Тетяна Отзыв написан 16 мая, 2019 год215 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Берковецька, 6Д 03 лютого 2019 р. було придбано у магазині «COMFY» (ТРЦ Lavina Mall, вул. Берковецька, 6) машинку для стрижки волосся Philips HC3510/15 (фіскальний чек №000095014). Під час покупки машинку перевірили, включивши в мережу електропостачання, машинка запрацювала, більше ніяких перевірок по якості роботи магазин не проводив. Лише вдома під час стрижки дитини було виявлено незадовільну роботу пристрою, а саме: ножі тупі, волосся не стрижеться як належить, волосся, яке вдалося зістригти застряє в насадці (зверху і знизу), що уповільнює роботу самого пристрою, після звернення в магазин, товар передали в сервісний центр для діагностики проблем. Діагностика проводилася в іншому місті без моєї присутності. Наголошу, перед здачею машинку почистили. 23 лютого мені надали акт з відповіддю від сервісного центру, щодо роботи приладу, де зазначено, що товар належної якості. На моє прохання дати роз’яснення, яким чином був перевірений пристрій в роботі, не відповіли. Коли машинку відкрили вона була повна волосся. Отже, приладом особистого користування стриглися сторонні люди. І після цього я маю його забрати. Так, в акті здачі в сервісний центр зазначено, що машинка містить залишки волосся, не спорю, була 1-2 волосини, але не в такій кількості, і цей факт підтверджують фото.
Перевірка товарів, призначених для особистого використання в магазині здійснюється тільки пробою включення, тест-прогонів ми не проводимо. Тому інакше, окрім перевірки методом включення, протестувати товар було неможливо.
Прикро, що пристрій, куплений нещодавно показав себе не з найкращого боку під час введення його в експлуатацію за призначенням.
Ремонт техніки проводить авторизований сервісний центр виробника, який має на те ліцензію, а не власне магазин COMFY, тому проводити ремонтні робити у вашій присутності, на превеликий жаль, немає можливості. Це стосується і будь яких роз’яснень про проведені роботи з боку працівників магазину: додаткові свідчення про діагностику товару сервісний центр їм не передає, а отже, ознайомитися з результатом виконаних робіт у вас є можливість тільки за актом виконаних робіт, який надається з технікою.
В акті прийому-передачі товару до сервісу наші працівники вказували наявність волосся, тому не дивно, що пристрій повернувся з волоссям з ремонту до вас.
Під час приймання товару від вас працівниками магазину були зроблені фото техніки, на яких видно, що те ж саме волосся на товарі присутнє. Заміну техніки в вашому випадку зробити не можемо.
Питання не в наявності волосся, і його кількості до і після сервісу. І на фото від 09.02 його немає, а на фото від 23.02 його дуже багато. В магазині є в електронному форматі кольорові фото, де дуже гарно видно різницю між ними.
машинка для стрижки волосся Philips HC3510/15 - Отзывы о COMFY
23 лютого мені надали акт з відповіддю від сервісного центру, щодо роботи приладу, де зазначено, що товар належної якості. На моє прохання дати роз’яснення, яким чином був перевірений пристрій в роботі, не відповіли. Коли машинку відкрили вона була повна волосся. Отже, приладом особистого користування стриглися сторонні люди. І після цього я маю його забрати.
Так, в акті здачі в сервісний центр зазначено, що машинка містить залишки волосся, не спорю, була 1-2 волосини, але не в такій кількості, і цей факт підтверджують фото.
отзыв
Комментарии к отзыву
Перевірка товарів, призначених для особистого використання в магазині здійснюється тільки пробою включення, тест-прогонів ми не проводимо. Тому інакше, окрім перевірки методом включення, протестувати товар було неможливо.
Прикро, що пристрій, куплений нещодавно показав себе не з найкращого боку під час введення його в експлуатацію за призначенням.
Ремонт техніки проводить авторизований сервісний центр виробника, який має на те ліцензію, а не власне магазин COMFY, тому проводити ремонтні робити у вашій присутності, на превеликий жаль, немає можливості. Це стосується і будь яких роз’яснень про проведені роботи з боку працівників магазину: додаткові свідчення про діагностику товару сервісний центр їм не передає, а отже, ознайомитися з результатом виконаних робіт у вас є можливість тільки за актом виконаних робіт, який надається з технікою.
В акті прийому-передачі товару до сервісу наші працівники вказували наявність волосся, тому не дивно, що пристрій повернувся з волоссям з ремонту до вас.
Під час приймання товару від вас працівниками магазину були зроблені фото техніки, на яких видно, що те ж саме волосся на товарі присутнє. Заміну техніки в вашому випадку зробити не можемо.
Спасибі.