Гость Отзыв написан 30 апреля, 2019 год184 просмотра
10.03 купила парову систему Тефаль за 9499 грн Приїхала за філіпсом,купила тефаль В магазині на той час філіпс марки утюга не було,треба було замовляти в магазин. Я працюю кожного дня з 8:00 до 21:00 , мені не зручно їздити,хотіла доставку оформити,сказали самостійно через сайт. Нас переконали що Тефаль краще набагато,і по якості і по роботі і по зборці проблем з ним не буде 100%. До цього часу я користувалась звичайним утюгом філіпс 12 років. Спочатку покупку нам перевірили за 10 тис,потім підійшов інший продавець і запропонував дешевший,але той самий варіант. Тепер я розумію що то була за парова система. Її вже напевно принесли чи як,не можу сказати що була у використанні.Вуха нам добре наговорили,вдома вже я згадала що коробка була відкрита і її вже до нас пробували це нам ніхто не винний. Дві неділі утюг працював ніби норм,але потім почав на одягу лишати жовті плями і не виглажувати зовсім. Почала литись вода коли нажимаєш на пар. Сьогодні привезла в магазин свою покупку,все ж таки немалі грн,Зразу ж шукали і визначали хто за шо відповідає перед нами,потім тільки коли оприділились відвели де зручно буде перевіряти ;персонал один і другий пробував гладив,не виглажує.Розумію що вихідний день у деяких,але товаровед йшла годину,після чого взяла утюг подивилась збоку і поставила на зад . Вона не розуміється і не знає як він навіть включається. Як взагалі ним користуватись.Ми до неї звернулись на початку,коли тільки підійшли в маг.,сказала що вона цим не займається, до вас зараз підійдуть,а через годину виявилось що ми чекали саме її ,Подолянчук Діну.продавці один за одним підходили не могли відповісти хто має знами говорити і несли якісь несенітниці: вони не відповідають за це; пройшло вже багато часу від придбання; і саме важливе нема у чеку додаткових 1000 грн, так би нам товар поміняли( або віддали грн покупки,а так нам ніхто не винний що не заплатили Жовті п’ятна звичайно не відбулись,але їх було видно на підставці де співпадають з дирками утюга .Я звичайно й блузку привезла після глажки. Довго включали виключали,пробували,потім мінялись між собою не знаючи що говорити : зараз до вас підійдуть. Потім знову вкл і викл ,потім включали свій з вітрини.Різниця є велика : той що на вітрині миттєво розглажує,моя ж покупка ні.Парова система 9499 грн і не гладить просту хб рубашку( вже про тюлі чи шовк мови не може бути.Залишили щоб сервісний центр подивився що до чого Потім сказали і показали в інтернеті що не можна користуватися духами Але це нам порадив продавець (я не думаю що від двох трьох пшиків духів накрилась парова система)у сестри Філіпс і користується ароматами) Тепер чекатиму щоб відвезли в серв. Центр не знають коли це відбудеться;вони там подивляться що до чого,потім за 14 днів буде висновок. Тепер залишається чекати висновку сервісного центру чи просто викинула 9499 чи насправді він не відповідає своїм характеристикам. Коли це відбудеться не знають Кажуть по закону 14 днів,але бувають випадки що серв центр детально оглядає це більше ніж 14,отак( А потім там ще є якісь нюанси з доставкою в центр і назад в магазин,мені д прийде смс,але коли ніхто не знає чи через неділю,чи через місяць чи взагалі прийде Мені продали не якісний товар,тепер у мене не зручності, бо хтось там має визначити чому не гладить і не ясно за який термін Отакої
Шкода, що нова техніка зіпсувала ваш одяг та показала себе не з найкращого боку.
Продавці-консультанти в не винні в тому, що товар вийшов з ладу. Ми ніколи не намагаємося вам продати неякісний товар, адже в нас такого немає. Всі товари в магазинах нашої мережі нові та справні. З боку працівників магазину був запропонований гарний альтернативний варіант техніки, якої не було в наявності. Таким чином ви обрали праску швидко та без зайвого очікування.
Впевнені, що наліт не може з’явитися просто так. Якщо техніка з дефектом, то, зазвичай, він проявляє себе одразу з першого використання. У вашому випадку, техніка була вже у використанні протягом тижня, тим паче ви пишете, що використовували ароматичні домішки для прасування, чого виробник міг й не рекомендувати (дивіться інструкцію по експлуатації).
Що стосується ремонту, то виконуються роботи вчасно. Як правило, термін виконання ремонту не перевищує 14 днів, але й може бути подовжений в особливих випадках до 30 днів.
Оскільки техніка вже була передана на ремонт, то рекомендуємо вам дочекатися результату. В акті виконаних робіт обов’язково будуть зазначені дефекти, які можуть бути та причини їх виникнення.
Якщо вам знадобиться наша допомога, то ви можете написати листа нам на пошту [email protected] та вказати в темі номер вашого відгуку - 897956.
Не якісне обслуговування - Отзывы о COMFY
Приїхала за філіпсом,купила тефаль
В магазині на той час філіпс марки утюга не було,треба було замовляти в магазин.
Я працюю кожного дня з 8:00 до 21:00 , мені не зручно їздити,хотіла доставку оформити,сказали самостійно через сайт.
Нас переконали що Тефаль краще набагато,і по якості і по роботі і по зборці проблем з ним не буде 100%. До цього часу я користувалась звичайним утюгом філіпс 12 років. Спочатку покупку нам перевірили за 10 тис,потім підійшов інший продавець і запропонував дешевший,але той самий варіант. Тепер я розумію що то була за парова система. Її вже напевно принесли чи як,не можу сказати що була у використанні.Вуха нам добре наговорили,вдома вже я згадала що коробка була відкрита і її вже до нас пробували це нам ніхто не винний.
Дві неділі утюг працював ніби норм,але потім почав на одягу лишати жовті плями і не виглажувати зовсім. Почала литись вода коли нажимаєш на пар.
Сьогодні привезла в магазин свою покупку,все ж таки немалі грн,Зразу ж шукали і визначали хто за шо відповідає перед нами,потім тільки коли оприділились відвели де зручно буде перевіряти ;персонал один і другий пробував гладив,не виглажує.Розумію що вихідний день у деяких,але товаровед йшла годину,після чого взяла утюг подивилась збоку і поставила на зад . Вона не розуміється і не знає як він навіть включається. Як взагалі ним користуватись.Ми до неї звернулись на початку,коли тільки підійшли в маг.,сказала що вона цим не займається, до вас зараз підійдуть,а через годину виявилось що ми чекали саме її ,Подолянчук Діну.продавці один за одним підходили не могли відповісти хто має знами говорити і несли якісь несенітниці: вони не відповідають за це; пройшло вже багато часу від придбання; і саме важливе нема у чеку додаткових 1000 грн, так би нам товар поміняли( або віддали грн покупки,а так нам ніхто не винний що не заплатили
Жовті п’ятна звичайно не відбулись,але їх було видно на підставці де співпадають з дирками утюга .Я звичайно й блузку привезла після глажки.
Довго включали виключали,пробували,потім мінялись між собою не знаючи що говорити : зараз до вас підійдуть. Потім знову вкл і викл ,потім включали свій з вітрини.Різниця є велика : той що на вітрині миттєво розглажує,моя ж покупка ні.Парова система 9499 грн і не гладить просту хб рубашку( вже про тюлі чи шовк мови не може бути.Залишили щоб сервісний центр подивився що до чого
Потім сказали і показали в інтернеті що не можна користуватися духами
Але це нам порадив продавець (я не думаю що від двох трьох пшиків духів накрилась парова система)у сестри Філіпс і користується ароматами)
Тепер чекатиму щоб відвезли в серв. Центр не знають коли це відбудеться;вони там подивляться що до чого,потім за 14 днів буде висновок.
Тепер залишається чекати висновку сервісного центру чи просто викинула 9499 чи насправді він не відповідає своїм характеристикам.
Коли це відбудеться не знають
Кажуть по закону 14 днів,але бувають випадки що серв центр детально оглядає це більше ніж 14,отак(
А потім там ще є якісь нюанси з доставкою в центр і назад в магазин,мені д прийде смс,але коли ніхто не знає чи через неділю,чи через місяць чи взагалі прийде
Мені продали не якісний товар,тепер у мене не зручності, бо хтось там має визначити чому не гладить і не ясно за який термін
Отакої
отзыв
Комментарии к отзыву
Шкода, що нова техніка зіпсувала ваш одяг та показала себе не з найкращого боку.
Продавці-консультанти в не винні в тому, що товар вийшов з ладу. Ми ніколи не намагаємося вам продати неякісний товар, адже в нас такого немає. Всі товари в магазинах нашої мережі нові та справні. З боку працівників магазину був запропонований гарний альтернативний варіант техніки, якої не було в наявності. Таким чином ви обрали праску швидко та без зайвого очікування.
Впевнені, що наліт не може з’явитися просто так. Якщо техніка з дефектом, то, зазвичай, він проявляє себе одразу з першого використання. У вашому випадку, техніка була вже у використанні протягом тижня, тим паче ви пишете, що використовували ароматичні домішки для прасування, чого виробник міг й не рекомендувати (дивіться інструкцію по експлуатації).
Що стосується ремонту, то виконуються роботи вчасно. Як правило, термін виконання ремонту не перевищує 14 днів, але й може бути подовжений в особливих випадках до 30 днів.
Оскільки техніка вже була передана на ремонт, то рекомендуємо вам дочекатися результату. В акті виконаних робіт обов’язково будуть зазначені дефекти, які можуть бути та причини їх виникнення.
Якщо вам знадобиться наша допомога, то ви можете написати листа нам на пошту [email protected] та вказати в темі номер вашого відгуку - 897956.
Спасибі!
Це звичайний утюг на мінімум температури,а не Парова система
Подивимось звичайно який буде висновок чи ремонт Ваших експертів і коли((
Дуже прикро
Моя винна що понадіялась на продавців,їм потрібно продати.