Гость Отзыв написан 24 февраля, 2019 год158 просмотров
Купувала для дитини смарт - годинник в Comfi в м. Рівному. Продавець магазину за перевірку чи працюватиме сім-карта захотів 300 грн. Звісно, що я відмовилась. Коли я була в дома виявилось що годинник сім-карти небачить. За 5 днів з моменту покупки я знову була в Comfi та хотіла годинник обміняти, але адміністратор заявив, що смарт-годинник був у мене 5 днів, значить, якщо він не працює то це вже б/у і його потрібно здавати на ремонт. Ось чому працівники цього Непотрібного магазину хочуть за перевірку свого товару такі кошти, не кожен покупець погодиться. Люди навіть в маленьких магазинах товар перевіряють Безкоштовно. Ось чому у Comfi така дорога перевірка навіть самого простішого 300грн.мінімум.Напевно працівники знають про якість свого товару Фу.. Фу..Фу..і тому безкоштовно не перевіряють. Дуже для них вдале вирішення, навіть якщо людина прийде на другий день обміняти, то їй це не вдасться.. Бо товар був вже у вас вдома. А якже 14 днів? Від Comfi залишились дуже погані враження, люди ходіть по інших магазинах. Як же так можна??? Ми збирали кошти на подарунок дитині, а отримаєм (наш новий) б/у смарт годинник
Недостатки:
Неякісна техніка, працівники нізащо не несуть відповідальність, за проданий товар.
Почему-то когда покупаешь продукты не качественные всегда можно вернуть. А вот гаджеты в магазинах электроники никак вернуть не выходит . Все магазины твердят что они не несут ответственности за качество продаваемого товара они только посредники между производителем и покупателем но это как???. Нет у нас контроля над ними .и некому их наказывать за мошенничество
Доброго дня! Дякуємо за описану вами історію покупки. В першу чергу бажаємо вибачитись за отримані неприємності та зірване свято для дитини. Ми запевняємо вас, що ця ситуація є цілком співпадінням, бо в нашій мережі продається виключно новий товар, а перевіряється на касі він для тог, щоб як раз і уникнути можливих неприємних вражень у майбутньому. Дійсно, послуга перевірки нашим консультантом та повного налаштування коштує 399 гривень, але чи оплачувати цю сумму - вибір виключно за вами. У разі відмови ми не віднімаємо у вас права самостійної ретельної перевірки товару, а про навмисний продаж зламаного товару взагалі мова йти не може. В нашій мережі вся техніка нова, якісна та сертифікована. На жаль, через те, що дефект виявлено лише вдома, а не в магазині, то повернення такого пристрою неможливе, проте можлива безкоштовна передача до сервісного центру для усунення виявленого дефекту.
Право 14-ти днів діє виключно на нову техніку та ту, що не вводилась в користування.
Радимо вам під час подальших покупок завжди обов'язково і ретельно перевіряти товар під час покупки, бо це суттєво позбавить вас від зайвих клопіт і збереже нервові клітини.
проверка вашего товара на работоспособность стоит 300грн??? Так бигборд повесьте, пусть все знают, чего ж стесняетесь! Любая уважающая себя и своих покупателей до такой низости не опустится!!!
Товари в Comfi непрацюючі, б/у. Розвод на гроші. - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Право 14-ти днів діє виключно на нову техніку та ту, що не вводилась в користування.
Радимо вам під час подальших покупок завжди обов'язково і ретельно перевіряти товар під час покупки, бо це суттєво позбавить вас від зайвих клопіт і збереже нервові клітини.