Гость Соединенные Штаты Америки, Atlanta Отзыв написан 24 октября, 2018 год248 просмотров
Менеджер в комфі черкаси любава запевнив що при купівлі телевону потрібна страховка на екран, коли розіб'еця приносите з чеком До нас в магазин МИ аідправляємо на ремонт і потім через пару днів забераєте в нас в магазині з заміненим екраном. Коли прийшов менв сказали звонвть в страхову і вирішуйте з ними. Гавіщо так брехати покупцям??? Ніколе не беріть ніяких додаткових страховок чи послуг в комфі. Брешуть безбожно! Або мовчи або говори правду,всерівно до тебе прийдуть!!!
Доброго дня! Ви праві в тому, що консультант безперечно повинен надавати лише правдиву та достовірну інформацію. За страхуванням ми не виконуємо ремонт самостійно, вам варто звертатись на гарячу лінію страхової компанії, щоб зареєструвати страховий випадок. Додаткові послуги є корисними, якщо ознайомитись із їх правильними умовами. Ми не вчимо продавців брехати покупцям, вірогідно він допустив помилку у консультації випадково. Пробачте за доставлені незручності, нам дуже шкода що підвели вас. Будь ласка, повідомте коли ви звертались в магазин, а краще відправте фото вашого чека на пошту [email protected] і ми донесемо цей випадок до відома відповідальних.
Купив телефон - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву