Тетяна Украина Отзыв написан 20 ноября, 2018 год300 просмотров
Цим листом хочу попередити майбутніх жертв неякісної продукції , яку пропонує одна з відомих і шанованих мереж побутової техніки «comfy». Повелась на акцію, яка діяла тільки на повну одноразову оплату товару в магазині «comfy» в м. Харків, Героїв Праці,9, купили холодильник SAMSUNG RB33J3000SA/UA . Холодильник привезли нам на наступний день, через день прийшов майстер з «comfy», установив і підключив холодильник , а через 8 год роботи холодильника стало ясно, що він має заводський брак: відсутність регулювання температурного режиму. Ввесь цей час я по телефону спілкувалась з майстром, що підключив холодильник. Майстер дав команду виключити холодильник і завірив, що на наступний день він напише акт і холодильник замінять. Але на наступний день все змінилось. Мені рекомендували зателефонувати в контакт –центр «comfy», де направили телефонувати в «SAMSUNG», а в «SAMSUNG» сказали, що я їх можу викликати тільки для ремонту, за обміном, поверненням грошей та за актом обстеження звертатись в магазин. Звернулась в магазин, з заявою про повернення грошової суми за товар, запропонували обмін товару. Погодилась. Приїхали оглянули і забрали холодильник, підписали акт, де зазначено, що холодильник не має ушкоджень,подряпин, забруднень, а через дві год. знову все змінилось, зателефонували з магазину і сказали, що міняти не будуть, що він був в використанні, (чому не помітили це, коли забирали холодильник) і сказали в грубій формі «забирайте холодильник з магазину за свій рахунок і ремонтуйте». Такого хамства ми точно не чекали. Все це відбувалось в термін 14 днів після продажу товару. Навіщо забирали холодильник, якщо міняти не збирались? На даний момент не маємо ні холодильника, ні грошей. Ми звернулись в Державне управління по захисту прав споживачів, чекаємо письмової відповіді з магазину на заяву, можливо доведеться звернутись до суду, консультуємось по цьому питанню. Хочемо попередити всіх, будьте обережні при покупці товару в «comfy», не відпускайте майстра, поки не будете впевнені, що техніка працює надійно, категорично не купуйте в «comfy» товар, якість якого, не можна перевірити в магазині, повернути товар практично не можливо, бережіть здоров’я, не вірте акціям, це може бути капкан, в який потрапили ми. Прошу репост.
Достоинства:
плюсів немає
Недостатки:
продаж не якісної продукції і не можливість її замінити
Доброго дня! Тетяно, раніше ми вже отримували від вас звернення в соціальних мережах. Була створена заявка для перевірки всіх даних, для того щоб ми змогли прийняти остаточне рішення з приводу заміни товару, її номер 119832. Наш співробітник вже все вирішив з вами в телефонній розмові. Нам дуже прикро, але замінити техніку, що була у використанні вами, ми не можемо. Ми намагалися зробити усе можливе, забирали техніку, перевіряли її, та, на жаль, все ж виявили сліди використання товару. Що просто не дає нам можливості щось змінити.
Майстер уповноважений під'єднати техніку, підтвердити її справність, але заміну товару можна здійснити лише за висновком сервісного центру про те, що в товарі є суттєвий недолік. За допомогою, та ремонтом товару потрібно звертатися або до нас, або до виробника техніки, в даному випадку - це компанія SAMSUNG. Ви звернулися до нас, ми здійснили забір техніки, але підтвердити обмін товару ми не можемо. Якщо з технікою виникає подібна неприємна ситуація, то потрібно її ремонтувати - для цього й передбачена гарантія виробника. Ми могли розглянути можливість обміну в якості лояльного відношення до клієнта, якщо б не факт того, що в холодильнику вже зберігалися продукти. Ви можете звернутися до нашого магазину та забрати техніку, щоб потім передати товар для ремонту в авторизований сервісний центр виробника.
Дякуємо за розуміння! Справді, дуже неприємно що все склалося саме таким чином. Пробачте!
Яу купували холодильник в "комфі". Ні грошей,ні холодильника. - Отзывы о COMFY
Повелась на акцію, яка діяла тільки на повну одноразову оплату товару в магазині «comfy» в м. Харків, Героїв Праці,9, купили холодильник SAMSUNG RB33J3000SA/UA .
Холодильник привезли нам на наступний день, через день прийшов майстер з «comfy», установив і підключив холодильник , а через 8 год роботи холодильника стало ясно, що він має заводський брак: відсутність регулювання температурного режиму. Ввесь цей час я по телефону спілкувалась з майстром, що підключив холодильник. Майстер дав команду виключити холодильник і завірив, що на наступний день він напише акт і холодильник замінять. Але на наступний день все змінилось. Мені рекомендували зателефонувати в контакт –центр «comfy», де направили телефонувати в «SAMSUNG», а в «SAMSUNG» сказали, що я їх можу викликати тільки для ремонту, за обміном, поверненням грошей та за актом обстеження звертатись в магазин. Звернулась в магазин, з заявою про повернення грошової суми за товар, запропонували обмін товару. Погодилась. Приїхали оглянули і забрали холодильник, підписали акт, де зазначено, що холодильник не має ушкоджень,подряпин, забруднень, а через дві год. знову все змінилось, зателефонували з магазину і сказали, що міняти не будуть, що він був в використанні, (чому не помітили це, коли забирали холодильник) і сказали в грубій формі «забирайте холодильник з магазину за свій рахунок і ремонтуйте». Такого хамства ми точно не чекали. Все це відбувалось в термін 14 днів після продажу товару. Навіщо забирали холодильник, якщо міняти не збирались?
На даний момент не маємо ні холодильника, ні грошей. Ми звернулись в Державне управління по захисту прав споживачів, чекаємо письмової відповіді з магазину на заяву, можливо доведеться звернутись до суду, консультуємось по цьому питанню.
Хочемо попередити всіх, будьте обережні при покупці товару в «comfy», не відпускайте майстра, поки не будете впевнені, що техніка працює надійно, категорично не купуйте в «comfy» товар, якість якого, не можна перевірити в магазині, повернути товар практично не можливо, бережіть здоров’я, не вірте акціям, це може бути капкан, в який потрапили ми.
Прошу репост.
отзыв
Комментарии к отзыву
Майстер уповноважений під'єднати техніку, підтвердити її справність, але заміну товару можна здійснити лише за висновком сервісного центру про те, що в товарі є суттєвий недолік. За допомогою, та ремонтом товару потрібно звертатися або до нас, або до виробника техніки, в даному випадку - це компанія SAMSUNG. Ви звернулися до нас, ми здійснили забір техніки, але підтвердити обмін товару ми не можемо. Якщо з технікою виникає подібна неприємна ситуація, то потрібно її ремонтувати - для цього й передбачена гарантія виробника. Ми могли розглянути можливість обміну в якості лояльного відношення до клієнта, якщо б не факт того, що в холодильнику вже зберігалися продукти. Ви можете звернутися до нашого магазину та забрати техніку, щоб потім передати товар для ремонту в авторизований сервісний центр виробника.
Дякуємо за розуміння! Справді, дуже неприємно що все склалося саме таким чином. Пробачте!