Незадоволений клієнт Украина Отзыв написан 13 ноября, 2018 год335 просмотров
Шановний Качуренко К.І.,представник ТОВ "КОМФІ ТРЕЙД" по роботі зі скаргами споживачів! По перше, питання:чому вказаний Вами телефон (+380563754744)не працює, на нього не реально додзвонитися?Чому Ви боітеся спілкуватися з клієнтами вживу, а не листами, грамотно складеними юристами? В мене вже немає сил і терпіння щось вам доводити, для вас люди,ваші клієнти, це ніхто! Коли куплений у вашому горе-магазині НОВИЙ телефон не працює, після чотирьох гарантійних ремонтів проблема не зникла(бо його ніхто не ремонтував!!!), а Ви, шановний, на моі неодноразові заяви відповідаєте, що ІСТОТНИХ НЕДОЛІКІВ У МОЄМУ ТОВАРІ НЕ ВИЯВЛЕНО, і немає підстав для розірвання угоди купівлі-продажу???Коли телефон не ловить сигнал сотового зв'язку і його неможливо використовувати за цільовим призначенням,тому що ПРОСТО НІКОГО НЕ ЧУТИ НОРМАЛЬНО, то Ви вважаєте, що це не істотний недолік???? Ви запропонували мені експертизу в Києві, за яку я повинна заплатити майже вартість телефону?Шановний Качуренко К.І. ,я щиро бажаю Вам, щоб кожна одиниця придбаноі Вами будь де техніки працювала точно так, як мій,куплений у вашій компанії,НОВИЙ телефон! Це була не перша, але ТОЧНО ОСТАННЯ покупка в магазині компаніі Комфі. НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ, краще десять раз подумайте, адже потім нічого не доведете. А судячи з відгуків,товари там дійсно сумнівноі якості.
Звернулася в юридичну компанію досить відому на Україні і є позитивні відгуки, тому Комфі великий привіт особливо юристам. Не жалко навіть 20 тис грн аби вашу брехню кожного дня зупинити, та ще й рекламу вам зробити. Кожного дня як мінімум мінус один клієнт вітаю вже 50 клієнтів втратили....
Покупці 1000 разів подумайте перед тим як хоч одну гривню вкласти в Комфі. Час, нерви та кошти витрачені на поїздки дзвінки, адвоката не варті покупки в Комфі.
Економія в 1000 грн це додаткові витрати ще на 20тис.
Звертайтеся розкажу 098 513 63 19 як проходить процедура обману і захисту прав споживачів в Україні. Потрібно створювати не тільки відгуки але і разом судитися з цією "чудовою" компанією. Один негатив.
Рассказали мне историю на досуге: магазинчик был такой "Молочник" за углом и всегда товар в нём нормальный был и всегда обходилось без проблем решить любой вопрос. И ходило туда уже пол города. Но хозяин магазин продал и уехал за границу. А тот, кто купил подумал, что это золотая жила и разрешил продавцам обвешивать на 15-30 грамм. Продавцы долго не думая начали обвешивать и немного сверху. Через год в магазин уже люди не ходили совсем, все знали, что там обманывают. Ну и загнулась контора так сказать! и иже тоже так закончит и поделом! кек!
Доброго дня, шановний клієнт! Ми залюбки допомагаємо вам у вирішенні будь-яких питань. Ви отримали офіційну відповідь від нашої компанії, вона була підготовлена для вас нашим юридичним відділом. Номер телефону, що вказаний в цьому зверненні є довідковим - 380563754744. Та якщо ви зателефонуєте за ним, то зможете отримати відповідь на ваше питання. Основним номером для зв'язку є наша інформаційна лінія - 0800303505. Ви правильно вказуєте, що наші листи готують фахівці в галузі права - вони проводять розслідування та враховують у своїй відповіді чинне законодавство країни. Тобто відповідь є аргументованою.
Нам прикро, що з вами сталася жахлива ситуація - ваш новий смартфон не працює відповідно вимогам. Звичайно, що правильне рішення - це звернення до авторизованого сервісного центру виробника. Спеціалісти оглядають техніку та роблять висновок про її працездатність. На жаль, якщо в товарі не буде виявлено суттєвого недоліку та не буде наданий акт, ми не зможемо замінити товар. Рішення приймаємо не ми, а сервісний центр виробника. Ми допомагаємо вам та відповідаємо за пересування техніки, контролюємо роботу сервісного центру.
