ЯкаНахРізниця Отзыв написан 16 марта, 2019 год157 просмотров
Приїхав повернути витяжку яку купив пару днів назад. Ну і думав зараз прийду техніку перевірять і віддадуть гроші.... ага розмріявся... Спочатку вони казали, що в них по базі нема такого замовлення на дату продажу, так як вони продали її не 13.03.19 а 14.03.19, ну з цим розібрались десь через хвилин 30. Потім кажуть в нас грошей в касі нема, чекайте поки ми щось продамо...це взагалі пі*дец! А як же ви клієнтам решту даєте, чи може всі покупці чотко до копійки без решти сплачують?!?!? Запропонували забрати $ по дзвінку до 14.00 подзвонять... на провсяк випадок я написав заяву на зберігання і поїхав у справах! Ну як ви думаєте хтось дзвонив? Ні! Обслуговування на самому самому гівняному рівні!!! Як купити товар то не потрібно ні паспорту ні коду ні прав на авто, а як повертати так все вимагають!!! Для чого? Збір і обробка даних? Козли ви! Нікому не раджу взагалі тут щось купувати!!! За мною в черзі стояли ще 2 людини на повернення... думайте перш ніж купити і не купуйте в комфі!!!
Достоинства:
Нема
Недостатки:
Один великий мінус від замовлення до видачі!!! Вам не місце серед продажників!!! Ваше місце в дупі!!!
Доброго дня! Нам щиро дуже шкода, що ви не змогли повернути кошти одразу. Повідомте, будь ласка, яка була причина повернення? Нам важливо знати всі деталі обслуговування.
Для обробки запиту на повернення персонал має знати данні про продаж та мати кошти в касі. Бувають випадки, що інкасація виконується не після торгового дня, а в процесі роботи магазину, тому ймовірно що у вашому випадку так і було.
Уточніть в який магазин ви звертались та коли? Ми сконтактуємо із персоналом та допоможемо вам. Просимо пробачення за незручності.
Не рекомендую нікому!!! - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Для обробки запиту на повернення персонал має знати данні про продаж та мати кошти в касі. Бувають випадки, що інкасація виконується не після торгового дня, а в процесі роботи магазину, тому ймовірно що у вашому випадку так і було.
Уточніть в який магазин ви звертались та коли? Ми сконтактуємо із персоналом та допоможемо вам. Просимо пробачення за незручності.