ми прийшли в магазин і цей же продавець Назар сказав, що канали футболу в цьому пакеті заблоковані, а на інші телевізори можна встановити тільки при умові, що вони куплені в Україні, Росії або Білорусії, а ми техніку до тепер купували в Німеччині. Не вірте, що Вам розказують продавці коли втюхують товар, не викидайте гроші на вітер.
Вітаємо Вас! Нам дуже шкода, що така ситуація сталася в нашому магазині, прийміть, будь ласка, вибачення за всі доставлені неприємні емоції і незручності. Ми щиро шкодуємо, що Ви залишили магазин в неприємних відчуттях, і, звичайно ж, ми зацікавлені детально розібратися в події, але для цього нам потрібна додаткова інформація. Напишіть нам, будь ласка, на [email protected], щоб ми могли зв’язатися з Вами для уточнення всіх деталей. Наші фахівці зв’яжуться та обов’язково спробують допомогти. Ваш Фокстрот. Показать 1 ответ
Отзыв о Фокстрот по адресу Львів, просп. Красной Калины, 62 9.02.2020 були куплені навушники BRAVIS FB9WH, які виявилися браковані ( не заряджалися і ще купа нюансів), звернулись з цим повторно в магазин 15.02.2020, в результаті доплатили ще так раз і взяли 1MORE Stylish TWS In-Ear Headphones Black (E1026BT), які також виявилися браковані. Цього разу не замінили, а "заставили" здати і підписати заяву про безкоштовне усунення недоліків ( звертався дідо з... Читать отзыв 9.02.2020 були куплені навушники BRAVIS FB9WH, які виявилися браковані ( не заряджалися і ще купа нюансів), звернулись з цим повторно в магазин 15.02.2020, в результаті доплатили ще так раз і взяли 1MORE Stylish TWS In-Ear Headphones Black (E1026BT), які також виявилися браковані. Цього разу не замінили, а "заставили" здати і підписати заяву про безкоштовне усунення недоліків ( звертався дідо з малим) тому і пишу, що "заставили". Що саме цікаве, що в заяві вказано, що ми згідні на ремонт понад 14 днів, але не більше 60 днів( провтик діда, який це все підписав). І жодних даних, хто прийняв. Поле ПІБ, посада відповідальної особи, яка прийняла заяву - порожнє :(. На вимоги про підміний фонд, сервісний менеджер сказала, що немає права, хоча згідно закону право є. Прошу прокоментувати Фокстрот дії своїх працівників
Достоинства:
Асортимент
Недостатки:
Відсутність перевірки на справність товару перед продажем
Отзыв о Фокстрот по адресу Львів, просп. Красной Калины, 62 Замовляла екран для комп'ютера ASUS, клавіатуру і мишку. Передзвонили для підтвердження замовлення майже одразу! Я не могла спочатку взяти слухавку, то періодично мені дзвонили, щоб оформити замовлення. Запропонували окремі вигідні умови і дали знижку на клавіатуру і мишку (акція "разом дешевше"). Задоволена сервісом і якістю!
Щиро раді, що Ви залишилися задоволені взаємодією з магазинами мережі «Фокстрот. Техніка для дому". Наше основне завдання - надавати якісне обслуговування клієнтам. Бажаємо надалі тільки приємних покупок в мережі наших магазинів!
З повагою, Андрій Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Отзыв о Фокстрот по адресу Львів, просп. Красной Калины, 62 Продають духовку електролюкс польської збірки,під назвою іншої моделі.В двох магазинах переконують-ІТАЛІЯ.В нашому є лише газова поверхня, яка вам потрібна,ви оплатіть в нас (брали в кредит),а духовку заберети в іншому! Приїхали забирати,а там така сама польська-"Італія",як і в попередньому.Для чого обманювати людей!!! Сама винна! Нікому не рекомендую!!!Де тепер купляти техніку?!
Отзыв о Фокстрот по адресу Львів, просп. Красной Калины, 62 Не советую в этом магазине (На Зеленой, Львов) покупать продукцию. Чтоб тебя обслужили нужно просить. Информацию подают размазано. Толкают то, что им выгодно. Там работают обманщики. Когда звонишь на горячую линию, чтобы оставить отзыв и просишь отдел качества, то они говорят, что передадут отделу качества информацию, а когда договариваешь проблему до конца, оператор говорит, что передать не может, что отдел... Читать отзыв Не советую в этом магазине (На Зеленой, Львов) покупать продукцию. Чтоб тебя обслужили нужно просить. Информацию подают размазано. Толкают то, что им выгодно. Там работают обманщики. Когда звонишь на горячую линию, чтобы оставить отзыв и просишь отдел качества, то они говорят, что передадут отделу качества информацию, а когда договариваешь проблему до конца, оператор говорит, что передать не может, что отдел качества связывается сам с теми, с кем сам считает нужным. Вопрос - так зачем говорили, что сможете передать мой отзыв??? Относительно именно этого магазина, то совет - не верьте, что без платной гарантии не дадут кредит - это вранье. Также учтите - когда Вам говорят, что гарантию можно будет обналичить, Вы должны будете купить на определенную сумму товара и только тогда гарантийную суму вычтут от общей цены. Об этом сказать почему-то забывают. Для меня это не проблема, но терпеть не могу ложь.
