Ірина Луць Отзыв написан 11 марта, 2019 год213 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Львів, вул. Виговського, 100 Придбала холодильник через інтернет. Доставка до дому. Як працює холодильник після його перевезення перевірити не можна. Після того як він ніс постояв, ввімкнула. Холодильник майже постійно дуже гудів і негативно впливав на моє здоров'я - тому вирішила повернути. Товар не належної якості. Щоб повернути довелось відвозити в їх магазин за власний кошт! Це порушення ЗУ Про права споживачів ст 12 п. 5. Холодильник приймати відмовлялись оскільки в ньому були знайдені залишки їжі, яку я вирішила покласти в морозилку щоб перевірити чи він справді морозе. Пропонували знову за власний кошт вести назад. З купою нервів і суперечок написала заяву про повернення. Яку на даний час розглядають. Буду скаржитись в організацію прав захисту споживачів.
Прикро, що стан холодильнику при роботі вас не задовольнив. Однак, це нормально, коли техніку тільки вводять в експлуатацію. Коли кліматична техніка набуває певної температури для роботи, то вона має здатність грітися та шуміти, що не є, як правило, дефектом у роботі.
Оскільки товар був у використанні, то поверненню чи обміну він не підлягає. З цією інформацією ви можете ознайомитися за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 (Стаття 9, пункт 1 Закону України «Про захист прав споживачів»). Відмову вам надали на цій підставі та закону дотрималися.
Для того, щоб перевірити правильність роботи холодильнику або іншої техніки, радимо використовувати ємності з дистильованою водою, а не продукцію харчування чи іншу.
Якщо ви вважаєте, що техніка має недоліки в роботі, то ви можете звернутися на гарячу лінію виробника та лишити заяву на виклик майстра та подальшу перевірку. У разі, якщо авторизований сервісний центр надає вам акт на списання товару, то ми його із задоволенням вам обміняємо.
Рекомендуємо також зачекати на офіційну відповідь на ваше письмове звернення.
Повернення холодильник а - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Прикро, що стан холодильнику при роботі вас не задовольнив. Однак, це нормально, коли техніку тільки вводять в експлуатацію. Коли кліматична техніка набуває певної температури для роботи, то вона має здатність грітися та шуміти, що не є, як правило, дефектом у роботі.
Оскільки товар був у використанні, то поверненню чи обміну він не підлягає. З цією інформацією ви можете ознайомитися за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 (Стаття 9, пункт 1 Закону України «Про захист прав споживачів»). Відмову вам надали на цій підставі та закону дотрималися.
Для того, щоб перевірити правильність роботи холодильнику або іншої техніки, радимо використовувати ємності з дистильованою водою, а не продукцію харчування чи іншу.
Якщо ви вважаєте, що техніка має недоліки в роботі, то ви можете звернутися на гарячу лінію виробника та лишити заяву на виклик майстра та подальшу перевірку. У разі, якщо авторизований сервісний центр надає вам акт на списання товару, то ми його із задоволенням вам обміняємо.
Рекомендуємо також зачекати на офіційну відповідь на ваше письмове звернення.
Спасибі!