Олег Отзыв написан 29 сентября, 2018 год300 просмотров
Залишив замовлення. Доставка - курєром до адреси. Потім випадково натиснув "Отримувати буде інша особа" і через це я так розумію поля адреси стерлися або спрацювало автозаповнення полів в Chrome. В результаті на місці адреси залишилось відділення Нової пошти на яку зазвичай замовляю. Предзвонив оператор, я здивувався що не вказаний адрес (вірніше стоїть номер відділення Нової пошти). Я уточнив реальний адрес і попросив внести змінити, тим більше доставку замовив не на сьогодні, а через два дні, тому жоних проблем не повинно виникнути... Незадоволеним тоном менеджер повідомив про неможливість здійснення цієї складної операції) Як результат курєр підїде до Нової пошти..
Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення! Ми відповідально відносимося до кожного замовлення та бажаємо, аби товар був отриманий саме його замовником. Тому для нас є важливим питанням усі деталі заповнення анкети при оформленні замовлення, яке ви відразу будете сплачувати на нашому сайті. Потрібно завжди дуже уважно заповнювати всю інформацію, тому що після оплати ми не зможемо нічого змінити та відредагувати. Якщо виникне помилка, то замовлення прийдеться скасувати, а вам звернутися до магазину, щоб повернути кошти. Вже працюємо над удосконаленням цієї процедури, але поки що це так. Звичайно, нами можуть бути запропоновані альтернативні варіанти в якості лояльного відношення до наших клієнтів. Хочемо переконатися, що з вашим замовленням все добре та проконтролювати цей процес. Будь ласка, напишіть нам листа з номером замовлення та номером відгуку в темі - 718871 на нашу адресу [email protected]. Будемо вдячні за зворотний зв'язок та з радістю допоможемо вам!
Не можна змінити адресу замовлення. Курєр приїде до Нової Пошти... - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву