Комфи Отзыв написан 14 марта, 2019 год147 просмотров
Співробітники доставки, не могли знайти як заїхати до парадного 15 хв, потім, при оплаті товару, в них не було решти 65 грн. із 100 грн. Занесли товар і бігом тікать не перевіряючи товар!!!! Позорище!!!Не бажаю нікому тут купувати!!!
Достоинства:
нема
Недостатки:
час доставки не контролюється з 09.00-22.00
немає решти з грошей
можливість перенести доставку з сьогодні на завтра - немає
при замовленні в суммі 19 000 грн. навіть не могли зробити безкоштовну доставку! ПОЗОРИЩЕ!!!
Просимо вибачення за незручності, з якими вам довелося зіштовхнутися.
Погоджуємося з вами, що ця ситуація має ряд неприємностей, зокрема відмову від огляду товару, адже ви маєте право перед тим, як прийняти замовлення, попередньо оглянути його.
Інтервал ми не порушуємо. Він триває з 9:00 до 22:00 (за годину ми зобов’язуємося зателефонувати вам). Про це ми попереджаємо та вказуємо в заявці на доставку. Ймовірно, це може викликати деякий дискомфорт, але під час продажу ми завжди радимо обирати для очікування зручний день, коли ви зможете знаходитися вдома.
На наступний день, дійсно, немає можливості перенести доставку через особливості логістики. Перед тим, як перенести дату, наші кур’єри мають здати товар в магазин (після 22:00, коли працює тільки складське приміщення магазину). Тому можливо отримати нові документи на доставку тільки через один день.
Щодо безкоштовної доставки, то вона є в нас, але не у всіх містах. Сподіваємося, що найближчим часом цей бонус буде доступним по всім містам України, де є магазини COMFY.
Що стосується огляду товару та наявності решти, то готові роздивитися цей випадок в індивідуальному порядку та спробувати розв'язати це питання.
Будь ласка, відправте на нашу електронну адресу [email protected] фото накладної з вказанням в темі номеру цього відгуку – 860592.
Сподіваємося, що зможемо хоч трохи змінити вашу думку щодо нашої мережі на краще.
Доставка і оплата - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Просимо вибачення за незручності, з якими вам довелося зіштовхнутися.
Погоджуємося з вами, що ця ситуація має ряд неприємностей, зокрема відмову від огляду товару, адже ви маєте право перед тим, як прийняти замовлення, попередньо оглянути його.
Інтервал ми не порушуємо. Він триває з 9:00 до 22:00 (за годину ми зобов’язуємося зателефонувати вам). Про це ми попереджаємо та вказуємо в заявці на доставку. Ймовірно, це може викликати деякий дискомфорт, але під час продажу ми завжди радимо обирати для очікування зручний день, коли ви зможете знаходитися вдома.
На наступний день, дійсно, немає можливості перенести доставку через особливості логістики. Перед тим, як перенести дату, наші кур’єри мають здати товар в магазин (після 22:00, коли працює тільки складське приміщення магазину). Тому можливо отримати нові документи на доставку тільки через один день.
Щодо безкоштовної доставки, то вона є в нас, але не у всіх містах. Сподіваємося, що найближчим часом цей бонус буде доступним по всім містам України, де є магазини COMFY.
Що стосується огляду товару та наявності решти, то готові роздивитися цей випадок в індивідуальному порядку та спробувати розв'язати це питання.
Будь ласка, відправте на нашу електронну адресу [email protected] фото накладної з вказанням в темі номеру цього відгуку – 860592.
Сподіваємося, що зможемо хоч трохи змінити вашу думку щодо нашої мережі на краще.
Спасибі.