Олена Петрівна Отзыв написан 23 августа, 2019 год170 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Дніпро, проспект Героїв, 1C 1. 5.02.2019р. в магазині Комфі, що на пр.Героїв, 1с, (м.Дніпро), придбала мобільний телефон за 531,0 грн. Зразу ж почались проблеми з зарядкою т-ну - перідично телефон зовсім не заряжався, приходилось позичати її у сусіда. Нарешті, я здогадалась звернутися в магазин. Яке ж у мене було здивування! Спочатку мені повідомили, що гарантія на зарядку не діє, (про це мені нічого не було сказано), потім з'ясувалось, що на зарядку є гарантія, тільки на 6 місяців. На щастя, я встигла в цей термін, тому що звернулась 1.08.2019р., залишалось 4 дні. Телефон прийняли і відправили до сервісного центру. 15.08.2019р. прийшла СМС, що я можу звернутись до м-ну. Я прийшла 16 серпня, довго шукали мій м/т, доки не з'ясувалось, що його списали. 2. Я вибрала новий м/т, замість бракованого, він коштував 429,0грн Яке ж було моє здивування знову, коли на касі мені повернули різницю на 46,0грн. меньше! З'ясувалось, що ці кошти я заплатила за захисний екран на телефоні, при чому, в чеку ця сума пробита дрібненьким шрифтом, а 531,0грн. крупним! І знову продавці мені про це нічого не сказали. Пройшло 6 днів, як я придбала новий м/т і, майже всі, з ким я спілкувалась, казали мені, що: мене не чують, чують через слово і щось гуде. Я теж чула іноді абонентів через раз і теж з гулом. Зарядку телефон тримав тільки 1 добу. Сьогодні 23 серпня я знову звернулась до м-ну з проханням повернути мені кошти за неякісний товар. Знову здивував мене заступник управляючого Денис Наговіцин. З'ясувалось, що кошти мені можуть повернути, якщо я НЕ КОРИСТУВАЛАСЬ товаром! На моє запитання: "А як же тоді можна встановити дефект, ящо не користуватись тел-ом?" - Денис мені нічого вразумілого не відповів. Закінчилось тим, що мені запрпонували написати листа до кампаніїї, юристи розберуться і дадуть мені відповідь... Сказать, що я засмучена - це нічого не сказати. Мені 78 років, в мене бронхіальна астма, (і алергія на амброзію, яка зараз цвіте буйним цвітом ), і куча хвороб, які супроводжують мій вік, пенсія 2062,51 грн., (тобто на м/т я витратила не маленьку суму) і при тому, я змушена нервувати і лазити по спекі, щоб вирішувати проблеми не з моєї провини. 3. Жоден продавець і керівництво магазину навіть не намагаються спілкуватись державною мовою, тобто Закон про мову не виконується!
Доброго дня, Олено Петрівна! Співчуваємо вашій неприємній ситуації та просимо пробачення за отримані незручності. На жаль, із наданої вами інформації у нас є багато питань, перевірити які можна лише за наявності документа про покупку. Відправте нам його на пошту [email protected] будь ласка, а також посилання на цей пост.
Що ми можемо точно прокоментувати, так це те, що кожна з позицій в чеку прописується однаковим шрифтом.
Також, дійсно, повернути можна лише новий товар, який не був у користуванні. Для товару який вже був введений в експлуатацію Закон передбачає необхідність звернення до сервісного центру для виконання гарантійного ремонту.
Щодо неможливості розмовляти державною мовою - так не має бути, на це ми вплинемо.
Будь ласка, надайте нам відповідь на питання вище и мі ще додатково сконтактуємо із вами, відповівши на інші питання.
Увага обслуговуючего персоналу не там, де треба - Отзывы о COMFY
2. Я вибрала новий м/т, замість бракованого, він коштував 429,0грн Яке ж було моє здивування знову, коли на касі мені повернули різницю на 46,0грн. меньше! З'ясувалось, що ці кошти я заплатила за захисний екран на телефоні, при чому, в чеку ця сума пробита дрібненьким шрифтом, а 531,0грн. крупним! І знову продавці мені про це нічого не сказали.
Пройшло 6 днів, як я придбала новий м/т і, майже всі, з ким я спілкувалась, казали мені, що: мене не чують, чують через слово і щось гуде. Я теж чула іноді абонентів через раз і теж з гулом.
Зарядку телефон тримав тільки 1 добу.
Сьогодні 23 серпня я знову звернулась до м-ну з проханням повернути мені кошти за неякісний товар. Знову здивував мене заступник управляючого Денис Наговіцин. З'ясувалось, що кошти мені можуть повернути, якщо я НЕ КОРИСТУВАЛАСЬ товаром! На моє запитання: "А як же тоді можна встановити дефект, ящо не користуватись тел-ом?" - Денис мені нічого вразумілого не відповів. Закінчилось тим, що мені запрпонували написати листа до кампаніїї, юристи розберуться і дадуть мені відповідь...
Сказать, що я засмучена - це нічого не сказати. Мені 78 років, в мене бронхіальна астма, (і алергія на амброзію, яка зараз цвіте буйним цвітом ), і куча хвороб, які супроводжують мій вік, пенсія 2062,51 грн., (тобто на м/т я витратила не маленьку суму) і при тому, я змушена нервувати і лазити по спекі, щоб вирішувати проблеми не з моєї провини.
3. Жоден продавець і керівництво магазину навіть не намагаються спілкуватись державною мовою, тобто Закон про мову не виконується!
отзыв
Комментарии к отзыву
Що ми можемо точно прокоментувати, так це те, що кожна з позицій в чеку прописується однаковим шрифтом.
Також, дійсно, повернути можна лише новий товар, який не був у користуванні. Для товару який вже був введений в експлуатацію Закон передбачає необхідність звернення до сервісного центру для виконання гарантійного ремонту.
Щодо неможливості розмовляти державною мовою - так не має бути, на це ми вплинемо.
Будь ласка, надайте нам відповідь на питання вище и мі ще додатково сконтактуємо із вами, відповівши на інші питання.