EVA магазин відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки покупців
EVA магазин
1.5 5
2173 відгука / 333491 перегляд
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Пуста, або засохша туш

Наталя Наталя субота, 15 листопада
Жах, продали пусту, чи то вже засохшу туш. Я постійний покупець в цьому магазині, таке вперше. Магазин почав продавати брак, підробку, чи перебиває дати? Як це розуміти?
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин субота, 15 листопада
Добрий день.
Іноді виробничий брак можливий навіть у відомих брендів - магазин не має можливості виявити такі випадки до продажу, оскільки відкривати або тестувати туші перед реалізацією категорично заборонено.

Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти.
Будь ласка, напишіть нам у соцмережі EVA та надайте:

- фото товару,
- відео свотчу туші на руці,
- дату та місце покупки.

Це допоможе швидко провести перевірку та надати рішення.

Найгірший інтернет "магазин"

Дмитро Дмитро п'ятниця, 14 листопада
Це просто цирк якийсь! Я зробив замовлення 5 листопада, він був прийнятий! І тільки сьогодні, 14 листопада, через 9 днів менеджер зволила повідомити мені, що товару, виявляється, немає в наявності! Приголомшлива оперативність! Сподіваюся зарплату ви отримуєте так само вчасно, бо іншого просто негідні. Відтепер Єву обходитиму десятою дорогою. І всім порадив би робити також. Вітаю – ви гірші!
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин п'ятниця, 14 листопада
Доброго дня! Ми хочемо розібратися в ситуації та знайти найкраще рішення для вас. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та допоможемо!
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Продають підробки

Л Л четвер, 13 листопада
Сьогодні на пункті видачі було забрано дорогий аромат від Roja, який виявився відвертою підробкою! Для порівняння я додала фото флакону оригіналу, який в мене є і підробки яку вони продали. Пакування було схоже максимально на оригінал, тому зрозуміти одразу важко, тільки коли розпакували. Єпа продає товар партнерів, які незрозуміло якого походження. Будемо розбиратися та повертати гроші, бо це шахрайство! Тільки... Читати відгук Сьогодні на пункті видачі було забрано дорогий аромат від Roja, який виявився відвертою підробкою! Для порівняння я додала фото флакону оригіналу, який в мене є і підробки яку вони продали. Пакування було схоже максимально на оригінал, тому зрозуміти одразу важко, тільки коли розпакували. Єпа продає товар партнерів, які незрозуміло якого походження. Будемо розбиратися та повертати гроші, бо це шахрайство! Тільки не треба відписувати, що у вас тільки оригінали, ось вам фото для порівняння, я знаюся на парфумерії дуже добре. На фото чітко видно товсту пружину у підпобці, колір пульвера, скла, шрифт на дні і що казати все про сам аромат. EVA магазин - Продають підробки EVA магазин - Продають підробки EVA магазин - Продають підробки
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин п'ятниця, 14 листопада
Добрий день!
Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.

Щодо зовнішнього вигляду упаковки — виробник продукції залишає за собою право змінювати комплектацію, технічні характеристики, колірну гамму товарів і т.д. без попереднього повідомлення. Наш магазин є реалізатором цієї продукції та, на жаль, не може вплинути на зміни товару.

Для детального розгляду вашого звернення, будь ласка, зверніться до нас через Гарячу Лінію або соціальні мережі, надавши номер замовлення.
За посиланням https://eva.ua/ua/kontakty/ ви можете обрати найзручніший канал зв’язку.

Очікуємо на зворотний зв’язок.

Найповільніше касове обслуговування

Анд Анд неділя, 9 листопада
Це просто жах і дно. Стаєш в кінець черги і розумієш звідки така черга - касир має ввести номер телефону кожної баби і повідомити що в неї 3 грн 47 коп бонусів, і щоб їх списати баба має відсканувати qr-код. І баба стоїть сканує вперше в житті, вся черга чекає.
Щоб ви скисли з такими процедурами.
1 не згоден
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин понеділок, 10 листопада
Добрий день.
Процес введення або використання бонусної картки EVA є стандартною процедурою, необхідною для коректного нарахування чи списання бонусів. Це займає зовсім небагато часу, однак може затримувати чергу, якщо клієнт уперше або рідко користується карткою.

Ми постійно працюємо над удосконаленням сервісу, аби обслуговування було максимально швидким і зручним для всіх покупців.

категорично НЕ рекомендую онлайн покупки в магазині ЕВА

LORA LORA неділя, 2 листопада
Опишу мій досвід, як відгук для інших споживачів. Чесно та неупереджено застерігаю утримуватися від онлайн покупок в Еві. Мною було через онлайн придбано брендований крем. Він був із значною знижкою, звісно, жадібність рекомендувала здійснити покупку. На сайті в опису товару було зазначено, що цей товар дійсний ще принаймні 3 місяці. Коли ж товар потрапив до моїх очей, о, жах, він... Читати відгук Опишу мій досвід, як відгук для інших споживачів. Чесно та неупереджено застерігаю утримуватися від онлайн покупок в Еві. Мною було через онлайн придбано брендований крем. Він був із значною знижкою, звісно, жадібність рекомендувала здійснити покупку. На сайті в опису товару було зазначено, що цей товар дійсний ще принаймні 3 місяці. Коли ж товар потрапив до моїх очей, о, жах, він був вже 4 місяця, 4!!! як прострочений. Тобто, розчарування №№1 - товар із простроченим терміном придатності продається, зауважу, за кошти продається. Не утилізується, а саме реалізується.
Розчарування №2 - товар було повернуто, але кошти треба було очікувати 30 днів
розчарування №3 - за товар було оплачено готівкою, а ось при поверненні треба очікувати на повернення грошей лише на картку
Розчарування №4 - кошти так і не повернулися, хоча минув місяць, картка цією сумою так і не поповнилась
розчарування №№5 - на прохання надати посилання для відгуку оператор відмовився, спираючись на неможливість надавати таку інформацію.
Це НЕпоодинокий випадок незадовільного товару з онлайн магазину. Минулого року я придбала набір для малювання. Але малювати довелось своїм матеріалом, так як фарби із посилки були вщент висохлі.
Резюмую: КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ онлайн сервіс магазину madЕви
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин вівторок, 4 листопада
Доброго дня! Для ретельної перевірки вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі та вказати номер замовлення.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.

Гроші пішли з карти, пише оплата відсутня

Аня Аня неділя, 2 листопада
Вчора моє Замовлення №058720671 було оплачене на сайті Єви картою онлайн о 18:30, гроші знялися, транзакція успішна, але і досі на сайті пише, що оплата відсутня.Дзвонила на гарячу лінію, сказали чекати від 1 до 6 днів... Я в шоці, бо йдеться не про маленьку суму.
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин вівторок, 4 листопада
Шановний клієнте, щиро вибачаємося за незручності, пов’язані з помилкою під час оплати замовлення.

Наші фахівці вже з’ясовують усі деталі цієї ситуації. Зі свого боку ми направили запит на прискорення розгляду, щоб ви отримали відповідь якомога швидше.

Просимо трохи зачекати — ми обов’язково надамо вам зворотний зв’язок найближчим часом. Дякуємо за розуміння!

працівники не володіють умовами акцій або обманюють покупців

Вікторія Вікторія субота, 1 листопада
м. Кропивницький, Кіровоградська область, вул. Вокзальна, магазин Єва, 1 листопада, 2025 року. Написано акція на панчохи та колготи 1+1=3. На мені чомусь зазначена акція "не спрацювала". Касир трохи дивний, коли перепитала ніби ж на панчохи акція поширюється, сказала програма не вибиває вам подарок. При цьому чек не видала. Коли зайшла в додаток, додала ці товари, побачила, що таки акція... Читати відгук м. Кропивницький, Кіровоградська область, вул. Вокзальна, магазин Єва, 1 листопада, 2025 року. Написано акція на панчохи та колготи 1+1=3. На мені чомусь зазначена акція "не спрацювала". Касир трохи дивний, коли перепитала ніби ж на панчохи акція поширюється, сказала програма не вибиває вам подарок. При цьому чек не видала. Коли зайшла в додаток, додала ці товари, побачила, що таки акція працює..... Прикро, що працюють у магазині такі не клієнто орієнтовані "фахівці"...
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин вівторок, 4 листопада
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Гроші пішли з карти, пише оплата відсутня

Анна Анна субота, 1 листопада
Замовляла в Єві вже багато разів, цей раз вирішила сплатити онлайн замовлення як завжди, гроші з карти знялися, а пише "оплата відсутня".
Вже пройшло більше 20 хвилин, статус так і не помінявся.
Дзвонила на гарячу лінію, сказали чекати на відповідь 1-6 днів...А мені що тепер робити?( Гроші з карти зняло. 3474 гривні, 60 копійок, номер замовлення 058720671, просто... Читати відгук
Замовляла в Єві вже багато разів, цей раз вирішила сплатити онлайн замовлення як завжди, гроші з карти знялися, а пише "оплата відсутня".
Вже пройшло більше 20 хвилин, статус так і не помінявся.
Дзвонила на гарячу лінію, сказали чекати на відповідь 1-6 днів...А мені що тепер робити?( Гроші з карти зняло. 3474 гривні, 60 копійок, номер замовлення 058720671, просто в сльозах тепер, не знаю що робити...
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин вівторок, 4 листопада
Шановний клієнте, щиро вибачаємося за незручності, пов’язані з помилкою під час оплати замовлення.

Наші фахівці вже з’ясовують усі деталі цієї ситуації. Зі свого боку ми направили запит на прискорення розгляду, щоб ви отримали відповідь якомога швидше.

Просимо трохи зачекати — ми обов’язково надамо вам зворотний зв’язок найближчим часом. Дякуємо за розуміння!

Краще оминайте цю богодєльню

Едуард Едуард п'ятниця, 31 жовтня
Найгірший досвід користування маркетплейсами, що я мав. Підтримка в єві безбожно некомпетентна і брехлива.
Зробив замовлення, відразу оплатив, відправили через пару днів новою поштою, але в повідомленні від НП вказувалась післяоплата, подзвонив на гарячу лінію єва, дівчина оператор повідомила, що це якась помилка в додатку, таке буває, їдьте на пошту ніхто з вас грошей не візьме, ок приїхав на... Читати відгук
Найгірший досвід користування маркетплейсами, що я мав. Підтримка в єві безбожно некомпетентна і брехлива.
Зробив замовлення, відразу оплатив, відправили через пару днів новою поштою, але в повідомленні від НП вказувалась післяоплата, подзвонив на гарячу лінію єва, дівчина оператор повідомила, що це якась помилка в додатку, таке буває, їдьте на пошту ніхто з вас грошей не візьме, ок приїхав на НП там повідомляють що я маю оплатити повну вартість товару, знову дзвоню оператору, дівчина говорить що ні чим не може допомогти, але дала номер телефону магазину, що відправляв замовлення, кілька разів набрав, ніхто не відповів, від посилки я відмовився, через деякий час прийшло повідомлення що кошти повернуться за 3-5 банківських днів.
Минуло 10 днів кошти не повернулись, дзвоню на гарячу лінію, оператор молодий чоловік говорить, що оскільки ініціатива повернення товару була з мого боку то в таких випадках кошти повертають через 30 днів!!!
Тобто на думку єви за помилки продавця маю платити я своїм часом і грошима
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин субота, 1 листопада
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та надамо зворотний зв'язок!
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Продавці обдурюють

Светлана Светлана середа, 22 жовтня
Сьогодні купила в м.Чорноморськ Eva Box 🙁Дуже не задоволега тим що мене обдурили продавці що Ева бокс запечатаний але з низу наклейка була знята я не замітила сразу. Це не справедливо! Після цього мені геть не хочеться більше заходити в магазин Ева!
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин четвер, 23 жовтня
Доброго вечора! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Тільки влаштувалась і вже хочу звільнитись

Оксана Оксана 15 жовтня, 2025 год
на мою думку компанія орієнтована виключно на покупця. Працівник тут -раб!
В мене питання до керівництва. Чи це стандартна практика у вас,приймати на роботу людину з 0 досвідом в торгівлі,дати можливість попрацювати(а-ля навчання,але то не навчання,на пальцях 15 хв.показали і залишили в залі одну!)4;12;5 годин і варягати в графік 12/12/вихідний/12/12вихідний12/12 і так найближчий місяць? Всі вихідні зайняті! А той один... Читати відгук
на мою думку компанія орієнтована виключно на покупця. Працівник тут -раб!
В мене питання до керівництва. Чи це стандартна практика у вас,приймати на роботу людину з 0 досвідом в торгівлі,дати можливість попрацювати(а-ля навчання,але то не навчання,на пальцях 15 хв.показали і залишили в залі одну!)4;12;5 годин і варягати в графік 12/12/вихідний/12/12вихідний12/12 і так найближчий місяць? Всі вихідні зайняті! А той один день я маю перечитувати/вчити асортимент/складову і т.д.,зуми! Це треш якийсь! А я попереджала що не можу працювати всі вихідні! В мене також є сімʼя,і вона в пріоритеті!
Переваги:
  1. Офіційне працевлаштування
Недоліки:
  1. їх 10000000000
  2. Немає змоги стажування без оформлення!
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 16 жовтня, 2025 год
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук і що поділилися своїми враженнями. Нам щиро шкода, що у вас склалося негативне враження від досвіду роботи.
Хочемо зазначити, що графік роботи формується з урахуванням потреб магазину, але ми завжди намагаємося знаходити баланс між робочими змінами та особистими обставинами співробітників.
Щодо процесу навчання — у компанії діє система адаптації нових працівників, яка передбачає підтримку з боку наставника та керівника магазину. Напишіть нам в соцмережах та вкажіть номер магазину, де ви працюєте. Після ми обов’язково передамо ваш відгук до відповідного підрозділу, щоб уважніше розібратись у ситуації та зробити висновки для покращення процесу.

жахливий магазин, не купуйте парфуми, все підробка

Оля Оля 13 жовтня, 2025 год
жахливий магазин, не купуйте парфуми, все підробка, назад повернути неможливо. продавці хамлять, гаряча лінія морозиться, відмови не дають , розрахунок на те щоб просто впарити і прикриватись постановою)) цирк, щоб ви вже вдавились і кожна копійка хай стане поперек горла. проклинаю
Переваги:
  1. немає плюсів в цій мережі
Недоліки:
  1. суцільний мінус
1 згоден
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 13 жовтня, 2025 год
Доброго дня!
Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.

Для більш детального розгляду вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі, вказати номер замовлення/деталі покупки та надати фото товару.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.

Неоригінальна продукція

Марія Марія 11 жовтня, 2025 год
На жаль не прочитала відгуки про парфуми саме з магазину Eva і вирішивши трохи зекономити на знижці отримала підробку Franck Boclet cafe. Навряд чи мій відгук опублікують на сайті тож напишу тут. Наліпка під парфумом яка має бути срібна з усією інформацією - прозора, а батч код це ще одна наліпка поверх. Та й на коробку вирішили теж окремо наліпили... Читати відгук На жаль не прочитала відгуки про парфуми саме з магазину Eva і вирішивши трохи зекономити на знижці отримала підробку Franck Boclet cafe. Навряд чи мій відгук опублікують на сайті тож напишу тут. Наліпка під парфумом яка має бути срібна з усією інформацією - прозора, а батч код це ще одна наліпка поверх. Та й на коробку вирішили теж окремо наліпили батч код типу зате збігається. І по якості флакону кришечка відкручується з великим зусиллям чого бути не повинно. Навіщо всюди писати про оригінальність товару якщо це не відповідає дійсності? Якщо можна повернути товар і кошти за нього буду вдячна, бо радості це замовлення не приносить
EVA магазин - Неоригінальна продукція EVA магазин - Неоригінальна продукція
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 13 жовтня, 2025 год
Добрий день!
Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.

Щодо зовнішнього вигляду упаковки — виробник продукції залишає за собою право змінювати комплектацію, технічні характеристики, колірну гамму товарів і т.д. без попереднього повідомлення. Наш магазин є реалізатором цієї продукції та, на жаль, не може вплинути на зміни товару.

Для детального розгляду вашого звернення, будь ласка, зверніться до нас через Гарячу Лінію або соціальні мережі, надавши номер замовлення та фото товару з усіх сторін.
За посиланням https://eva.ua/ua/kontakty/ ви можете обрати найзручніший канал зв’язку.

Очікуємо на зворотний зв’язок.

Не роблять повернення

Маріанна Іванко Маріанна Іванко 10 жовтня, 2025 год
Попросила я дитину піти купити установку для аерозолів по типу Glaide, в туалет (бо стара поламалася). Дочка показала консультанту під які балончики потрібна установка, але консультант не компетентний показала не вірно, чи просто проігнорила, і дитина по її ж вині купила не таку яка потрібна, на секунду 399 грн, принесла додому, я ж подивилася що це не те, сказала щоб... Читати відгук Попросила я дитину піти купити установку для аерозолів по типу Glaide, в туалет (бо стара поламалася). Дочка показала консультанту під які балончики потрібна установка, але консультант не компетентний показала не вірно, чи просто проігнорила, і дитина по її ж вині купила не таку яка потрібна, на секунду 399 грн, принесла додому, я ж подивилася що це не те, сказала щоб пішла повернула, на що касир силається на закон 172, де не можна такі речі повертати, але ж біда в самому консультанті вона винна, до чого клієнт? Я хочу повернення коштів, або обмін на ту установку яка мені потрібна ( так як я маю в запасі 4 балончика аерозолю під ту установку яка мені потрібна, а не ту яку консультант порадив)
Переваги:
  1. Немає в цій ситуації
Недоліки:
  1. Не компетентність консультанта
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 13 жовтня, 2025 год
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Єва брехуни і маніпулятори.

Лола Лола 10 жовтня, 2025 год
 Відгук про EVA магазин за адресою Київ, пр-т Победы, д. 136 Під час розпродажу
Єва за день до розпродажу
переписує цінники і ставить ціну яка нібито була до розпродажу в півтора рази вище, якщо наприклад вчоро товар коштував 340 грн то сьогодні в день розпродажу той самий товар вже коштує 850 грн і наньго знидка 50 відсотків .Таким чином товар після знижки в день розпродажу коштує дорожче ніж... Читати відгук
Під час розпродажу
Єва за день до розпродажу
переписує цінники і ставить ціну яка нібито була до розпродажу в півтора рази вище, якщо наприклад вчоро товар коштував 340 грн то сьогодні в день розпродажу той самий товар вже коштує 850 грн і наньго знидка 50 відсотків .Таким чином товар після знижки в день розпродажу коштує дорожче ніж до цього всього дійства. Невже представники Єва думають що всі такі лохи? Пропоную ігнорувати магазин з ублюдочним маркетингом який просто тупо не керуючись нічим робить такі аферистичні дії
Переваги:
  1. Багато магазинів
Недоліки:
  1. Брехня про розпродажі ,накручування цін,грубий персонал.
1 згоден 1 не згоден
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 10 жовтня, 2025 год
Доброго дня!
Вартість продукції може змінюватися залежно від дати постачання та цін від виробників або постачальників.
Ми регулярно оновлюємо цінники відповідно до нових закупівельних вартостей і поточних акційних умов.

Мета наших пропозицій — зробити покупки максимально вигідними для клієнтів, і ми отримуємо багато схвальних відгуків щодо акційних пропозицій.

Продають не якісні товари

Роман Роман 4 жовтня, 2025 год
Замовив шампуні в даному магазині через інтернет. На пошті не було часу оглянути добре товар і як виявилось,треба бути готовим до несподіванок. Вже вдома коли витягнув з пачки шампунь то виявив,що кришки шампуню вскривали.Консультанти і менеджери не змогли відповісти на запитання чому так. І твердять одноголосно,що товар якісний, але насправді соромно за цю мережу магазинів. Не рекомендую купувати в даному... Читати відгук Замовив шампуні в даному магазині через інтернет. На пошті не було часу оглянути добре товар і як виявилось,треба бути готовим до несподіванок. Вже вдома коли витягнув з пачки шампунь то виявив,що кришки шампуню вскривали.Консультанти і менеджери не змогли відповісти на запитання чому так. І твердять одноголосно,що товар якісний, але насправді соромно за цю мережу магазинів. Не рекомендую купувати в даному магазині. Фотографії долучаю EVA магазин - Продають не якісні товари EVA магазин - Продають не якісні товари
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 6 жовтня, 2025 год
Доброго ранку!
Пане Роман, всю продукцію, яка представлена в мережі EVA, ми купуємо виключно у перевірених постачальників та в офіційних представників бренду.
Ми реалізуємо товар в такому вигляді, в якому він нам надходить, безпосередньо, від виробника. Наш склад знаходиться під цілодобовим спостереженням, тому зі своєї сторони ми надаємо 100% гарантію, що перша людина, яка може відчинити той чи інший товар є саме покупець.
Зі свого боку ми вбачаємо, що це є заводський дефект та надали вам про це зворотний зв'язок, а також запропонували компенсацію. На разі відповіді на нашу пропозицію ми не отримали, тож чекаємо на ваш зворотний зв'язок.

