Гость Отзыв написан 4 февраля, 2019 год171 просмотр
Купив смартфон мейзу м6 в комфі, через 3-міс, внаслідок перегріву процессора, з'явились плями на екрані.Збираю все в коробку,завожу авто,їду 90км в Ірпінь,далі цікавіше- консультант довго доказував мені, що я олень і це не гарантійний випадок. Олень переміг після того як зіслався на висновок експерта і мені запропонували самостійно відвезти в сервіс. Адресу потрібно знайти в інтернеті. Олень, тобто я, погодився,їду 90км додому,гуглю, гугл мовчить офігевший. Телефоную на гарячу лінію і чую що сервісів мейзу в Україні немає ,це дійсно гарантійний випадок але.......потрібно завезти в Ірпінь це знову 90*2=180км до пробігу авто і розуміння, що я дійсно олень.
Достоинства:
кава в Ірпіні смачна
Недостатки:
Наявність Комфі,ціна завищена,якість занижена,продавці нахабні некомпетентні.
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Не звинувачуйте себе ні в чому, ви не винні. Просимо пробачити нас за некоректні дії співробітника, бо персонал нашого магазину не має кваліфікації визначати чи гарантійний дефект в товарі, чи ні. Це може визначити персонал сервісного центру, а наш співробітник повинен був прийняти ваш смартфон та надіслати його на діагностику. На жаль, навіть при великому бажанні вам допомогти, у нас не реалізовано послуги передачі товару в ремонт через Нову пошту, тому прохаємо вас звернутись до нас у найближчий магазин, де консультант зможе допомогти.
Перед тим, будь ласка, відправте нам на пошту [email protected] чіткі фото вашого смартфону, фото чека та плановану дату звернення. Ми попередимо персонал про ваше прибуття для ідеального обслуговування в цей раз. Додатково нами буде розглянуто можливість виконання бонусного нарахування, щоб хоч частково компенсувати ваші витрати та незручності. Сподіваємось на ваше розуміння.
смарт мейзу - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Перед тим, будь ласка, відправте нам на пошту [email protected] чіткі фото вашого смартфону, фото чека та плановану дату звернення. Ми попередимо персонал про ваше прибуття для ідеального обслуговування в цей раз. Додатково нами буде розглянуто можливість виконання бонусного нарахування, щоб хоч частково компенсувати ваші витрати та незручності. Сподіваємось на ваше розуміння.