Гость Отзыв написан 13 февраля, 2019 год201 просмотр
Пояснюю, якщо ви купили техніку і ви нею користувались і вона вас чимось не влаштувала, то спочатку дізнайтесь чи входить той товар в групу товарів які можна повернути (на повернення коштів) от наприклад електронна цигарка, якщо ви нею користували (тільки заповнили жидкостю) то вже її повернути не можливо! Вона була у використанні. І перед тим як зробити замовоення на сайті ви ЗОБОВЯЗАНІ ознайомитись з правилами сайту! Якщо правила вас влаштовують то робите замовлення. Якщо не влаштовують - то замовлення робити не потрібно. Бо потім починаєте дзвонити і тушніти в трубку! Мене те не влаштовує... то якого біса ти робило замовлення? А тепер вибачай. Магазин діє згідно правил які написані для того, щоб ви могли з ними ознайомитись. Удачі вам з ноими покупками з COMFY. Вибачте за помилки!
Не вводите людей в заблуждение, сотрудник комфи вы наш, учите закон. Электронную сигарету меняют тоже, сам боксмод, бак не подлежит возврату. Наушники так же, вакуумные, они относятся к гигиенической категории товаров, но если это брак, то все стандартно и 14 дней на возврат средств дается. Здесь претензии к магазину не потому, что они не хотят менять товар по причине ,,не понравился,, а потому , что они нарушают закон и не исполняют обязательства, а именно, ищут лазейки, как бы не вернуть деньги, через свои сервис центры, которые не могут проводить обьективную экспертизу априори, так еще и не честые на руку, по этому так и выходит.
Будь-які відгуки для нас мають велике значення, нехай будуть вони позитивні чи негативні. Позитивні відгуки – ковток свіжого повітря для нас, бо це є підтвердження того, що наші старання зробити все якнайкраще недаремні. Негативні відгуки – мотивація зростати і ставати ще крутішими.
Вдячні вам, що стаєте на захист інтересів Comfy, але дуже просимо не писати поганих слів про наших інших клієнтів в коментарях і відгуках. Це не є портал для відгуків про людей, які зробили покупку в нашій мережі, а саме поле для вражень про процеси обслуговування в Comfy.
Пока сам себя не похвалишь, никто не похвалит) Так держать!) Вы бы попытались поменять стиль написания, а то как будто не видно, что у вас накипело, тяжелая работа наверное, отвечать на 90 процентов негативных отзывов)))
Для тушнотних - Отзывы о COMFY
Вибачте за помилки!
отзыв
Комментарии к отзыву
Будь-які відгуки для нас мають велике значення, нехай будуть вони позитивні чи негативні. Позитивні відгуки – ковток свіжого повітря для нас, бо це є підтвердження того, що наші старання зробити все якнайкраще недаремні. Негативні відгуки – мотивація зростати і ставати ще крутішими.
Вдячні вам, що стаєте на захист інтересів Comfy, але дуже просимо не писати поганих слів про наших інших клієнтів в коментарях і відгуках. Це не є портал для відгуків про людей, які зробили покупку в нашій мережі, а саме поле для вражень про процеси обслуговування в Comfy.
Спасибі за розуміння!