Коли ви закриєтесь, ніхто не буде за вами сумувати

О. О. 27 вересня, 2025 год
То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою.
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й
та голограма, яку можна замовити будь-
кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо... Читати відгук
То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою.
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й
та голограма, яку можна замовити будь-
кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо датою, вона зазвичай вигадана! В моєму випадку парфуми ще не існували в 2023, проте єві не завадило цю дурню наліпити на етикетку. Згідно з інфо на офіційному сайті бренду, парфуми випущені в 2024.
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 29 вересня, 2025 год
Шановний клієнте, дякуємо за ваш відгук та за те, що звернули нашу увагу на цю ситуацію.
Хочемо запевнити вас, що мережа EVA займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена у продажу неякісних товарів. Ми високо цінуємо довіру наших покупців та власний імідж, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.

Щодо описаного випадку, нами вже направлена перевірка на склад даної партії товару. Виявлена похибка пов’язана саме з процесом стикерування, і ми працюємо над усуненням таких ситуацій.

Якщо у вас залишилися додаткові питання чи потрібна допомога, будемо раді надати детальну консультацію у наших офіційних каналах підтримки в соціальних мережах.

Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими.

Коли ви закриєтесь, ніхто не буде за вами сумувати

О. О. 27 вересня, 2025 год
То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою.
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь-кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику... Читати відгук
То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою.
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь-кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо датою, вона зазвичай вигадана! В моєму випадку парфуми ще не існували в 2023, проте єві не завадило цю дурню наліпити на етикетку. Згідно з інфо на офіційному сайті бренду, парфуми випущені в 2024.

Наскільки я не люблю єву, словами не передати. EVA магазин - Коли ви закриєтесь, ніхто не буде за вами сумувати
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 29 вересня, 2025 год
Шановний клієнте, дякуємо за ваш відгук та за те, що звернули нашу увагу на цю ситуацію.
Хочемо запевнити вас, що мережа EVA займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена у продажу неякісних товарів. Ми високо цінуємо довіру наших покупців та власний імідж, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.

Щодо описаного випадку, нами вже направлена перевірка на склад даної партії товару. Виявлена похибка пов’язана саме з процесом стикерування, і ми працюємо над усуненням таких ситуацій.

Якщо у вас залишилися додаткові питання чи потрібна допомога, будемо раді надати детальну консультацію у наших офіційних каналах підтримки в соціальних мережах.

Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими.

Зняли два рази гроші за онлайн замовлення.

Алина Алина 27 вересня, 2025 год
Добрий вечір. Зробила два замовлення в різні дніна сайті Єва юа. і оплатила онлайн, одразу зняли кошти за обидва замовлення, прийшла забирати, касир сказала що все оплачене, віддали замовлення, як я вийшла з магазину побачила що з мене знову зняли кошти. Касир сказала що не знає що це може бути, все було оплачене до отримання. В онлайн підтримці сказали що... Читати відгук Добрий вечір. Зробила два замовлення в різні дніна сайті Єва юа. і оплатила онлайн, одразу зняли кошти за обидва замовлення, прийшла забирати, касир сказала що все оплачене, віддали замовлення, як я вийшла з магазину побачила що з мене знову зняли кошти. Касир сказала що не знає що це може бути, все було оплачене до отримання. В онлайн підтримці сказали що вони знімали кошти один раз при першій оплаті онлайн, потім до отримання заморозили. І щоб розбиралися з банком, це його вина. Банк морозиться, це взагалі нормально?!
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 29 вересня, 2025 год
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та надамо зворотний зв'язок!
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Не повертаються гроші за скасоване замовлення

Yana1507 Yana1507 27 вересня, 2025 год
Замовила на сайті побутову хімію, та товари для гігієни 18 вересня 2025 року, оплатила замовлення наперед Apple Pay. 20 вересня мені телефонували, для уточнення деталей замовлення, так як деяких товарів в наявності немає. Я відмінила замовлення бо мені якраз потрібно було конкретні товари яких немає в наявності, і озвучила це оператору. Оператор відмінила замовлення і озвучила терміни повернення коштів 3-5... Читати відгук Замовила на сайті побутову хімію, та товари для гігієни 18 вересня 2025 року, оплатила замовлення наперед Apple Pay. 20 вересня мені телефонували, для уточнення деталей замовлення, так як деяких товарів в наявності немає. Я відмінила замовлення бо мені якраз потрібно було конкретні товари яких немає в наявності, і озвучила це оператору. Оператор відмінила замовлення і озвучила терміни повернення коштів 3-5 банківських днів. Кошти так і не повернулися. Звʼязувалася з оператором ще раз, мені надіслали квитанцію повернення коштів,і сказали що кошти було повернуто 20 вересня, сьогодні вже 27 вересня, а коштів так і не отримала.
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 29 вересня, 2025 год
Доброго дня! Ми хочемо розібратися в ситуації та знайти найкраще рішення для вас. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та допоможемо!
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Продаж через ФОП

Ігор Ігор 24 вересня, 2025 год
Замовив парфум за 12000грн в EVA. З надією, що це великий продавець який продає товар з фіскальним чеком. У картці товару, продавець вказаний EVA. По факту мені приходить посилка від ФОП.
Від посилки відмовився. Кошти повертають максимально важко та довго. Сказали очікувати на протязі 30ти днів.
EVA вводить в оману покупців. Та займається дробленням бізнесу через ФОПів.
Замовлення №055865577
1 згоден
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 25 вересня, 2025 год
Доброго вечора, Ігорю! Дійсно, повернення коштів може тривати до 30 діб, проте зазвичай воно відбувається значно швидше. Нам щиро шкода, що вам довелося зіткнутися з такими незручностями. Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб прискорити процес повернення.

Ева місто Слов янськ хотіла купити декоративну косметику

покупець покупець 23 вересня, 2025 год
Зайшла нещодавно в магазин Ева у місті Слов'янськ по свободи 13. І чесно сказати давно такого жаху не бачила. Цінників немає, бруд, пил, на стелажах з декоративної косметики безлад , на lcf немає тестерів на вітрині а товар є. Щоб дістати товар потрібно лізти аж у самий кінець полиці. Багато дирок.Консультантів в залі немає, допомогу ніхто неможе надати. Всі... Читати відгук Зайшла нещодавно в магазин Ева у місті Слов'янськ по свободи 13. І чесно сказати давно такого жаху не бачила. Цінників немає, бруд, пил, на стелажах з декоративної косметики безлад , на lcf немає тестерів на вітрині а товар є. Щоб дістати товар потрібно лізти аж у самий кінець полиці. Багато дирок.Консультантів в залі немає, допомогу ніхто неможе надати. Всі "зайняті" .Я готова була витратити 2-3 тисячі гривень ,але нічого не купила бо ніхто не допоміг і пішла. Я була шокована, раніше такого не було, все було більш менш добре, новенькі дівчата взагалі неякі ( я бачила з яким вони обличчам на касі стояли) . Керуюча взагалі існує в цьому магазині? Вона погано виконує свої обов'язки Я була в суботу
Переваги:
  1. немає
Недоліки:
  1. раніше були дівчата що допоможуть і підкажуть
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 23 вересня, 2025 год
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вжити належних заходів, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та вкажіть дату та орієнтовний час, коли відбулась дана ситуація. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Навязчивая рекламная рассылка

Денис Денис 19 вересня, 2025 год
Ева спамит в вайбере, как прОклятая.
Удалил чат-бот. Он воскрес. Удалил снова. Воскрес.
Позвонил на горячую линию. Успокоили и поклялись, что убрали мой номер из списка.
Не прошло и трех дней...
Чат-бот воскрес и радостно донес гиперважную для моей жизни информацию о том, что заканчивается лето.
И началоссссс...
Не поленился зайти на сайт и поискать заветную кнопочку. Её - НЕТ!!!... Читати відгук
Ева спамит в вайбере, как прОклятая.
Удалил чат-бот. Он воскрес. Удалил снова. Воскрес.
Позвонил на горячую линию. Успокоили и поклялись, что убрали мой номер из списка.
Не прошло и трех дней...
Чат-бот воскрес и радостно донес гиперважную для моей жизни информацию о том, что заканчивается лето.
И началоссссс...
Не поленился зайти на сайт и поискать заветную кнопочку. Её - НЕТ!!!
Никто не мусорит у меня в телефоне, как эта контора и Киевстар.
Переваги:
  1. Магазин под домом. Купил, забыл.
Недоліки:
  1. Туева хуча информационного треша без моего согласия.
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 19 вересня, 2025 год
Добрий день!

Ми раніше не отримували подібних скарг від користувачів, тому хочемо надати рекомендацію: щоб повністю відписатися від чат-бота у Viber, потрібно:

1. Перетягнути чат з EVA вліво.

2. Обрати опцію «Видалити».

3. У спливаючому вікні вибрати «Вийти та видалити».

Після цього Viber попереджає: «Видаливши чат, ви більше не будете отримувати повідомлення з нього» — це гарантує, що повідомлення більше не надходитимуть.

Касир Валентина

Влада Влада 15 вересня, 2025 год
Жахливо !!!
Київ вул. Оноре де Бальзака, 91/29А
Вчора 14.09.2025 була в еві близько 19:45 на касі працювала касир Валентина . Я обирала товар ( це були спонжи для макіяжу ) в цьому ж відділі знаходиться пилочки для ногтей . Касир при мені підійшла до товару , вибрала пилку яка їй сподобалась ВІДКРИЛА її , та відверто , не... Читати відгук
Жахливо !!!
Київ вул. Оноре де Бальзака, 91/29А
Вчора 14.09.2025 була в еві близько 19:45 на касі працювала касир Валентина . Я обирала товар ( це були спонжи для макіяжу ) в цьому ж відділі знаходиться пилочки для ногтей . Касир при мені підійшла до товару , вибрала пилку яка їй сподобалась ВІДКРИЛА її , та відверто , не від кого не ховаючись почала пиляти нігті та колупатися в них , тобто вона була як вдома , їй було все одно , що поряд стоять покупці і все це бачать . Але це ще квіточки , я думала вона піде зараз на касу то оплатить товар яким скористались , ТАК НІ , ВОНА ЗАПАКУВАЛА НАЗАД ЦЮ Ж ПИЛКУ ЯКОЮ КОЛУПАЛАСЬ У СЕБЕ ПІД НОГТЯМИ ЩОСЬ ТАМ ПИЛЯЛА СОБІ , ТРОШКИ ПОСУНУЛА ТОВАР ЯКИЙ ВИСИТЬ БЛИЖЧЕ ДО ПОКУПЦІВ ТА В СЕРЕДИНУ СХОВАЛА ЦЮ ПИЛКУ . Виходить так , що вона пішла скористалась запакованим товаром , зробила все що їй потрібно та поклала це назад . Це треш , я такого ще не бачила . Настільки це бридко та огидно . Про гігієну я взагалі мовчу , це індивідуальний товар , який повинен бути герметично запаковане , це засіб особистої гігієни. Вона може заразити людину яка купить цю пилку як мінімум грибком . Як керівництво таке взагалі може допускати ? Ви нічому не навчаєте своїх співробітників? Моя думка на рахунок цієї ситуації, що таку не кваліфіковану людину треба звільняти !!!
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 15 вересня, 2025 год
Добрий день!
Ми вже ініціювали внутрішню перевірку ситуації, зокрема перегляд записів з камер спостереження магазину EVA за адресою: м. Київ, вул. Оноре де Бальзака, 91/29А.

Якщо інформація, наведена у відгуку, підтвердиться, буде вжито відповідних заходів згідно з внутрішніми стандартами компанії.

Подвійно списують кошти за онлайн замовлення

Віталіна Віталіна 6 вересня, 2025 год
Це просто дно!!!
Шановні, представники, Ева!
Можете мені пояснити з якої радості ви подвійно списуєте кошти за онлайн замовлення???
Перший раз- при сплаті онлайн замовленея, другий раз- при отриманні. Чого я маю звертатися до представників Приватбанку, щоб мені надали пояснення??
Вони мені надали пояснення-один платіж підтверджено окремою операцією, інший- передано на повернення коштів.
Замовлення забрала вчора, кошти так... Читати відгук
Це просто дно!!!
Шановні, представники, Ева!
Можете мені пояснити з якої радості ви подвійно списуєте кошти за онлайн замовлення???
Перший раз- при сплаті онлайн замовленея, другий раз- при отриманні. Чого я маю звертатися до представників Приватбанку, щоб мені надали пояснення??
Вони мені надали пояснення-один платіж підтверджено окремою операцією, інший- передано на повернення коштів.
Замовлення забрала вчора, кошти так і не повернулись.
Це що за цирк такий??
Це я ще маю ламати голову чого списали кошти і коли їх повернуть???
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 9 вересня, 2025 год
Доброго дня! Ми хочемо розібратися в ситуації та знайти найкраще рішення для вас. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та допоможемо!
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Обман з акціями

Христина Христина 6 вересня, 2025 год
Трохи розарована. Придбала
товар «по акції» а прийшовши додому помітила ось це(фото нижче, на жаль, відео неможливо прикріпити). Виявляється, що спершу одна ціна дешевше, а поверх дорожче. І все зі знижкою в пʼятдесят відсотків.
Причому ж на сайті товар шукає
лише за дешевшим штрих кодом.
Можете пояснити?
Завжди обирала «Єву», а тепер дуже в ній сумніваюсь.
Сума невелика, але все... Читати відгук
Трохи розарована. Придбала
товар «по акції» а прийшовши додому помітила ось це(фото нижче, на жаль, відео неможливо прикріпити). Виявляється, що спершу одна ціна дешевше, а поверх дорожче. І все зі знижкою в пʼятдесят відсотків.
Причому ж на сайті товар шукає
лише за дешевшим штрих кодом.
Можете пояснити?
Завжди обирала «Єву», а тепер дуже в ній сумніваюсь.
Сума невелика, але все одно неприємно EVA магазин - Обман з акціями
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 9 вересня, 2025 год
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!

Крадуть подарунки мотиваційні

Покупець Покупець 5 вересня, 2025 год
Керуюча з Еви 239 вкрала подарунки мотиваційні ламель -близько 8(10) штук, а співробітникам тільки по 2 видала ,а то все собі забрала, і сілан також собі заграбастала СВ нічого не зробить ,їй усе одно
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Багато
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 7 вересня, 2025 год
Добрий день!
Надана Вами інформація є анонімною та не містить деталей, що дозволили б провести перевірку (ПІБ, номер телефону, дата/час події тощо, коли саме Ви зверталися до СВ).
Щоб ми мали можливість об’єктивно розглянути ситуацію та надати відповідь, просимо Вас написати нам у будь-якому з офіційних каналів комунікації та вказати деталі.
За посиланням https://eva.ua/ua/kontakty/ Ви можете обрати зручний спосіб зв’язку.