Отзыв о Фокстрот по адресу Львів, просп. Красной Калины, 62 Не буду описувати повністю всю неприємну ситуацію, яка в мене склалася з компанією Фокстрот. Висновок з цієї ситуації: ніколи не купляйте техніку в цій шарашкиній конторі з гарантією "Екстра-сервіс". Тому що якщо у вас щось станеться з вашою технікою, то її ніколи не зремонтують, а будуть якомога довше затягувати процес! Працівникам абсолютно всеодно що відбувається з вашою технікою, абсолютно всі... Читать отзыв Не буду описувати повністю всю неприємну ситуацію, яка в мене склалася з компанією Фокстрот. Висновок з цієї ситуації: ніколи не купляйте техніку в цій шарашкиній конторі з гарантією "Екстра-сервіс". Тому що якщо у вас щось станеться з вашою технікою, то її ніколи не зремонтують, а будуть якомога довше затягувати процес! Працівникам абсолютно всеодно що відбувається з вашою технікою, абсолютно всі відповідають завчені фрази, після чого нічого не роблять! Я обурена роботою цієї компанії!!! Якщо ви не хочете назавжди втратити свою техніку, за яку ви заплатили гроші, ніколи нічого не купляйте в Фокстроті!!!
Отзыв о Фокстрот по адресу Львів, просп. Красной Калины, 62 Речь пойдет о вентиляторе Gorenje Smart AIR 360 L за 3335грн. 1)Заказывая в интернет магазине они не отправляют в твой город в магазин, а только Новой почтой. Не тяжело догадаться почему. 2)Товар оказался не сертифицирован и без инструкций на русском и украинском языках. 3)Принеся товар домой я понял что товар мне не подходит и я сразу позвонил... Читать отзыв Речь пойдет о вентиляторе Gorenje Smart AIR 360 L за 3335грн. 1)Заказывая в интернет магазине они не отправляют в твой город в магазин, а только Новой почтой. Не тяжело догадаться почему. 2)Товар оказался не сертифицирован и без инструкций на русском и украинском языках. 3)Принеся товар домой я понял что товар мне не подходит и я сразу позвонил на гарячую линию, а там уперлись или товар был в использовании. Никак нельзя понять что товар тебе не подходит не испробовав его. 4)Не советую данную конторку никому!!!
Информируем Вас о том, что к сожалению, мы не доставляем товар на розничные магазины. Доставка товаров со склада возможно либо курьером по адресу либо же до отделения Новой Почты. Согласно законодательства Украины «Закон по защите прав потребителей» ст.9 Права потребителя при приобретении товара надлежащего качества, потребитель имеет право на обмен товара надлежащего качества в течение четырнадцати дней, не считая день покупки. Обмен товара надлежащего качества осуществляется, если он: · не использовался; · сохранен товарный вид; · сохранены потребительские свойства; · не нарушены пломбы, ярлыки; · сохранен расчетный документ, выданный потребителю вместе с проданным товаром. Согласно ст. 8 Закона Украины «О защите прав потребителей», в случае, если товар был в эксплуатации и имеет технические неполадки, клиент обращается в сервисный центр, где будет получен акт о наличии дефекта с дальнейшим бесплатным его устранением в сроки до 14 дней (если другие сроки не были согласованы обеими сторонами). При условии, что ремонт техники по каким-либо причинам невозможен, Вам предоставят акт на списание техники, по факту наличия которого возможен обмен/возврат товара.
С уважением, Елена Служба управления взаимоотношениями с покупателями 0800 500 153 Показать 2 ответа
Отзыв о Фокстрот по адресу Львів, просп. Красной Калины, 62 20.02.17 - візит в магазин м. Львів, Чорновола 57 (приблизний час візиту 16:30-17.00). Мета візиту: Планшет SAMSUNG SM-T585N Galaxy Tab A 10.1 LTE ZKA (black) - щоб купити. Спокійно зміг подивитись асортимент, подивитись і поклацати (потримати в руках, роздивитись все, що цікавило) планшети. Підійшов продавець, ввічливо поцікавився, що мене цікавить і чи може він допомогти. Ну а далі читайте... Читать отзыв 20.02.17 - візит в магазин м. Львів, Чорновола 57 (приблизний час візиту 16:30-17.00). Мета візиту: Планшет SAMSUNG SM-T585N Galaxy Tab A 10.1 LTE ZKA (black) - щоб купити. Спокійно зміг подивитись асортимент, подивитись і поклацати (потримати в руках, роздивитись все, що цікавило) планшети. Підійшов продавець, ввічливо поцікавився, що мене цікавить і чи може він допомогти. Ну а далі читайте плюси і мінуси. P.S. Думаю, ви прочитали плюси і мінуси. Кілька порад для тих, хто йде в магазин "Фокстрот": 1) Коли ви знайдете те, що вас цікавить, пошукайте продавця, який вам надасть професійну консультацію. 2) Поясніть продавцю, що вас цікавить і що вам треба. 3) Якщо товар в кредит, пояснюєте, які умови вас цікавлять. 4) При спробі нав'язати вам страховку і.т.д ввічливо поясніть, що вони не мають права (байки про те, що вам не зможуть оформити кредит, - туфта повна). При потребі навіть кличте адміністратора, дзвоніть на гарячу лінію. 5) Якщо продавець зацікавлений вам продати, він надасть вам професійну консультацію і при потребі допоможе (розкаже варіанти) отримати кредит на максимальний термін (який можуть дати без переплат). 6) Найголовніше: не дозволяйте на себе тиснути, але відстоюйте свою позицію ввічливо (не давайте вивести з себе). РЕЗУЛЬТАТ: мені знову вдалось придбати те, що мені потрібно. Знову пощастило з продавцем. Найголовніше - мені не впарили нічого зайвого. Окрема подяка продавцю-консультанту Процив О.О. - за допомогу у вирішенні питання з кредитним експертом.
Достоинства:
1)Продавець-консультант Процив О.О. - ввічливий, помітно було, що зацікавлений продати товар, надав професійну консультацію.
2) Без всяких проблем (ніхто не рухав) дали можливість роздивитись товар + поклацати. Після оформлення покупки принесли новенький планшет і розпакували все при мені.
3) Продавець-консультант Процив О.О. допоміг отримати кредит на м'яких умовах (на тих умовах, які мене цікавили).
4) На мої питання в магазині давали відповідь конкретно і по суті.
Недостатки:
Ну а тепер - про недоліки.
Кредитний експерт пробував впарити кредит з переплатою 600 грн., мотивуючи тим, що це страховка. На питання, що це за страховка, нічого сказати внятно не зміг. В результаті я йому пояснював, від чого банк може страхуватись (варіанти, які мені відомі).
Доброго дня! Щиро раді, що Ви залишилися задоволені взаємодією з магазинами мережі «Фокстрот. Техніка для дому". Наша основна задача - надавати якісне обслуговування для клієнтів. Що стосується роботи кредитного брокера, ми обов'язково звернимо увагу на роботу кредитного брокера щоб у подальшому подібних ситуацій не виникало. Бажаємо надалі тільки приємних покупок в мережі наших магазинів! Дякуємо Вам за залишенний Вами відгук.
З повагою, Аліна Служба управління взаємовідносинами з покупцями 0800 500 153
Отзыв о Фокстрот по адресу Львів, просп. Красной Калины, 62 Оскільки в магазині продавців більше ніж покупців і всі вони дуже сильно " зайняті" розгляданням своїх товарів і одне одного , я звернувся з проханням до ОДНОГО ДУЖЕ ПРОФЕСІЙНОГО ПРОДАВЦЯ-КОНСУЛЬТАНТА пральних машинок з проханням проконультувати мене на рахунок купівлі пральної машинки. На що отримав консультацію дещо знервованого ПРОДАВЦЯ-КОНСУЛЬТАНТА, який протягом 5 хвилин приділеного мені часу 5 раз бігав по магазину... Читать отзыв Оскільки в магазині продавців більше ніж покупців і всі вони дуже сильно " зайняті" розгляданням своїх товарів і одне одного , я звернувся з проханням до ОДНОГО ДУЖЕ ПРОФЕСІЙНОГО ПРОДАВЦЯ-КОНСУЛЬТАНТА пральних машинок з проханням проконультувати мене на рахунок купівлі пральної машинки. На що отримав консультацію дещо знервованого ПРОДАВЦЯ-КОНСУЛЬТАНТА, який протягом 5 хвилин приділеного мені часу 5 раз бігав по магазину з виглядом страшно ділового. В магазині в той час я був єдиним покупцем, не розумію на що він так сильно відволікався. Консультація проходила в режимі дуже розумного ПРОДАВЦЯ-КОНСУЛЬТАНТА і покупця з відсталими розумовими здібностями. На мою думку, може я помиляюсь, але це його робота: консультувати покупців і відповідати на їх питання. Я три рази приходив з грошима вже нарешті купити ту пральну машинку, але це мені не вдалося зробити, оскільки цей самий ПРОДАВЕЦЬ-КОНСУЛЬТАНТ пояснив мені що машинка може зламатись протягом 14 днів і це будуть мої проблеми ( а це часто стається в даному магазині). Отже, техніка продається часто поломаною і тому треба купити гарантію , яка коштує 700 грн, а він мені її продасть за 100грн. І якщо мені щось не подобається то нехай я йду в інший магазин. Дуже "Вдячний" вашому магазину за те що мені нахамили, відправили в інший магазин. Більше я дійсно не прийду і всім раджу туди не йти і не купляти їхньої ( поломаної )техніки. І звернення до керівництва магазину: НАВЧІТЬ СВОЇХ ПРОДАВЦІВ-КОНСУЛЬТАНТІВ ВВІЧЛИВОСТІ, ТЕРПИМОСТІ, ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ. ОСКІЛЬКИ ЛЮДИ ПРИХОДЯТЬ ДО ВАС ЗА ТЕХНІКОГЮ, А НЕ ЗА ХАМСТВОМ, ЗІПСУТИМИ НЕРВАМИ І ПРИНИЖЕННЯМ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ми приносимо Вам свої вибачення, по ситуації, що склалася, оскільки це дійсно неприємна ситуація для Вас, як для клієнта нашої компанії. Висловлюємо свою щиру вдячність за надану нам інформацію про якість роботи представників магазину, оскільки кожне звернення і зауваження допомагає нам покращувати якість обслуговування наших клієнтів. Ми обов'язково звернемо увагу на даний інцидент, оскільки робота співробітників мережі «Фокстрот. Техніка для дому »націлена, насамперед, на задоволення потреб клієнтів, щоб кожна покупка була максимально комфортною.
Робота співробітників мережі «Фокстрот. Техніка для дому »націлена, насамперед, на задоволення потреб клієнтів, щоб кожна покупка була максимально комфортною. Сподіваємося на розуміння з Вашого боку. І ми завжди раді Вас бачити в мережі наших магазинів.
З повагою, Олена Служба управління взаємовідносинами з покупцями 0800 500 153 Показать 1 ответ
Отзыв о Фокстрот по адресу Львів, просп. Красной Калины, 62 Потрібний був ноутбук,приїхав у фоокстрот,щоб зекономити час і не чекати доставки.Знайшов ноутбук з віндовсом. Почнем з того,що ціна на товар вища не те,що в інтернеті,але й вища ніж у іншиж аналогічних магазинах.Ноутбук тормозить,тому,що стоїть віндовс не до системних параметрів ноутбука. Отакий сервіс надає фокстрот,хотів заплатити більше,але отримати якість і швидкість,а отримав фігню,ще й знервувався. Більше жодного разу не буду нічого... Читать отзыв Потрібний був ноутбук,приїхав у фоокстрот,щоб зекономити час і не чекати доставки.Знайшов ноутбук з віндовсом. Почнем з того,що ціна на товар вища не те,що в інтернеті,але й вища ніж у іншиж аналогічних магазинах.Ноутбук тормозить,тому,що стоїть віндовс не до системних параметрів ноутбука. Отакий сервіс надає фокстрот,хотів заплатити більше,але отримати якість і швидкість,а отримав фігню,ще й знервувався. Більше жодного разу не буду нічого купляти у таких супермаркетах. Клоуни підходять до справи.
Приносимо вибачення за заподіяні Вам незручності. Це дійсно неприємна ситуація для Вас, як для нашого клієнта. Сподіваємося, що даний випадок не залишить негативне враження про нашу компанію в цілому.
З повагою, Марія Спеціаліст групи рекламацій Компанія «Фокстрот. Техніка для дому " 0800 500 153
Незадоволений покупець (Украина, Львів)29 декабря, 2015 год
Отзыв о Фокстрот по адресу Львів, просп. Красной Калины, 62 Купив телефон Bravis Alpa за 1799грн + 20 за екстра сервіс він випав мені з рук і розбився екран заніс у сервіс і безкоштовно зремонтували, коли це сталось удруге сказали що НЕ ПІДЛЯГАЄ ремонту і потрібно відправляти у Київ документи щоб пернути гроші за товар, коли я провів цю операцію мені на карту перечислили 100 грн!!! з 1799 за... Читать отзыв Купив телефон Bravis Alpa за 1799грн + 20 за екстра сервіс він випав мені з рук і розбився екран заніс у сервіс і безкоштовно зремонтували, коли це сталось удруге сказали що НЕ ПІДЛЯГАЄ ремонту і потрібно відправляти у Київ документи щоб пернути гроші за товар, коли я провів цю операцію мені на карту перечислили 100 грн!!! з 1799 за тел + 200 за Екстра Сервіс 100грн!! це має так бути?
Нам щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися з незручностями при взаємодії з магазинами мережі «Фокстрот. Техніка для дому». Для того , щоб ми могли надати Вам коректну інформацію і розібратися в даній ситуації, прохання конкретизувати Ваше звернення та направити його на електронну адресу компанії [email protected] вказавши наступну інформацію: - номер Вашого договору або номер заявки на ремонт; - контактні дані для зворотного зв'язку.
З повагою , Олена Фахівець групи рекламацій Компанія «Фокстрот. Техніка для дому » 0800 500 153
Отзыв о Фокстрот по адресу Львів, просп. Красной Калины, 62 мало того, що продаєте поламану техніку, то ще й працівників своїх вчите хамити клієнтам. Адміністратор дозволяє собі сказати, що якщо ви вийшли за межі магазину, то це ваші проблеми, що телефон не працює!!!! А протестувати мережа магазинів Фокстрот, речі, які вона продає не може??!! Для чого правда, головне продати!!!! Ніколи більше сюди не прийду!!!!
Нам щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися з незручностями при взаємодії з магазинами мережі «Фокстрот. Техніка для дому». Для того , щоб ми могли надати Вам коректну інформацію і розібратися в даній ситуації, прохання конкретизувати Ваше звернення та направити його на електронну адресу компанії [email protected] вказавши наступну інформацію: - дату відвідування магазину; - контактні дані для зворотного зв'язку.
З повагою , Аліна Фахівець групи рекламацій Компанія «Фокстрот. Техніка для дому » 0800 500 153
Отзыв о Фокстрот по адресу Львів, просп. Красной Калины, 62 Сьогодні прийшов в магазин фокстрот, бо бачив той смартфон, що хотіла жінка там по нормальній вартості. Спеціально саме в цей магазин прийшов разом з нею. Нічого не розпитував у консультанта, лише сказав, щоб він мені дав запакований, а я на касі сплачу. !!! АЛЕ... Виявилось, що ціна на ціннику не співпадає з реальністю і не тількі на цей телефон, а... Читать отзыв Сьогодні прийшов в магазин фокстрот, бо бачив той смартфон, що хотіла жінка там по нормальній вартості. Спеціально саме в цей магазин прийшов разом з нею. Нічого не розпитував у консультанта, лише сказав, щоб він мені дав запакований, а я на касі сплачу. !!! АЛЕ... Виявилось, що ціна на ціннику не співпадає з реальністю і не тількі на цей телефон, а на всю техніку. Для того, щоб мені продали смартфон за ту ціну - треба замовити в них налаштування на 250 грн, та обов'язково придбати будь-який аксесуар до нього. Коли я спитав консультанта чи знає він, що це незаконно, що це є маніпуляцією, яка на межі шахрайства, він просто пожав плечима. Втім, смартфон мені продавати відмовилися за ту ціну, яку він коштував.
Цікаво куди дивляться правоохоронні органи, бо це однозначно не є законним. Це порушує низьку моїх прав, та прав самого магазину. Я знав, що мені його продадуть, якщо я почну ретельно спілкуватись на цю тему, але в мене не було настрою з цим зв'язуватись.
Керівництво Фокстроту, я, як журналіст, обіцяю детальне розголошення цього в ЗМІ, а також, очікуйте на штрафи. Це просто обман покупців, хоча в нас 21 століття, а не 90-і роки.
Добрий вечір, Олександр! Вдячні Вам за залишений відгук. Ваша думка дуже важлива для нас! Нам щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися з подібною ситуацією.
Придбання додаткових послуг компанії на товар (у тому числі акційний) бажано але не обов'язково. Обов'язкове придбання додаткових послуг компанії тільки в разі оформлення «0% КРЕДИТ».
Для уточнення інформації, повідомте, будь ласка, на нашу електронну скриньку [email protected] марку і модель техніки або код товару, а також адресу магазину, в якому Ви хотіли зробити покупку, дата відвідування магазину. Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася!
З повагою, Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800-500-153
Отзыв о Фокстрот по адресу Львів, просп. Красной Калины, 62 Тоже самое и у меня!!! Город Львов!!! Лохотрон!!! Самый галимый магазин!! Одно хамовитое отродие и радуются, когда им удается обмануть покупателя!!!
Добрый день! Благодарим Вас за отзыв. Нам искренне жаль, у Вас осталось негативное впечатление от посещения магазина нашей сети. Для уточнения информации, сообщите, пожалуйста, через форму обратной связи на [email protected] более подробно ситуацию, которая возникла.
С уважением, Компания «Фокстрот. Техника для дома» 0-800-500-153
Поганий відгук
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Продавці в Фокстроті обманюють клієнтів
Двічі продано браковані навушники
Швидке обслуговування і вигідні пропозиції!
Запропонували окремі вигідні умови і дали знижку на клавіатуру і мишку (акція "разом дешевше"). Задоволена сервісом і якістю!
Щиро раді, що Ви залишилися задоволені взаємодією з магазинами мережі «Фокстрот. Техніка для дому".
Наше основне завдання - надавати якісне обслуговування клієнтам.
Бажаємо надалі тільки приємних покупок в мережі наших магазинів!
З повагою, Андрій
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Жахливо!!!
Благодарим Вас за отзыв
Приносим искренние извинения за причиненные Вам неудобства.
Информация передана ответственному сотруднику для улучшения качества обслуживания клиентов
С уважением, Маргарита
Специалист по работе с клиентами
Компания "Фокстрот. Техника для дома"
0800 300 353
Работайте над собой!
Приносим извинения за предоставленные неудобства.
Информации передана ответственному сотруднику для улучшения качества обслуживания клиентов.
С уважением, Яна
Специалист по работе с клиентами
Компания "Фокстрот. Техника для дома"
0800 300 353
НІКОЛИ НІЧОГО НЕ КУПЛЯЙТЕ В ФОКСТРОТІ
Працівникам абсолютно всеодно що відбувається з вашою технікою, абсолютно всі... Читать отзыв Не буду описувати повністю всю неприємну ситуацію, яка в мене склалася з компанією Фокстрот. Висновок з цієї ситуації: ніколи не купляйте техніку в цій шарашкиній конторі з гарантією "Екстра-сервіс". Тому що якщо у вас щось станеться з вашою технікою, то її ніколи не зремонтують, а будуть якомога довше затягувати процес!
Працівникам абсолютно всеодно що відбувається з вашою технікою, абсолютно всі відповідають завчені фрази, після чого нічого не роблять!
Я обурена роботою цієї компанії!!!
Якщо ви не хочете назавжди втратити свою техніку, за яку ви заплатили гроші, ніколи нічого не купляйте в Фокстроті!!!
Приносимо вибачення за не приємну ситуацію, яка склалась.
Прохання надати детальну інформацію(№ чеку, № заявки або № договору) відправивши інформацію на електронну адресу компанії [email protected].
Дякуємо за розуміння.
З повагою, Вікторія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Закон не для них!
1)Заказывая в интернет магазине они не отправляют в твой город в магазин, а только Новой почтой. Не тяжело догадаться почему.
2)Товар оказался не сертифицирован и без инструкций на русском и украинском языках.
3)Принеся товар домой я понял что товар мне не подходит и я сразу позвонил... Читать отзыв Речь пойдет о вентиляторе Gorenje Smart AIR 360 L за 3335грн.
1)Заказывая в интернет магазине они не отправляют в твой город в магазин, а только Новой почтой. Не тяжело догадаться почему.
2)Товар оказался не сертифицирован и без инструкций на русском и украинском языках.
3)Принеся товар домой я понял что товар мне не подходит и я сразу позвонил на гарячую линию, а там уперлись или товар был в использовании. Никак нельзя понять что товар тебе не подходит не испробовав его.
4)Не советую данную конторку никому!!!
Благодарим Вас за отзыв.
Информируем Вас о том, что к сожалению, мы не доставляем товар на розничные магазины.
Доставка товаров со склада возможно либо курьером по адресу либо же до отделения Новой Почты.
Согласно законодательства Украины «Закон по защите прав потребителей» ст.9 Права потребителя при приобретении товара надлежащего качества, потребитель имеет право на обмен товара надлежащего качества в течение четырнадцати дней, не считая день покупки. Обмен товара надлежащего качества осуществляется, если он:
· не использовался;
· сохранен товарный вид;
· сохранены потребительские свойства;
· не нарушены пломбы, ярлыки;
· сохранен расчетный документ, выданный потребителю вместе с проданным товаром.
Согласно ст. 8 Закона Украины «О защите прав потребителей», в случае, если товар был в эксплуатации и имеет технические неполадки, клиент обращается в сервисный центр, где будет получен акт о наличии дефекта с дальнейшим бесплатным его устранением в сроки до 14 дней (если другие сроки не были согласованы обеими сторонами).
При условии, что ремонт техники по каким-либо причинам невозможен, Вам предоставят акт на списание техники, по факту наличия которого возможен обмен/возврат товара.
С уважением, Елена
Служба управления взаимоотношениями с покупателями
0800 500 153 Показать 2 ответа
Знаючи правила, можна домогтись свого
Мета візиту: Планшет SAMSUNG SM-T585N Galaxy Tab A 10.1 LTE ZKA (black) - щоб купити. Спокійно зміг подивитись асортимент, подивитись і поклацати (потримати в руках, роздивитись все, що цікавило) планшети. Підійшов продавець, ввічливо поцікавився, що мене цікавить і чи може він допомогти. Ну а далі читайте... Читать отзыв 20.02.17 - візит в магазин м. Львів, Чорновола 57 (приблизний час візиту 16:30-17.00).
Мета візиту: Планшет SAMSUNG SM-T585N Galaxy Tab A 10.1 LTE ZKA (black) - щоб купити. Спокійно зміг подивитись асортимент, подивитись і поклацати (потримати в руках, роздивитись все, що цікавило) планшети. Підійшов продавець, ввічливо поцікавився, що мене цікавить і чи може він допомогти. Ну а далі читайте плюси і мінуси.
P.S. Думаю, ви прочитали плюси і мінуси. Кілька порад для тих, хто йде в магазин "Фокстрот": 1) Коли ви знайдете те, що вас цікавить, пошукайте продавця, який вам надасть професійну консультацію. 2) Поясніть продавцю, що вас цікавить і що вам треба. 3) Якщо товар в кредит, пояснюєте, які умови вас цікавлять. 4) При спробі нав'язати вам страховку і.т.д ввічливо поясніть, що вони не мають права (байки про те, що вам не зможуть оформити кредит, - туфта повна). При потребі навіть кличте адміністратора, дзвоніть на гарячу лінію. 5) Якщо продавець зацікавлений вам продати, він надасть вам професійну консультацію і при потребі допоможе (розкаже варіанти) отримати кредит на максимальний термін (який можуть дати без переплат). 6) Найголовніше: не дозволяйте на себе тиснути, але відстоюйте свою позицію ввічливо (не давайте вивести з себе). РЕЗУЛЬТАТ: мені знову вдалось придбати те, що мені потрібно. Знову пощастило з продавцем. Найголовніше - мені не впарили нічого зайвого. Окрема подяка продавцю-консультанту Процив О.О. - за допомогу у вирішенні питання з кредитним експертом.
Щиро раді, що Ви залишилися задоволені взаємодією з магазинами мережі «Фокстрот. Техніка для дому".
Наша основна задача - надавати якісне обслуговування для клієнтів.
Що стосується роботи кредитного брокера, ми обов'язково звернимо увагу на роботу кредитного брокера щоб у подальшому подібних ситуацій не виникало.
Бажаємо надалі тільки приємних покупок в мережі наших магазинів!
Дякуємо Вам за залишенний Вами відгук.
З повагою, Аліна
Служба управління взаємовідносинами з покупцями
0800 500 153
Хамство і брехня - ось ваш девіз №2
Дуже "Вдячний" вашому магазину за те що мені нахамили, відправили в інший магазин. Більше я дійсно не прийду і всім раджу туди не йти і не купляти їхньої ( поломаної )техніки. І звернення до керівництва магазину: НАВЧІТЬ СВОЇХ ПРОДАВЦІВ-КОНСУЛЬТАНТІВ ВВІЧЛИВОСТІ, ТЕРПИМОСТІ, ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ. ОСКІЛЬКИ ЛЮДИ ПРИХОДЯТЬ ДО ВАС ЗА ТЕХНІКОГЮ, А НЕ ЗА ХАМСТВОМ, ЗІПСУТИМИ НЕРВАМИ І ПРИНИЖЕННЯМ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Дякуємо за відгук.
Ми приносимо Вам свої вибачення, по ситуації, що склалася, оскільки це дійсно неприємна ситуація для Вас, як для клієнта нашої компанії.
Висловлюємо свою щиру вдячність за надану нам інформацію про якість роботи представників магазину, оскільки кожне звернення і зауваження допомагає нам покращувати якість обслуговування наших клієнтів.
Ми обов'язково звернемо увагу на даний інцидент, оскільки робота співробітників мережі «Фокстрот. Техніка для дому »націлена, насамперед, на задоволення потреб клієнтів, щоб кожна покупка була максимально комфортною.
Робота співробітників мережі «Фокстрот. Техніка для дому »націлена, насамперед, на задоволення потреб клієнтів, щоб кожна покупка була максимально комфортною.
Сподіваємося на розуміння з Вашого боку. І ми завжди раді Вас бачити в мережі наших магазинів.
З повагою, Олена
Служба управління взаємовідносинами з покупцями
0800 500 153 Показать 1 ответ
Ніколи не купляти у фокстроті
Почнем з того,що ціна на товар вища не те,що в інтернеті,але й вища ніж у іншиж аналогічних магазинах.Ноутбук тормозить,тому,що стоїть віндовс не до системних параметрів ноутбука.
Отакий сервіс надає фокстрот,хотів заплатити більше,але отримати якість і швидкість,а отримав фігню,ще й знервувався.
Більше жодного разу не буду нічого... Читать отзыв Потрібний був ноутбук,приїхав у фоокстрот,щоб зекономити час і не чекати доставки.Знайшов ноутбук з віндовсом.
Почнем з того,що ціна на товар вища не те,що в інтернеті,але й вища ніж у іншиж аналогічних магазинах.Ноутбук тормозить,тому,що стоїть віндовс не до системних параметрів ноутбука.
Отакий сервіс надає фокстрот,хотів заплатити більше,але отримати якість і швидкість,а отримав фігню,ще й знервувався.
Більше жодного разу не буду нічого купляти у таких супермаркетах.
Клоуни підходять до справи.
Дякуємо Вам за звернення.
Приносимо вибачення за заподіяні Вам незручності.
Це дійсно неприємна ситуація для Вас, як для нашого клієнта.
Сподіваємося, що даний випадок не залишить негативне враження про нашу компанію в цілому.
З повагою, Марія
Спеціаліст групи рекламацій
Компанія «Фокстрот. Техніка для дому "
0800 500 153
Купив телефон Bravis Alpha він випав мені з рук і розбився екран його відремонтували, коли вдруге таке сталось сказили що потрібно відправити у Київ документи і мені повернуть гроші коли я це зробив мені і справді прийшли гроші. 100грн!!!!! з 1799 тел +2
сказали що НЕ ПІДЛЯГАЄ ремонту і потрібно відправляти у Київ документи щоб пернути гроші за товар, коли я провів цю операцію мені на карту перечислили 100 грн!!! з 1799 за... Читать отзыв Купив телефон Bravis Alpa за 1799грн + 20 за екстра сервіс він випав мені з рук і розбився екран заніс у сервіс і безкоштовно зремонтували, коли це сталось удруге
сказали що НЕ ПІДЛЯГАЄ ремонту і потрібно відправляти у Київ документи щоб пернути гроші за товар, коли я провів цю операцію мені на карту перечислили 100 грн!!! з 1799 за тел + 200 за Екстра Сервіс
Вдячні Вам за звернення.
Нам щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися з незручностями при взаємодії з магазинами мережі «Фокстрот. Техніка для дому».
Для того , щоб ми могли надати Вам коректну інформацію і розібратися в даній ситуації, прохання конкретизувати Ваше звернення та направити його на електронну адресу компанії [email protected] вказавши наступну інформацію:
- номер Вашого договору або номер заявки на ремонт;
- контактні дані для зворотного зв'язку.
З повагою , Олена
Фахівець групи рекламацій
Компанія «Фокстрот. Техніка для дому »
0800 500 153
Хамство і брехня- ось ваш девіз!!!!!
Ніколи більше сюди не прийду!!!!
Вдячні Вам за звернення.
Нам щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися з незручностями при взаємодії з магазинами мережі «Фокстрот. Техніка для дому».
Для того , щоб ми могли надати Вам коректну інформацію і розібратися в даній ситуації, прохання конкретизувати Ваше звернення та направити його на електронну адресу компанії [email protected] вказавши наступну інформацію:
- дату відвідування магазину;
- контактні дані для зворотного зв'язку.
З повагою , Аліна
Фахівець групи рекламацій
Компанія «Фокстрот. Техніка для дому »
0800 500 153
Невідповідність цін
Цікаво куди дивляться правоохоронні органи, бо це однозначно не є законним. Це порушує низьку моїх прав, та прав самого магазину. Я знав, що мені його продадуть, якщо я почну ретельно спілкуватись на цю тему, але в мене не було настрою з цим зв'язуватись.
Керівництво Фокстроту, я, як журналіст, обіцяю детальне розголошення цього в ЗМІ, а також, очікуйте на штрафи. Це просто обман покупців, хоча в нас 21 століття, а не 90-і роки.
Вдячні Вам за залишений відгук. Ваша думка дуже важлива для нас!
Нам щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися з подібною ситуацією.
Придбання додаткових послуг компанії на товар (у тому числі акційний) бажано але не обов'язково. Обов'язкове придбання додаткових послуг компанії тільки в разі оформлення «0% КРЕДИТ».
Для уточнення інформації, повідомте, будь ласка, на нашу електронну скриньку [email protected] марку і модель техніки або код товару, а також адресу магазину, в якому Ви хотіли зробити покупку, дата відвідування магазину.
Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася!
З повагою,
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800-500-153
Благодарим Вас за отзыв.
Нам искренне жаль, у Вас осталось негативное впечатление от посещения магазина нашей сети.
Для уточнения информации, сообщите, пожалуйста, через форму обратной связи на [email protected] более подробно ситуацию, которая возникла.
С уважением,
Компания «Фокстрот. Техника для дома»
0-800-500-153