Ми запропонували вам альтернативу, якщо ви впевнені в тому, що в товарі є саме суттєвий недолік, то можете скористатися послугами незалежної експертизи, або звернутися до сервісного центру знову.
Вище ми надали пояснення з приводу ваших питань, та бажаємо тепер дізнатися ваше ПІБ, щоб ми змогли зрозуміти всі процеси та те, що сталося з вашою технікою, якими були висновки експертів, після того як техніка була у ремонті чотири рази.
Напишіть нам, будь ласка, інформацію на [email protected] з номером відгуку 744915. Якщо ви детально вивчили наші відгуки, то помітили, що ми завжди намагаємося знайти комфортний спосіб для помочі клієнту. Пробачте за незручності! Заздалегідь дякуємо!
Не рекомендую нікому!!! - Отзывы о COMFY
В мене вже немає сил і терпіння щось вам доводити, для вас люди,ваші клієнти, це ніхто!
Коли куплений у вашому горе-магазині НОВИЙ телефон не працює, після чотирьох гарантійних ремонтів проблема не зникла(бо його ніхто не ремонтував!!!), а Ви, шановний, на моі неодноразові заяви відповідаєте, що ІСТОТНИХ НЕДОЛІКІВ У МОЄМУ ТОВАРІ НЕ ВИЯВЛЕНО, і немає підстав для розірвання угоди купівлі-продажу???Коли телефон не ловить сигнал сотового зв'язку і його неможливо використовувати за цільовим призначенням,тому що ПРОСТО НІКОГО НЕ ЧУТИ НОРМАЛЬНО, то Ви вважаєте, що це не істотний недолік????
Ви запропонували мені експертизу в Києві, за яку я повинна заплатити майже вартість телефону?Шановний Качуренко К.І. ,я щиро бажаю Вам, щоб кожна одиниця придбаноі Вами будь де техніки працювала точно так, як мій,куплений у вашій компанії,НОВИЙ телефон!
Це була не перша, але ТОЧНО ОСТАННЯ покупка в магазині компаніі Комфі. НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ, краще десять раз подумайте, адже потім нічого не доведете. А судячи з відгуків,товари там дійсно сумнівноі якості.
отзыв
Комментарии к отзыву
Покупці 1000 разів подумайте перед тим як хоч одну гривню вкласти в Комфі. Час, нерви та кошти витрачені на поїздки дзвінки, адвоката не варті покупки в Комфі.
Економія в 1000 грн це додаткові витрати ще на 20тис.
Звертайтеся розкажу 098 513 63 19 як проходить процедура обману і захисту прав споживачів в Україні. Потрібно створювати не тільки відгуки але і разом судитися з цією "чудовою" компанією. Один негатив.
Нам прикро, що з вами сталася жахлива ситуація - ваш новий смартфон не працює відповідно вимогам. Звичайно, що правильне рішення - це звернення до авторизованого сервісного центру виробника. Спеціалісти оглядають техніку та роблять висновок про її працездатність. На жаль, якщо в товарі не буде виявлено суттєвого недоліку та не буде наданий акт, ми не зможемо замінити товар. Рішення приймаємо не ми, а сервісний центр виробника. Ми допомагаємо вам та відповідаємо за пересування техніки, контролюємо роботу сервісного центру.
Ми запропонували вам альтернативу, якщо ви впевнені в тому, що в товарі є саме суттєвий недолік, то можете скористатися послугами незалежної експертизи, або звернутися до сервісного центру знову.
Вище ми надали пояснення з приводу ваших питань, та бажаємо тепер дізнатися ваше ПІБ, щоб ми змогли зрозуміти всі процеси та те, що сталося з вашою технікою, якими були висновки експертів, після того як техніка була у ремонті чотири рази.
Напишіть нам, будь ласка, інформацію на [email protected] з номером відгуку 744915. Якщо ви детально вивчили наші відгуки, то помітили, що ми завжди намагаємося знайти комфортний спосіб для помочі клієнту. Пробачте за незручності! Заздалегідь дякуємо!