Гость Отзыв написан 26 декабря, 2018 год149 просмотров
Був повернений товар 7.12.2018 року (ID заявки 442002). Гроші за який так і не надійшли станом на 26.12.2018. Хоча представниками компанії надана інформація що термін повернення коштів- 7 банк. днів. Дзвінки на гарячу лінію безрезультатні (ніхто пояснення не може дати чому гроші не повернули). Відповідь одна й та сама: "Наш співробітник зв'яжеться протягом 2 днів".... Проходить 2 дні.... І все повторюється. Або компанія нахабно привласнює кошти, або безвідповідальний менеджмент. Категорично не рекомендую магазин Комфі. Оминайте десятою дорогою, аби не потрапити в схожу ситуацію. Щоб офіційно звернутись зі скаргою пропонують їхати в Дніпропетровськ. (На гарячій лінії відповідають- що жодного оф. представництва в Києві не має)
Недостатки:
Не повертають кошти, якщо ви повернули товар. Товар забирають .... і гроші не повертають. Гарячя лінія нічого пояснити не може.
Доброго дня! Дякуємо вам за звернення до нашої компанії. Дуже прикро, що склалася така ситуація і ми спробуємо зарадити вам. Просимо вибачення, але номер замовлення ви вказали невірний - 442002, не вистачає ще однієї цифри для перевірки інформації. Для нас це важливо, тому що таким чином ми не можемо з'ясувати чому кошти ще не на вашому рахунку. Нам немає вигоди в тому, щоб затримувати нашого клієнта та повертати йому гроші пізніше. Ми навпаки зацікавлені в тому що все зробити максимально швидко та зменшити ваші незручності. Як тільки з нашого боку буде проведено повернення, то далі все залежить від банку. Напишіть нам, будь ласка, номер вашого замовлення, або номер вашого телефону на [email protected]. Вдячні вам за відповідь.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!! - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Спасибо!