Тетяна Отзыв написан 11 декабря, 2018 год199 просмотров
ПРОДОВЖУЄМО ІНФОРМУВАТИ «ЯК КУПИЛИ ХОЛОДИЛЬНИК В Comfy, НІ ГРОШЕЙ, НІ ХОЛОДИЛЬНИКА». Коротка предісторія: Купили холодильник SAMSUNG в магазині «comfy» (Харків, Героїв Праці,9"Дафі"), нам привезли бракований товар. Подали заяву на повернення грошей. Магазин забрав холодильник, забираючи, обстежили його і підписали акт про відсутність слідів використання холодильника. Потім повідомили, що в магазині знову обстежили, знайшли сліди використання і запропонували ремонт. Звідки з’явилися сліди, якщо їх не було, значить товар був пошкоджено зумисно. Все це відбувалось в термін 14 днів після придбання товару. На даний час холодильник уже майже місяць знаходиться в магазині, а у нас два варіанти: 1. забирати бракований, пошкоджений холодильник і його ремонтувати, 2. подати в поліцію заяву про злочин, зумисне пошкодження товару. Ми подали заяву в поліцію, адже ми платили гроші за новий товар. Пам’ятайте, купуючи товар в «comfi», кожен з вас може потрапити в таку пастку, в яку потрапили ми і ваш новорічний настрій «comfi» зіпсує на ввесь 2019 рік. Шановні споживачі, ми будемо вас надалі інформувати, які «comfi» вживає заходи аби не повернути покупцеві його гроші за сплачений бракований товар.
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Вдаються до злочиних дій, щоб не повертати гроші за бракований товар
Доброго дня, Тетяно! Ми вже коментували цю ситуацію раніше.
В Законі України "Про захист прав споживачів" вказано, що споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Після вашого звернення ми були згодні замінити техніку, тому що в магазині, при загальному огляді, неможливо виявити несправність холодильнику і ми це розуміємо.
Співробітники нашої компанії попередили вас про те, що якщо ми здійснюємо обмін товару, то він не має мати на собі сліди використання техніки - в жодному разі.
Нам прикро, але коли ми оглянули товар в магазині, після здійснення безкоштовної сервісної доставки, то побачили, що в товарі є ознаки того, що в ньому перебували продукти харчування.
Ця процедура обміну відбувається на довірі до клієнта. Ми не могли навіть уявити, що пізніше виникне така проблема. Намагалися допомогти вам в цій складній ситуації, але, на жаль, враховуючи те, що товар був введений до експлуатації - виконати вашу вимогу не зобов'язані.
До сервісного центру ви можете звернутися або самостійно, або з нашої допомогою.
З радістю готові посприяти вам в цьому. Ми можемо запропонувати вам два варіанти:
1. Техніка зараз знаходиться в магазині, ми доставляємо товар самостійно вам додому, далі - надаємо контакти представників сервісного центру виробника для виклику майстра та здійснення ремонтних робіт за вашим бажанням.
2. Передаємо товар для ремонту відразу до сервісного центру виробника.
Ми ніколи не обдурюємо наших покупців та навмисне забруднювати техніку нам просто немає сенсу. Про це навіть не може йти мова. Нам дуже прикро, що ви вважаєте інакше.
Про своє рішення щодо забору техніки ви вирішили не повідомляти нас, на наші телефонні дзвінки ви не відповідали, після нашого коментаря.
Якщо ви вирішили звернутися до поліції - це ваше право та ми приймемо вашу позицію. Дякуємо, що сповістили нас про це.
Якщо ви зміните свою думку, повідомте нас про це, будь ласка.
Продовження історії "Як купили холодильник в COMFY ... - Отзывы о COMFY
Коротка предісторія: Купили холодильник SAMSUNG в магазині «comfy» (Харків, Героїв Праці,9"Дафі"), нам привезли бракований товар. Подали заяву на повернення грошей. Магазин забрав холодильник, забираючи, обстежили його і підписали акт про відсутність слідів використання холодильника. Потім повідомили, що в магазині знову обстежили, знайшли сліди використання і запропонували ремонт. Звідки з’явилися сліди, якщо їх не було, значить товар був пошкоджено зумисно. Все це відбувалось в термін 14 днів після придбання товару.
На даний час холодильник уже майже місяць знаходиться в магазині, а у нас два варіанти:
1. забирати бракований, пошкоджений холодильник і його ремонтувати,
2. подати в поліцію заяву про злочин, зумисне пошкодження товару.
Ми подали заяву в поліцію, адже ми платили гроші за новий товар.
Пам’ятайте, купуючи товар в «comfi», кожен з вас може потрапити в таку пастку, в яку потрапили ми і ваш новорічний настрій «comfi» зіпсує на ввесь 2019 рік.
Шановні споживачі, ми будемо вас надалі інформувати, які «comfi» вживає заходи аби не повернути покупцеві його гроші за сплачений бракований товар.
отзыв
Комментарии к отзыву
В Законі України "Про захист прав споживачів" вказано, що споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Після вашого звернення ми були згодні замінити техніку, тому що в магазині, при загальному огляді, неможливо виявити несправність холодильнику і ми це розуміємо.
Співробітники нашої компанії попередили вас про те, що якщо ми здійснюємо обмін товару, то він не має мати на собі сліди використання техніки - в жодному разі.
Нам прикро, але коли ми оглянули товар в магазині, після здійснення безкоштовної сервісної доставки, то побачили, що в товарі є ознаки того, що в ньому перебували продукти харчування.
Ця процедура обміну відбувається на довірі до клієнта. Ми не могли навіть уявити, що пізніше виникне така проблема. Намагалися допомогти вам в цій складній ситуації, але, на жаль, враховуючи те, що товар був введений до експлуатації - виконати вашу вимогу не зобов'язані.
До сервісного центру ви можете звернутися або самостійно, або з нашої допомогою.
З радістю готові посприяти вам в цьому. Ми можемо запропонувати вам два варіанти:
1. Техніка зараз знаходиться в магазині, ми доставляємо товар самостійно вам додому, далі - надаємо контакти представників сервісного центру виробника для виклику майстра та здійснення ремонтних робіт за вашим бажанням.
2. Передаємо товар для ремонту відразу до сервісного центру виробника.
Ми ніколи не обдурюємо наших покупців та навмисне забруднювати техніку нам просто немає сенсу. Про це навіть не може йти мова. Нам дуже прикро, що ви вважаєте інакше.
Про своє рішення щодо забору техніки ви вирішили не повідомляти нас, на наші телефонні дзвінки ви не відповідали, після нашого коментаря.
Якщо ви вирішили звернутися до поліції - це ваше право та ми приймемо вашу позицію. Дякуємо, що сповістили нас про це.
Якщо ви зміните свою думку, повідомте нас про це, будь ласка.