Неоригінальні, зіпсовані товари

Крис Крис 3 вересня, 2025 год
Товари на складі, звідки відправляються всі онлайн замовлення дійсно не такі, як ви замовляєте. Співробітники відливають шампуні, гелі, косметику (тональні, засоби для змиття макіяжу та ін. товари), тому не дивуйтеся, якщо прийде не такий товар яким ви звикли користуватися або взагалі напівпорожнім або як тут писали розбавлений якоюсь жижею. Знайома там працювала та розповіла, що на складі все так роблять,... Читати відгук Товари на складі, звідки відправляються всі онлайн замовлення дійсно не такі, як ви замовляєте. Співробітники відливають шампуні, гелі, косметику (тональні, засоби для змиття макіяжу та ін. товари), тому не дивуйтеся, якщо прийде не такий товар яким ви звикли користуватися або взагалі напівпорожнім або як тут писали розбавлений якоюсь жижею. Знайома там працювала та розповіла, що на складі все так роблять, більше там не замовляю...
В оффлайн магазинах там не дуже багато відливають, щоб не було помітно, а ось на онлайн замовленнях, в загальному хімічать з товарами, тому навіть якщо зателефонувати потім оператору, то він проблему не вирішить, у них вже заготовлені відповіді
3 згодні
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 5 вересня, 2025 год
Доброго дня!
Хочемо запевнити вас, що всі наші склади знаходяться під цілодобовим відеоспостереженням, а робота співробітників суворо контролюється. Тому ми можемо гарантувати, що першою людиною, яка відкриває будь-який товар, є саме покупець.

Просимо утримуватися від необґрунтованих звинувачень. Якщо у вас виникнуть конкретні ситуації чи питання щодо отриманого замовлення — будь ласка, звертайтесь на нашу гарячу лінію 0 800 303 700. Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти.

Єва / Руш мага

Тетяна Тетяна 3 вересня, 2025 год
жахливе маркування товарів.. На одній маленькій помаді, наприклад, 10 стикерів, які нічим не змиваються... Може лише уайт спірітом або чимось подібним... в результаті повністю зіпсований футляр. Це жах користуватися таким спорченом товаром... не хочу більше нічого тут купляти і іншим не раджу.
Навіть з точки зору ціни, в Брокарді на ті самі позиції парфумерії ціни нижче.
Переваги:
  1. більш менш широкий вибір товарів
Недоліки:
  1. жахливе маркування товарів та обслуговування на 3 бали.
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 3 вересня, 2025 год
Добрий вечір!
Ми знаємо про цю ситуацію та наразі опрацьовуємо альтернативні варіанти стікерів з антикрадіжним захистом.
Приносимо вибачення за незручності.
Для зняття скотчу та липкого шару ви можете звернутися до продавця-консультанта — він із радістю допоможе.
Додатково, для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!

Отправляют полупустые товары

Покупатель Покупатель 2 вересня, 2025 год
Делали заказ на шампунь и тональный крем. Шампунь пришел разбадяженный да ещё и воняет ацетоном каким-то, что не есть безопасно для здоровья! Причем брали шампунь уже проверенный, но у них сделали заказ в первый раз. Тональный был полупустой. Представитель шаблонного ответа Ева пишет что в весах нет мл и невозможно взвесить - смешно! На вид он и так полупустой, а... Читати відгук Делали заказ на шампунь и тональный крем. Шампунь пришел разбадяженный да ещё и воняет ацетоном каким-то, что не есть безопасно для здоровья! Причем брали шампунь уже проверенный, но у них сделали заказ в первый раз. Тональный был полупустой. Представитель шаблонного ответа Ева пишет что в весах нет мл и невозможно взвесить - смешно! На вид он и так полупустой, а весы (ювелирные это подтвердили).
EVA магазин Відповідь представника EVA магазин 3 вересня, 2025 год
Доброго дня!
Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.

Щодо наповненості тонального крему: об’єм завжди вказується у мілілітрах, тому зважування на вагах не є коректним способом перевірки.

Для більш детального розгляду вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі, вказати номер замовлення та надати фото товарів.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.
EVA магазин
Лінія магазинів EVA – національна мережа магазинів формату drogerie. Асортимент EVA – косметика, парфумерія, засоби особистої гігієни, побутова хімія, товари для догляду за дітьми, біжутерія та аксесуари.
Компанія працює на ринку рітейлу з 2002 року. Наразі EVA входить до трійки лідерів національного ринку мереж такого формату. EVA – переможець Національної... детальніше

Рейтинг 1.5 з 5 на підставі 2173 відгуків
eva.ua
Перейти на сайт
Косметика та парфюмерія
BROCARD
BROCARD

Рейтинг: 4.1
1785 відгуків
​Mamash - organic beauty line
​Mamash - organic beauty line

Рейтинг: 3.1
24 відгука
ParfumOpt
ParfumOpt

Рейтинг: 5
4 відгука
Beauty Time
Beauty Time

Рейтинг: 4.3
7 відгуків
proStor
proStor

Рейтинг: 1.5
426 відгуків
​Froomo (Фрумо)
​Froomo (Фрумо)

Рейтинг: 3.9
16 відгуків
vparfum.com.ua
vparfum.com.ua

Рейтинг: 1
2 відгука
Watsons
Watsons

Рейтинг: 2.8
883 відгука
Solo.ua (Соло)
Solo.ua (Соло)

Рейтинг: 4.9
89 відгуків