Гость EU Отзыв написан 14 октября, 2018 год344 просмотра
Подзвонила на гарячу лінію і написала лист на електронну адресу про несправність праски. Мені не змогли допомогти так як у моєму місті не має ні магазину ні сервісного центру. І так як я замовляла в інтернет магазині то тепер можу лише тішитися неякісним товаром і сервісом.
Это самый худший вариант из возможных. Теперь ещё и за свои деньги пересылать. А эти судя по отзывам по 5 раз любят отправлять в сервис, так как с одного раза не получается чинить. Купите новый или отнесите в ближайшую мастерскую
Доброго дня! Олено, нам дуже шкода, що трапилась така неприємна ситуація. Наші консультанти не залишили вас наодинці із неприємністю, а надали рекомендації як можна вам допомогти. Ми не відмовляємось від допомоги, але й не маємо процедури прийому товару дистанційно. Ви можете самостійно звернутись до будь-якого авторизованого сервісного центру виробника чи до найближчого магазину нашої мережі, де працівники допоможуть вам. Якщо власне у вас немає змоги звернутись до іншого міста - ви можете передати товар родичам чи знайомим у інше місто, щоб вони зайнялись цим питанням. Будемо раді, якщо вам вдасться якомога швидше передати товар на діагностику, щоб ви змогли користуватися бажаною покупкою із задоволенням.
Несправний товар. - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву