Максим Отзыв написан 23 октября, 2019 год108 просмотров
Доброго часу. Придав телевізор батькам. При замовлені на сайті в чаті підтримки списався з оператором, так як була відсутня можливість оплатити замовлення на картку, - сказали що даний тв тільки доступний в певних магазинах, на доставку нема. Попросив відмінити замовлення і перейшов до другого магазину щоб замовити цю ж модель, але позвонив якийсь мужичок з Фокстроту і сказав що відправлять. Адресна доставка. Телевізор при отримані батько оглянув поверхнево - без пошкоджень. Але після того як він зібрав його та включив - виявилися внутрішні тріщини на екрані - по кутах по 15см та по центру 30см!! Їх видно лише при включеному екрані. Навіть якщо світити ліхтариком на виключений тв - їх не видно. На гарячій лінії сказали що при відправлені все добре було. Але! Гарантійний талон не заповнений, очевидно його навіть не перевіряли! Буду тримати в курсі на реакцї магазину - тим пачпе вони запустили нову рекламну кампанію.
Вчора прийшов лист від САВ Дистибюшин шо під час відправки все було добре. Батьки вже не молоді, я перший раз роблю їм такий подарунок і в резльтаті така прикрість. Ну якшо ви відправляли нормальний тв - то значить на Новій пошті його пошкодили - хай нададуть вам відео матеріал для перевірки.
Прислали бракований Тв - вsдмоляються вертати гроші або замінити. - Отзывы о Фокстрот
Придав телевізор батькам.
При замовлені на сайті в чаті підтримки списався з оператором, так як була відсутня можливість оплатити замовлення на картку, - сказали що даний тв тільки доступний в певних магазинах, на доставку нема. Попросив відмінити замовлення і перейшов до другого магазину щоб замовити цю ж модель, але позвонив якийсь мужичок з Фокстроту і сказав що відправлять.
Адресна доставка. Телевізор при отримані батько оглянув поверхнево - без пошкоджень. Але після того як він зібрав його та включив - виявилися внутрішні тріщини на екрані - по кутах по 15см та по центру 30см!! Їх видно лише при включеному екрані. Навіть якщо світити ліхтариком на виключений тв - їх не видно.
На гарячій лінії сказали що при відправлені все добре було. Але! Гарантійний талон не заповнений, очевидно його навіть не перевіряли! Буду тримати в курсі на реакцї магазину - тим пачпе вони запустили нову рекламну кампанію.
отзыв
Комментарии к отзыву
Благодарим Вас за обращение.
Приносим извинения за предоставленные неудобства.
Просьба предоставить номер телефона или номер чека покупки,на наш электронный адрес [email protected] для дальнейших разбирательств.
С уважением, Владимир
Специалист по работе с клиентами
Компания "Фокстрот. Техника для дома"
0800 300 353
Дякуємо Вам за звернення.
Приносимо вибачення за незручності.
Прохання надати номер телефону або номер чека покупки, на нашу електронну адресу [email protected] для подальших розглядів.
З повагою, Володимир
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353