Фозекош Альона Станіславівна Отзыв написан 6 февраля, 2019 год310 просмотров
Я не сподіваюся на вирішення моєї проблеми, тільки хочу, щоб люди знали, що їх чекає при купівлі товарів у цьому магазині. І хочу, щоб представники магазину надали хоч якісь пояснення своєї непорядної політики, окрім, звичайно, отримання максимальної вигоди при мінімальних затратах, нехай навіть ціною втрати репутації. Я завжди була 100%-во задоволена товарами та послугами магазину Comfy. Протягом року ми з чоловіком купили тут мобільний телефон та аксесуари до нього, холодильник, пральну машинку, витяжку для кухні, варочну поверхню та пилосос (без послуги встановлення). Тому, коли виникла необхідність у купівлі наступного товару, без сумніву, вибір впав саме на цей магазин. 1.02.2019 року ми замовили електричну духову шафу. 3.02 нам її доставили близько 19.30 год. Встановлення співробітниками магазину ми не замовляли: 1. Техніку, яку щойно транспортували та занесли знадвору (а надворі, між іншим, зима) , небажано відразу ж встановлювати та вводити в експлуатацію (коли це б робили співробітники комфі, в разі придбання нами цієї послуги, я навіть не уявляю..чекали б декілька годин , чи приїхали б наступного дня??? не знаю...) 2. Платити 500 грн за те, що співробітник магазину просто вставить духовку у кухонну шафу та включить в розетку - повна дурня, так подумали ми тоді. Підключення зробив мій чоловік сам наступного після доставки вечора, тобто, 4 лютого. Але буквально через декілька секунд після ввімкнення духовки вибило світло в усій квартирі. На гарячій лінії оператор відповіла, що брак товару трапляється, саме тому треба замовляти встановлення робітниками комфі, у разі несправності товару вони складуть відповідний акт і зроблять заміну. А нам тепер треба звернутися у сервісний центр фірми виробника. І після діагностики, ймовірно, замінять нам духовку на аналогічну. Тобто, купуючи товар в комфі, ми не можемо бути впевнені, що він належної якості. Як пояснили на гарячій лінії, перевірку коректності роботи приладу представники комфі можуть зробити тільки при його підключенні вже у покупця. І ЗА ЦЮ ПОСЛУГУ ТРЕБА ПЛАТИТИ ПОКУПЦЯМ САМОСТІЙНО!!!!! Ось що насправді значить супутня послуга Встановлення, на сайті взагалі ні слова не написано, що в неї входить і які можуть бути наслідки, не замовивши її. Саме там треба розписати про "певний відсоток браку від виробника" , а не пояснювати це на гарячій лінії, коли мене це взагалі не хвилює. Мене цікавить тільки коректно працюючий мій товар. Але тепер це стало нашою з чоловіком проблемою. Треба самостійно зв'язуватися сервісним центром вірпула, чекати його представника, витративши майже цілий робочий день, оскільки він приїде тільки 7.02 з 12.00 до 18.00. І в разі браку товару буде складати відповідний акт. Але якщо товар справний, нам доведеться заплатити 1000 грн за виклик!!! ПИТАННЯ: як може абсолютно справний електроприлад вибивати світло у свій квартирі? ??? Відразу хочу сказати за електричну проводку (щоб не писали свої "гіпотези" в коментарях): з нею все ок, для духовки є окремо проведений кабель, окрема розетка. Так от, хочу повернутися до питання, може хтось дасть відповідь: як представники комфі могли включати духовку відразу після доставки, якщо вони самі на сайті пишуть, що не можна включати електроприлади взимку після транспортування? ?? (Так сказали і написали чоловікові, якому доставили пилосос і він хотів його перевірити відразу (скріни прикріпляю)). Але виходить, що якби я заплатила 500 грн, то духовку відразу включили б????? Звичайно, краще отримати дохід, і пофіг на техніку, яку вже продали , це вже не ваші проблеми, так, комфі? ????? Дуже розчарована я такою схемою роботи Комфі: - доставляють товар, але чи він буде відповідної якості – ніхто не знає. Щоб перевірити це (і не мати потім проблем), споживачу самому треба заплатити 500 грн. ЧОМУ ЦЯ ПОСЛУГА Є ПЛАТНОЮ???? Я оплатила повну суму за справну техніку!!! - Самому треба зв’язатися з фірмою-виробником, і тільки потім можливо відбудеться заміна товару. НАВІЩО МЕНІ КЛОПОТИ З НЕСПРАВНИМ ТОВАРОМ? ЗАБРИРАЙТЕ ЙОГО, А МЕНІ ПРИВЕЗІТЬ НОРМАЛЬНИЙ. Далі вже самі розбирайтеся з фірмою-виробником. - Чому безкоштовно не дозволили перевірити роботу пилососа (дивитися скрін), а нам З ДОПЛАТОЮ МОГЛИ ЗРАЗУ ВКЛЮЧИТИ ЕЛЕКТРОПРИЛАД ПІСЛЯ ТРАНСПОРТУВАННЯ?????? В будь-якому разі клієнт понесе витрати – або матеріальні (купуючи послугу «установки»), або моральну та, найдорожче, втрату часу (поки відбудеться процедура виявлення браку та заміни товару). Нажаль, Комфі втратив мою довіру і бачу, що такі ситуації у вас часто трапляються, можливо слід звернути на це увагу та змінити політику компанії???
Достоинства:
Гарно продумана схема
Недостатки:
деруть гроші за перевірку коректності роботи приладів
Ознайомилися детально з ситуацією, яка у вас виникла.
Ми цінуємо кожного нашого клієнта і ми зацікавлені в тому, щоб ви були задоволені купівлею техніки і сервісом в нашій мережі.
Дуже вдячні, що ви обираєте саме Comfy.
Дійсно, прикро, що виникла поломка з тільки-но купленим, новим товаром.
На 100% ми не можемо відповісти на питання, що саме сталося з технікою. Чи це заводський дефект, чи результат неправильної експлуатації, підключення або несправної проводки. Тому ми завжди радимо отримати перевірку техніки в авторизованому сервісному центрі виробника. Кваліфіковані працівники зможуть оцінити характер поломки та надати аргументовану відповідь щодо причини дефекту. Лише в тому випадку, якщо встановлюється суттєвий недолік і виписують акт на списання, ми можемо замінити ваш товар!Не дуже зрозуміла ваша позиція з приводу послуги «Встановлення». Одразу після транспортування техніку вам ніхто не встановлює, бо це неправильно, ми з вами в цьому погоджуємося. Послуга «Встановлення» працює так:
1. Ви купили техніку та послугу «Встановлення».
2. Зателефонували на нашу Гарячу лінію, активували послугу.
3. Впродовж 2-х робочих днів з вами зв’язався сервісний центр виробника та узгодив дату на встановлення.
4. До вас приїхав працівник сервісного центру і виконав послугу.
Ви маєте з цього багато переваг: Перевірений на наявність зовнішніх та внутрішніх дефектів товар, правильно підключений та ще й з гарантією на виконані роботи – 1 рік. В результаті у вас техніка, яку налаштував спеціаліст та проінструктував вас по експлуатації. Так, сервіс коштує 499 грн, бо замовлення приймають працівники авторизованого сервісного центру виробника, і послуга потребує додаткової оплати. І, погодьтеся з нами, що цінник адекватний за таку корисну послугу.
Будь ласка, зверніться до сервісного центру, щоб продіагностувати техніку та виявити причину поломки. Розуміємо, що це може завдати вам незручності. Але для того, щоб отримати допомогу від фірми-виробника ви маєте звернутися самостійно для замовлення майстра, бо це є вимогою самої компанії Whirlpool. Це пов’язано з тим, що виробник бажає самостійно контролювати процеси сервісу. І це буде набагато зручніше, швидше і правильніше для вас.
Ми реалізовуємо виключно нову техніку і не можемо випробовувати такі товари, як пилосос, до покупки, бо це вважається вже вводом техніки в експлуатацію. При роботі фільтр пилососа забруднюється, що робить неможливу подальшу реалізацію товару.
Ми прослухали також ваш дзвінок на інформаційну лінію Comfy, де вам відповідно вже надавали цю інформацію.
Ні в якому разі не хочемо втратити вас як клієнта, а навпаки – лишитися у гарних взаємовідносинах. Тому ми вас не ігноруємо, а надаємо чітку інформацію, пояснюючи чому так.
Дякуємо за розуміння! Якщо будуть питання, то ви можете звернутися за адресою: [email protected] з номером цього відгуку – 823996.
БРАК ТОВАРУ - Отзывы о COMFY
Я завжди була 100%-во задоволена товарами та послугами магазину Comfy. Протягом року ми з чоловіком купили тут мобільний телефон та аксесуари до нього, холодильник, пральну машинку, витяжку для кухні, варочну поверхню та пилосос (без послуги встановлення). Тому, коли виникла необхідність у купівлі наступного товару, без сумніву, вибір впав саме на цей магазин.
1.02.2019 року ми замовили електричну духову шафу. 3.02 нам її доставили близько 19.30 год. Встановлення співробітниками магазину ми не замовляли:
1. Техніку, яку щойно транспортували та занесли знадвору (а надворі, між іншим, зима) , небажано відразу ж встановлювати та вводити в експлуатацію (коли це б робили співробітники комфі, в разі придбання нами цієї послуги, я навіть не уявляю..чекали б декілька годин , чи приїхали б наступного дня??? не знаю...)
2. Платити 500 грн за те, що співробітник магазину просто вставить духовку у кухонну шафу та включить в розетку - повна дурня, так подумали ми тоді.
Підключення зробив мій чоловік сам наступного після доставки вечора, тобто, 4 лютого. Але буквально через декілька секунд після ввімкнення духовки вибило світло в усій квартирі. На гарячій лінії оператор відповіла, що брак товару трапляється, саме тому треба замовляти встановлення робітниками комфі, у разі несправності товару вони складуть відповідний акт і зроблять заміну. А нам тепер треба звернутися у сервісний центр фірми виробника. І після діагностики, ймовірно, замінять нам духовку на аналогічну.
Тобто, купуючи товар в комфі, ми не можемо бути впевнені, що він належної якості. Як пояснили на гарячій лінії, перевірку коректності роботи приладу представники комфі можуть зробити тільки при його підключенні вже у покупця. І ЗА ЦЮ ПОСЛУГУ ТРЕБА ПЛАТИТИ ПОКУПЦЯМ САМОСТІЙНО!!!!! Ось що насправді значить супутня послуга Встановлення, на сайті взагалі ні слова не написано, що в неї входить і які можуть бути наслідки, не замовивши її. Саме там треба розписати про "певний відсоток браку від виробника" , а не пояснювати це на гарячій лінії, коли мене це взагалі не хвилює. Мене цікавить тільки коректно працюючий мій товар. Але тепер це стало нашою з чоловіком проблемою. Треба самостійно зв'язуватися сервісним центром вірпула, чекати його представника, витративши майже цілий робочий день, оскільки він приїде тільки 7.02 з 12.00 до 18.00. І в разі браку товару буде складати відповідний акт. Але якщо товар справний, нам доведеться заплатити 1000 грн за виклик!!! ПИТАННЯ: як може абсолютно справний електроприлад вибивати світло у свій квартирі? ??? Відразу хочу сказати за електричну проводку (щоб не писали свої "гіпотези" в коментарях): з нею все ок, для духовки є окремо проведений кабель, окрема розетка.
Так от, хочу повернутися до питання, може хтось дасть відповідь: як представники комфі могли включати духовку відразу після доставки, якщо вони самі на сайті пишуть, що не можна включати електроприлади взимку після транспортування? ?? (Так сказали і написали чоловікові, якому доставили пилосос і він хотів його перевірити відразу (скріни прикріпляю)).
Але виходить, що якби я заплатила 500 грн, то духовку відразу включили б????? Звичайно, краще отримати дохід, і пофіг на техніку, яку вже продали , це вже не ваші проблеми, так, комфі? ?????
Дуже розчарована я такою схемою роботи Комфі:
- доставляють товар, але чи він буде відповідної якості – ніхто не знає. Щоб перевірити це (і не мати потім проблем), споживачу самому треба заплатити 500 грн. ЧОМУ ЦЯ ПОСЛУГА Є ПЛАТНОЮ???? Я оплатила повну суму за справну техніку!!!
- Самому треба зв’язатися з фірмою-виробником, і тільки потім можливо відбудеться заміна товару. НАВІЩО МЕНІ КЛОПОТИ З НЕСПРАВНИМ ТОВАРОМ? ЗАБРИРАЙТЕ ЙОГО, А МЕНІ ПРИВЕЗІТЬ НОРМАЛЬНИЙ. Далі вже самі розбирайтеся з фірмою-виробником.
- Чому безкоштовно не дозволили перевірити роботу пилососа (дивитися скрін), а нам З ДОПЛАТОЮ МОГЛИ ЗРАЗУ ВКЛЮЧИТИ ЕЛЕКТРОПРИЛАД ПІСЛЯ ТРАНСПОРТУВАННЯ??????
В будь-якому разі клієнт понесе витрати – або матеріальні (купуючи послугу «установки»), або моральну та, найдорожче, втрату часу (поки відбудеться процедура виявлення браку та заміни товару).
Нажаль, Комфі втратив мою довіру і бачу, що такі ситуації у вас часто трапляються, можливо слід звернути на це увагу та змінити політику компанії???
отзыв
Комментарии к отзыву
Ознайомилися детально з ситуацією, яка у вас виникла.
Ми цінуємо кожного нашого клієнта і ми зацікавлені в тому, щоб ви були задоволені купівлею техніки і сервісом в нашій мережі.
Дуже вдячні, що ви обираєте саме Comfy.
Дійсно, прикро, що виникла поломка з тільки-но купленим, новим товаром.
На 100% ми не можемо відповісти на питання, що саме сталося з технікою. Чи це заводський дефект, чи результат неправильної експлуатації, підключення або несправної проводки. Тому ми завжди радимо отримати перевірку техніки в авторизованому сервісному центрі виробника. Кваліфіковані працівники зможуть оцінити характер поломки та надати аргументовану відповідь щодо причини дефекту. Лише в тому випадку, якщо встановлюється суттєвий недолік і виписують акт на списання, ми можемо замінити ваш товар!Не дуже зрозуміла ваша позиція з приводу послуги «Встановлення». Одразу після транспортування техніку вам ніхто не встановлює, бо це неправильно, ми з вами в цьому погоджуємося. Послуга «Встановлення» працює так:
1. Ви купили техніку та послугу «Встановлення».
2. Зателефонували на нашу Гарячу лінію, активували послугу.
3. Впродовж 2-х робочих днів з вами зв’язався сервісний центр виробника та узгодив дату на встановлення.
4. До вас приїхав працівник сервісного центру і виконав послугу.
Ви маєте з цього багато переваг: Перевірений на наявність зовнішніх та внутрішніх дефектів товар, правильно підключений та ще й з гарантією на виконані роботи – 1 рік. В результаті у вас техніка, яку налаштував спеціаліст та проінструктував вас по експлуатації. Так, сервіс коштує 499 грн, бо замовлення приймають працівники авторизованого сервісного центру виробника, і послуга потребує додаткової оплати. І, погодьтеся з нами, що цінник адекватний за таку корисну послугу.
Будь ласка, зверніться до сервісного центру, щоб продіагностувати техніку та виявити причину поломки. Розуміємо, що це може завдати вам незручності. Але для того, щоб отримати допомогу від фірми-виробника ви маєте звернутися самостійно для замовлення майстра, бо це є вимогою самої компанії Whirlpool. Це пов’язано з тим, що виробник бажає самостійно контролювати процеси сервісу. І це буде набагато зручніше, швидше і правильніше для вас.
Ми реалізовуємо виключно нову техніку і не можемо випробовувати такі товари, як пилосос, до покупки, бо це вважається вже вводом техніки в експлуатацію. При роботі фільтр пилососа забруднюється, що робить неможливу подальшу реалізацію товару.
Ми прослухали також ваш дзвінок на інформаційну лінію Comfy, де вам відповідно вже надавали цю інформацію.
Ні в якому разі не хочемо втратити вас як клієнта, а навпаки – лишитися у гарних взаємовідносинах. Тому ми вас не ігноруємо, а надаємо чітку інформацію, пояснюючи чому так.
Дякуємо за розуміння! Якщо будуть питання, то ви можете звернутися за адресою: [email protected] з номером цього відгуку – 823996.