Доброго часу. Придав телевізор батькам. При замовлені на сайті в чаті підтримки списався з оператором, так як була відсутня можливість оплатити замовлення на картку, - сказали що даний тв тільки доступний в певних магазинах, на доставку нема. Попросив відмінити замовлення і перейшов до другого магазину щоб замовити цю ж модель, але позвонив якийсь мужичок з Фокстроту і сказав що відправлять. Адресна доставка. Телевізор при отримані батько оглянув поверхнево - без пошкоджень. Але після того як він зібрав його та включив - виявилися внутрішні тріщини на екрані - по кутах по 15см та по центру 30см!! Їх видно лише при включеному екрані. Навіть якщо світити ліхтариком на виключений тв - їх не видно. На гарячій лінії сказали що при відправлені все добре було. Але! Гарантійний талон не заповнений, очевидно його навіть не перевіряли! Буду тримати в курсі на реакцї магазину - тим пачпе вони запустили нову рекламну кампанію.
Вчора прийшов лист від САВ Дистибюшин шо під час відправки все було добре. Батьки вже не молоді, я перший раз роблю їм такий подарунок і в резльтаті така прикрість. Ну якшо ви відправляли нормальний тв - то значить на Новій пошті його пошкодили - хай нададуть вам відео матеріал для перевірки.
Прислали бракований Тв - вsдмоляються вертати гроші або замінити. - Відгуки про Фокстрот
Придав телевізор батькам.
При замовлені на сайті в чаті підтримки списався з оператором, так як була відсутня можливість оплатити замовлення на картку, - сказали що даний тв тільки доступний в певних магазинах, на доставку нема. Попросив відмінити замовлення і перейшов до другого магазину щоб замовити цю ж модель, але позвонив якийсь мужичок з Фокстроту і сказав що відправлять.
Адресна доставка. Телевізор при отримані батько оглянув поверхнево - без пошкоджень. Але після того як він зібрав його та включив - виявилися внутрішні тріщини на екрані - по кутах по 15см та по центру 30см!! Їх видно лише при включеному екрані. Навіть якщо світити ліхтариком на виключений тв - їх не видно.
На гарячій лінії сказали що при відправлені все добре було. Але! Гарантійний талон не заповнений, очевидно його навіть не перевіряли! Буду тримати в курсі на реакцї магазину - тим пачпе вони запустили нову рекламну кампанію.
відгук
Коментарі до відгуку
Благодарим Вас за обращение.
Приносим извинения за предоставленные неудобства.
Просьба предоставить номер телефона или номер чека покупки,на наш электронный адрес [email protected] для дальнейших разбирательств.
С уважением, Владимир
Специалист по работе с клиентами
Компания "Фокстрот. Техника для дома"
0800 300 353
Дякуємо Вам за звернення.
Приносимо вибачення за незручності.
Прохання надати номер телефону або номер чека покупки, на нашу електронну адресу [email protected] для подальших розглядів.
З повагою, Володимир
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353